Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU >Peugeot Jant Lastik Seçimi
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Lastik basınçlarının kontrolünde soğuk lastik kvrm
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Lastik basınçlarının kontrolünde soğuk lastik kvrm

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Lastik basınçlarının kontrolünde soğuk lastik kvrm
    Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 12:21


Lastikler, aracın sürüş özelliklerini büyük ölçüde etkiler. Lastik tipi, boyutları, lastik basıncı ve hız değeri aracın performansı bakımından çok önemlidir. Lastik basıncı düzenli olarak kontrol edilmelidir. Doğru lastik basıncı, aracın lastik basınç tablosunda gösterilmiştir. Bu tabloda belirtilen lastik basınçları soğuk lastiklere aittir. Lastik basınçları, lastikler soğuk olduğunda kontrol edilmelidir. Yani araç en az 3 saat süre ile park etmiş durumda olması gerekir. Ya da çalışmaya başladıktan sonra en fazla 1,5-2 km sürülmüş olmalıdır. Aracınızın lastik basınçlarını kullanıcı el kitabında belirtilen değerlerde tutmaya çalışınız. Doğru lastik basıncı daha eşit bir aşınmayla sonuçlanır.
En iyi çekiş ve lastiklerde daha dengeli bir aşınma elde etmek için bu konuya azami özen gösterilmelidir. Daima lastiklerin doğru basınçta olmaları sağlanmalıdır. Çok düşük lastik basıncı, hem yakıt tüketiminin artmasına hem de aracın sürüş özelliklerinin olumsuz olarak etkilenmesine ve lastik aşınmalarına yol açabilir.



Düzenleyen AlbaYDemircaN - 28 Eylül 2011 Saat 12:22
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 12:30
Teşekkürler çok faydalı paylaşım.
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
sedataksu Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Eylül - 1978

Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2011
Konum: İST, Kartal
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 654
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sedataksu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 12:40
Bir şey eklemek istiyorum aklıma gelmişken.Ön lastiklerde fitille lastik tamiri önerilmemektedir.Aracın rot balans ve frenine etkisi varmış.Frenci bi abimiz söylemişti.
2011 C4 VTRPK MCP
İstanbul Kartal
Hızlı gidip geçmiş olsun diyeceklerine yavaş git hoşgeldin desinler...
* 28 ÇOTANAKLAR *
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 13:03
mıchelın bayisindede bana aksini söylediler yanaklar hariç ( zaten olmuyormuş) sırt kısmında herhangi bir sıkınıtı yaratmıyormuş... yola gitmeden önce lastiğimle bütünleşen vidamı söktürdüğümde konusu geçmişti ..

307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
mehmet eren Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
25 - Eylül - 1990

Kayıt Tarihi: 19 Temmuz 2011
Konum: ORDU
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 447
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mehmet eren Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 13:36
Teşekkürler albayım.
Peugeot 2001 Model 306 Platınum
Tüplü(Atiker)1.6 Motor 90 Beygir.127.000KM
5053747493

Sıfır al omur boyu kullan.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 14:20
Cok dogru bır konu... Albayım ellerıne saglık.
 
Bırcok kısı lastıklerıne olması gereken az hava basarak kullanıyorum. Emın olun bırcok lastıkcıde lastık havalarının olması gereken degerlerınden bır haberler...
 
O acıdan uretıcının tavsıye ettıgı degerlere yonelık hareket edersek daha verımlı bır kullanım elde ederız...
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 15:40
195 40 16 ıcın ideal basınç nedir ?
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 16:12
Konuya Gereken Önem Veren Herkese Ben Teşekkürlerimi Sunuyorum...
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 16:29
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Cok dogru bır konu... Albayım ellerıne saglık.
 
Bırcok kısı lastıklerıne olması gereken az hava basarak kullanıyorum. Emın olun bırcok lastıkcıde lastık havalarının olması gereken degerlerınden bır haberler...
 
O acıdan uretıcının tavsıye ettıgı degerlere yonelık hareket edersek daha verımlı bır kullanım elde ederız...

ancak bu iş şaibede biraz mıchelın bayilerinde 32-33 hava basılıyor bu bence düşük bir değer bizim arabalarda 35-37 galiba bar denk geliyor kapıda yazan değerler e buda fazla ben ortası 34-35 vuruyorum direk... :D
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 16:43
Bende fabrıka degerlerıne yakın olmasında fayda goruyorum. Mesela benım aracım ıcınde on ve arka 2.4 bar verıyor kı bu da yaklasık 35psı edıyor. Ama ben 33 basıyorum...
 
Fabrıka 307 lerde 2.5 bar verıyor mesela
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:20
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Bende fabrıka degerlerıne yakın olmasında fayda goruyorum. Mesela benım aracım ıcınde on ve arka 2.4 bar verıyor kı bu da yaklasık 35psı edıyor. Ama ben 33 basıyorum...
 
Fabrıka 307 lerde 2.5 bar verıyor mesela

2.5 barda 37 pc denk geliyor buda çok yüksek bir rakam ilk bastım bağcılardan teme  bağlanan virajda yapışıyordum bariyerlere ondan sonra düşürdüm 35 yaptım geçen balayına gitmeden lastikçiye gittim vida vardı lastikte onu yaptırdım balans ayarı falan yapıldı orda 35 çok yüksek 32 *33 bas dediler  şimdi viraj kabileyeti biraz daha iyi ama arabayı sanki tutuyor gibi geliyor.. tabi biraz piskolojik 2 barın çok farkedeceğini düşünmüyorum ama benim kanaatim yanlışım varsa uyarın lütfen yazın 35 kışın 32 - 33 iyi diyorum ... 


Düzenleyen DRIVER34 - 28 Eylül 2011 Saat 17:22
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 19:24

Geçen gün lastiklerimi kontrol ettirirken aynı muhabbeti bizim lastikçi ile yaşadık. 

Kapıyı açtığımda 2.5 bar yazıyordu, dedim böyle diyor burada. güldü ve o basıncın çok fazla olduğunu en fazla 33 olması gerektiğini söyledi. Lastiğin birine 2.5 bar olacak şekilde hava vurdu baktık 37 olmuş bana da 33 olması mantıklı geldi 37 çok fazla.  Tabii konu hakkında pek bilgim olmadığı için böyle düşündüm. Yoksa yanlış mı yaptık?

Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 19:45
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Geçen gün lastiklerimi kontrol ettirirken aynı muhabbeti bizim lastikçi ile yaşadık. 

Kapıyı açtığımda 2.5 bar yazıyordu, dedim böyle diyor burada. güldü ve o basıncın çok fazla olduğunu en fazla 33 olması gerektiğini söyledi. Lastiğin birine 2.5 bar olacak şekilde hava vurdu baktık 37 olmuş bana da 33 olması mantıklı geldi 37 çok fazla.  Tabii konu hakkında pek bilgim olmadığı için böyle düşündüm. Yoksa yanlış mı yaptık?



Herhalde otomobili ureten ve 2.5 bar hava basilacak ibaresini oraya koyan muhendisler konuya o gulen ustadan cok daha hakimdir. Lastik ebatinda degisiklige gidilmemisse, 2.5 diyorsa 2.5 vurulmali. Gerisi bos.


Düzenleyen koliva - 28 Eylül 2011 Saat 19:45
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 19:50
kesinlikle katılıyorum üretici 2.5 bar demiş psi karşılığı 36 bende bu havayı basıyorum lastiklerime.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 19:52
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Geçen gün lastiklerimi kontrol ettirirken aynı muhabbeti bizim lastikçi ile yaşadık. 

Kapıyı açtığımda 2.5 bar yazıyordu, dedim böyle diyor burada. güldü ve o basıncın çok fazla olduğunu en fazla 33 olması gerektiğini söyledi. Lastiğin birine 2.5 bar olacak şekilde hava vurdu baktık 37 olmuş bana da 33 olması mantıklı geldi 37 çok fazla.  Tabii konu hakkında pek bilgim olmadığı için böyle düşündüm. Yoksa yanlış mı yaptık?



Herhalde otomobili ureten ve 2.5 bar hava basilacak ibaresini oraya koyan muhendisler konuya o gulen ustadan cok daha hakimdir. Lastik ebatinda degisiklige gidilmemisse, 2.5 diyorsa 2.5 vurulmali. Gerisi bos.

aslında dediğin doğru da acaba avrupa yol şartlarına göremi ayarlamışlar acaba çünkü baktığınızda 37 hava çok gibi geliyor banada ... ve vurduğun zaman tangır tungur oluyor ayrıca yol tutuşun berbat bir hal alıyor ama yinede araştırmak lazım 
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
Engin Tepe Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2011
Konum: Başakşehir.
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2476
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Engin Tepe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 19:52
Ben Son rot balans işleminde Hava yerine hidrojen doldurdum. SAnki daha yumuşak sessiz bi hal aldı aracım.
PEUGEOT PARTNER ADVENTURE 2.0 HDI 90bg 2008 SİYAH 100 km/6.5 Lt 0 5419 649 7 58
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 19:54
ya acaba dolma teker var mı en sağlamı o heralde inmez patlamaz biraz hoplar o kadar Embarrassed
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 20:09

mıchelın web sitesinden alıntıdır.....

Size en uygun lastikleri bulmak için lütfen bütün taşıt ve lastik verilerini giriniz.

Verilen lastik basınçları sadece bilgilendirme amaçlıdır. Tavsiye edilen lastik basınçları için lütfen taşıtınızın
bakım kilavuzuna basvurunuz. Bunlar bazen otomobilinizin ön kapisinin veya yakit deposu kapaginin içerisine yapistirilan bir etiket üzerinde yer almaktadir. www.michelin.com.tr adresinde yer alan belgeler ve bilgiler “hiçbir degisiklik yapilmadan” ve açık veya örtük herhangi bir garanti olmaksızın sunulmaktadir. Michelin bu sitenin içerigini önceden haber vermeksizin degistirme veya düzeltme hakkini sakli tutmaktadir.
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 20:41
Orjinalini yazan: DRIVER34 DRIVER34 Yazdı:


aslında dediğin doğru da acaba avrupa yol şartlarına göremi ayarlamışlar acaba çünkü baktığınızda 37 hava çok gibi geliyor banada ... ve vurduğun zaman tangır tungur oluyor ayrıca yol tutuşun berbat bir hal alıyor ama yinede araştırmak lazım 


O halde motor yaginida avrupa sarti dediginizden kastiniz nedir? Eger yol durumu ise Turkiye'de kat kat daha guzel yollar var. Cukur derseniz inanin burada da yollarda cukurlar var. Ben orada ne yaziyorsa onu vuruyorum, cokta memnunum. Tangir tungur hic olmuyor diyebilirim cunku arabama bu degerlerden asagiya ya da yukariya hic hava basmadim ki karsilastirabileyim Kahkaha Benim icin bu hali en sessiz ve konforlu halidir Sleepy
Yukarı Dön
DRIVER34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Eylül - 1981

Kayıt Tarihi: 24 Haziran 2011
Konum: İST, 4.Levent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 324
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı DRIVER34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 21:04
evet zaten mıchelın'in web sitesinden bir alıntı yazdım yukarı orda da aynısı söyleniyor tabi bir çok farklı söylem olunca ister istemez insan kendi içinde mantıklı gördüklerini yorumlamak durumunda kalıyor. 
307 14XR16V(Sİyah)2005
5427327273
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 206 hararet sorunu (çözüldü) son mesaja git 36848 27 kaan206
konu icon Arıza Işıkları... Anlamları son mesaja git 296527 31 dostcanlısı
konu icon Peugeot 206 hararet ve torsiyon sorunu son mesaja git 83 0 kaan206
konu icon Motor arızası aracı tamir ettiriniz uyarısı son mesaja git 93964 43 ozgurtavukcu07
konu icon 308 rolantide dalgalanma titreme son mesaja git 844 1 sensah
konu icon Ön göğüs kısmı açılması hk. son mesaja git 1023 5 Oto Tamir Servisim
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6210 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1109 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 297 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3606 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49330 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 524 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 341 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 578 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 90 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4387 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1843 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 1035 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 767 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1761 11 Pejo58
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
kaan206 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English