Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU >Nasıl Yapılır ?
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Açık Hava Filtresi Borusu Yapma.
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Açık Hava Filtresi Borusu Yapma.

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
mimitt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
06 - Mart - 1985

Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011
Konum: Ankara/Batıkent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 461
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mimitt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:03
yanlış anlaşımadan değil bende ilk taktığım 3 4 hafta boyunca 3000 4000 devir arası gezdim hep ama sonradan insan alışıyor ve normale dönüyor,normale dönemezsen evet çok yakmaya devam ediyorsun,ışıklarda biraz kafa çıkartayım gibi durumlar alışkanlık haline gelirse oda kötü mesela :) 
2001 peugeot 406 sv bva
2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r
Yukarı Dön
brutal Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
01 - Mart - 1986

Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2011
Konum: Pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 435
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı brutal Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:03
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: brutal brutal Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: brutal brutal Yazdı:

Hocam o iş pimaşla olur ama olmaz .. Neden diyeceksin çünkü erime olabilir ayriyetten sıcaklığı havaya iletebilir .. Ama Yalıtım Malzemecisinden Kalorifer Borularına Sardıkları Malzemeden SArarsan Canavar Olur Ve Pimaş AYrı Bir Ses Cıkarır .. :)
 
nasıl bir malzemedir o? ilk kez duyuyorum.
ABICIM ICI ELYAF DISI GUMUS RENGINDE ISI YALITIM MALZEMESIDIR .. KALORIFER ISI YALITIM MALZEMESI DIYE GECER BUYUK CAPLI BINALARIN KALORIFER SICAK SU BORULARINA SARILIR MUTLAKA GORMUSSUNDUR ..
 
abi bahsettiğin bumu ?
 
 
birde senden ricam forum kuralları gereği büyük harf kullanmamaya çalış yasak (:
evet bundan hocam ya ben bankacı oldugumdan yazısmalar buyuk harfle yazıldıgından takılı kalıo caps ekrana bakmadan yazıom musterının suratına bakarak ondan bole oluyor :) özür ..
106 Xr 1.4 5K
106 Qs 1.4 3K
307 Xs 1.6 5K
Alfa Romeo 147 1.6 Dist
Alfa Romeo 156 1.6 T.S
Vw Golf TSI 1.4 Pulse
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:04
Orjinalini yazan: EmRaH EmRaH Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: EmRaH EmRaH Yazdı:

3 gun sonra sokeceksın çok yakıyor dıye neden takıyosun kanka :) 
 
Bence sokmeyecek... Efendı gıbı ses cıkarmadan kullanırsa hıcte sokmez. Bende o kadar kullandım hıcte bır fark yaratmadı. Anlasılan sende hala anlamıssın bu ısın mantıgını Göz Kırpma
 
Sen ses duyacagım dıye durduk yere gaz verırsen veya olmadık yerde gereksız devır yaptırırsan acık fıltre degıl orjınal fıltrede olsa aynı sekılde yıne yakar... Bu durum bır fııl test edılıp tarafımdan onaylanmıstır.
 
Acık fıltre yakıtı artırmaz. Kullanıcı ses duyacagım dıye fazladan gaza basarsa dogal olarak yakıt artar...
 
Metın kardesımınde benım gıbı yapıp ses cıkarmadan gıdebılecegını dusunuyorum Sırıtma


Arada sole bı fark var Cem bey Lpg + Düz vites + otomatık vıtes arac normalde de zaten 30 kurusun altına ınmıyor .. ses duymak ıcn bastıkca yakıtın artacagını bılıyorum fakat otomaık olması kafamı kurcalıyor
 
Haaaydaaaa ben ne dıyorum sen ne dıyorsun. Ses duymak ıcın basarsa tabıkı artacak yaaa. Ben ne dıyorum Metınım ses cıkarmadan da gıder aynı benım gıbı yanı... Amac arac rahat hava alsın ve ıstedıgın an ayagının altında ses cıkaracak aksam takılı dursun. Ben aylarca kullandım ama yakıtım artmadı cunku gereksız yere basmadım gaza. Muayene ıcın soktum tekrar takacagım. Canım sıkılıp gazladıgımda ses duymak keyıf verıcı oluyor. Zaten gazladıgında fıltre olmasada yakıt gıdıyor... Bırsey farketmıyor merak etme sen Göz Kırpma
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:14
Orjinalini yazan: EmRaH EmRaH Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: EmRaH EmRaH Yazdı:

3 gun sonra sokeceksın çok yakıyor dıye neden takıyosun kanka :) 
 
Bence sokmeyecek... Efendı gıbı ses cıkarmadan kullanırsa hıcte sokmez. Bende o kadar kullandım hıcte bır fark yaratmadı. Anlasılan sende hala anlamıssın bu ısın mantıgını Göz Kırpma
 
Sen ses duyacagım dıye durduk yere gaz verırsen veya olmadık yerde gereksız devır yaptırırsan acık fıltre degıl orjınal fıltrede olsa aynı sekılde yıne yakar... Bu durum bır fııl test edılıp tarafımdan onaylanmıstır.
 
Acık fıltre yakıtı artırmaz. Kullanıcı ses duyacagım dıye fazladan gaza basarsa dogal olarak yakıt artar...
 
Metın kardesımınde benım gıbı yapıp ses cıkarmadan gıdebılecegını dusunuyorum Sırıtma


Arada sole bı fark var Cem bey Lpg + Düz vites + otomatık vıtes arac normalde de zaten 30 kurusun altına ınmıyor .. ses duymak ıcn bastıkca yakıtın artacagını bılıyorum fakat otomaık olması kafamı kurcalıyor
 
kanki otomatik olduğu için öttürme şansım manuel kadar yok, amaç kaliteli hava gelmesi. isterse ötmesin umrumda değil önemli olan performans ve yakıt.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:15
Orjinalini yazan: brutal brutal Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: brutal brutal Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: brutal brutal Yazdı:

Hocam o iş pimaşla olur ama olmaz .. Neden diyeceksin çünkü erime olabilir ayriyetten sıcaklığı havaya iletebilir .. Ama Yalıtım Malzemecisinden Kalorifer Borularına Sardıkları Malzemeden SArarsan Canavar Olur Ve Pimaş AYrı Bir Ses Cıkarır .. :)
 
nasıl bir malzemedir o? ilk kez duyuyorum.
ABICIM ICI ELYAF DISI GUMUS RENGINDE ISI YALITIM MALZEMESIDIR .. KALORIFER ISI YALITIM MALZEMESI DIYE GECER BUYUK CAPLI BINALARIN KALORIFER SICAK SU BORULARINA SARILIR MUTLAKA GORMUSSUNDUR ..
 
abi bahsettiğin bumu ?
 
 
birde senden ricam forum kuralları gereği büyük harf kullanmamaya çalış yasak (:
evet bundan hocam ya ben bankacı oldugumdan yazısmalar buyuk harfle yazıldıgından takılı kalıo caps ekrana bakmadan yazıom musterının suratına bakarak ondan bole oluyor :) özür ..
 
sizi gidiler sizi, bundan sonra bankaya gittiğimde ekrana bakacam. ben işlem yaparken ne bekletiyorsun kardeşim Dil Çıkarma
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:18
Sevgili Metin arkadaşlarında söylediği gibi plastik borudan bu iş olmaz çelik olması lazım ki hem erimesin hemde içinden geçen havanın soğukluğunu korusun, açık hava filtresinin mantığı bu zaten nek adar çok soğuk hava girerse o kadar çok performans artar.
Şuan benim aracımda kit yok sadece filtre var bende en kısa zamanda bi boru alacağım yada yaptıracağım, borunun faydası soğuk havayı tamponun alt taraflarından falan alarak en soğuk havayı direk emmek çok yayarlı kullanışlı bir parça ama işte o dar yerlerden güzelce geçirmek lazım :)))
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:22
Abicim bence içi elyaflı malzemeden de olmaz ya, o elyaflar zamanla parçalanıp motorun içine kaçabilir ?? nasıl bi malzeme olduğunu bilmiyorum ama şahsen ben kullanmam onu. en güzeli normal düz boru.
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:23
Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Sevgili Metin arkadaşlarında söylediği gibi plastik borudan bu iş olmaz çelik olması lazım ki hem erimesin hemde içinden geçen havanın soğukluğunu korusun, açık hava filtresinin mantığı bu zaten nek adar çok soğuk hava girerse o kadar çok performans artar.
Şuan benim aracımda kit yok sadece filtre var bende en kısa zamanda bi boru alacağım yada yaptıracağım, borunun faydası soğuk havayı tamponun alt taraflarından falan alarak en soğuk havayı direk emmek çok yayarlı kullanışlı bir parça ama işte o dar yerlerden güzelce geçirmek lazım :)))
 
Bırsey dıyecegım ama celık boru ısınmıyormu sanıyorsun. benım hava fıltresının arkasında metal bogaz var. Radyatorden gelen sıcak ona vurdugunda el degdıremıcek kadar ısınıyor. O acıdan ben sana katılmıyorum. Ayrıca pımas boruda motorun ısısından etkılenmez.
 
Yerıne gore lavaboya kaynar su dokuyorsun pımas borular erıyormu dusunsene ??? pımas o sekılde erıyecek olsa atıs su tesısatında kullanılırmı ???
 
Ayrıca motor bolumunde o kadar buyuk bır sıcaklık olusmuyor... o sıcaklıktan pımas boru etkılenmezGöz Kırpma
 
Dusunecek olursan aracın orjınal butun hava fıltre tertıbatları plastık zaten. Onlar erıyor mu ??? Emın ol pımas onlardan daha saglam bır malzeme Göz Kırpma Sırıtma


Düzenleyen CeCoLi - 28 Eylül 2011 Saat 17:33
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:30
Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Sevgili Metin arkadaşlarında söylediği gibi plastik borudan bu iş olmaz çelik olması lazım ki hem erimesin hemde içinden geçen havanın soğukluğunu korusun, açık hava filtresinin mantığı bu zaten nek adar çok soğuk hava girerse o kadar çok performans artar.
Şuan benim aracımda kit yok sadece filtre var bende en kısa zamanda bi boru alacağım yada yaptıracağım, borunun faydası soğuk havayı tamponun alt taraflarından falan alarak en soğuk havayı direk emmek çok yayarlı kullanışlı bir parça ama işte o dar yerlerden güzelce geçirmek lazım :)))
 
benim yer konusunda sıkıntım yok.
 
yeri geniş ve rahat.
 
1.6 16v
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:40
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Sevgili Metin arkadaşlarında söylediği gibi plastik borudan bu iş olmaz çelik olması lazım ki hem erimesin hemde içinden geçen havanın soğukluğunu korusun, açık hava filtresinin mantığı bu zaten nek adar çok soğuk hava girerse o kadar çok performans artar.
Şuan benim aracımda kit yok sadece filtre var bende en kısa zamanda bi boru alacağım yada yaptıracağım, borunun faydası soğuk havayı tamponun alt taraflarından falan alarak en soğuk havayı direk emmek çok yayarlı kullanışlı bir parça ama işte o dar yerlerden güzelce geçirmek lazım :)))
 
Bırsey dıyecegım ama celık boru ısınmıyormu sanıyorsun. benım hava fıltresının arkasında metal bogaz var. Radyatorden gelen sıcak ona vurdugunda el degdıremıcek kadar ısınıyor. O acıdan ben sana katılmıyorum. Ayrıca pımas boruda motorun ısısından etkılenmez.
 
Yerıne gore lavaboya kaynar su dokuyorsun pımas borular erıyormu dusunsene ??? pımas o sekılde erıyecek olsa atıs su tesısatında kullanılırmı ???
 
Ayrıca motor bolumunde o kadar buyuk bır sıcaklık olusmuyor... o sıcaklıktan pımas boru etkılenmezGöz Kırpma
 
Çelik boruda tabiki ısınıyor :) ama pimaştan sağlam olduğuda bir gerçek :) Üstelik tamponun o taraflara biyere kadar uzayacak, herhangi bi cisim çarpsa yada sıçrasa pimaşı direk kırar, delik açar. Valla cecoli dediğin kadar kullanışlı bir malzeme olsa filtre kitlerinin büyük çoğunluğu pimaştan yapılır fiyatlarıda çok cüzzi miktarlarda olurdu diye düşünüyorum. Senin araba pimaş mı ?
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
sedataksu Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Eylül - 1978

Kayıt Tarihi: 26 Eylül 2011
Konum: İST, Kartal
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 654
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sedataksu Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:46
Orjinalini yazan: sedataksu sedataksu Yazdı:

Orjinalini yazan: sedataksu sedataksu Yazdı:

Arkadaşlar pimaş boru erir ve ısınıp sogumadan dolayı kırılır.Bunun yerine bizim başka işler için kullandığımız elastiki kauçuk içi ip sargılı borular var çok güzel bir ara kendi aracıma yapacaktım.Adını ögrenmek için depoya gittim arkadaşı bulamadım bulduğumda adını ve nerden bulabileceğini yazacam.Birde hava filtresinin agız çapını yazarmısın o ölçü varmı bi sorayım.
Arkadaşlar hidrolik hortumu  diye geçiyor.Farklı ölçüleri var.Verdiğim siteden farklı çeşitleride var hava hortumuda kullanılabilir.Karaköyde tersaneler caddesinde bulunan hırdavatçılarda bulunuyor istediğiniz ölçüde kestirip alıyorsunuz.Bağlantı için kelepçede satılmakta.Tersane caddesi galata köprüsünün karaköy tarafından unkapanı köprüsü arasında bulunan tünelden başlayan caddedir.Tersane caddesindeki hırdavatçılarda farklı hortumlarda bulunmakta.
 
Arkadaşlar yukarda verdiğim siteden bakarsanız kauçuk hortumlar hem daha ucuza hemde daha kolaya çözersiniz diye düşünüyorum.Kauçuk borular araç motorunda kullanılan hortumların aynısı hem ısıya dayanıklı hemde elastiki özelliğinden dolayı çok rakat bükülebilmektedir.
2011 C4 VTRPK MCP
İstanbul Kartal
Hızlı gidip geçmiş olsun diyeceklerine yavaş git hoşgeldin desinler...
* 28 ÇOTANAKLAR *
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:49
Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Sevgili Metin arkadaşlarında söylediği gibi plastik borudan bu iş olmaz çelik olması lazım ki hem erimesin hemde içinden geçen havanın soğukluğunu korusun, açık hava filtresinin mantığı bu zaten nek adar çok soğuk hava girerse o kadar çok performans artar.
Şuan benim aracımda kit yok sadece filtre var bende en kısa zamanda bi boru alacağım yada yaptıracağım, borunun faydası soğuk havayı tamponun alt taraflarından falan alarak en soğuk havayı direk emmek çok yayarlı kullanışlı bir parça ama işte o dar yerlerden güzelce geçirmek lazım :)))
 
Bırsey dıyecegım ama celık boru ısınmıyormu sanıyorsun. benım hava fıltresının arkasında metal bogaz var. Radyatorden gelen sıcak ona vurdugunda el degdıremıcek kadar ısınıyor. O acıdan ben sana katılmıyorum. Ayrıca pımas boruda motorun ısısından etkılenmez.
 
Yerıne gore lavaboya kaynar su dokuyorsun pımas borular erıyormu dusunsene ??? pımas o sekılde erıyecek olsa atıs su tesısatında kullanılırmı ???
 
Ayrıca motor bolumunde o kadar buyuk bır sıcaklık olusmuyor... o sıcaklıktan pımas boru etkılenmezGöz Kırpma
 
Çelik boruda tabiki ısınıyor :) ama pimaştan sağlam olduğuda bir gerçek :) Üstelik tamponun o taraflara biyere kadar uzayacak, herhangi bi cisim çarpsa yada sıçrasa pimaşı direk kırar, delik açar. Valla cecoli dediğin kadar kullanışlı bir malzeme olsa filtre kitlerinin büyük çoğunluğu pimaştan yapılır fiyatlarıda çok cüzzi miktarlarda olurdu diye düşünüyorum. Senin araba pimaş mı ?
 
Acık fıltrem muayeneye gırmeden once cok dandık bır kagıt hortumla baglıydı ama emaneten takmıstım oyle kullandım uzun zaman... herhangı bır sıkıntı yaratmadı. Bırcok arkadasta fıltremın nasıl baglı oldugunu gordu. O kagıt hortuma bıle hıcbırsey olmadı yanı Gülme
 
Fakat bak ozellıkle soyluyorum. Pımas boru aracın orjınal hava fıltre tertıbatındakı plastıkten daha saglamdır oyle bırseyın carpmasını bırak sen ıstesen kıramazsın. Anlasılan sen pımasın mukavemetını bılmıyorsun. Bazı pımaslar o kadar esnek ve saglamdır kı uzerınden aracla gecsen kırılmaz... Ben ıklımlendırme konusunda 3 yıl santıye seflıgı yaptım. pımastır pprcdır demır borudur galvenız borudur vs cok calıstık ugrastık. bılıyor olmam ondan herhalde Göz Kırpma
 
Ayrıca mevzu saglamlık degıl kı. Aracın orjınal plastık boruları cok mu saglam sence ??? Zaten cok saglam olmasına gerekte yok. Cunku uzerıne bır baskı gelmıyorkı Göz Kırpma


Düzenleyen CeCoLi - 28 Eylül 2011 Saat 17:50
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:50
Orjinalini yazan: sedataksu sedataksu Yazdı:

Orjinalini yazan: sedataksu sedataksu Yazdı:

Orjinalini yazan: sedataksu sedataksu Yazdı:

Arkadaşlar pimaş boru erir ve ısınıp sogumadan dolayı kırılır.Bunun yerine bizim başka işler için kullandığımız elastiki kauçuk içi ip sargılı borular var çok güzel bir ara kendi aracıma yapacaktım.Adını ögrenmek için depoya gittim arkadaşı bulamadım bulduğumda adını ve nerden bulabileceğini yazacam.Birde hava filtresinin agız çapını yazarmısın o ölçü varmı bi sorayım.
Arkadaşlar hidrolik hortumu  diye geçiyor.Farklı ölçüleri var.Verdiğim siteden farklı çeşitleride var hava hortumuda kullanılabilir.Karaköyde tersaneler caddesinde bulunan hırdavatçılarda bulunuyor istediğiniz ölçüde kestirip alıyorsunuz.Bağlantı için kelepçede satılmakta.Tersane caddesi galata köprüsünün karaköy tarafından unkapanı köprüsü arasında bulunan tünelden başlayan caddedir.Tersane caddesindeki hırdavatçılarda farklı hortumlarda bulunmakta.
 
Arkadaşlar yukarda verdiğim siteden bakarsanız kauçuk hortumlar hem daha ucuza hemde daha kolaya çözersiniz diye düşünüyorum.Kauçuk borular araç motorunda kullanılan hortumların aynısı hem ısıya dayanıklı hemde elastiki özelliğinden dolayı çok rakat bükülebilmektedir.
 
buraya ya ölçü ile gitmek lazım yada aracı hortumcunun kapıya çekip orada yapmak lazım (: bakalım duruma göre araştırmaya devam.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:53
Metınım o kadar detaylı ugrasmana gerek yok bence. Benım sana dedıgım sekılde bagla ve ucunuda radyatorun yanına dogru uzat. Radyatorun farların yanlarından vs herseyden onden vuran hava gırıyor zaten. Bır sıkıntı olmaz... Ama ıstersen mımıtın sana vermıs oldugu boruyla dırekt bır yerden emdırebılırsın...
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:56
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: I Love My Pug I Love My Pug Yazdı:

Sevgili Metin arkadaşlarında söylediği gibi plastik borudan bu iş olmaz çelik olması lazım ki hem erimesin hemde içinden geçen havanın soğukluğunu korusun, açık hava filtresinin mantığı bu zaten nek adar çok soğuk hava girerse o kadar çok performans artar.
Şuan benim aracımda kit yok sadece filtre var bende en kısa zamanda bi boru alacağım yada yaptıracağım, borunun faydası soğuk havayı tamponun alt taraflarından falan alarak en soğuk havayı direk emmek çok yayarlı kullanışlı bir parça ama işte o dar yerlerden güzelce geçirmek lazım :)))
 
Bırsey dıyecegım ama celık boru ısınmıyormu sanıyorsun. benım hava fıltresının arkasında metal bogaz var. Radyatorden gelen sıcak ona vurdugunda el degdıremıcek kadar ısınıyor. O acıdan ben sana katılmıyorum. Ayrıca pımas boruda motorun ısısından etkılenmez.
 
Yerıne gore lavaboya kaynar su dokuyorsun pımas borular erıyormu dusunsene ??? pımas o sekılde erıyecek olsa atıs su tesısatında kullanılırmı ???
 
Ayrıca motor bolumunde o kadar buyuk bır sıcaklık olusmuyor... o sıcaklıktan pımas boru etkılenmezGöz Kırpma
 
Çelik boruda tabiki ısınıyor :) ama pimaştan sağlam olduğuda bir gerçek :) Üstelik tamponun o taraflara biyere kadar uzayacak, herhangi bi cisim çarpsa yada sıçrasa pimaşı direk kırar, delik açar. Valla cecoli dediğin kadar kullanışlı bir malzeme olsa filtre kitlerinin büyük çoğunluğu pimaştan yapılır fiyatlarıda çok cüzzi miktarlarda olurdu diye düşünüyorum. Senin araba pimaş mı ?
 
Acık fıltrem muayeneye gırmeden once cok dandık bır kagıt hortumla baglıydı ama emaneten takmıstım oyle kullandım uzun zaman... herhangı bır sıkıntı yaratmadı. Bırcok arkadasta fıltremın nasıl baglı oldugunu gordu. O kagıt hortuma bıle hıcbırsey olmadı yanı Gülme
 
Fakat bak ozellıkle soyluyorum. Pımas boru aracın orjınal hava fıltre tertıbatındakı plastıkten daha saglamdır oyle bırseyın carpmasını bırak sen ıstesen kıramazsın. Anlasılan sen pımasın mukavemetını bılmıyorsun. Bazı pımaslar o kadar esnek ve saglamdır kı uzerınden aracla gecsen kırılmaz... Ben ıklımlendırme konusunda 3 yıl santıye seflıgı yaptım. pımastır pprcdır demır borudur galvenız borudur vs cok calıstık ugrastık. bılıyor olmam ondan herhalde Göz Kırpma
 
Ayrıca mevzu saglamlık degıl kı. Aracın orjınal plastık boruları cok mu saglam sence ??? Zaten cok saglam olmasına gerekte yok. Cunku uzerıne bır baskı gelmıyorkı Göz Kırpma
 
Hakkaten o kadar sağlam mı yav Shocked Ben bilmiyordum, görünüşte çok zayıf duruyor Kahkaha Dediğiniz kadar sağlamsa bende pimaştan yapıyım ozaman o kadar para bi boruya verilmez Gülme
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 17:58
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Metınım o kadar detaylı ugrasmana gerek yok bence. Benım sana dedıgım sekılde bagla ve ucunuda radyatorun yanına dogru uzat. Radyatorun farların yanlarından vs herseyden onden vuran hava gırıyor zaten. Bır sıkıntı olmaz... Ama ıstersen mımıtın sana vermıs oldugu boruyla dırekt bır yerden emdırebılırsın...
 
abicim dediğin şekilde yaptım ama sorun o işte. motordan gelen orjinal borunun ucuna taktım filtreyi ama motordan gelen boru kısa olduğu için filtreyi taktığımda tam radyatörün dibinde duruyor. orjinal borusu kısa olduğu için esnetip sağa doğru ucunu kıvırdım ve küçük parça ekledim, şuanda radyatörün yanında duruyor ağzı ama emanet. ayrıca akünün köşesi boru gerildiği için baskı yapıyor. İdare ediyor ama güzel bir boru sistemi yaparsam çok daha iyi olacak hiç değilse emanet durmayacak.
 
akşam fotoğrafını çekip koyarm daha iyi anlarsınız.


Düzenleyen metin - 28 Eylül 2011 Saat 18:00
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 18:08
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Metınım o kadar detaylı ugrasmana gerek yok bence. Benım sana dedıgım sekılde bagla ve ucunuda radyatorun yanına dogru uzat. Radyatorun farların yanlarından vs herseyden onden vuran hava gırıyor zaten. Bır sıkıntı olmaz... Ama ıstersen mımıtın sana vermıs oldugu boruyla dırekt bır yerden emdırebılırsın...
 
abicim dediğin şekilde yaptım ama sorun o işte. motordan gelen orjinal borunun ucuna taktım filtreyi ama motordan gelen boru kısa olduğu için filtreyi taktığımda tam radyatörün dibinde duruyor. orjinal borusu kısa olduğu için esnetip sağa doğru ucunu kıvırdım ve küçük parça ekledim, şuanda radyatörün yanında duruyor ağzı ama emanet. ayrıca akünün köşesi boru gerildiği için baskı yapıyor. İdare ediyor ama güzel bir boru sistemi yaparsam çok daha iyi olacak hiç değilse emanet durmayacak.
 
akşam fotoğrafını çekip koyarm daha iyi anlarsınız.
 
Cecoli çok güzel bir örnekle demin telefonda anlattı bana pimaşın sağlamlığını SırıtmaSırıtma ikna oldum bende pimaştan yapacam SırıtmaSırıtma teşekkürler Cecoli KahkahaKahkaha
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
mimitt Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
06 - Mart - 1985

Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011
Konum: Ankara/Batıkent
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 461
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mimitt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 19:53
metaller çok iyi ısı iletkenidir arkadaşlar bunu unutmayalım,araçların orjinal parçalarına bakarsak bunlarında plastikten yapıldığını çok rahat görüyoruz zaten,güzel bir pimaş boru ve yalıtım ile çok güzel bir sistem olacağına eminim.
2001 peugeot 406 sv bva
2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r
Yukarı Dön
I Love My Pug Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Haziran - 1985

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011
Konum: Kayseri
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1076
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı I Love My Pug Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 20:07
Orjinalini yazan: mimitt mimitt Yazdı:

metaller çok iyi ısı iletkenidir arkadaşlar bunu unutmayalım,araçların orjinal parçalarına bakarsak bunlarında plastikten yapıldığını çok rahat görüyoruz zaten,güzel bir pimaş boru ve yalıtım ile çok güzel bir sistem olacağına eminim.
 
Pimaştan yapacam kendim üstünüde folyoyla kaplarım güzel olur, bu pimaş hırdavatçılarda vardır değilmi alırken pimaşmı diyeceğiz yoksa farklı bir ismi daha varmı ? Pvc boru desek yanlış bi malzeme almış olmayız değilmi ?
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin
0507 750 39 37
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 Saat 23:40
herhalde pimaş konusunda hemfikir olacağız. bu arada sesi güzel :)
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1234>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 5995 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1080 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 232 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3574 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49215 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 476 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 296 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 516 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 86 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4358 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1751 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 992 0 Just for Justice
konu icon Acil Yardım! 1.4 quicksilver stop ediyor son mesaja git 763 0 ozcank
konu icon 307 1.6 xt yürüyünce gelen ses son mesaja git 1748 11 Pejo58
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 28762 22 Pejo58
konu icon 407 ÇEKMİYOR son mesaja git 3684 6 Oyk2147
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26085 19 wolkan35
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 2501 5 yigitmustafa
konu icon 1.4hdi / 1.4tdci rölanti arızası yardım edin lütfe son mesaja git 235 0 omersardogan
konu icon Kolçak Montajı son mesaja git 871 0 2016active1.6Hdi
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
wolkan35 2
yigit0060 2
yigitmustafa 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English