![]() |
|
camber dışa çıkık |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Yazar | |
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pekı ozamn lastkler nıe ayrılıo yolda gıderkn :D
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oyle bır ozellık yok. Hıc bır aracta lastıklerın surate gore acı alması gıbı bır durum yok. Tamamen yanlıs bır bılgı.
Mesela derlerkı mercedes suratlendıkce yola yatıyor yola yapısıyor vs vs tamamen yanlıs...
|
|
![]() |
|
berk2309 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bıldıgım kadarı ıle 307lerdede araba 90 km hıza ulasınca lastıkler bıraz dısa dogru yayılıyo negatıf camber gıbı
|
|
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yalnız kımsenın dıkkatını cekmedımı bılemıyorum ama Peugeot Cıtroen lerde arka lastıkler hafıften ıce yatıktır ve vırajlarda daha ıyı tutunum ıcın bılınclı yapılmıstır. Ayrıca belkı her modelınde boyle olmayabılır ama 206 larda 306 larda vs boyle
![]() Araca arka caprazdan bakın on lastıklerınızın ayarları dogru olupta yere tam dık basıyorsa arka lastıgın yatıklıgını farkedebılırsınız. Fakat bazı araclarda torsıyon bılyaları bozuldukca normalınden daha fazla oranda ıce yatıklık oluyor. Tabıkı bu arıza sonucu anormal bır durum oluyor Düzenleyen CeCoLi - 21 Eylül 2011 Saat 10:05 |
|
![]() |
|
taksicicocuk ![]() 1. Vites ![]() ![]() 15 - Ocak - 1988 Kayıt Tarihi: 19 Ağustos 2011 Konum: İST, pendik Durum: Aktif Değil Mesajlar: 222 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı taksicicocuk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
açıklama harika olmuş toprağam sende o ışığı gördüm:D
eline sağlık güzel bilgi
|
|
2004 307 xt auto. 65000 km de orijinale
|
|
![]() |
|
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yeni bir şey daha öğrendim
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
I Love My Pug ![]() 1. Vites ![]() ![]() 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Guzel bilgi. Tesekkurler.
|
|
![]() |
|
I Love My Pug ![]() 1. Vites ![]() ![]() 13 - Haziran - 1985 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2011 Konum: Kayseri Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1076 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı I Love My Pug
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
En basit şekli ile kamber ayarı , lastiğin yere bastığı açıyı değiştirmektir.
Yere tam dik açıyla basan lastik düz yolda maximum temas sağlar.Bu sayede en iyi hızlanma ve fren mesafesi elde edilir.Ancak negatif kamber ayarı sürüş dinamiğini değiştirecektir. Negatif ayar demek lastiklerin iç basması anlamına gelir.İç kısımları yola temas eden lastikler düz yolda daha az tutuş sağlarken viraj içinde ağırlık merkezinin değişmesi ve aracın esnemesi ile daha çok tutuş sağlarlar. Resimlerde negatif (-) ve pozitif (+) kamber açılarını görebilirsiniz. ![]() Standart araçlarda kamber açıları ile oynamak genellikle mümkün değildir.Sonradan değiştirilen amortisörler ve kamber düzeltme kolları (camber correction arm) ile bu ayarı yapmak mümkündür.Bir çok Coil-Over sisteminde camber plate bulunur.Bunları ayrıca alıp orjinal amortisöre monte etmekde mümkündür.Amortisör kulesinin üstüne takılırlar.Resimde göreceğiniz gibi vidalı ayar konumları bulunmaktadır.
![]() ![]() alıntıdır..
106 -206 -306
bunlarda arka KAMBER ayarı DİYE bişey yoktur ... sabittir.. hep TAM düzdür.. kamber ayarı olması için tam bagımsız süspansiyon olması gerekir fakat, Arka tarafı torsıyon olan 106 206 306 ve buna benzer araçlarda kamber başka bir sistemlede olsa ayarlanabılıyor. Poyranın Torsiyon çubuguna takıldıgı yerın arasına rotbalansçıların kullandıgı kalın pul konularak istediğin kadar kamberi ayarlayabılırsın. Fakat bu kulaktan dolma bir bilgidir. |
|
306 GTI - 2.0LT 200 HP
"Türkiye, Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e" Daniel Dumoulin 0507 750 39 37 |
|
![]() |
|
ugur_xs ![]() 1. Vites ![]() ![]() 07 - Ekim - 1991 Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011 Konum: ADANA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dışarı çıkık derken alt kısım dışırı üst kısımda içeri olcak şekilde
|
|
2004 PEUGEOT 206 XS 1.6 120 HP 16V
|
|
![]() |
|
ugur_xs ![]() 1. Vites ![]() ![]() 07 - Ekim - 1991 Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011 Konum: ADANA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
flanş olacak bi iş değil bu camberden yapılacak eğme lazım daha güvenli
|
|
2004 PEUGEOT 206 XS 1.6 120 HP 16V
|
|
![]() |
|
sedatdatse ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 03 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 216 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı sedatdatse
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
flanş alacaksın yada tornacıda kaç mm istersen yaptırıcan. ama camurluk dikkat sürter .
|
|
206 xr 1.4 benzinli 2001
kendime nasıl bakarsam onada öyle |
|
![]() |
|
ugur_xs ![]() 1. Vites ![]() ![]() 07 - Ekim - 1991 Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011 Konum: ADANA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar bi sorum olacak 206 da arka tekerleri nasıl dışa çıkık yaparız kamberle oynama sansımız varmı
|
|
2004 PEUGEOT 206 XS 1.6 120 HP 16V
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <12 |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |