|
atmosferik motormu-turbo motormu görüşleriniz |
Yanıt Yaz | Sayfa <123> |
Yazar | |||||
307P
1. Vites 09 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 452 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Turbo aracın sürüşü daha keyifli geliyor bana..
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Evet haklısın turbonun basıncı sayesınde dusuk devırde elde edılen torku kullanmak keyıflı oluyor. Ama turbonun basıncı ıptal olunca motor ne hale gelıyor sen cok ıyı bılıyorsun
|
|||||
Engin Tepe
1. Vites Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2011 Konum: Başakşehir. Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2476 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Engin Tepe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
|
|||||
PEUGEOT PARTNER ADVENTURE 2.0 HDI 90bg 2008 SİYAH 100 km/6.5 Lt 0 5419 649 7 58
▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄ |
|||||
307P
1. Vites 09 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 452 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Hahaha koptum yahuu.Bilmem mii |
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
O sabah elımı yakmıstım ve acayıp terlemıstım hıc unutmuyorum yanı. Sende bır su bıle ısmarlamadın
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Ama turbolu araçların bakımları zor oluyormuş galiba örnek olarak TSI ya da FSI (turbosuz ama zormuş)
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Motor ömrü açısından atmosferiğin daha sağlıklı olduğunu söylemişti bir zamanlar bir arkadaşım.Nedenini,niçinini bilmem ama..
|
|||||
Muhammet ÇAKIR
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010 Konum: Kütahya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3134 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Muhammet ÇAKIR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
|
|||||
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!! |
|||||
307P
1. Vites 09 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 452 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Üzüntüden ve sinirden düşünemedim kusura bakma
Giriyordum zaten ama mesaj atamıyordum kanka Düzenleyen 307P - 15 Eylül 2011 Saat 21:29 |
|||||
tayfundoner
1. Vites 18 - Temmuz - 1993 Kayıt Tarihi: 06 Ağustos 2011 Konum: BURSA OSMANGAZİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 223 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tayfundoner
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||||
bence atmosferik motor bence 1.9 d 75 bg partnerle 110 bg turbo dizel connect kafa tutarım ben + yakıt açısından en uygunu...
|
|||||
TYFN DNR
2000 PEUGEOT PARTNER 1.9 D TYFN_DNR28@hotmail.com Gurbetçi Çotanak 028 |
|||||
mimitt
2. Vites 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
ben atmosferik diyorum peki ama neden?
bugüne kadar kullandığım turbo beslemeli araçlar volvo 850 t5, volvo s40 t4, corolla d4d,308 hdi, iki benzinli iki dizel motor. dizel ler tamamen ekonomik yakıt tüketimi üzerine kurulmuş sistemler barındırıyor,günümüzde 1.4 1.2 benzinli turbo araçlarda var gene ekonomik yakıt tüketimi tabanlı. biz turbolu araç kullanmayı bilmiyoruz,sabah marşa bas yürü,akşam eve gel park et stop et,böyle bir dünya turbolu araçların ömrünü kısaltıyor,piyasa daki dizel araçlara dikkat ederseniz hemen hemen hepsinin turbosundan ses gelir,ve bu ses normal bir turbo çalışma sesi değildir,evet belki turbo tam olarak arızalanmıyor ama performans kaybı olduğu da su götürmez bir gerçek. bunun dışında eski amerikan yada klasik araçlara baktığımız da büyük hacimlere göre orta dereceli güçler ürettiklerini görürüz,bu sistemlerde motor en üst devirlerde bile kapasitesinin altında güçler ürettiği için çok zorlanmaz ve uzun yıllar sağlıklı kalırlar,turbolu motorlar içinde durum aynı.küçük hacim büyük güç,dah açok zorlanma dah açok yıpranmayı beraberinde getirecektir,1,6 t 200 lik bir motor 2.0 200hp lik bir motora göre daha çok yorulacaktır.
|
|||||
2001 peugeot 406 sv bva
2010 peugeot 308 Millesim hdi(dv6C) Auto6r |
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Evet kardesım cok haklısın... Aynen benım yazacagım cumlelerı yazmıssın. Turbolu motorlarda turbonun bır mıktar sogumasın ımkan tanımak ıcın rolantıde calısır halde bırakmak gerek ama bunu kım yapıyor???
Onun harıcınde turbo bır dopıngtır dopınglı motor ıster ıstemez daha buyuk sıkısmalarla calısacak dolayısıyla daha cabuk yıpranacaktır...
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
çoğu aracın şöfor kapısında türkce tabi turbo araçlar için geçerli uzun yoldan sonra en az 1 dakka rolantide çalıştırın der bakınız kia cerato
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Oyle bır yazıya hıc rastlamadım ama koymaya basladılarsa guzel bır durum. Cunku dızel veya benzınlı farketmez turbolu olan her aracı rolantıde bekleyerek turbonun sogumasına ımkan tanımak turbo omru noktasında cok onem tasır
|
|||||
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
abi ben bir kaç kere denk geldim o yazıyı hatırlıyorum. turbolu araçlara koyuyorlar
hatta geçen bir abimiz anlattı. Denizli - Çal arası dolmuşçuluk yapan bir abi varmış Mercedes sprinter minibüsü ile yolcu taşıyormuş. Adam aracını çalıştırdığında inip bir sigara içer ondan sonra yola çıkarmış, yolda devirli ve aracı yormadan çok rahat kullanırmış, aynı zamanda durduğunda da stop etmeden önce bir sigara içip öyle stop ediyormuş.
araç şuan 750.000 küsür km de imiş ve hiç arıza yapmamış. Yalan olmasın debriyaj mı bişey dediler ama o bile hiç değişmemiş, başka parçada olabilir benim aklımda devriyaj kaldı. Bu adamı şuanda mercedes yakından takip ediyormuş (:
belki yakında reklamlarına çıkar aracımız sorunsuz hiç arıza yapmadan şukadar gitmiştir gibisinden.
|
|||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
abi yerli kia ceratolarda büyük harfle yazıyor sanayide rastladım metin abimde görmüş . turbo araç sıkıntı yaa. zamanın yarış arabaları hep atmosferik. 2.0 motor 1.6 turboya göre her daim daha rahat gider. 1.6 çabuk boğulur
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Iste bende her zaman bu konudan bahsedıyorum. Bılınclı olan kısı her zaman daha ustundur
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
acem abi bu lafı üstüme alınıyom çok teşekkürler
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
Ister ustune ıster altına alın farketmez
|
|||||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||||
hahaha bu güzeldi
|
|||||
Yanıt Yaz | Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |