![]() |
|
306 gtı...coopers s...!!! |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Yazar | |||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ewt abi s2000 yaw .
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Arkadaşlar bu tür konular açarken her iki aracın veya kaç araç karşılaştıracaksanız tam modelini cinsini ve teknik verilerini yayımlamanız gerekmektedir...İnsanlar daha sağlıklı yorum yapar ve daha güzel bir görüntüye sahip olunur...
Cooper S kaç model ???
306 GTI belli 2000cc-167ps-196nm tork
CooperS yeni kasa yeni motor sistemi diyorsan mantıken 1. olacaktır...
Eski kasa 163ps gücündeki bir araç diyosan zorlu bir karşılaşma olacaktır.Çünkü arada 6 hp fark var ve bu farkı her iki aracın ağırlık arasındaki boşluk kapatabilir.
Pilotajda iş biter diyorum...
|
|||
![]() |
|||
savi_206 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
tabi ki cooper S
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ZATEN ARKADASLAR MOTORU TURBO DESTEKLİ ARAÇLARI ATMOSFERİK ARACLARLA KARSILASTIRDIGIMIZDA ÇOGU ZAMAN YANILIYORUZ
|
|||
![]() |
|||
Demir ![]() 2. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Cooper'dan Suparşarj sök bakalım..Kaç beygir oluyor...?
Klass motor dediğinde kendi havasını kendi çekmesi gerekir.. Bundan spor tarz araca yakışır güç tork üretebilmelidir....
Tabi atmosferik kullanmak ayrı Super şarj veya turbo şarj ayrı bir zevktir...
Cooper-306 GTİ karşılaştırmasında gerek Rolling olsun gerek drag benim için ölçü bazı değildir...
Her zaman beğenimi kazanmış 306 GTİ seçerim...Benim benim düşüncemdir....
|
|||
![]() |
|||
ac8088 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
cooper s in 175 liği bile ayırır bence
|
|||
![]() |
|||
kann87 ![]() 1. Vites ![]() ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2008 Konum: ACIBADEM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
S
|
|||
-küfürbaz gizemli rapci-
|
|||
![]() |
|||
esrefyilmaz ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2008 Konum: İSTANBULL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 89 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı esrefyilmaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
COOPER S 175 HP BİLE 306'NIN İÇİNDEN GEÇER HERKESS MANTILI Bİ ŞEKİLDE KAFASINDA TASARLASSIN |
|||
EŞREF YILMAZ 34 YJ 0425 İSTANBUL/KÜÇÜKÇEKMECE
|
|||
![]() |
|||
UmutGTi ![]() 1. Vites ![]() ![]() İHRAÇ EDİLMİŞ ÜYE Kayıt Tarihi: 09 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
s in 163 lüğüyle kafa kafaya gider ,, 175 liği alır ,,,
bu arada o bahsettiğiniz 193 beygirlik arabanın ben asla seri üretime geçeceğini zannetmiyorum.Yalnızca bir firmanın tanıtım amaçlı modifiyesi.Aynı mercedes brabus lar gibi... |
|||
![]() |
|||
aoc ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008 Konum: 06 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ben beygire bakarım, beygir mi diye...
Ben torka bakarım, tork mu diye...
160 hp bi VTI sırf torksuzluğu yüzünden bence yeterli değil, ve kaçını yola aktarıyor...? Şimdi karşılaştırmamıza gelelim, Mini S aşırı beslemesi sayesinde kral bi tork diyagramı var ama buzdağının görünmeyen kısmı var, nedir bu ? -DEVİR BANDI... Şimdi bu portföyde ikiside karşılaştırılırsa 7200 kusursuz devir ve 3.vitesten sonra kusursuz hızlanan bi 306 var. Denemelerimizde cooper S'in 1.vitesi cidden bizi hayretler içinde bıraktı (106 vs Cooper S) ama cooper'ın motorunun 3.vitese kadar önde götürdüğü yolu 3.viteste 106 ya teslim etmesi ve bu bilgi ışığında daha güçlü bi 3.vitesi olan 306 GTI'ın 3.vites sonunda Cooper S'i ayıklayacağından şüphem yok... Aynı devir bandı 3.vites ve üstü Rollin' lerde GTI'a daha fazla şans veriyor... |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
s yani gti yanına gelemezzz
|
|||
![]() |
|||
aoc ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008 Konum: 06 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ? 206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ? Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var... Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır. |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
VALLAH ATMOSFERİK OLSUN TURBO OLSUN BEN HER ARAÇ KIYASLANIR YOLA CIKTIN MI TURBO ATMOSFERİK YOKTU GAZZZZZ VARDIR AMA BU KARSILASTIRMADA ALICI TARAF COOPERS GİBİ DURUYOR ODA HAFİFLİGİN DEZ AVANTAJI |
|||
![]() |
|||
tolgasena ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2008 Konum: Öğrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 105 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tolgasena
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
tmm pug cuyuz ama gerçekler var =) S...
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
cooper alabilir
|
|||
![]() |
|||
UmutGTi ![]() 1. Vites ![]() ![]() İHRAÇ EDİLMİŞ ÜYE Kayıt Tarihi: 09 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
bence de kıyaslanır katılıyorum ,, bu arada 207 GT 206 RC nin değil 206 GTi ın rakibi ,, 206 RC için 207 RC var biliyosn ki xDDD |
|||
![]() |
|||
aoc ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008 Konum: 06 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
206 RC ile 207 RC yürüten görmedim, yürütseler ve 206 RC kazansa halef kısmına 207 RC de yazabilirdim ;)
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaslarım bende 2.0 a6 yı yedım a6 da kasa agır aynı klasman deıl turboyuda atmosferık olmayan ne varsa anlamında yazdım (aynı klasmanda) atmosferık arac beslemelı aractan usdun olamaz söz konusu o deıl bnm demek ısdedım mantıklı aracları kıyaslayalım mcs ile 306 yı nasıl aynı kefeye koyarsınız drag roll top speed mcs yanı bukadar duygusal olmayalım yaa
|
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |