Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 sanzuman hatasi
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 sanzuman hatasi

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 sanzuman hatasi
    Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 11:48

Merhaba arkadaşlar,

 
Ben 307 xt 2002 mi çok seviyorum ve keyfle kullanıyorum.Fakat son zamanlarda yaptığı hatalardan dolayı kendimi kötü hisseder oldum ve hemen satma ihtiyacı duyuyorum.Sorunum şu ki,aracım kalkıştan 1 veya iki dakika sonra hafif yokuş ve dönemece girmeden veya fazla gaza yüklendiğimde direk olarak otomatik vites hata sinyali veriyor.Aracın çekişi % 60 oranında düşüyor ve bayılacak hale geliyor.Stop edip yeniden çalıştırdıktan sonra normale dönüyor.Araç süratle giderken problem yok fakat 1,2,3 vites aralarında  50 km/sa gelmeden bu hatayı veriyor.
Çok iyi tanıdığım bi yerde kontrol edildi,beyninde hataların birikmesine bağlandı ve fiziken hiç bişey yok gibi sonuç çıkardılar.2gün sonra aynı hataları vermeye başladı.Araç 160000 de ,her türlü bakımını yaptıryorum fakat aracın bu sıkıntısı nerden kaynaklanabilir.Değerli fikirlerinizi bekliyorum.Bu arada bu olaydan önce aracın motor şasi bağl

Düzenleyen AlbaYDemircaN - 22 Ağustos 2011 Saat 12:24
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 11:52
merhaba yeniden,
 
Aracımın performanslı kullanmaktan yanayım,tavsiye edebileceğiniz husular var mıdır?
 
teşekkürler..
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 11:59
Yeni üyeliğini tamamlamış ve foruma girmiş üyelerimiz, "Üyelerimizi Tanıyalım" başlığı altında lütfen yeni konu açarak kendinizi tanıtınız, Tüm bilgileri eksiksiz doldurmanız sizi daha iyi tanımamız açısından bizlere yardımcı olacaktır, Bilginize...

1.- Adınız, soyadınız:
2.- Yaşınız:
3.- Aracınız (Markası, modeli):
4.- Hobileriniz:
5.- Mesleğiniz:
6.- Siteyi nereden duydunuz:
7.- Kan Grubunuz:
8.- Burcunuz:
9.- Taraftarı olduğunuz takım:
10.- Hangi ilçe yada İldesiniz:
11.- Msn adresiniz:


İlginiz için teşekkür ederiz.

Peugeot Türkiye Fun Club Yönetimi
www.peugeotturkey.com & www.peugeotturkiye.com

Yukarı Dön
kuantum Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
01 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 16 Ağustos 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 332
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kuantum Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 12:20
selenoid valflerinin değşimesi gerekebilir. bu şekilde forumu aratın birçok sonuç göreceksiniz sorununuza benzer.
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 13:24
evet incelediğimde bu tür sıkıntılarda selonoid valfler olarak ve yağ problemine bağlı durumlar olduğu göze çarpıyor.Fakat bizim güvenli  servisimiz motor beyninde arızaya rastlamadı,yani tam ve net sonuç için kapalı kutu şanzumanın açılması şart imiş...bu da bildiğiniz üzere ciddi bir maliyet ,sanıyorum bu valfler şanzumanı açmadan da halledilebilir,nedersiniz.arabanın geriye kaçırma problemi yok,sadece hatayı verdiğinde hemen hareret 120 ye fırlıyor ve arabanın çekişi bi anda düşüyor....
 
çok sinir bozucu bir durum,illa şanzıman açılması gerekli mi acaba?
 
teşekkürler...
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 13:31
ben valf değişiminde şanzımanı açtırıp filtre+ tüm mekanik aksamı temizlettim 250 tl ek işçilik aldılar ama içim rahat etti, valfler değişirken tüm şanzıman açılmaz ama filtre vs. için açtırman gerek.Al4 şanzımanların hepsinde benzer hatalar var yani 206nda da olması muhtemeldir, son olarak özetleyim.

1) Hiç bir uyarı vermeden vuruntu varsa,yağ değişimi büyük olasılıkla düzeltir.
2)Fren münşürü bozuksa mutlaka yenisini alın 20 tl birşey(eğer araç dururken vites p de takılı kalıyorsa ve kapatıp yeniden çalıştırınca düzeliyorsa bunu birkez bile yapsa bozuk demektr)
3)Eğer Auto Gear Fault uyarısı veriyorsa bakmanız gereken durumlar.
yokuşta geri kaçırmıyorsa eğer büyük olasılıkla valf değişimiyle sorununuz düzelir.
yokuşta geri kaçırıyorsa yağ bloğu değişimiyle düzelir. çıkmacıda 300-500 arası bulursunuz yada sıfırı valfler dahil 1500 tl dir.
4)şanzımanda hem geri kaçırma var boşa kaçırma var fışlama varsa revizyon vakti gelmiştir.

Şimdi burayı iyi okuyun, bu sorunların tümünde genelde servisler revizyon der korkmayın paniklemeyin,inadına bastırın unutmayın servis yüzde yüzonsekiz karla parça satar, bende aynı problerm varken bir servis revizyon 4000 tl dedi,biri yağ blogu 1500 tl olmazsa revizyon dedi,ben bu forum sayesinde çok daha düşük bir miktara hallettim.

yüzde 10 eğim yeter yani istinat duvarı gibi olan bir yere gidin 30 adım yürüdüğünüzde tahmini 3 metre kot farkı olan yer demektir, pejo şanzımanı d konumunda oldugu yerde durur yada çok yavas şekilde geri kaçırırsa normal sayılır ileri giderse mükemmeldir :).

arkadaşlar bir araştırma yapmıştım size özetleyim.

1)tork konvertöründen aracı mümkün oldugunca çabuk çıkarmanız lazım,bununda en kolay yolu ilk k

kalkışta gaza çok hafif basarak aracın hemen 2 ye geçmesini sağlamanızdır.

2)Zorunlu olmadıkca vites en fazla 3000 devirde atacak şekilde sürün.

3) triptronicde az sürün. özellikle bizim araçlarda 

4)sakın araç giderken n ye almayın d de kalsın araç gaza basmayn ama hızda giderken n den d ye almak sıkıntı verir.

5)şanzıman yağını 2 yılda bir veye 30-40 binde bir değiştirin.mobil marka yağ ve bu siteden öğreneceğiniz servislerde yaptırın.
6) araçınız şanzıman hatası verirse servisin dediklerine kulak asmayın servisin istediği paraların çok altına halledersiniz.
7)al4 şanzımanlar 200 bini rahat görebilecek şanzımanlardır sonrasında ise revizyonla devam edersiniz. ama bu yazdıklarıma çok dikkat edin.
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 13:42
alisuat çok teşekkürler...aracımı forumdan aldığım bilgilere istinaden test ettim...yaklaşık %30 eğimli bir yolda geri değilde ileriye doğru gitti ve 1 -1,5 mtre sonra sabit dıurdu...bu iyi anlamına geliyor sanırımm...
ikinci husus arabanın çalışması çok sessiz,herhangi bir gürültü gelmiyor,sadece yüksek hızda 4000 devir üssttünde acayip gaz sesi diyelim yani modifiye li gibi ses çıkrıoor...
 
kötü olan ise aracı manuel de kullanırken hatayı verdikte sonra manuel'inin çalışmaması oldu...ta ki tekrar stop edip çalıştırınca normale döndü...
 
bir de direksiyon çok sert ,daha 2 hafta önce hidroliği değiştirdim fakat yine de sert,sizce bunların birbirine bağlantısı var mı?olmadığını biliyorum ama en iisi doğrusunu sizden tekarr duymak...iice hüsnü kuruntu yaptımm...
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 13:51
kafanı takma dıreksıyona kardesım :D klasık 307 bendede bazen cok yumusak bazen bırden sertlesıyo :D  yuksek devırdede  modıfıyelı gıbı ses cıkarması dogaldır :D  sadece motor sesı degıl sanzıman tork konvertorununde sesı gelıyodur kulagına  senın sıkıntın   yağ ve selenoıd degısımı ıle cozulur 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 13:55
oke...bugun işlemi deneyeceğim...hepinize teşekkürler...
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 13:59
Orjinalini yazan: orhanak33 orhanak33 Yazdı:

oke...bugun işlemi deneyeceğim...hepinize teşekkürler...
 
istanbulun neresindesin, birde imza kısmına aracının bilgilerini modelini yakıtını yazarmısın.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 14:09
yüzde 30 eğimde ileri gitmesi imkansız bu arada çünkü öyle bir yol yok yanlış hesaplamıssındır :)
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 14:13
bencede yuzde30 egımlı yol ısterse bmw olsun gerı kacar :D 
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 14:39
evet eğim hesabım epey  yanlış olmuş, tan alfa yerine sinüs alfa vermişim..:)) eğim % 7,8 .normal dir umarım...bu arada yeni bir usta istanbulun en iiisi imiş iki telli de ...şanzumanı açmadan fiyat veremez imiş...sizce de öylemi?
 
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 14:50
ya uğraşma yan sanayiyle şakaya gelmez

gideceksin bir servise bilgisayara bağlatacaksın, vanalardaki basıncı ölçtüreceksin n de 2.5 altı çıkarsa vanaların değişmesi lazım,serviste 600 tl civarı yapılıyor birde şanzıman yağını değiştirmen lazım, yada sponsorumuzdan 2vana+4 litre yağı 320 tl ye alacaksın bir yerde yaptırıcaksın ancak sonra tekrardan 60 tl verip serviste tanıtman gerekir beyne yeni vanaları arık karar senin.
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 15:17
okey ,yarın sabah için servisten randevu aldım.sanıyorum hepsini serviste yaptırmak en uygunu...şanzıman biraz riskli yan sanayi için...tabi burda fiyat kritiğinin yapılması ve sizlerin fikirleri sayesin de konuya daha hakim olmakta güzel...saygılar selamlar...
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 16:02
yeni tip selenoidin varsa ve arızalanmışsa ozaman yazılıma gerek yok ama aracın eski olduğu için üzerindeki de eski tip olduğu için sökülüp yeni tip takıldığında kesinlikle yazılım atılması gerekiyor.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 16:41
orhan sana serviste yağ bloğu değişmesi lazım yada revizyon diyebilirler korkma.
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Ağustos 2011 Saat 17:38
okey,bilgilerin için sağol...yarın serviste bu konuyu da hatırlatıcam...
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
orhanak33 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Ağustos 2011
Konum: istanbul-beylik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı orhanak33 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Ağustos 2011 Saat 11:46
alisuat aynen dediğin gibi kardeşim,önce blokları değiştireceksin da ha da olmadı revizyon yapacağız gibi bir sonuç çıktı.Şanzuman içinde ki hata silindir blokta gözüküyor imiş...arkadaşlar çözüm olarak selonoid valflerin değişmesi yeterli olacak mı?
 
nasıl yapaılım...
307 XT TIPTRONIC *2002*   
BEYLIKDUZU-ISTANBUL
***BLACK ANGEL****
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Subap kaldirma valf hatasi son mesaja git 154 0 Mertdr
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 79 0 TİMSAH 71
konu icon GİDERİLEMEYEN ARIZA son mesaja git 75 0 TİMSAH 71
konu icon 207 Coilover & Süspansiyon son mesaja git 267 0 ShoryuReppa
konu icon Ariza son mesaja git 162 0 Bayram 0816
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 2319 2 talip206
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6744 17 talip206
konu icon 206 otomatik basınç ayar arızası son mesaja git 145 1 talip206
konu icon Satilik Peugeot 208 2015 Coilover Basaran son mesaja git 144 0 selahattnsahman
konu icon 208(2015) Başaran Coilover son mesaja git 145 0 selahattnsahman
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 732 1 Ozzy1903
konu icon Peugeot 208 2015 1.2 PureTech Yakıt Tüketimi son mesaja git 191 0 selahattnsahman
konu icon 5008 GT Şanzıman Arızası son mesaja git 181 0 eRRoR
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 885 0 freestyle53
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 348 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 559 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 415 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107901 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1658 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3451 4 Rock
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
selahattnsahman 3
talip206 3
TİMSAH 71 2
eRRoR 1
ErkamC 1
Ozzy1903 1
Bayram 0816 1
ShoryuReppa 1
Mertdr 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English