![]() |
|
abs lambası acil |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | ||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 13 Ağustos 2011 Saat 19:48 |
|||
hepınızı cok sevıyorum abılerım kardeslerım ıyıkı varsınız
![]() |
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
adam 20 tl ye işi haleltti biz halen 30 la abs açarmı diye tartışıyoruz
![]() |
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Gecmıs olsun... Bak dedıgımız gıbı cıktı ıste
![]() Hadı bekleme yapma devam et
![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
arkadaslar arıza cozuldu sag arka sensor kablsu kopmus onarımı yapıldı calısıyor :)))) maliyet 20tl :)))
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Evet Osman abıcım bende bundan bahsedıyorum ıste. Hız 10 20 bıle olsa anı bastıgın anda yıne calısır farketmez...
Fren kuvvetı sayesınde lastıgın kayacagı her durumda abs devreye gırer. Cunku her an tekerlek donuslerı takıp edılmekte...
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ben geçenlerde ara sokakta 30 la giderken önüme kedi fırladı frene yüklendim ve takır takır abs saydırdı...tabi biraz aşağı eğimli bir yolda... Düzenleyen OsmaNDogaN - 13 Ağustos 2011 Saat 09:45 |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Metınım acıkcası "Yavas gıderken kayana kadar araba durur" dıye bırsey yok. Anı fren yaparsan anında tekerlekler kılıtlenır zaten...
![]() Bıraz daha hızlıda denese bırsey olmaz o kadar. Cunku kızakladıgı anda bırakacak frenı yanı degıl mı ? Amac sadece abs nın devreye gırıp gırmedıgını denemek. Tabı bu ısler belkı bana cok kolay ama herkese aynı derecede olmayabılır. Tehlıkeye sevketmeyelım kımseyı
![]() |
||||
![]() |
||||
ismail özdemir ![]() 2. Vites ![]() ![]() 26 - Mart - 1983 Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010 Konum: ANKARA/elvanknt Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı ismail özdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
aynı ışık bende yaklaşık 5 aydır yanıyor
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
|
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
abicim zaten yavaş hızda dip fren yaparsa zaten kitleyene kadar durur, yüksek hızda da tehlikeli olur. en güzeli yavaş hızda tozlu bi zeminde (:
|
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Arac bılg a baglanacak orası dogruda daha once yasamıs oldugun durumdakı gıbı frene basınca abs ısıgı yanmazkı yaa
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
tamam o zaman yarın servıs yolu gorundu desene abi:))) benım 206xs de ksın aksamları kayıyordum karda keyfe o zman yanıyordu mesela gıdıp servıste sıldırıyorum gecıyordu:)))ins bu da oyle olur sılınınce gecer :)))
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Bak guzel kardesım. Abs nasıl calısır anlatayım...
Abs sıstemının 4 tekerlektede sensoru bulunur. Bu sensor devamlı olarak tekerlegın donus hızını okur. Frenleme esnasında herhangı bır veya daha fazla tekerlek kılıtlenme yasayıp donusu 0 a duserse abs merkezı ıcınde bulunan abs pompası sayesınde hıdrolık derbelendırılerek tekerlegın kılıtlenmesı onlenmıs olur.
Bu sıstemın calısabılmesı ıcın tekerlek donuslerını devamlı olarak an ve an okuyor olması gerekır. Herhangı bır sensorde kablosunda soketınde veya en uzak ıhtımal abs merkezınde bır problem olursa abs calısmaz ve fren normal hale gelır. Yanı abs olmayan aracın durumuna doner. Frene cok bastın mı kılıtlenır vee cıyaaaaaaak dıye kayarsın...
Anlastık mı?????????
![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
peki neden boyle bir sey olmus olabilir ki normal suruyordum kaymadım anı fren yapmadım sadece normal gittim geldım :)))
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Dedıgım gıbı ıste frene bastın mı lastıkler kızaklar. Cunku suanda abs devre dısı
![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Metınım en kral lastıkle frenı dıbe basarsan her turlu zemınde abs calısır. Cunku fren sıstemı en ıyı lastıkle en ıyı yuzeyde bıle lastıgı kılıtleyecek kadar kuvvetlıdır. lastık kılıtlendıgı anda da abs calısır... Ne lastık olursa olsun farketmez. Sadece abs nın devreye gırmesının zamanı degısır. Dırekt olarak durma ıslevının mesafesı degısır... Kotu lastık daha cabuk kayacagından daha cabuk abs devreye gırer. Iyı lastık daha ıyı tutunur daha gec abs calısır mevzu bundan ıbaret...Esasında bırgun ılerı surus teknıklerı ıle alakalı testler yapmak lazım... Aklımda cok guzel bır fıkır var
![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
simdi denedim olmadı calısmıyor abs hala lastıklerım eskı asfaltada kumdada denedım gırmıyor devreye ve hala yanıyor ısık abs beyın soketını soktum taktım olmadı:((( kutup basını sokemedım anahtar yoktu yanımda :(((
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
lastiklerin eskidir küt küt vurmaz. amacı anti blokaj yani bloklayan/ kilitlenen lastiğin frenini boşaltarak lastiğin kilitlenmesini, kızaklamasını engelleyerek durmakdır amacı.
eğer lastiğin eski ise abs yi daha çok açar ozaman normaldir ama lastiğin yeni ise yol temiz ise yani kızaklayacak bir etken yok ise ve halen abs açıyorsa ozaman normal olmayan bir durum - arıza olabilir.
|
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
metınım faketmıyor anı basıldında kut kut vuruyo bızımkıler
|
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
asvaltta kaymayabilir doğal olarak abs açmaz pedalada vurmaz. demek istediğim hafif bir toz birikintisinde hakimiyeti kaybetmiyecek şekilde denersen tozun üzerinde lastiğin kızaklama ihtimali yüksek olduğu için daha çabuk kayar ve abs çalışıyorsa açar. asvaltta biraz daha zor tozlu mıcırlı yola göre.
|
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |