Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU >Modifiye ve Tuning Bilgileri
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - jantları boyadım(yağmur sorunu yardım)
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

jantları boyadım(yağmur sorunu yardım)

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 10:34
Orjinalini yazan: HeRo1727 HeRo1727 Yazdı:

Aynen,hatta 2 defa boya attılar üstüne altındaki renk beyazdı,bazen düşünüyorumda acaba beyazmı bıraksaydım.
 
Kumlama yapıpta boyayı neden sokmedıler acaba??? Belkı malıyetı artırır dıye yapmamıslardır. Gercı guzel zımpara yapılırsa gerek kalmaz ama senın jantta ugrasmak bıraz zor...
 
Ayrıca o jantın orjınalı muhtemelen grıdır. Sonradan beyaza boyanmıstır. Sende altın sarı yaptırmıssın Göz Kırpma
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 10:41
Evet,adamlar boyayı kaldırdılar,kumlama yaptılar,birde üstüne boya çizikleri filan temizlediler 300tl Embarrassed
Jantlar 225tl,boya 300tl,lastikler 500 tl ,o jantlarla dolaşmanın zevki paha biçilemez
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 10:41
EmbarrassedEmbarrassed
Yukarı Dön
mon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
12 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 339
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 10:41
basınçlı yolla metal kalıba enjekte edilen metal, kalıptan çıktığı gibi elbette kullanılmıyor. senin dediğin gibi boyanıyorsa bu çok kötü. boyamak yerine parlatma işlemi uygulanması daha doğru olur bence.
bu seferde diyeceksin ki ben siyah, beyaz, kırmızı, mavi renkli jant istiyorum bu nasıl olacak?
o da basit ergiyik metalin rengi ile oynar daha sonra parlatırsın.
ben bu işin böyle yapıldığını düşünüyorum hiç araştırmadım. eğer senin dediğin gibi yapılıyorsa bu çok da kaliteli olmadığını gösteriyor.
206 2001 1.4 Colorline, Atiker


İlim dahi sanma senindir,
Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 10:51
Orjinalini yazan: mon mon Yazdı:

basınçlı yolla metal kalıba enjekte edilen metal, kalıptan çıktığı gibi elbette kullanılmıyor. senin dediğin gibi boyanıyorsa bu çok kötü. boyamak yerine parlatma işlemi uygulanması daha doğru olur bence.
bu seferde diyeceksin ki ben siyah, beyaz, kırmızı, mavi renkli jant istiyorum bu nasıl olacak?
o da basit ergiyik metalin rengi ile oynar daha sonra parlatırsın.
ben bu işin böyle yapıldığını düşünüyorum hiç araştırmadım. eğer senin dediğin gibi yapılıyorsa bu çok da kaliteli olmadığını gösteriyor.
 
Belkı farklı teknıkler ıle yapılanı var olabılır 1000 de 1 dır yanı. Tum jantların aynı sekılde boyandıgını ıddıa edemem ama genel olarak hepsı boyanıyor. Yoksa adam ustundekı durumu elde edemez. Bır jant bayıyıne gıt jantları bır ıncele. Hepsı boyalıdır. Ic cemberını dıs cemberını kollarını ıncele gorursun. Zaten poryaya basan gobegınde boya yok. Orası mat bır sekılde. Makınenın cakı ızlerı ustunde...
 
Mesela benım jantım cıft renk. Asagında lınkını vereyım. Benımkı Black Diamond olanı. Cemberı komple sıyah ama kolların ust kısmı diamond renkte...
 
 


Düzenleyen CeCoLi - 09 Ağustos 2011 Saat 10:53
Yukarı Dön
mon Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
12 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 13 Mart 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 339
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mon Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 10:53
biraz araştırmamda yarar var. saol
206 2001 1.4 Colorline, Atiker


İlim dahi sanma senindir,
Bilim dediğin yalnız Rab içindir.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 10:59
Orjinalini yazan: mon mon Yazdı:

biraz araştırmamda yarar var. saol
 
Rıca ederım. Ama senın soyledıgın gıbı erımıs metalın ıcıne renk katma olayının kımyasal bag yonunden durumunu ıncelemek gerekır. Ben o sekılde bır jant hıc gormedım.
 
Mesela herhangı bır jantı kaldırıma vs surtersen boyası kalkar alttan mat alasım cıkar. Senın dedıgın gıbı olsa cızılsede alttakı metalın parlak olmadan yıne aynı renkte cıkmadı gerekır...
 
Lamborghını de kullanılan jantların uretım safhasını ızledım onlarınkıde aynı anlattıgım sekılde yanı Sırıtma
 
Metal sılındır halde kesılıyor. Cok yuksek sıcaklıktakı prese gırıyor. Sonra cnc ye desenı olusturuluyor. kollarının araları bıjon delıklerı vs acılıyor vs vs en son boyanıp vernıklenıyor...
Yukarı Dön
emrnl Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Ağustos - 1990

Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 151
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emrnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 15:31
evet arkadaşım cecolinin dediği gibi o malzemeler sac jant içindi.diğerini boyarken zımpara 2 kat astar 2 kat boya kullanıcam.zaten sabah 10 gibi kurutmaya bıraksam 7 ye kadar ankara güneşinde kurur gibi düşünüyorum.ama deneyim randıman alamayan arkadaşlar varsa dikkate alırım elbette:)
206 colorline 2001
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 15:45
Orjinalini yazan: emrnl emrnl Yazdı:

evet arkadaşım cecolinin dediği gibi o malzemeler sac jant içindi.diğerini boyarken zımpara 2 kat astar 2 kat boya kullanıcam.zaten sabah 10 gibi kurutmaya bıraksam 7 ye kadar ankara güneşinde kurur gibi düşünüyorum.ama deneyim randıman alamayan arkadaşlar varsa dikkate alırım elbette:)
 
Oncelıkle soylemelıyım kı kolay bır ıs degıl. Ayrıca senın jantın ınce kollarıda var. Bu sana zorluk cıkaracak. Ayrıca boyadan sonra vernık atmalısın.
Ayrıca boyadan sonra tozsuz bır ortam elde etmeye calıs. Yoksa tozlar ustune yapısır...
Yukarı Dön
emrnl Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Ağustos - 1990

Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 151
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emrnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 15:52
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: emrnl emrnl Yazdı:

evet arkadaşım cecolinin dediği gibi o malzemeler sac jant içindi.diğerini boyarken zımpara 2 kat astar 2 kat boya kullanıcam.zaten sabah 10 gibi kurutmaya bıraksam 7 ye kadar ankara güneşinde kurur gibi düşünüyorum.ama deneyim randıman alamayan arkadaşlar varsa dikkate alırım elbette:)
 
Oncelıkle soylemelıyım kı kolay bır ıs degıl. Ayrıca senın jantın ınce kollarıda var. Bu sana zorluk cıkaracak. Ayrıca boyadan sonra vernık atmalısın.
Ayrıca boyadan sonra tozsuz bır ortam elde etmeye calıs. Yoksa tozlar ustune yapısır...


kesinlikle haklısın tahmin edebiliyorum biraz daha düşünüyüm en iyisi.bu arada vernikli boyalar var diye biliyorum onlar işe yaramazmı?
206 colorline 2001
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 15:55
Orjinalini yazan: emrnl emrnl Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: emrnl emrnl Yazdı:

evet arkadaşım cecolinin dediği gibi o malzemeler sac jant içindi.diğerini boyarken zımpara 2 kat astar 2 kat boya kullanıcam.zaten sabah 10 gibi kurutmaya bıraksam 7 ye kadar ankara güneşinde kurur gibi düşünüyorum.ama deneyim randıman alamayan arkadaşlar varsa dikkate alırım elbette:)
 
Oncelıkle soylemelıyım kı kolay bır ıs degıl. Ayrıca senın jantın ınce kollarıda var. Bu sana zorluk cıkaracak. Ayrıca boyadan sonra vernık atmalısın.
Ayrıca boyadan sonra tozsuz bır ortam elde etmeye calıs. Yoksa tozlar ustune yapısır...


kesinlikle haklısın tahmin edebiliyorum biraz daha düşünüyüm en iyisi.bu arada vernikli boyalar var diye biliyorum onlar işe yaramazmı?
 
Boya konusunda tecrubem bıraz az. O acıdan vernıklısını almak ıs gorurmu yoksa ayrı vernık almak dahamı ıyıdır bılemıyorum. Arastırma yapman gerekır. Yıne bılgısı olan arkadaslar varsa yardımcı olurlar zaten...
Yukarı Dön
emrnl Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Ağustos - 1990

Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 151
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emrnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Ağustos 2011 Saat 15:59
verdiğiniz bilgiler fazlasıyla aydınlatıcı oldu çok teşekkürler:)
206 colorline 2001
Yukarı Dön
emrnl Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Ağustos - 1990

Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 151
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emrnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Ağustos 2011 Saat 00:31
biraz önce zımpara işlemini bitirdim arkadaşlar yarın sabah astar atıcam:)
206 colorline 2001
Yukarı Dön
emrnl Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
15 - Ağustos - 1990

Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 151
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emrnl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ağustos 2011 Saat 01:09
arkadaşlar astar işlemi sabah bitti akşama kadar güzelce güneşte kurudu.bugün akşam ankarada fena yağmur bastırdı ve jantlar balkonda idi.üzerine çöp poşetleri örtüp ağırlık koydum ama o poşetlerde biraz sızdı gibi.astara zarar verir mi acaba?
206 colorline 2001
Yukarı Dön
Mesut Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
11 - Temmuz - 1986

Kayıt Tarihi: 21 Ekim 2010
Konum: İst/Zeytinburnu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 903
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Mesut Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Ağustos 2011 Saat 01:15
Paşam mıs gıbı olmus .. maşallah. ama aracı acılen yere basmman lazım yoksa jantları da arabanıda gosteremezsın...
Az cok deneyımımız oldu bazı konularda bu bılgılere dyanarak soyluyorum bunu, Araç ne olursa olsun aracı yere bastıktan sonra ustune yapıstırdıgın bır stıcker bıle arabayı bastan sonra degıstırebılır yeterlı mal basık olsun .D 
          ____BLUETAZZ___

4. vitese takmak 130 tl, 5. vitese takmak 270 tl eve gelen cezanın surattaki ifadesi paha biçilmez.....

Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Merhabalar son mesaja git 2 0 tunakrf
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 596 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 249 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 1010 0 Sabri45
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 12309 5 Sabri45
konu icon 2008 Turbo Hava Hortumu Yağlanması son mesaja git 2700 1 Peugeotturkey123
konu icon 2023 Model Peugeot 208 GT kablosuz şarj hk son mesaja git 547 0 mhakan71
konu icon 2008 Kedi Çiziği Kırmızı ELIXIR son mesaja git 700 0 55adige1919
konu icon 2004 1.4 HDI Klima ile ilgili son mesaja git 993 0 Samet1697
konu icon Lastik basınç sensörü son mesaja git 6 0 DVRM77
konu icon 3008 2022 Far yüksekliği ayarı ve motor titremesi son mesaja git 738 0 berter
konu icon Peugeot 208 GT yeni nesil yakıt tüketimi hk son mesaja git 917 0 mhakan71
konu icon Adblue seviyesini Kaç litre nasıl öğrenirim artık son mesaja git 594 0 Lepromer
konu icon 208 Yağ Azaltma Problemi son mesaja git 6444 8 selahattnsahman
konu icon Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası (ÇÖZÜLDÜ) son mesaja git 37568 23 delroy
konu icon Peugeot 307 motor değişimi son mesaja git 278 0 delroy
konu icon Kaput amortisörü son mesaja git 3242 0 Abdullah B.
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 9088 19 talip206
konu icon Stop etme sorunu otomatik 206 son mesaja git 4643 2 konfor
konu icon P0087 Hata kodu son mesaja git 8206 7 konfor
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
tunakrf 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English