![]() |
|
yüksek devir kullanma? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Yazar | ||||
Muhammet ÇAKIR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010 Konum: Kütahya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3134 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Muhammet ÇAKIR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
||||
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!! |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Muhammet hocam iyi hoş diyorsun da dediğim gibi ben km bazında farkı gördüm açıkçası 3000 d/d görmeden vites atınca yakıt sarfiyatı olayını. ama tabi araçtan araca değişir diyerek mi kendimi avutsam bilemedim:)
Ayrıca kesinlikle çalıştırırken ve stop etmeden önce o 1 dk yı bekliyorum, kıyamam ben minik aslan parçasına ya ![]() Düzenleyen mustafa_uslu - 06 Ağustos 2011 Saat 01:30 |
||||
![]() |
||||
Muhammet ÇAKIR ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010 Konum: Kütahya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3134 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Muhammet ÇAKIR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
||||
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!! |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kesinlikle ya çok bilmiyorum ben de kabul ediyorum bu konuyu, aslında çalışma prensibi şu bu biliyorum az çok teorik ama dediğin gibi çok yüksek devirlerde de bilmeden zarar verebiliyoruz araca bir anda durdurduğumuzda. Hatta burada görmüştüm turbo timer gibi bir aletten bahsediyorlardı, aslında turboya özel ufak bir hazne yapılıp ekstra yağlama yapılsa özellikle araç stop edince, mükemmel olabilir
![]() ![]() yeri gelmişken sorayım mimitt kardeş BOV hakkındaki düşüncelerin nelerdir
|
||||
![]() |
||||
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
aracın değerlerini bilmek önemli,şunu da göz ardı etmemek lazım 2 viteste 1750 devirde ki ivmelenme ile 3.viteseki 1750 devirdeki ivmelenme bir olamaz,birden hızlanmak gerektiği zaman vites küçültmek en sağlıklı yöntem olur. Dizel araçta şehir içinde 2500 üstü çok mantıklı gelmiyor işin açığı,zaten turbo motoru kullanmak konusunda çok bilgi sahibide değiliz toplumolarak. turbo sürekli yüksek devirlerde çalıştığı zaman ısısı yüksek olacaktır,yüksek devirde dolaşıp dolaşıp sonra gelip pat diye stop edince hem turbomuza hemde aracınızın yağına ufak ufak zarar veriyoruz. |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Bunu kastediyordum ben işte, mimitt kardeş ben de bunun bilincinde vites atıyorum bazen, ama ivme düşüşü hissediyorum o anda seriliği bozuluyor gibime geliyor, belki devirli sürmeye alışık olduğum için öyle geliyor ama şehir içinde kesinlike yakıt sarfiyatı düşüyor bu şekilde kullandığımda şüphesiz
![]() |
||||
![]() |
||||
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
arakdaşarl dizelerde tork u yakaladıkdan sonra deviri çok fazla uzatmaya gerek yok,amaç ekonomi ise hatalı kullanım olur,şöyle bir örnek vereyim;i
aracım 1750 d/d da maksimum torku olan 260nm yi yakalıyor ve 2000 devirde turbo çoktan devre girmiş oluyor şimdi bu devir aralığında aracım her türlü kendini toparlayacaktır,bu devirlerin üstü günlük şehir içi kullanımda yakıt sarfiyatımızı olumsuz yönde etkiler.bu bilgiler eşliğinde benim 2500 3000 devir aralığında vites değiştirmem ani hızlanmam ve fazla yakmamdan başka bir işe yaramaycaktır.
|
||||
![]() |
||||
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
2 tane 406 aracım oldu ve her fırsatta söylüyorum sattığıma çok pişmanım, hiç bir şekilde fren sorunu,ön takım sorunu vb yaşamadım,ya aracınıza iyi bakmıyorsunuz dur,yada sizden önceki sahibi iyi bakmamıştır, söz konusu araç 406 olduğunda onu diğer bütün peugeotlardan ayrı tutmak lazım, fren olayında lastiklerin durumundan,balatalara oradan disklere hidrolik sıvısına kadar geniş bir sistemden bahsediyoruz,406 nın ayağını yerden kesmek hiçte kolay değildir,aracınızla ilgili tereddütleriniz varsa bir chek-up a sokun derim içiniz rahat olsun.fren hidroliğinizi kontrol edin ve mümkünse dot 5 fren hidroliği koyun. kendi denemerimden wv bora,passat gibi araçlardan daha kısa mesafede durduğunu biliyorum.
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
dizellerde 2500-3000 arası vites değiştirme kafi
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Kesinlikle abi ya kaçar mı hiç o güzel buluşma orada olacağım hele ki siz taaa kalkıp İstanbullardan teşrif edeceksiniz hiç bir yere bırakmam
![]() |
||||
![]() |
||||
statistican ![]() 1. Vites ![]() ![]() 15 - Şubat - 1989 Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2011 Konum: /38/34 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı statistican
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
406 ların motoru güzelde araç 11 yaşında 170 üzeri hızlara çıkmıyorum ne olur ne olmaz diye,bide 406larda fren sorunu var biraz az tutuyo frenler...uzun yol rahatlığı bmw de bile yok onu söyleyim ama...
|
||||
406 st 2.0hdi 2000 110hp
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
eyvallah
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
abi sürekli 3000 devirde gitmicen zaten vites geçişleri için söyledim ben... illaki yakıta yansıcak.. 3000 devire geldiğin an hemen atıcan vitesi olay bu...sonrada 2500 de devam ...
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ersin hocam haklısın da, 3000 e yaklaştı mı yakıt olayı da artıyor, ki benim aracı almadan dyno ya tabi tuttuk, en yüksek torklar 2200 d/d civarlarında verdi, dediğim gibi 3000 devirlerin üzerlerinde vites attın mı performans olarak daha iyi oluyor ama yakıt sarfiyatına yansıyor bu
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
dizellerde en ideali aynen bazı arkadaşlarımızın dediği gibi 3000-3500 devirdir..
|
||||
![]() |
||||
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
406 hdi aslında çok güzel bir motora sahip chip tuning ile birlikte intercooler ı büyütüp birde kutu filtre alınca 140 145 hp arası güç elde edebilirsiniz,turboyu büyütürseniz bu rakam çok daha yüksek olacaktır. yaşıtları içinde bir depo ile 1000 km yi geçebilen pek fazla dizel otomatik yok.
|
||||
![]() |
||||
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
aracın maksimum beygir gücünü ve torkunu hangi devirlerde yakaladığını bilmek ve buna göre kullanmak en sağlıklı yöntemdir dizel araçlarda. ekonomi yada performasn bu devirler bilindiği taktirde en iyi şekilde yakalanır.
|
||||
![]() |
||||
Gökhan_S ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Temmuz 2011 Konum: AĞRI Durum: Aktif Değil Mesajlar: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
Peugeot 206 Xr Presence<< gerekirse peugeotumu balkona koyarım okadar seviyorum arkadaş ...
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Aracı 2000-3000 devir arasında kullan. 2000'den aşağı düşme. Vitesi 3000-3200 gibi yükseltebilirsin.
|
||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa <123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |