![]() |
|
yüksek devir kullanma? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Yazar | |||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 05 Ağustos 2011 Saat 16:56 |
||
Arkadaşlar devir 30-35 olmadan çoğumuz vites büyütüyoruz dizellerde ama izlediğim vidyolarda felan dikkatimi çeken bir şey oldu yurt dışında kimse bizim gibi kullanmıyor bu aletleri 1.4 hdi 307de adam deviri 70 kadar dayıyor nerdeyse bu şekil kullanmanın yakıtın fazla gitmesinden başka ne gibi zararları olabilir? Ve tam olarak nerdeki basınç o değerler?
Düzenleyen HuseyinTurk - 05 Ağustos 2011 Saat 16:56 |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
1,4 dizel 7000 devir çevirmez. 4000'in üstünde ölür. 3200 gibi atarsan yakıt/performans olarak idealdir. Turbodan da faydalanırsın.
|
|||
![]() |
|||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
3500-4000 den sonra gitmez zaten boşa çevirirsin.
|
|||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
1,4 75 hp benzinli 206 ım da kac devirde uygun olur ben genelde 2000 ve 2500 arası büyütürüm sizce nasıl olmalı |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
ya ben şunu öğrendim, 3000 üzeri atınca yakıt sarfiyatı artıyor ama araba çok toplu gidiyor daha atılgan hissediyorum bir sonraki viteste de devirli kullanmak tabiri bu olsa gerek, 2000-2500 arası atınca yakıttan tasarruf ediyorum ama aslan diyor ki napıyon allasen ben bunu hakedecek ne yaptım sana (yu gadda kiddin mi)
![]() |
|||
![]() |
|||
statistican ![]() 1. Vites ![]() ![]() 15 - Şubat - 1989 Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2011 Konum: /38/34 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı statistican
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
3000-3500 arası atarsanız turbodan çok iyi verim alırsınız...4 bin üzeri boşa çevirmektir...(6000 de bitiyorsa)
|
|||
406 st 2.0hdi 2000 110hp
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
aslanı kükretecen dayı yoksa geh pisi pisi derler yolda :D
|
|||
![]() |
|||
statistican ![]() 1. Vites ![]() ![]() 15 - Şubat - 1989 Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2011 Konum: /38/34 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı statistican
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
406 st 2.0hdi 2000 110hp
|
|||
![]() |
|||
Gökhan_S ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Temmuz 2011 Konum: AĞRI Durum: Aktif Değil Mesajlar: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
arkadaşlar bende acemiyim 2001 model 206 var 1,4 benzinli. bu devir meselesi kafama takılıyo devir göstergesinde 2000-3000 arasında vites degiştirin diyorsunuz doğrumu |
|||
Peugeot 206 Xr Presence<< gerekirse peugeotumu balkona koyarım okadar seviyorum arkadaş ...
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Aracı 2000-3000 devir arasında kullan. 2000'den aşağı düşme. Vitesi 3000-3200 gibi yükseltebilirsin.
|
|||
![]() |
|||
Gökhan_S ![]() 2. Vites ![]() ![]() 01 - Ocak - 1983 Kayıt Tarihi: 06 Temmuz 2011 Konum: AĞRI Durum: Aktif Değil Mesajlar: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
Peugeot 206 Xr Presence<< gerekirse peugeotumu balkona koyarım okadar seviyorum arkadaş ...
|
|||
![]() |
|||
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
aracın maksimum beygir gücünü ve torkunu hangi devirlerde yakaladığını bilmek ve buna göre kullanmak en sağlıklı yöntemdir dizel araçlarda. ekonomi yada performasn bu devirler bilindiği taktirde en iyi şekilde yakalanır.
|
|||
![]() |
|||
mimitt ![]() 2. Vites ![]() ![]() 06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
406 hdi aslında çok güzel bir motora sahip chip tuning ile birlikte intercooler ı büyütüp birde kutu filtre alınca 140 145 hp arası güç elde edebilirsiniz,turboyu büyütürseniz bu rakam çok daha yüksek olacaktır. yaşıtları içinde bir depo ile 1000 km yi geçebilen pek fazla dizel otomatik yok.
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
dizellerde en ideali aynen bazı arkadaşlarımızın dediği gibi 3000-3500 devirdir..
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ersin hocam haklısın da, 3000 e yaklaştı mı yakıt olayı da artıyor, ki benim aracı almadan dyno ya tabi tuttuk, en yüksek torklar 2200 d/d civarlarında verdi, dediğim gibi 3000 devirlerin üzerlerinde vites attın mı performans olarak daha iyi oluyor ama yakıt sarfiyatına yansıyor bu
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
abi sürekli 3000 devirde gitmicen zaten vites geçişleri için söyledim ben... illaki yakıta yansıcak.. 3000 devire geldiğin an hemen atıcan vitesi olay bu...sonrada 2500 de devam ...
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
eyvallah
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
statistican ![]() 1. Vites ![]() ![]() 15 - Şubat - 1989 Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2011 Konum: /38/34 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı statistican
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
406 ların motoru güzelde araç 11 yaşında 170 üzeri hızlara çıkmıyorum ne olur ne olmaz diye,bide 406larda fren sorunu var biraz az tutuyo frenler...uzun yol rahatlığı bmw de bile yok onu söyleyim ama...
|
|||
406 st 2.0hdi 2000 110hp
|
|||
![]() |
|||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kesinlikle abi ya kaçar mı hiç o güzel buluşma orada olacağım hele ki siz taaa kalkıp İstanbullardan teşrif edeceksiniz hiç bir yere bırakmam
![]() |
|||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |