Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >306
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 306 gtı...coopers s...!!!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

306 gtı...coopers s...!!!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 17:17
ewt abi s2000 yaw .
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2008 Saat 20:54
Arkadaşlar bu tür konular açarken her iki aracın veya kaç araç karşılaştıracaksanız tam modelini cinsini ve teknik verilerini yayımlamanız gerekmektedir...İnsanlar daha sağlıklı yorum yapar ve daha güzel bir görüntüye sahip olunur...
 
Cooper S kaç model ???
306 GTI belli  2000cc-167ps-196nm tork
 
CooperS yeni kasa yeni motor sistemi diyorsan mantıken 1. olacaktır...
Eski kasa 163ps  gücündeki bir araç diyosan zorlu bir karşılaşma olacaktır.Çünkü arada 6 hp fark var ve bu farkı her iki aracın ağırlık arasındaki boşluk kapatabilir.
 
Pilotajda iş biter diyorum...
 
 
Yukarı Dön
savi_206 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 75
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı savi_206 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Eylül 2008 Saat 23:16
tabi ki cooper S
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Eylül 2008 Saat 00:28
Orjinalini yazan: cagri cagri Yazdı:

her turlu s
pejo forumu dıe 306 dıyerek kendımızı kandırmayalım...
 
 
ClapClap
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Eylül 2008 Saat 00:29
ZATEN ARKADASLAR MOTORU TURBO DESTEKLİ ARAÇLARI ATMOSFERİK ARACLARLA KARSILASTIRDIGIMIZDA ÇOGU ZAMAN YANILIYORUZ
Yukarı Dön
Demir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 546
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Demir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2008 Saat 14:29
Cooper'dan Suparşarj sök bakalım..Kaç beygir oluyor...?
Klass motor dediğinde kendi havasını kendi çekmesi gerekir.. Bundan spor tarz araca yakışır güç tork üretebilmelidir....
 
Tabi atmosferik kullanmak ayrı Super şarj veya turbo şarj ayrı bir zevktir...
Cooper-306 GTİ karşılaştırmasında gerek Rolling olsun gerek drag benim için ölçü bazı değildir...
Her zaman beğenimi kazanmış 306 GTİ seçerim...Benim benim düşüncemdir....
 
 
 
 
Yukarı Dön
ac8088 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ac8088 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2008 Saat 14:31
cooper s in 175 liği bile ayırır bence
Yukarı Dön
kann87 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2008
Konum: ACIBADEM
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 529
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kann87 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2008 Saat 14:37
S
-küfürbaz gizemli rapci-
Yukarı Dön
esrefyilmaz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2008
Konum: İSTANBULL
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 89
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı esrefyilmaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2008 Saat 14:42

COOPER S 175 HP BİLE 306'NIN İÇİNDEN GEÇER HERKESS MANTILI Bİ ŞEKİLDE KAFASINDA TASARLASSIN

EŞREF YILMAZ 34 YJ 0425 İSTANBUL/KÜÇÜKÇEKMECE
Yukarı Dön
UmutGTi Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
İHRAÇ EDİLMİŞ ÜYE

Kayıt Tarihi: 09 Eylül 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 39
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı UmutGTi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2008 Saat 14:53
s in  163 lüğüyle kafa kafaya gider ,, 175 liği alır ,,,

bu arada o bahsettiğiniz 193 beygirlik arabanın ben asla seri üretime geçeceğini zannetmiyorum.Yalnızca bir firmanın tanıtım amaçlı modifiyesi.Aynı mercedes brabus lar gibi...
Yukarı Dön
aoc Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008
Konum: 06
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 131
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aoc Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 00:42
Ben beygire bakarım, beygir mi diye...
Ben torka bakarım, tork mu diye...

160 hp bi VTI sırf torksuzluğu yüzünden bence yeterli değil, ve kaçını yola aktarıyor...?

Şimdi karşılaştırmamıza gelelim, Mini S aşırı beslemesi sayesinde kral bi tork diyagramı var ama buzdağının görünmeyen kısmı var, nedir bu ? -DEVİR BANDI... Şimdi bu portföyde ikiside karşılaştırılırsa 7200 kusursuz devir ve 3.vitesten sonra kusursuz hızlanan bi 306 var. Denemelerimizde cooper S'in 1.vitesi cidden bizi hayretler içinde bıraktı (106 vs Cooper S) ama cooper'ın motorunun 3.vitese kadar önde götürdüğü yolu 3.viteste 106 ya teslim etmesi ve bu bilgi ışığında daha güçlü bi 3.vitesi olan 306 GTI'ın 3.vites sonunda Cooper S'i ayıklayacağından şüphem yok... Aynı devir bandı 3.vites ve üstü Rollin' lerde GTI'a daha fazla şans veriyor...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 00:52
lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 01:15
s yani gti yanına gelemezzz
Yukarı Dön
aoc Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008
Konum: 06
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 131
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aoc Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 01:32
Orjinalini yazan: mavis_vts mavis_vts Yazdı:

lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...

Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ?

206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ?

Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var...

Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 01:35

VALLAH ATMOSFERİK OLSUN TURBO OLSUN BEN HER ARAÇ KIYASLANIR YOLA CIKTIN MI TURBO ATMOSFERİK YOKTU GAZZZZZ VARDIR AMA BU KARSILASTIRMADA ALICI TARAF COOPERS GİBİ DURUYOR ODA HAFİFLİGİN DEZ AVANTAJI

Yukarı Dön
tolgasena Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2008
Konum: Öğrenci
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 105
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tolgasena Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 01:53
tmm pug cuyuz ama gerçekler var =) S...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 01:56
cooper alabilir
Yukarı Dön
UmutGTi Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
İHRAÇ EDİLMİŞ ÜYE

Kayıt Tarihi: 09 Eylül 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 39
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı UmutGTi Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 01:56
Orjinalini yazan: aoc aoc Yazdı:

Orjinalini yazan: mavis_vts mavis_vts Yazdı:

lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...

Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ?

206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ?

Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var...

Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır.



bence de kıyaslanır katılıyorum ,,
bu arada 207 GT 206 RC nin değil 206 GTi ın rakibi ,, 206 RC için 207 RC var biliyosn ki xDDD
Yukarı Dön
aoc Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008
Konum: 06
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 131
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aoc Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 03:55
206 RC ile 207 RC yürüten görmedim, yürütseler ve 206 RC kazansa halef kısmına 207 RC de yazabilirdim ;)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Eylül 2008 Saat 04:12
Orjinalini yazan: UmutGTi UmutGTi Yazdı:

Orjinalini yazan: aoc aoc Yazdı:

Orjinalini yazan: mavis_vts mavis_vts Yazdı:

lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...

Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ?

206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ?

Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var...

Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır.



bence de kıyaslanır katılıyorum ,,
bu arada 207 GT 206 RC nin değil 206 GTi ın rakibi ,, 206 RC için 207 RC var biliyosn ki xDDD
 
arkadaslarım bende 2.0  a6 yı yedım a6 da kasa agır aynı klasman deıl turboyuda atmosferık olmayan ne varsa anlamında yazdım (aynı klasmanda) atmosferık arac beslemelı aractan usdun olamaz söz konusu o deıl bnm demek ısdedım mantıklı aracları kıyaslayalım mcs ile 306 yı nasıl aynı kefeye koyarsınız drag roll top speed mcs yanı bukadar duygusal olmayalım yaa
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Orjinal teyp Soketi şeması lazım son mesaja git 516 1 berkant003
konu icon ŞANZIMAN SORUNU son mesaja git 371 1 Erdhan
konu icon 5008 sürüş esnasında devir düşüşü son mesaja git 2807 0 PhaseR
konu icon Lütfen yardım edin çıldırmak üzereyim son mesaja git 8358 5 peu308peu
konu icon Yardımınıza ihtiyacım var son mesaja git 202 0 Cyber_Turk
konu icon İLK ÇALIŞMADA GELEN FARKLI MARŞ SESİ son mesaja git 336 0 zekicano
konu icon Aracım kalorifer ısıtmama sorunu (güncel sorun) son mesaja git 194 0 jukadom
konu icon 508 Ekran multimedia radyo sorunu son mesaja git 10492 4 evren1975
konu icon "Depollution System Faulty" arızası son mesaja git 287 0 Premium307HDI
konu icon Aranıza yeni katıldım son mesaja git 11 0 uguricke
konu icon Bagaj kapağı açık uyarısı son mesaja git 4564 0 uguricke
konu icon 308 hdi 2009 için yağ önerisi ve usta önerisi son mesaja git 719 0 peu308peu
konu icon Peugeot 206 aniden 120 olan hararet [ÇÖZÜLDÜ] son mesaja git 1278 1 ardamajesteleri
konu icon Siyah duman son mesaja git 566 0 Gazi gökmen
konu icon 1.4 90BG 207 ve LPG son mesaja git 1714 2 AkinBascil
konu icon Bu hortum nedir arkadaşlar pıslıyor sanki delik ? son mesaja git 759 1 wingboat
konu icon Kullanıcı Adı Değişiklik Talepleri... son mesaja git 55271 508 wingboat
konu icon tercih edilen motor yağı son mesaja git 1393 2 tc.206
konu icon 308 T9 EAT6 Şanzıman arızası son mesaja git 3959 5 zole
konu icon peugeot 206 1,4 rolantide motor titremesi sorunu son mesaja git 3272 6 GEDİZ
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Cyber_Turk 2
berkant003 2
peu308peu 2
uguricke 2
jukadom 1
zekicano 1
PhaseR 1
MEHMET ŞÜKRÜ 1
Erdhan 1
AkinBascil 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English