![]() |
|
306 gtı...coopers s...!!! |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Yazar | |
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 11 Eylül 2008 Saat 11:15 |
drag we roll ?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
306 gtı.....................................................................................................................................
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşlar s in kaç beygirliğiyle karşılaştırıyoruz
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kafana gore :D |
|
![]() |
|
sinan-s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cooper ss
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
s o zaman kafama göre
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gti |
|
![]() |
|
SİNAN GTI ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 05 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 219 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı SİNAN GTI
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
306 gtı
|
|
![]() |
|
ARDA ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 04 Temmuz 2008 Konum: ISTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
***** S *****
|
|
![]() |
|
haruncoskun ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Haziran 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1504 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı haruncoskun
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
tartışmasız s
|
|
I Love my <font color=RED>H[/COLOR]onda
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/164d84a2e9ea074cb80cb7487da9033dba55bb854858b0f6c0d0b852325f8a4b1f3b3b06ea86db4117032
306 gtı bıraz daha once sankı |
|
![]() |
|
KaRTaL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cooper S Dediğiniz Araç Standart Olarak 1.6 Motor Olup 175 Hp Güç Üretebilmekte..Biraz Daha Mantıklı Karşılaştırmalar Yapalım Bence..:D |
|
![]() |
|
ENGİN ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cooper S Teknik özellikler
Motor: Turbo destekli sıralı dört silindirli Motor hacmi: 1598 cc Maks. Güç: 193 HP – 7000 d/d Maks. Tork: 220 Nm – 4000 d/d 0-100 km/s: 7 sn Maks. Hız: 235 km/s Uzunluk: 3626 mm Genişlik: 1925 mm Yükseklik: 1416 mm Ağırlık: 1140 mm 306 GTI-6
Motor : Doch
Motor hacmi: 1998 cc
Maks. Güç: 167 HP – 6500 d/d Maks. Tork: 197 Nm – 5500 d/d 0-100 km/s: 8 sn Maks. Hız: 209 km/s Uzunluk: 3995 mm Genişlik: 1692 mm Yükseklik: 1380 mm Ağırlık: 1214 kg. Arkadaşlar böyle karşılaştırmalarda lütfen duygusal olmayalım.. Tabiki burası bir peugeot sitesi ama bağzen öyle abartılıyor ki hiç rakip tanımıyoruz =) Yukarıdaki teknik verilere bakıldığında kim kimi yer bunu 10 yaşındaki çocuk bile bilebilir =) Elbette bağzı noktalarda malubiyetimizi kabul etmeliyiz...
Sonuç olarak Cooper S her türlü =)
|
|
![]() |
|
KaRTaL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşım 1 Eylül 2009 da Pipper White Mini Cooper S Alıyordum Ben!..Daha Doğrusu 2009 Model Benm Başvurduğum Sırada Yokdu ve Birkaç Deişiklik Olucak Demişlerdi..Dmek motoru Deiştirmişler :'( |
|
![]() |
|
cagri ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2008 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
her turlu s
pejo forumu dıe 306 dıyerek kendımızı kandırmayalım...
|
|
![]() |
|
ENGİN ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
çoğunlukla BMW modellerini modifiye etmesiyle tanınan AC Schnitzer firması hedefini bu kez bu grup bünyesindeki Mini’ye çevirmiş. Gösteri modeli olarak bir Cooper S Convertible seçilmesine karşın tüm ekipmanlar ailenin diğer üyelerine de uygulanabiliyor. Firma ilk etapta güç paketi üzerinde çalışmışlar. Mini Cooper S Convertible’nin standart motoru sahip olduğu turboyla firma mühendislerinin iştahını bir anda kabartmış. 170 HP’lik güç çıkışlı motor turbo basıncında yapılan geliştirmeyle ve yeniden programlanan işletim sistemiyle 7000 d/d’de 193 HP üretir hale gelmiş. Peki bu güç dopingi sonucu otomobilin teknik verileri ne biçimde şekillenmiş. AC Schnitzer imzalı Cooper S Convertible 0’dan 100 km/s hıza 7 saniyede ulaşıyor. Son hızıysa saatte 235 km/s. Motorun gücüne katkıda bulunan bir diğer elemansa yine firmanın kendi geliştirdiği egzoz sistemi olmuş. Paslanmaz çelikten imal edilen parlak yarış tipi susturucu sportif sesin yanında atık gazların daha iyi bir biçimde motordan uzaklaştırılmasını sağlıyor. Aslında özel tasarım arka susturucu motor modifikasyonu yapılmasa da istek üzerine tüm Mini modellerine uygulanabiliyor. Fakat bu durumda müşterilerin zor bir karar vermesi gerekiyor. Mini One ve Mini Cooper’da iki farklı susturucu seçeneği bulunuyor. Müşteriler ya sağ ve sola yerleştirilen çift çıkışı yada tek büyük oval çıkışı tercih ediyor. Cooper S kullanıcılarının seçeneğiyse tek ve diğer modellerden çok farklı. Ortaya konumlandırılan büyük egzoz çıkışı otomobilin sahip olduğu gücü en iyi vurgulayan aksesuar. Arka tasarımı bu eklentilerle güçlü kılınan otomobilin ön bölümünde de değişiklik yapılmış. Yeniden şekillendirilen ve krom kaplanan radyatör ızgarası dikkatlerden kaçmıyor. Ama asıl gücü temsil eden aerodinamik kaygılar neticesinde yeniden yaratılan tamponlar oluyor. Alt spoylerin haricinde tamponların üst bölümünde de çıkıntı bulunuyor. Firmanın görünüme yönelik değişimleri boya üzerine eklenen firma logoları ve bantlarla tamamlanmış. AC Schnitzer Cooper S Convertible’da sadece siyah ve beyaz renkteki çıkartmalar kullanılıyor.
Yol tutuşa yönelik değişimin ilk adımıysa değiştirilen süspansiyon sistemi olmuş. Bu değişim otomobilin yere 30 mm daha da yaklaşmasını sağlamış. ısteğe bağlı olarak yüksekliği ayarlanabilen süspansiyon sistemi de otomobile adapte edilebiliyor. Böylece düz zeminlerde otomobili yarış otomobillerinden farksız bir biçimde yerle yeksan bir konuma getirmek mümkün olabiliyor. Type I olarak isimlendirilen opak renkteki 17 inçlik jantlar ve 215/40 R17 ölçüsündeki lastikler yol tutuşu artıran diğer iki unsur olarak karşımıza çıkıyor. ıç mekandaysa modifiye işlemlerinin vazgeçilmesi alüminyum pedallar, vites kolu, el freni göze çarpıyor. Ayrıca AC Schnitzer kendi logosunu taşıyan ve yüksek kaliteli deriden imal edilen çift renkli kokpitle otomobili kendisine has bir yapıya kavuşturmuş. Alıntıdır...
Sen artık bu özelliklerden sonra 2009 unu alırsın =)
|
|
![]() |
|
KaRTaL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Benm Aslında Araca Pek İhtiyacım Yok Ama Eğer 0 Araç Alıcak Olursam da Mini Cooper S Olucağınından Hİiiç Şüphem Yok :D |
|
![]() |
|
ENGİN ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GP Kitli Mini Cooper S modelini hiç karıştırmayalım =) o yukarıdaki anlattığım Convertible modelinin daha geliştirilmiş hali.. 218 hp güce sahip.. Torku da 245 Nm. :D
|
|
![]() |
|
KaRTaL ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:) Mini Cooper S Çok Güzel Çok Canlı Ama Gerçekten Çok Çok Çok Pahalı bir Araç!..Ben Alırken Yaklaşık %40 İndirimli Fiyat ve Hamann Komple Kit İle Alıcaktım Aracı..:D 175 Hp üzerinden hesaplandığında 240 a filan Çıkarabiliyorduk Hamann Kitlerle..Şu Anda Olmuş Olsa Ooooowf Düşünemiyorum :D:D:D:D |
|
![]() |
|
ENGİN ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yani açık sölim ben o araca o parayı vermem.. onu yerine S2000 alırım =) ya da düşük modelli bi Z4 =)
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |