Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 SW otomatik vites sorunu
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 SW otomatik vites sorunu

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 910111213 17>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5.00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Temmuz 2011 Saat 12:55
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

lpgli oldugu için servis bakmıyordu demek ne demek ya,

servisler hem lpg takıyor hemde sonra ilgilenmiyorlarmı
 
burada hiç bir servis bakmıyor kapalı alana lpg li aracın girmesinin yasak olduğu için içeri sokmuyor.
 
peugeot berke ile görüştüğümde beni kırmadılar yasak olmasına rağmen bakabileceklerini yanlız lpg ile çalışan parçala onarımını bakmayacaklarını sebebinin ise arıza tespit cihazında yanlış yönlendirdiğini onun dışında bakım olsun şanzıman olsun vs bakabileceklerini söylediler ve öyle yaptılar.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Temmuz 2011 Saat 23:32
[QUOTE=alisuat]gandalf bak sen sat benimkini verelim sana hız sabitleyiciside var,110da 3000 devirde hep Embarrassedkardeş senin ki bize dost işi olur tovbe pejoya artık kafamda lancia delta var 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Temmuz 2011 Saat 23:34
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

[QUOTE=GANDALF]bu hız sabitleyici olayı beni aştı bolluk otonun gurur meselesi oldu üst düzey teknik danışman ustaları abartsız 3 saat 10 dakika uğraştı.. limitor çalışyor sabitleyici çalışmıyor. usta kullanmadığı yazılım kalmadı ve bu arada ücretsiz yazılımlarında hepsi yüklendi iki program kullandı planet 2000 birde busene kullandıkları yeni yazılım programı .. cok detaylı bir yazılımdı yine olmadı hatta pejo turkyeden yazılım program yuklendi yine olmadı ama yapacağına soz verdi neyse usta ugrastı durdu sesimi cıkartmadım bence hız sabitleyici kolu arızalıydı.. bunu hiç kaale almadı olsun cunku limitorun çalışıp sabitleyicinin çalışmaması koldandır benceeee
 
aracının özelliklerini imza kısmında belirtmemişsin eksik yorum olabilir.
 
eğer aracın 1.6 16.v benzinli otomatik vites ise fren müşürü yüzündendir.
 
araç bazen park modunda iken parkdan çıkarmak için frene bastığında kilit açılmadığı oluyor mu.

helal sana metin kardeş fren muşürüm arızalı fakat bir zararı yok diye değiştirmemiştim demek bundan 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Temmuz 2011 Saat 23:35
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

[QUOTE=GANDALF]bu hız sabitleyici olayı beni aştı bolluk otonun gurur meselesi oldu üst düzey teknik danışman ustaları abartsız 3 saat 10 dakika uğraştı.. limitor çalışyor sabitleyici çalışmıyor. usta kullanmadığı yazılım kalmadı ve bu arada ücretsiz yazılımlarında hepsi yüklendi iki program kullandı planet 2000 birde busene kullandıkları yeni yazılım programı .. cok detaylı bir yazılımdı yine olmadı hatta pejo turkyeden yazılım program yuklendi yine olmadı ama yapacağına soz verdi neyse usta ugrastı durdu sesimi cıkartmadım bence hız sabitleyici kolu arızalıydı.. bunu hiç kaale almadı olsun cunku limitorun çalışıp sabitleyicinin çalışmaması koldandır benceeee
 
aracının özelliklerini imza kısmında belirtmemişsin eksik yorum olabilir.
 
eğer aracın 1.6 16.v benzinli otomatik vites ise fren müşürü yüzündendir.
 
araç bazen park modunda iken parkdan çıkarmak için frene bastığında kilit açılmadığı oluyor mu.

helal sana metin kardeş fren muşürüm arızalı fakat bir zararı yok diye değiştirmemiştim demek bundan 

bu arada araç 2006 makyajlı kasa 307 comfort ov modeli
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Temmuz 2011 Saat 23:37
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

lpgli oldugu için servis bakmıyordu demek ne demek ya,

servisler hem lpg takıyor hemde sonra ilgilenmiyorlarmı

gerek bolluk pejo gereksede bayraktarlar bakıyor şimdiye kadar bakmıyorum diyen servis olmadı sanırsam iş yoğunluğuna gore belirliyorlar olabilir 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Temmuz 2011 Saat 23:39
valla onu bunu bilmem bu mereti aldığımdan beri 5000 tl harcamışımdır .. bir 5000 daha harcamak istemiyorum 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Temmuz 2011 Saat 07:48
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

[QUOTE=GANDALF]bu hız sabitleyici olayı beni aştı bolluk otonun gurur meselesi oldu üst düzey teknik danışman ustaları abartsız 3 saat 10 dakika uğraştı.. limitor çalışyor sabitleyici çalışmıyor. usta kullanmadığı yazılım kalmadı ve bu arada ücretsiz yazılımlarında hepsi yüklendi iki program kullandı planet 2000 birde busene kullandıkları yeni yazılım programı .. cok detaylı bir yazılımdı yine olmadı hatta pejo turkyeden yazılım program yuklendi yine olmadı ama yapacağına soz verdi neyse usta ugrastı durdu sesimi cıkartmadım bence hız sabitleyici kolu arızalıydı.. bunu hiç kaale almadı olsun cunku limitorun çalışıp sabitleyicinin çalışmaması koldandır benceeee
 
aracının özelliklerini imza kısmında belirtmemişsin eksik yorum olabilir.
 
eğer aracın 1.6 16.v benzinli otomatik vites ise fren müşürü yüzündendir.
 
araç bazen park modunda iken parkdan çıkarmak için frene bastığında kilit açılmadığı oluyor mu.

helal sana metin kardeş fren muşürüm arızalı fakat bir zararı yok diye değiştirmemiştim demek bundan 

bu arada araç 2006 makyajlı kasa 307 comfort ov modeli
 
işte imzanda belirt. Mesela senin aracının elektrik sistemi can sistem olduğu için hem ekranda CC yazısı çıkacak hem de hız sabitleyici çalışacak. Ama eski kasalarda van sistem olduğu için hız sabitleyici çalışır fakat ekrana yazı gelmez o yönden avantajlısın.
 
şanzıman konusuna gelince makyajlı kasalarda şanzıman sıkıntısının giderildiğini duymuştum yani senin bir sıkıntının olmaması gerekli, hatta makyajlılarda yeni tip selenoid vs. vardır. Hatta 2000 tane parçanın revize edildiğini söylüyorlar yani sıkıntısız araçlar. Senin böyle bir sıkıntının olması şaşırttı açıkcası
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2011 Saat 20:17
evet arkadaşlar bugün selonoidlerii. fren müşürünü ve daha once taktırmış olduğum bosh lpg bujilerimi değiştirdim orjinaliyle ve şanzıman soğutucumu sokturup kontrol ettirdim.. şanzıman soğutucu temiz çıktı ..selonoidleri değiştirmeden once şanzzıman yağ basıncı 2.4 idi değiştirdikten sonra 2.5 oldu yani pek fark etmedi 3*5 km gezdim eskisinden perk farkı yoktu.. ancak fren müşürü ve bujileride farklı ustadada değiştirdim yani selonoidleri ikitellide ..buji ve fren müşürünüde sanko sanayide değiştirdim buji ve fren müsürü değiştikten sonra devir hız eskisi gibi aynı orana geldi daha oncede konuştuğumuz gibi devirin tekrar komresore gelmesi yani orantılanması bana bujiyle alakalıymış gibi geldi şikayeti olan arkadaşlara duyurulur bugün yaptığım masraflar 
buji orjinal : 25 Tl
selononoid 2 adet : 220 tl işçilik 200 tl 
fren müşürü 55 tl işçilik 10 tl 
toplam : 310 tl 
hadi hayırlısı 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2011 Saat 20:57
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

gandalf bak sen sat benimkini verelim sana hız sabitleyiciside var,110da 3000 devirde hep Embarrassed

ustune de para verirsen senin arabayı alırım ali suat bey  Embarrassedileride cıkaracak tamir ve masraflar için yanlış anlama 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2011 Saat 21:05
selonoid isçilik 100 tl olacak toplamda 410 tl harcama oldu...
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2011 Saat 21:52
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

evet arkadaşlar bugün selonoidlerii. fren müşürünü ve daha once taktırmış olduğum bosh lpg bujilerimi değiştirdim orjinaliyle ve şanzıman soğutucumu sokturup kontrol ettirdim.. şanzıman soğutucu temiz çıktı ..selonoidleri değiştirmeden once şanzzıman yağ basıncı 2.4 idi değiştirdikten sonra 2.5 oldu yani pek fark etmedi 3*5 km gezdim eskisinden perk farkı yoktu.. ancak fren müşürü ve bujileride farklı ustadada değiştirdim yani selonoidleri ikitellide ..buji ve fren müşürünüde sanko sanayide değiştirdim buji ve fren müsürü değiştikten sonra devir hız eskisi gibi aynı orana geldi daha oncede konuştuğumuz gibi devirin tekrar komresore gelmesi yani orantılanması bana bujiyle alakalıymış gibi geldi şikayeti olan arkadaşlara duyurulur bugün yaptığım masraflar 
buji orjinal : 25 Tl
selononoid 2 adet : 220 tl işçilik 200 tl 
fren müşürü 55 tl işçilik 10 tl 
toplam : 310 tl 
hadi hayırlısı 
 
gandalf sorunun halledilmiş olmasına sevindim geçmiş olsun. yanlız fiyatlar konusunda anlamadığım bişey var.
 
selenoidin tanesi 180 tl, ikisini nasıl 220 tl ye aldın. 200 tl işçilik normal ama bunun yağı nerde?
 
fren müşürü 20 tl satılıyor takmasına çok basit, direksiyonun altını açıcaksın eski beyaz soketi çıkarıp yenisini aynı şekilde takıcan okadar. ne tornavida ne başka bişey hiç bir alete bile gerek kalmadan değişir.
 
toplam 310 tl tutamaz en az 450 sadece selenoid + yağ + işçilik + yazılım tutar.
 
yeni selenoidlerin uyumu için yeni yazılım atılması ve kodlanması gerekli bunları yapmadın mı?
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
mitto Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Ekim 2009
Konum: Gebze
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mitto Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2011 Saat 22:08
Gandalf bende artık kesinlikle ümidi kesmiştim bu işten. Cumartesi günüde kartalda 3 tane farklı ustaya gitmiştim ve 3'ü de bir şey söyleyememişti. Bende senle aynı durumdayım zira benimde fren müşürü arızalı ve aynen bosch marka buji kullanıyorum. Zaten bujileri takalı 20000 km olmuştu değiştirmeyi düşünüyordum gideyim bende orjinal takayım bari. Umuyorum benim sorunumda çözülür yarın ilk iş şahinden fren müşürüyle bujileri istiyorum...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Temmuz 2011 Saat 23:49

Sizlerin yazdıklarını okuyunca ben de tırstım :) hemen yarın yağ değişimine gidiyorum. Yağın ne zaman değiştirildiğini bilmiyorum. İşimizi şansa bırakmayalım.

Aslında problem midir bilmiyorum. Aracı N(boş) konumundayken 3.000-4.000 devire getirdiğimde hafif hafif sallanmaya başlıyor. İleri atılmak istiyormuş gibi oluyor. Onun dışında çok şükür problem görünmüyor. Vites geçişleri gayet iyi hissedilmiyor. Sadece 4ten 3e düşerken hafifçe hissettiriyor. Umarım bunlar da yağ değişimi ile hallolur.

Bir şey soracağım bu Mobil LT 71141 yağ dexron3 özelliğinde midir?

Yukarı Dön
alisuat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
28 - Ağustos - 1989

Kayıt Tarihi: 30 Mart 2011
Konum: Ankara-Çankaya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alisuat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 16:19
ya ben selenoidleri değiştirdiğimmde servis 2 ltre yağ  koymuş şanzımana acaba motor ısınınca şanzımanda birazvurma yapması bundanmı,araba soğukken tık tık tık geçiyor vitesler ısınınca bazen hissettiriyor.
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 16:22
Orjinalini yazan: mitto mitto Yazdı:

Gandalf bende artık kesinlikle ümidi kesmiştim bu işten. Cumartesi günüde kartalda 3 tane farklı ustaya gitmiştim ve 3'ü de bir şey söyleyememişti. Bende senle aynı durumdayım zira benimde fren müşürü arızalı ve aynen bosch marka buji kullanıyorum. Zaten bujileri takalı 20000 km olmuştu değiştirmeyi düşünüyordum gideyim bende orjinal takayım bari. Umuyorum benim sorunumda çözülür yarın ilk iş şahinden fren müşürüyle bujileri istiyorum...
 
eğer bujilerin orjinal ise ömrü zaten 10-15 bin km dir bir an önce değiştirmelisin.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 16:24
Orjinalini yazan: kapagan kapagan Yazdı:

Sizlerin yazdıklarını okuyunca ben de tırstım :) hemen yarın yağ değişimine gidiyorum. Yağın ne zaman değiştirildiğini bilmiyorum. İşimizi şansa bırakmayalım.

Aslında problem midir bilmiyorum. Aracı N(boş) konumundayken 3.000-4.000 devire getirdiğimde hafif hafif sallanmaya başlıyor. İleri atılmak istiyormuş gibi oluyor. Onun dışında çok şükür problem görünmüyor. Vites geçişleri gayet iyi hissedilmiyor. Sadece 4ten 3e düşerken hafifçe hissettiriyor. Umarım bunlar da yağ değişimi ile hallolur.

Bir şey soracağım bu Mobil LT 71141 yağ dexron3 özelliğinde midir?

 
kesin olmamakla birlikde LT71141 yağın dexron3 olarak biliyorum ama tam kesin değil.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 16:25
Orjinalini yazan: alisuat alisuat Yazdı:

ya ben selenoidleri değiştirdiğimmde servis 2 ltre yağ  koymuş şanzımana acaba motor ısınınca şanzımanda birazvurma yapması bundanmı,araba soğukken tık tık tık geçiyor vitesler ısınınca bazen hissettiriyor.
 
yağın kalitesinden sonra önemli bir nokta da yağın seviyesidir. eksik yada fazla konduğunda da bu sıkıntılar çıkabilir.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
berk2309 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Eylül - 1989

Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1509
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berk2309 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 18:50
valla ben sinirlendim dedim yapın sanzımanı 2500 tlye komple sıfırlıcam  vuruntusuymus bılmem neyıymıs artık sıkıntı verdı yanı  abc pejoya bıraktım arkadaslara ucuz yollu halledıcez dedıler
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 18:51
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

evet arkadaşlar bugün selonoidlerii. fren müşürünü ve daha once taktırmış olduğum bosh lpg bujilerimi değiştirdim orjinaliyle ve şanzıman soğutucumu sokturup kontrol ettirdim.. şanzıman soğutucu temiz çıktı ..selonoidleri değiştirmeden once şanzzıman yağ basıncı 2.4 idi değiştirdikten sonra 2.5 oldu yani pek fark etmedi 3*5 km gezdim eskisinden perk farkı yoktu.. ancak fren müşürü ve bujileride farklı ustadada değiştirdim yani selonoidleri ikitellide ..buji ve fren müşürünüde sanko sanayide değiştirdim buji ve fren müsürü değiştikten sonra devir hız eskisi gibi aynı orana geldi daha oncede konuştuğumuz gibi devirin tekrar komresore gelmesi yani orantılanması bana bujiyle alakalıymış gibi geldi şikayeti olan arkadaşlara duyurulur bugün yaptığım masraflar 
buji orjinal : 25 Tl
selononoid 2 adet : 220 tl işçilik 200 tl 
fren müşürü 55 tl işçilik 10 tl 
toplam : 310 tl 
hadi hayırlısı 
 
gandalf sorunun halledilmiş olmasına sevindim geçmiş olsun. yanlız fiyatlar konusunda anlamadığım bişey var.
 
selenoidin tanesi 180 tl, ikisini nasıl 220 tl ye aldın. 200 tl işçilik normal ama bunun yağı nerde?
 
fren müşürü 20 tl satılıyor takmasına çok basit, direksiyonun altını açıcaksın eski beyaz soketi çıkarıp yenisini aynı şekilde takıcan okadar. ne tornavida ne başka bişey hiç bir alete bile gerek kalmadan değişir.
 
toplam 310 tl tutamaz en az 450 sadece selenoid + yağ + işçilik + yazılım tutar.
 
yeni selenoidlerin uyumu için yeni yazılım atılması ve kodlanması gerekli bunları yapmadın mı?

metin bey doğrusun servis fiyatları oyle ben aksaray dan aldım ortalama fiyat 120 tl ancak bana tanesi 110 tl den verildi isteyene tel numuarası verebilirim müşür ise biraz pahalıya geldi pejo müşür kablolarını değiştirmiş 55 e verdiler zaten usta kablosunu değiştiremedi sadece müşürü değiştirdi müşür değiştirecek arkadaşlara da buradan duyurulur sadece müşüre ücret ödesinler 0 zaman ücret 20 tl ye düşüyor  selaonoidleri ise ikitellide daha once gittiğim ustama goturdum ikisini 150 tlye değiştiririm dedi 100 veririm dedim isterseniz sizleride yonlendiririm yağ konusuna gelince yaklaşık 1 ay once yağı değiştirmiştim ve yağ temiz cıktı içinden çıkan yağı koyduk yarım litrede bende yedek yağ vardı onu ekledik fazlasıda 250 gr. felan çıktı
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 05 Temmuz 2011 Saat 18:53
Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: GANDALF GANDALF Yazdı:

evet arkadaşlar bugün selonoidlerii. fren müşürünü ve daha once taktırmış olduğum bosh lpg bujilerimi değiştirdim orjinaliyle ve şanzıman soğutucumu sokturup kontrol ettirdim.. şanzıman soğutucu temiz çıktı ..selonoidleri değiştirmeden once şanzzıman yağ basıncı 2.4 idi değiştirdikten sonra 2.5 oldu yani pek fark etmedi 3*5 km gezdim eskisinden perk farkı yoktu.. ancak fren müşürü ve bujileride farklı ustadada değiştirdim yani selonoidleri ikitellide ..buji ve fren müşürünüde sanko sanayide değiştirdim buji ve fren müsürü değiştikten sonra devir hız eskisi gibi aynı orana geldi daha oncede konuştuğumuz gibi devirin tekrar komresore gelmesi yani orantılanması bana bujiyle alakalıymış gibi geldi şikayeti olan arkadaşlara duyurulur bugün yaptığım masraflar 
buji orjinal : 25 Tl
selononoid 2 adet : 220 tl işçilik 200 tl 
fren müşürü 55 tl işçilik 10 tl 
toplam : 310 tl 
hadi hayırlısı 
 
gandalf sorunun halledilmiş olmasına sevindim geçmiş olsun. yanlız fiyatlar konusunda anlamadığım bişey var.
 
selenoidin tanesi 180 tl, ikisini nasıl 220 tl ye aldın. 200 tl işçilik normal ama bunun yağı nerde?
 
fren müşürü 20 tl satılıyor takmasına çok basit, direksiyonun altını açıcaksın eski beyaz soketi çıkarıp yenisini aynı şekilde takıcan okadar. ne tornavida ne başka bişey hiç bir alete bile gerek kalmadan değişir.
 
toplam 310 tl tutamaz en az 450 sadece selenoid + yağ + işçilik + yazılım tutar.
 
yeni selenoidlerin uyumu için yeni yazılım atılması ve kodlanması gerekli bunları yapmadın mı?

metin bey doğrusun servis fiyatları oyle ben aksaray dan aldım ortalama fiyat 120 tl ancak bana tanesi 110 tl den verildi isteyene tel numuarası verebilirim müşür ise biraz pahalıya geldi pejo müşür kablolarını değiştirmiş 55 e verdiler zaten usta kablosunu değiştiremedi sadece müşürü değiştirdi müşür değiştirecek arkadaşlara da buradan duyurulur sadece müşüre ücret ödesinler 0 zaman ücret 20 tl ye düşüyor  selaonoidleri ise ikitellide daha once gittiğim ustama goturdum ikisini 150 tlye değiştiririm dedi 100 veririm dedim isterseniz sizleride yonlendiririm yağ konusuna gelince yaklaşık 1 ay once yağı değiştirmiştim ve yağ temiz cıktı içinden çıkan yağı koyduk yarım litrede bende yedek yağ vardı onu ekledik fazlasıda 250 gr. felan çıktı
yazılımda hepsi içinde 
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <1 910111213 17>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon peugeot 308 star-stop sorunu? (2015- ) son mesaja git 26445 20 Osman48
konu icon Start stop son mesaja git 219 0 zafercelebi
konu icon 206 hararet sorunu (çözüldü) son mesaja git 37023 27 kaan206
konu icon Arıza Işıkları... Anlamları son mesaja git 296817 31 dostcanlısı
konu icon Peugeot 206 hararet ve torsiyon sorunu son mesaja git 90 0 kaan206
konu icon Motor arızası aracı tamir ettiriniz uyarısı son mesaja git 94166 43 ozgurtavukcu07
konu icon 308 rolantide dalgalanma titreme son mesaja git 882 1 sensah
konu icon Ön göğüs kısmı açılması hk. son mesaja git 1036 5 Oto Tamir Servisim
konu icon Selülozik tiner silinen yerleri matlaştırdı iz yap son mesaja git 6261 12 stayk
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1112 4 muratzengin
konu icon 2024 yılında 407 almak son mesaja git 328 0 Kazu59
konu icon "Clarion pu-2859a(l) rd3-01" Radyodan Aux alma son mesaja git 3620 1 Baki TANRISEVEN
konu icon 307 otomatik vites sorunu son mesaja git 49388 50 Pejo58
konu icon Tablet ekran dış bolumleri son mesaja git 533 0 Miskinler
konu icon 308 T7 Dizel Araç Aküden Akan Asitli Su Sorunu son mesaja git 347 0 Kalenders
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 613 0 SerkanPinar
konu icon Yeni 106 GTI a Yeni Usta - İstanbul Anadolu Yakası son mesaja git 93 0 SerkanPinar
konu icon 206 otomatik vites sorunu son mesaja git 4393 15 MMYILMAZ
konu icon 208 şanzıman vuruntu son mesaja git 1897 2 208adem1
konu icon PEUGEOT PANORAMİK CAM TAVAN MAĞDURİYETİ son mesaja git 1063 0 Just for Justice
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 NOVEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kesim 4
muratzengin 3
Pejo58 3
yigit0060 2
yigitmustafa 2
kaan206 2
ulamburias 2
Oyk2147 2
208adem1 2
SerkanPinar 2
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English