|
|
economilk mode active ve akü bitmesi |
Yanıt Yaz
|
| Yazar | |
tilbe307
1. Vites
20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: economilk mode active ve akü bitmesiGönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 17:25 |
|
arkadaşlar geçen gün sinyal kolunu yaptırayım dedim. usta kolu kırdı sonra biz onu japonla vsd tutturduk. sonra bu farı yaktığımız kısmıda kırdık onuda vidayla tutturduk eskisiden sağlam oldu. ancak arabaya binip kontağı açtığımda economik mode aktif diye mesaj verdi. ama umursamadım.çalıştı ama araba sonra araba bir günden fazla yattı. uzaktan kumandaya bastım açmadı.neyse kontağa bastım arabada tık yok sizce neden olabilir ?
Düzenleyen tilbe307 - 20 Haziran 2011 Saat 17:27 |
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 17:31 |
|
Farlari acik unutmus olabilir misiniz?
Düzenleyen koliva - 20 Haziran 2011 Saat 17:41 |
|
![]() |
|
tilbe307
1. Vites
20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 17:34 |
|
evet far sensörü var o devreye girmiş olabilir mi ? çünkü aracı stop ettiğimde far sensörü aktif diyordu. kolu kırıp yaptıktan sonra
|
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 17:40 |
|
Far sensoru varsa belirli bir sure sonra otomatik farlarinizi kapatacaktir. Ancak koldaki oynamalardan sonra belkide farlar yanik konumda iken siz aracinizi susturdunuz ve nasilsa otomatik soner umuduyla gittiniz. Ancak sonmedi ve akuyu bitirdi. |
|
![]() |
|
tilbe307
1. Vites
20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 17:45 |
|
yok kontrol ederim aslında farların yanmadığını biliyorum. acaba neyden olur akü kutup başının dibinden kaçırıyordu. o yüzden olur mu acaba
|
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
|
![]() |
|
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 359 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 17:54 |
kutup başının dibinden kaçıran arabayı o şekilde kullandınız mı? iyi cesaret o kadar elektronik bir arabada. Muhtemelen ondandır, ve sadece akü bitti, başka zaiyatınız yoksa ucuz atlatmışsınız. |
|
|
206 Quik
|
|
![]() |
|
tilbe307
1. Vites
20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 18:06 |
|
ben elektrikkçiye götürdüm hemde iki tanesine dedim kutup başları oksitlenmiş neden olabilir onlarda dedi kutup başının dibinden kaçırıyor kullan böyle bişey olmaz bende dedim bitene kadar kullanayım o zaman ben hemeen değiştireyim mi aküyü
|
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
|
![]() |
|
tilbe307
1. Vites
20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 18:17 |
|
akü taavsiyesi birde 60 ampermi 307 aküsü
|
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 18:37 |
|
ben inci aküyü aldım sıfır iyi yani :)
sende alabilirsin uzun ömürlü vs dedi satıcı ama yinede sen bilirsin :)
|
|
![]() |
|
tilbe307
1. Vites
20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 18:41 |
|
kaç amper
|
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 18:50 |
|
65 heralde ama tam emin degilim ???
|
|
![]() |
|
Muhammet ÇAKIR
1. Vites
Kayıt Tarihi: 30 Eylül 2010 Konum: Kütahya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3134 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Muhammet ÇAKIR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 19:29 |
|
70 amper olması lazım akü ama benim bildiğim eco moda geçtikten sonra araç elektrıgı kapatır aracta calısan bısey olmaz elektrık kacagı olma ıhtımalıden baska bı ıhtımal gelmıyor aklıma
|
|
|
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!! |
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 20:14 |
Sanirim verecegim cevap biraz sasirtici olacak ama icinden cikan aku FIAMM L0 200 300A akudur. L0, akunun boyutlari, 200 rakami PSA standart derecelendirmesini, 300A ise EN standart kapasitesini verir. Bunlara karsilik gelen Amper degeri ise 35 ya da 44 Ah'tir. Ekstra donaniminiz (teyp, anfi ...vs) yoksa 44Ah veya bir kademe ustu isinizi fazlasiyla gorecektir. |
|
![]() |
|
tilbe307
1. Vites
20 - Şubat - 1982 Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011 Konum: Bartın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 344 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 22:56 |
|
kısaca 74 amper çok 60 amper bile çok mu diyorsunuz
|
|
|
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG
|
|
![]() |
|
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 359 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 20 Haziran 2011 Saat 23:32 |
|
amper işinden anlamam ama inci akü seni yolda bırakmaz, gönül rahatlığıyla alabilirsin.
|
|
|
206 Quik
|
|
![]() |
|
sercinho
2. Vites
10 - Nisan - 1984 Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010 Konum: ankara/keçiören Durum: Aktif Değil Mesajlar: 695 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2011 Saat 00:02 |
|
60 amper tak daha buyuklerı aku kutusunun ıcıne gımıyor ben varta 60 amper taktım ocak ayında
|
|
|
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79
|
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2011 Saat 08:37 |
Bunun coklukla azlikla pek ilgisi yok. Dusunun ki siz bir sehirden diger sehire gidecek olan tek aracsiniz. Yol duble de olsa 5 seritte olsa trafik olmadigi muddetce ayni surede gideceksinizdir. 5 seridin avantaji daha yayila yayila gitmeni saglar. Aku de ayni hesap. 44Ah alsaniz da isinizi gorur, 60 Ah da. Ben 44Ah kullaniyorum. Düzenleyen koliva - 21 Haziran 2011 Saat 08:38 |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
|
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||