Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

economilk mode active ve akü bitmesi

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 307
Forum Tanımlaması: Peugeot 307, 2001-2008 yılları arası üretilen küçük bir aile otomobilidir. 2002'de Yılın Avrupalı ​​Otomobili ödülü almıştır
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=15752
Tarih: 03 Ağustos 2025 Saat 19:30
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: economilk mode active ve akü bitmesi
Mesajı Yazan: tilbe307
Konu: economilk mode active ve akü bitmesi
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 17:25
arkadaşlar geçen gün sinyal kolunu yaptırayım dedim. usta kolu kırdı sonra biz onu japonla vsd tutturduk. sonra bu farı yaktığımız kısmıda kırdık onuda vidayla tutturduk eskisiden sağlam oldu. ancak arabaya binip kontağı açtığımda economik mode aktif diye mesaj verdi. ama umursamadım.çalıştı ama araba sonra araba bir günden fazla yattı. uzaktan kumandaya bastım açmadı.neyse kontağa bastım arabada tık yok sizce neden olabilir ? 

-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG



Cevaplar:
Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 17:31
Farlari acik unutmus olabilir misiniz?


Mesajı Yazan: tilbe307
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 17:34
evet far sensörü var o devreye girmiş olabilir mi ? çünkü aracı stop ettiğimde far sensörü aktif diyordu. kolu kırıp yaptıktan sonra 

-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 17:40

Far sensoru varsa belirli bir sure sonra otomatik farlarinizi kapatacaktir. Ancak koldaki oynamalardan sonra belkide farlar yanik konumda iken siz aracinizi susturdunuz ve nasilsa otomatik soner umuduyla gittiniz. Ancak sonmedi ve akuyu bitirdi.


Mesajı Yazan: tilbe307
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 17:45
yok kontrol ederim aslında farların yanmadığını biliyorum. acaba neyden olur akü kutup başının dibinden kaçırıyordu. o yüzden olur mu acaba 

-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG


Mesajı Yazan: d3n1s
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 17:54
Orjinalini yazan: tilbe307 tilbe307 Yazdı:

yok kontrol ederim aslında farların yanmadığını biliyorum. acaba neyden olur akü kutup başının dibinden kaçırıyordu. o yüzden olur mu acaba 


kutup başının dibinden kaçıran arabayı o şekilde kullandınız mı? iyi cesaret o kadar elektronik bir arabada. Muhtemelen ondandır, ve sadece akü bitti, başka zaiyatınız yoksa ucuz atlatmışsınız.


-------------
206 Quik


Mesajı Yazan: tilbe307
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 18:06
ben elektrikkçiye götürdüm hemde iki tanesine dedim kutup başları oksitlenmiş neden olabilir onlarda dedi kutup başının dibinden kaçırıyor kullan böyle bişey olmaz bende dedim bitene kadar kullanayım o zaman ben hemeen değiştireyim mi aküyü



-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG


Mesajı Yazan: tilbe307
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 18:17
akü taavsiyesi birde 60 ampermi 307 aküsü

-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 18:37
ben inci aküyü aldım sıfır iyi yani :)
sende alabilirsin uzun ömürlü vs dedi satıcı ama yinede sen bilirsin :)


Mesajı Yazan: tilbe307
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 18:41
kaç amper



-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 18:50
65 heralde ama tam emin degilim ???


Mesajı Yazan: Muhammet ÇAKIR
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 19:29
70 amper olması lazım akü ama benim bildiğim eco moda geçtikten sonra araç elektrıgı kapatır aracta calısan bısey olmaz elektrık kacagı olma ıhtımalıden baska bı ıhtımal gelmıyor aklıma


-------------
1998 VW GOLF 1.6 105 hp
Pati çeker yan veririz, Draga Kalkar Bmwlerle didişiriz. Polis ARKADAN sağa çek dedimi iner Paşalar gibi Cezamızı Yeriz..!!!


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 20:14
Orjinalini yazan: tilbe307 tilbe307 Yazdı:

akü taavsiyesi birde 60 ampermi 307 aküsü


Sanirim verecegim cevap biraz sasirtici olacak ama icinden cikan aku FIAMM L0 200 300A akudur. L0, akunun boyutlari, 200 rakami PSA standart derecelendirmesini, 300A ise EN standart kapasitesini verir. Bunlara karsilik gelen Amper degeri ise 35 ya da 44 Ah'tir. Ekstra donaniminiz (teyp, anfi ...vs) yoksa 44Ah veya bir kademe ustu isinizi fazlasiyla gorecektir.


Mesajı Yazan: tilbe307
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 22:56
kısaca 74 amper çok 60 amper bile çok mu diyorsunuz



-------------
2010 3008 1.6 VTİ 120 HP PRİNS LPG


Mesajı Yazan: d3n1s
Mesaj Tarihi: 20 Haziran 2011 Saat 23:32
amper işinden anlamam ama inci akü seni yolda bırakmaz, gönül rahatlığıyla alabilirsin.

-------------
206 Quik


Mesajı Yazan: sercinho
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2011 Saat 00:02
60 amper tak daha buyuklerı aku kutusunun ıcıne gımıyor ben varta 60 amper taktım ocak ayında

-------------
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 21 Haziran 2011 Saat 08:37
Orjinalini yazan: tilbe307 tilbe307 Yazdı:

kısaca 74 amper çok 60 amper bile çok mu diyorsunuz



Bunun coklukla azlikla pek ilgisi yok. Dusunun ki siz bir sehirden diger sehire gidecek olan tek aracsiniz. Yol duble de olsa 5 seritte olsa trafik olmadigi muddetce ayni surede gideceksinizdir. 5 seridin avantaji daha yayila yayila gitmeni saglar. Aku de ayni hesap. 44Ah alsaniz da isinizi gorur, 60 Ah da. Ben 44Ah kullaniyorum.



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net