Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Sohbet \ Muhabbet
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - yorumsuz
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

yorumsuz

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 6>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
mbox Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbox Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: yorumsuz
    Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 01:08

12 mayıs  günü   Aydın Kahyaoğulları Peugeot yetkili satıcısından 508 active 2.0 HDI 163 HP   oto  satın aldım.

Satın aldıktan 8 gün sonra   20 mayıs Cuma (ki daha  350 km civarı yol yapmıştım) yolda  giderken  arabamın  ön ekranında  kırmızı ışıklı bir  uyarı ile  Fren arızası-arabayı durdurunuz  ikazı aldım.Hemen eve döndüm ve aldığım bayiyi  aradım. 2  saat sonra  Peugeot yardım teknik ekibi geldi.3  saatlik inceleme  sonrası arabanın  sorununun büyük olduğu ve servise götürülmesi gerektiği söylendi. Çekici ile arabayı götürdüler.Aynı saatlerde  Peugeot müşteri ilişkilerini aradım ve sorunu ilettim.

24 mayıs Salı gününe kadar ne Aydın Kahyaoğulları servisden ne de İstanbul merkezden kimse aramadı. Dayanamayıp  servise  gittim. Bana teknik servisde bir  görevli tarafından arabanın elektronik beyninde arıza olduğu ve Fransa’dan parça beklendiği  söylendi.O sıra Kahyaoğulları servisinden yetkili bir  müdür ve rastlantı sonucu orada bulunan bölge müdürü istememe rağmen benimle görüşmedi.1  saat sonra İstanbul merkezden arandım. Ve bana 25 mayıs Çarşamba bir teknik uzmanın arabamı kontrol edeceği ve bilgi verileceği söylendi.Ben kendilerine tüketici kanununa göre (madde 4077) bu ürünün ayıplı mal sayıldığı ve bu nedenle arabanın bana parça değiştirilip iade edilmesini kabul etmediğimi belirttim. Bana bu isteğimin yetkili makamlara iletileceği söylendi.

25 mayıs günü kimse aramadı. 26 mayıs günü tekrar servise  gittim. Uzmanın geldiği ve elektronik beyin arızasının doğrulandığı söylendi.

30 mayıs pazartesi  İstanbul merkezden  tekrar arandım ve bana 31 mayıs günü kesin kararın iletileceği  belirtildi. Ben kendilerine sıfır bir aracın alındıktan 8  gün sonra bozulduğunu 10 gündür servisde yattığını arızanın  böylesine gelişmiş bir üründe elektronik beyin arızası olduğunu, küçük olmadığını söyledim ve tekrar  ürünün yenisi ile değiştirilmesi talebimi ilettim.

31 mayıs  günü arandım ve  talebimi  kabul etmedikleri  , arabanın yapıldığını gelip almamı belirttiler.

Yorumu  siz Peugeot severlerin takdirine bırakıyorum

Yukarı Dön
eren8er Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Temmuz - 1984

Kayıt Tarihi: 15 Nisan 2011
Konum: Bursa/Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 428
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eren8er Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 01:11
büyük geçmiş olsun..paranla rezil olmak dedikleri bu olmalı..
Yukarı Dön
kaan__ Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
02 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 30 Aralık 2010
Konum: konya/selçuklu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 571
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kaan__ Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 01:17
acaba ikazı aldıktan sonra arabayı durmayıp devam etseydiniz ne olurdu...muhtemelen o zamanda kullanıcı hatası olurdu...arabadaki verdikleri garanti neyin garantisi bi türlü anlamaış değilim...
sahip olduğun herşey bir gün sana sahip olur...
2004 307 sw 1.6 auto 110hp
2009 308 sw 1.6hdi 110hp
2011 3008 feline MCP-Auto6R 112hp

Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 01:18
geçmiş olsun bindebir yaşanan bir olay ve size denk gelmiş. tekrardan geçmiş olsun. sorun düzeldiyse dewam elektronik parça sonuçta olur böyle arızalar.
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black
Yukarı Dön
mbox Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbox Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 01:21
 Kendilerine böyle üretim arızalarının olabileceğini, kader sonucu bana rast geldiğini , bu şanssızlığı sineye çektiğimi  belirttim.Ama muz cumhuriyetinde yaşamadığımızı , tüketiciyi koruyan yasalar olduğunu, böylesine olayların çok az olabileceğini, Peugeot ismine yakışır şekilde ülkemin kanunlarına uyarak benim mağdur edilmemi rica ettim.12 gün geçti. 1 ve 2 haziran tarihi itibariyle kimse aramadı.Onlar için küçük ama benim için büyük bir para ödeyip aldığım araç 20 mayıs tarihinden beri servisde. İnanırmısınız bana neden talebimi kabul etmediklerini yazı ile bile vermiyorlar. Konuşmalarımız kayıt altında yeterliymiş. Ama o konuşma kayıtları onlarda bende  değil. Ben böyle bir şey görmedim. Diyelim ki  yıldım ve aracı kabul ettim. Artık mutlu bir Peugeot sahibi olabilir miyim sizce? Yapacağım ilk şey zararına aracı satmak ve bu markadan canımı kurtarmak olur
Yukarı Dön
ose Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
05 - Ocak - 1985

Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011
Konum: elazığ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 859
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ose Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 01:50
geçmiş olsun. Tüketici için heyet ler falan var mahkemeden daha az uğraştırıcı yada düşündünüz mü? Değiştikleri parçayı isteyin vermemekte diretecekler dir. Yapıldığına dair faturayı da alın.
Yukarı Dön
mbox Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbox Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 02:05
Açık konuşayım. Ben bu yaklaşımı Peugeot'a hiç yakıştıramadım. Peşin 75.500 tl verip aldığım araba aldıktan 8 gün sonra benden alındı ve 12 gündür onlarda. Ne aldığım yetkili satıcı Aydın kahyaoğulları ne de Peugeot müşteri ilişkileri gönlümü aldı.Yine söylüyorum böyle şeyler olur. Olayı abartmıyorum. Ama Türk insanına özel hasletler vardır. İnsan arar ve mağduru mutlu etmeye çalışır. Sevgili Peugeot severler ne yazık ki bunlar yapılmadı. Beni hayrete düşüren ise Peugeot merkezin ülkemin kanunlarını görmezden gelmeleri ve beni Fransız'lara karşı korumamaları oldu. İnanamıyorum. Satılan ürün hatalı. Satıldıktan 8 gün sonra bozuluyor ve 12  gündür servisde. Bugün yine aranmadım, ve ne yapacağımı bilmiyorum. İhtar çektim. Kanuni süreci başlattım.Tamam ama koca markaya karşı ülkemin kanunları beni ne sürede ve ne kadar korur bilmiyorum. Velhasıl sevgili Peugeot severler  bu markaya inanmıştım. Sonuç ortada. Şimdi benim zekam hakkında sizler karar verin. Zaten sonucu biliyorum.
Saygılarımla
Yukarı Dön
sercinho Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
10 - Nisan - 1984

Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010
Konum: ankara/keçiören
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 695
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sercinho Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 02:08
ya 3008 sımdıde 508 de  sorun var dıye konular acılıyor bu olylar 307 nın ılk cıktıgı zamanlardada olmustu ben boyle konulara ıtıbar etmıyorum  peugeot karalama calısmaları olabılır
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79
Yukarı Dön
eren8er Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Temmuz - 1984

Kayıt Tarihi: 15 Nisan 2011
Konum: Bursa/Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 428
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı eren8er Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 02:13
Orjinalini yazan: sercinho sercinho Yazdı:

ya 3008 sımdıde 508 de  sorun var dıye konular acılıyor bu olylar 307 nın ılk cıktıgı zamanlardada olmustu ben boyle konulara ıtıbar etmıyorum  peugeot karalama calısmaları olabılır


kim ne kazancak şimdi bu paylaşımla? niye karalama olsun..adamın derdi varmış paylaşmış..günahını almayalım kimsenin..
Yukarı Dön
mbox Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbox Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 02:17
Sevgili sercinho
istersen özelden mailimi vereyim. 47 yaşında 22 senelik doktorum. Her sene araç değiştirim.Tek hobim arabadır. Burada Peugeot  markasını kötüleme  amacıyla ne uğraşacak zamanım ne de isteğim var. Ben başıma geleni anlattım.İsteyen Aydın Kahyaoğulları yetkili servisini arar ve başım geleni öğrenir. Bu olayı bırakmayacağım. Bırakmama sebebim Peugeot değil. Tekrar söylüyorum böyle şeyler olur.Normaldir. Bırakmama sebebim müşteri ilişkileri ve insanlıktır. Maddi şeyler geçicidir sercinho kardeşim.Ben zararına bu arabayı satar gider başka araç alırım. Önemli olan Fransızları temsil eden Peugeot Türkiye'nin bizlere sahip çıkmamasıdır. 
Yukarı Dön
sercinho Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
10 - Nisan - 1984

Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010
Konum: ankara/keçiören
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 695
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sercinho Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 02:24
abı oncelıkle gecmıs olsun ben dırekt sana soylemedım yanlıs anlasılmasın boyle bır anlasılma olmussa kusura bakma boyle karalama calısmlaraı yapanlar var ben genel manada yazdım o kadar para verıpte mahdur olman cok üzücü nsallah en kısa surede cozersın olayı benimde başıma gelse bende aynı tepkileri verirdim ben kötü maksatla  peugeotu karalama çalışmlarına katılan ınsanlar ıcın soyledım
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79
Yukarı Dön
ose Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
05 - Ocak - 1985

Kayıt Tarihi: 07 Ocak 2011
Konum: elazığ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 859
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ose Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 02:28
Oluyor olmaz die birşey yok yetkili serviste şahit oldum adam yep yeni 508 arkadan gelen ses için servise gelmişti.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 04:11
Orjinalini yazan: mbox mbox Yazdı:

12 mayıs  günü   Aydın Kahyaoğulları Peugeot yetkili satıcısından 508 active 2.0 HDI 163 HP   oto  satın aldım.

Satın aldıktan 8 gün sonra   20 mayıs Cuma (ki daha  350 km civarı yol yapmıştım) yolda  giderken  arabamın  ön ekranında  kırmızı ışıklı bir  uyarı ile  Fren arızası-arabayı durdurunuz  ikazı aldım.Hemen eve döndüm ve aldığım bayiyi  aradım. 2  saat sonra  Peugeot yardım teknik ekibi geldi.3  saatlik inceleme  sonrası arabanın  sorununun büyük olduğu ve servise götürülmesi gerektiği söylendi. Çekici ile arabayı götürdüler.Aynı saatlerde  Peugeot müşteri ilişkilerini aradım ve sorunu ilettim.

24 mayıs Salı gününe kadar ne Aydın Kahyaoğulları servisden ne de İstanbul merkezden kimse aramadı. Dayanamayıp  servise  gittim. Bana teknik servisde bir  görevli tarafından arabanın elektronik beyninde arıza olduğu ve Fransa�dan parça beklendiği  söylendi.O sıra Kahyaoğulları servisinden yetkili bir  müdür ve rastlantı sonucu orada bulunan bölge müdürü istememe rağmen benimle görüşmedi.1  saat sonra İstanbul merkezden arandım. Ve bana 25 mayıs Çarşamba bir teknik uzmanın arabamı kontrol edeceği ve bilgi verileceği söylendi.Ben kendilerine tüketici kanununa göre (madde 4077) bu ürünün ayıplı mal sayıldığı ve bu nedenle arabanın bana parça değiştirilip iade edilmesini kabul etmediğimi belirttim. Bana bu isteğimin yetkili makamlara iletileceği söylendi.

25 mayıs günü kimse aramadı. 26 mayıs günü tekrar servise  gittim. Uzmanın geldiği ve elektronik beyin arızasının doğrulandığı söylendi.

30 mayıs pazartesi  İstanbul merkezden  tekrar arandım ve bana 31 mayıs günü kesin kararın iletileceği  belirtildi. Ben kendilerine sıfır bir aracın alındıktan 8  gün sonra bozulduğunu 10 gündür servisde yattığını arızanın  böylesine gelişmiş bir üründe elektronik beyin arızası olduğunu, küçük olmadığını söyledim ve tekrar  ürünün yenisi ile değiştirilmesi talebimi ilettim.

31 mayıs  günü arandım ve  talebimi  kabul etmedikleri  , arabanın yapıldığını gelip almamı belirttiler.

Yorumu  siz Peugeot severlerin takdirine bırakıyorum


Öncelikle aramıza hoşgeldiniz.
Müsait bir zamanınızda Forum içerisindeki "üyelerimizi tanıyalım" kısmına kendinizi tanıtıcı bir konu açmanızı rica ederim.
Yaşadığınız sorunla ilgili olarak sıkıntınızı anlayabiliyorum. 0km otomobilimde arıza çıkarsa, üstelik muhattap bulmakta bile zorlanırsam ben de kızarım ama Peugeot'tan soğumayın.
Sizin de belirttiğiniz gibi elektronik malzemedir, bozulabilir. Allah beterinden saklasın.
İnşallah en kısa sürede aracınız ilk günkü gibi teslim edilir size.
Saygılarımla.
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 08:09
hocam geçmiş olsun,
maalesef aracı satarken gösterdikleri hassasiyeti , özeni, müşteri memnuniyeti adına yaptıkları her türlü ikramı vs.  sonrasında göstermiyorlar . Bu maalesef neredeyse tüm otomativ firmaları için geçerli buda tüketiciyi koruma kanunundaki yetersizliklerden kaynaklanıyor birazda dediğiniz gibi elektronik parça şans işi benimde iyi bir fiyata aldığım HP laptopumun ekranı kısa bir süre içinde arızalanmış o kadar çabama yeni bir cihaz istememe rağmen ekranı değiştirip aynı laptopu vermişlerdi. Hiç bir farkı yok aynı durum.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 08:22
Murat bey, öncelikle geçmiş olsun. Sizin konunuz tüketici heyetinin boyunu aşar. Siz konuyu Tüketici mahkemelerine taşıyın. Aracın servis formunu edinmeye bakın. Orada aracın servise giriş tarihi, serviste yapılan işlemler mevcuttur. O belgeyle mahkemeye gidin. Eğer yapabilirseniz konudan Fransayı da haberdar edin. Türkiyedeki firmalarının yaptıklarını onlar da bilsinler. Dava muhtemelen lehinize sonuçlanır. Bence hakkınızı sonuna kadar arayın. Peugeotta görsün yaptığı yanlışın yanına kalmayacağını.
Yukarı Dön
turkuazyy Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 15 Mart 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı turkuazyy Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 08:39

15.05.2011 tarihinde Aktif İriyıl firmasına gittim ve  beyaz renk 3008 allure 1.6 hdi düz vites araç siparişi verdim. Fiyatını ,15.000 tl kredi kullandım ve  geri kalanını peşin ödedim.Takribi 2 gün sonra bana geri döndüler. Aktif İriyıl’ dan bize gelen bilgiye göre “beyaz renkli aracın Peugeot Türkiye tarafından sorunlu olduğunu ve müşteriye veremeyeceklerini” bildirdiler. Benden Köpek balığı grisi, siyah ve gri arasında tercih yapmamı söylediler. Köpek balığı grisini tercih ettim ve işlemler bittikten sonra 28.05.2011 13.00-14.00 arası aracımı almaya gittim. Bize gerekli tanıtımları yaptılar ve aracı teslim ettiler. Hemen 100 metre kadar ileride petrol den yakıt almaya gittim ve debriyaj pedalına basınca ayağımın altına vuran (gıdıklama şeklinde) sarsıntının olduğunu hissetim. Bu durum rolantide veya vites değiştirirken de oluyor. Hemen 500 metre  kadar ilerden dönerek tekrar Aktif İriyıl’a geldim, müşteri temsilcisine ve müşteri kabul sorumlusuna durumu bildirdim. Araç takribi 8-9 km yol yapmıştı. Zaten yapmış olduğum yol 750 metre kadar. Sonra aracı kontrol ettiler ve sorunun volan dan olduğunu bildirdiler önemli olmadığını 2500 km veya 3 ay bakımda bakacaklarını bildirdiler. Deneme amaçlı cumartesi ve pazar takribi 145 km yol yaptım fakat sorun devam ediyordu. Pazar günü Aktif İriyıl’a uğradım sorunu anlattım ve pazartesi servise getirmemi söylediler. Pazartesi serviste test sürüşüne çıkıldı sonuçta böyle bir sorun olduğu söylendi. Sorunu Peugeot Türkiye ye bildirmişler ve geri dönümde debriyaj baskı balatanın değiştirileceğini bana ilettiler. Sorunun tam olarak orada olduğundan da emin değiller anladığım kadarıyla. Ben  1 günlük bir arabanın şanzımanının sökülüp debriyaj baskı balatasının değişmesini kabul etmediğimi bildirdim  ve aracın yenisini istediğim. Sorun artık Peugeot Türkiye’ nin sorunu olduğunu söylediler. Kendileri size bildirecekler.  Sonuç olarak ben bu arabanın değiştirilmesini yada paramın iade edilmesini talep etmekteyim. Tamir için onay vermediğimden dolayı araç tahsis etmiyorlar ben her gün araç ile işe gidip gelen bir insanım. 3008 aracın parasını peşin verdim, ayıplı bir araç aldım ve şu an Aktif İriyıl’ da, ayıbı ortada birde üstüne her gün işe gitmek için taksi parası vermekteyim. Sorunumun kısa sürede çözülmesini beklemekteyim.

Bu bilgiyi Peugeot Türkiye ye yazdım. Aradılar sonuç ne araç tamir olacak. Zaten başka seçenek yok. Bu benim 3. pejom. Evet ayıplı mal satıyorlar. Araştırdım Tüketici heyetleri 2470 tl ye kadar olan rakamlara karar veriyor. Sonrası Tüketici Mahkemesi. Dün avukatımla konuştum en az 2 sene diyor sonuçlanması. E satıcılarda bunu bildikleri için hep sizin aleyhinize çalışıyorlar. Pejo Türkiyeden bana dönen kişi inanıyormusunuz rüşvet verir gibi size 1 servis bedelini ücretsiz verelim dedi bu ne demek biz hatalıyız evet size ayıplı mal verdik demek. Bu araba pejonun kayıtlarında tamir olmuş olarak görünüyor bunu da öğrendim ve ilerde satarken negatif bir durum. Yani kısaca araba alırken parayı verip bekleyip görmediğin arabayı almayacaksın. Ben de yıllardır pejo kullanıcısı olarak gerçekten bu markadan nefret başladı. Bundan sonra pejo mu mümkün değil bedava dahi verse almam. 10-15 binde 2 el araba alacaksın test edeceksin ustana göstereceksin en az %20 ucuza alırsın. Ben 59750 tl verdin şanzımanı 8 km de açılmış bir arabayı almak için beklemekteyim ne güzel.


Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 08:40
sonuçda beyin arızası bu lastik patlaması değilki. diğer parçalara da zarar vermiş olabilir ilerde bence iade edilmesi gerekiyor hakkınızı aramalısınız.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 08:51
Büyük Geçmiş Olsun ...
Yaşadıklarınız Kesinlikle Hafife Alınacak Bir Durum Değildir. Metin Kardeşiminde Dediği Gibi Beyin Arızası İlerde Daha Kötü Sonuçlara Yol Açabilir..
Yetkili Satıcılara Gelincede Size Katılıyorum 10 Yetkili Satıcıdan 8 i Kesinlikle İlgisiz Hele Birde Parasını Peşin Aldıkları Bir Ürünün Ardından Asla Yardımcı Olmazlar.



Düzenleyen AlbayDemircan - 02 Haziran 2011 Saat 11:10
Yukarı Dön
mbox Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 12
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mbox Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 10:06
Arkadaşlar
dediğim gibi 47 yaşındayım. Bu benim 17. arabamdı.Hayatımda hep temiz ikinci el  adım ve temiz olarak sattım. Bu aldığım sıfır 508  hayatımdaki 2.sıfır  otoydu. Hayatımda aldığım ilk sıfır  oto  Ford Mondeo'nun da 1  sene içinde  derileri atmıştı. Bu benim kadersizliğim demek ki. 
Ben ve  Turkuazyy  kardeşim gibi Peuget'nun  kadersizleriyiz. Benim vurgulamak istediğim  bu olaylar olur ama nadiren olur. Böylesine müşteriyi üzen nadir olayı  Peugeot  gibi bir dünya markası  istese 1  haftada da çözer. Bizlere sattığı bozuk arabaları alır, yapar  ve  yetkili satıcılında test arabası yapar, bizlere de  hemen yenisini yollar. Zira kanunlarımız çok açık. Bu mallar  "ayıplı mal"  sayılıyor.Ve  bu maddeye göre  kesin haklarımız mevcut. Kendi  hukuk müşavirleri bunları bilmiyorlar mı? Bal gibi biliyorlar.  Peki kaybedeceklerini bildikleri halde neden bize  bu zulmu çektiriyorlar? Yanıtı bizleri yıldırıp  hakkımızı  aramaktan vaz  geçirmek.Başka yanıt  bulamadım.
Bu arada boşuna Fransa'yı aramayın. Onlar sizlerin mailini Türkiye'ye  yönlendiriyor
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2011 Saat 10:08
Geçmiş olsun arkadaşlar inşallah sorununuz hallolur.
Bende geçen gün yetkili bir servisin elemanı ile kaga ediyordum neredeyse.Bu kadar ilgisiz ve pervasız çalışanları olan tek marka peugeot heralde.Adamlara yol bilgisayarı takılılp takılmadığını sordum cevabını 3 saat sonra takılmıyor diye aldım.Cavabı ileten arkadaşa peki dışarda nasıl takılıyorda siz yetkili servis olarak arabanın alt yapısı buna müsait değil takılmaz diyorsunuz diye sorduğumda alaycı bir tavırla sanki çocuk azarlar gibi kardeşim usta takılmıyor dedi demekki takılmaz ayrıca 5000-6000 lira desek taktıracakmısınız dediğinde sinir sınırlarımı zorladığını fark ettim bende dışarıdaki fiyatı 250-300 arası siz nasıl böyle bir rakamdan bahsediyorsunuz diyip olayı dahada büyütmeyip kapattım telefonu.Adamların işi aracı satana kadar sonrası sen sağ ben selamet.Şikayet yazısı yazdım ancak birşey çıkacağınıda zannetmiyorum.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 6>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 3008 Sunroof su alma sorunu son mesaja git 22 0 shnzgn
konu icon 3008 airbag veya gergili emniyet kemeri arızası.. son mesaja git 60994 32 kaya_suat
konu icon Peugeot 307 Yol Bilgisayarı Km hesaplayıcı son mesaja git 88 0 sanal357
konu icon 306 1.8 Kalorifer Sorunu son mesaja git 10 0 Hyılmaz
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 561 0 mustafa k.
konu icon Araç çalıştırılamıyor son mesaja git 221 0 Aga
konu icon Triger kayışı, zinciri ? son mesaja git 13152 1 MehMetC3
konu icon ESP/ASR ve Hiz limitleyici sorunu son mesaja git 2673 2 ulas55
konu icon Peugeot 308 bilgi ekranı ayarlanmama sorunu son mesaja git 1437 1 emrekocamaz
konu icon Peugeot 307 1.4 Benzinli / Fazla Yakıt Tüketimi??? son mesaja git 417 0 Faruk_S
konu icon RCZ ÇEKİŞTEN DÜŞME son mesaja git 50736 6 barisg
konu icon Motor değişti acil yardım son mesaja git 34824 4 barisg
konu icon rcz n18 tekleme sorunu son mesaja git 2764 1 barisg
konu icon 206 Otomatik Viteslerde Gazdan Cekince Devir sorun son mesaja git 1553 5 muratzengin
konu icon Ankarada Önerebileceğiniz Peugeot Servisi son mesaja git 6144 12 Maduriye
konu icon Spor kış modu yanması son mesaja git 201 0 Cakirm0
konu icon P0420 arıza lambası son mesaja git 213 0 tugrullbey
konu icon YAĞ KAÇAĞI son mesaja git 297 0 JACKAL1742
konu icon Uzun far sorunu son mesaja git 410 0 Sibelicom
konu icon Motoru tamir ettirin uyarısı ve çekişten düşme son mesaja git 5897 1 msk_sansal
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 DECEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
barisg 3
MehMetC3 3
ylc78 2
kaya_suat 2
muratzengin 1
Faruk_S 1
bebetq881 1
emrekocamaz 1
bsencan 1
ulas55 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English