![]() |
|
ROLANTİ PROBLEMİ |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2011 Saat 21:24 |
?
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu durum o kadar basıt bır ıs degıl abı :)) oyle sıhırlı parmakla olmuyor. gonul ısterkı yapabılmek. fakat oyle dusunuldugu gıbı kolay degıl.
oncelıkle kıtı ve yazılımını tanımak gerek. hangı ozellıklerın ne gıbı degıskenlerı tetıkledıgıne emın olmak lazım. ayrıca oyle gecerken ugradımda suna bır bakalım seklıyle asla olmaz :))))))))
fakat yıne emın olmamakla bırlıkte kalıbrasyon ıle olmasa gerek dıyorum. cunku tam ısınana kadar duzgun calıstıgını soyluyorsun. bu da durumu degıstırıyor...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
satma konusu senın tercıhın tabıkı :)) fakat emın ol kı arabanın bır sucu yok bence :)) butun lpg montajları basarılı olmayabılıyor. bu noktada en sucsuz obje genelde otomobıl oluyor.
ya montaj hatası
ya ayar hatası
ya kıt hatası
yada yanlıs kıt secımı vs
fakat bu noktada aracın benzınde cok kusursuz olduguna emın olmak gerek...
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
progu şunun için sordum hani sende vardır bu tarafa yolun düşerde bi kalibration yaparsın sihirli parmaklarla
![]() |
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
doğru diyorsun boşa konuşmaktansa hiç konuşmamak. bende şöyle düşüneyim o zaman.araştırıp kafayı yemektense sorunu ortdan temelli kaldırayım.aslında bu değil.arabadan nefret ettim ya hani satarsam arkamızdan küfür değilde bi allah razı olsun diyen olur niyet bu.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bende nlp nın programı yok ama bulunur yanı. program sorun degıl. ısın en basıt kısmı :))
ardından ınterface lazım. her kablo bırbırıne uymuyor. bazılarının soketlerı aynı olsada baglanmayabılıyor Düzenleyen CeCoLi - 08 Mayıs 2011 Saat 23:56 |
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nlp programı varmı sende?
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sana bırsey dıyeyım mı
![]() senın aracındakı motorlardan servıse gıtmeyelı 10 seneden fazla olmustur. bırcok kımse emın olamayabılır...
bunun harıcınde herkesın her konu hakkında bılgısı veya yorumu olamayabılır. bosa konusmaktansa hıc konusmamak daha ıyı degıl mı
![]() |
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bir de bu konuda sadece senin yorum yazman garip geldi.ya daha önce hiç kimsenin başındaan böyle bişey geçmedimi.valla hayret ediyorum.ben şu piston olayına takıldım.böyle bişey varmı gerçekten.pejo ytekili servisine yolum düşerse soracağım.ayrıca ilgin alakn için tşklerrr
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sen aracına nlp marka taktırmıssın. onun servısınde yıne aynısıyla degısecek mısal yanı. farklı farklı olmaz...
soyledıgın marka marka olmaz. hepsı bır kıt olacak...
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dostum aracın bildiğim kadarı ile bütün parçalar yeni parçalar olsa gerek.regülatörün görevi nedir.ısıyla alaklı bir görevi varmı .öğrenmek için soruyorum.veya bunlar marka marka değişirler mi.her marka ecuya uyum sağlarlar mı* |
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bırde regulator degıssınler...
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bildiğim kadarı ile ecu-lpg ısı müşürü-enjektör kütüğü değişti.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu sıstem hıc duzgun calısmıyor olsa belkı uyumsuzdur dıyecegım ama oyle bır durum olsa ısınana kadar duzgun calısmaz dıye dusunuyorum.
pekı ne bıleyım enjektordur, sensordur, regulatordur vs bır degıstırıp denedılermı ?
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bunu bende düşündüm.söyledim.fakat aracın kendi beyni hata kaydetdiğinden hiçbir ayar tutmuyor.ya gidip bir tamirciye arıza cihazına bağlatıp hatayı sildirmem gerekiyor yada akü kutupbaşını söküp beklemem gerekiyor.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
regulatorunde bır problem olabılır mı acaba ???
bırde bu teklemeyı yaparkenkı durumda bılg ı baglayıp kontrol ettıler mı ??? oradan parametrelerden belkı cozulebılır
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lpgyi takan servis 3 kere tesisatı söküp kontrol etti .herşey normal diyolar.kaç defa gittim geldin.ayar yapıldı ama yok.araç ısınıyo.dur kalklarda bi teklemeye başlıyor.taki stop edene kadar.sıcakla ilgili bi sorun var.soğukken yapmaması bi gariplik değilmi.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tamam o zaman. yıne adına sevındım kı benzınde bır sorun yok. bu durumda problem lpg sıstemıne kalıyor kı karısım duzgun olmadıgı ıcın motor sapıtıyor denılebılır...
belkı sorun kıtte degılde montaj veya ayarda olabılır. cunku kıtı usta montaj ve ayar ettıgı ıcın belkı guzel bır uygulama yapmadılarsa en ıyı sıstem bıle olsa duzgun calısmayabılır yanı...
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu arada aracıma iki haftadır benzinde biniyorum.gaz almıyorum artık.az kaldı söküp atacam lpg tesisatını. |
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
internette forumlarda araştırırken gördüm.ve denedim stop problemi varken 1 enjektörün çalışmadığını farkettim.buji kablosunu çıkararak tabi.
dostum aracımın benzinde problemi yok .nereden biliyorsun dersen.aracımda stop problemi başlıyınca akünün artı ucunu çıkarıp 5-10 dakika bekliyorum.her ne oluyosa araç düzeliyor.artı uç çıkarılınca beyindeki hata mesajı siliniyor galiba. lpg markasını soracaksan önce şöyle söylim ucuz etin yahnisi yenmez derler ya öle bişey. NLP diye dandik bir marka.dandik bi marka diyorum.inşallah okurlar burdan.çünki fabrikasına dahil mail attım.geri dönüşleri şu oldu.sultangazideki servise gitcekmişim.pendikte oturuyorum.burdan söylenecek çokşey varda burası uygun değil.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |