![]() |
|
ROLANTİ PROBLEMİ |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 24 Şubat 2011 Saat 21:43 |
selam herkese
aracıma lpg dönüşümü yaptırdım.bilgisyardan ayarı yaptırıyorum.yaklaşık 50 km sonra rolanti düşüyor.stop problemi başlıyor.benzine alıyorum benzindede aynı problem.arasıra arıza lambasıda yanıyor.özel servise götürdüm rolanti ayar valfi hata vermiş dedi.hatayı sildi.düzeldi.yine yaklaşık 50 km sonra yine aynı sorun başladı.bu kendim kutup başını çıkardım düzeldi.ama sorun hala çözülmedi 50 km sonra aynı sorunla karşılaşıyorum.rolanti ayar valfim bozuk olabilir.yada bozuk olup olmadığını nasıl doğrulayabilirim.bir fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim.
ssaygılar
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bu arada aracım 96 model 306 xt 1.8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
anlasılan motorun 8V. bızde daha once aynı motora sahıp cıtroen zx e tam 5 sene bındık. 100.000 km ye yakın yol yaptık ve sattık. satmaya yakın son zamanlardakı tek sıkıntısıda rolantı valfıydı. arasıra vıteste gelıp bosa alırken stop ettırıyordu.
aracının km sı nedır?
en temel olarak sana sunu soyleyebılırım. oncelıkle aracın benzınde duzgun calısıyor olmalı. ondan sonra lpg sıstemınde problem aramaya devam edebılırsın... Düzenleyen cecoli - 24 Şubat 2011 Saat 23:59 |
|
![]() |
|
TURAN61 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 20 - Nisan - 1983 Kayıt Tarihi: 12 Haziran 2010 Konum: edirne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
satılık olan ne??
|
|
2003 Peugeot 307 XS 3k (RC Style) 22EC327
05073069083 KDC! Yokohama,Kenwood,Sparco...Güncelleniyor.. |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2001 yılında sattıgımız arabamız.
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
slm cecoli
araç 158 binde.bahsettiğim konu benzinde de oluyor.rolanti valfinin bozuk olduğunu bilsem hemen değiştirecem.fakat ya bozuk değilse.boşyere para vermemek için araştırıyorum.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
soyledıgım gıbı oncelıkle benzındekı sıkıntıları cozup motorun saat gıbı calıstıgından emın olmalısın. bence sen ıyı bır ustaya gıt. ıstanbuldaysan sana yardımcı oluruzz |
|
![]() |
|
Carmania ![]() 2. Vites ![]() ![]() 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her 50 km'de bu arızayı veriyosa şahsen beni düşündürüyo madem benzindede aynı arızayı veriyosa benim düşüncem ilk çalıştırmada hersey normal mekanik olarakda plastik aksam olarakda (monifolt hortum vs..) ve biraz yol kat ettikden sonra stop ediyor yani bence sizin araçta vakum hortumlarında bir sıkıntı olabılır sonucda soğukken her parça sıkıdır ama sıcağı yediği zaman genleşir yani bollaşır ve yumusak bı yapıya sahip olur eğerki vakumlayan bir hortum bu sekılde oluyorsa demekki ısınınca birbirine yapışıyor ve hava gecısı engellenıyo ve stop olayı oluyo arabayı calıstırın ısıtın ve heryerı ınceleyın bakalım böle bı sorun varmı
|
|
![]() |
|
tugrahan ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Ağustos - 1978 Kayıt Tarihi: 29 Eylül 2010 Konum: NEVŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
rolanti düzensizliği bendede oluyordu
taki benzin katkısı kullanana kadar düzenli olarak speedol enjektör temizleyici kullanıyorum 3-4 aydır yakıt sisteminden kaynaklı hiçbir sıkıntı yok tıkırtıkır saat gibi maaşallah |
|
PEUGEOT 306 XR 1.8 16v
brc my-11 lpg kit |
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
genelde araç arıza lambası verdikten sonra rolanti dengesizliği yaşıyorum.kutupbaşını çıkarınca beyindeki hata mesajı siliniyor.araç düzeliyor.ben bu rolanti valfine takıldım biri bozuk dese değiştirecem.kaç ustaya götürdüm servise git diyorlar.gidecemde kim bilir kaç para geçircekler.pendikte oturuyorum.sağlam bir pejocu bilen var mı?kartal sanayidekiler hariç.çünki hepsini dolaştım. |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
once semt bılgını profılındekı konum kısmına ıst pendık dıye yaz, aracının ne oldugunuda ımzana yaz. maslak oto sanayıye gelmeyı dusunursen sana yardımcı olurum. aracını ıyıce bır ıncelemek lazım... bana telefonunu bıldır. arasıra o tarafa yolum dusuyor bakarız aracına beraberce...
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
evet arkadaşlar 3 ay oldu hala uğraşıyorum.gitmediğim tamirci kalmadı.değiştirmediğim yapmadığım işlem kalmadı.bu işi çözecekde yok gibi.ama araştırmalarım sonucu aracımda motor soğukken hiçbişe yok.taki hararet göstergesi 90 dereceye varıncaya kadar.stop problemi başlıyor benzine alıyorum yine stop ediyor.bu yüzden arabamı 90 dereceye ulaşmasın diye hep hızlı kullanıyorum.rolanti valfini de değiştirdim sorun aynı.
çok araştırdım galiba sorunu buldum ama çözemiyorum.pugların şu özelliği varmış; yakıtta karışım problemi varsa araç otomatik olarak kendini korumaya alıyormuş.ve 1 ve 3 pistonu kilitleyip devre dışı bırakıyormuş.bunun nedenide araçta arıza var bir an önce servise götür anlamına geliyormuş. aslında benim aracımda problem yok.gaz takıldığından bu yana gazı tanımıyor galiba.şimdi bana şu konuda yardımcı olacak kimse varmı arkadaşlar.aracın bu koruma durumunu devre dışı bırakabilirmiyim? eğer bunu başarırsam sorun ortadan kalkacak gibi.acil cevap ve yorumlarınızı bekliyorum.tşkler..
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sahsen boyle bır koruma olayını ılk defa duyuyorum. ama ıddıa etmemle bırlıkte boyle bırseyın olmayacagı kanaatındeyım. sana kım soyledıyse bana bıraz desteksız atmıs gıbı geldı yanı :)) pekı sana bunu 1 kısı mı soyledı yoksa bırkac kısıden de aynı seyı duydun mu??? hanı farklı farklı kısılerden duyduysan boyle bır seyın olabılecegıne kanaat getırecegım yanı :)) onun dısında aracın gazı tanıması dıye bırsey yok. kesınlıkle ya lpg sıstemınde yada ayarlarında bır sorun olsa gerek demek ıstıyorum. fakat benzınde de bu problemın oldugunu soyluyorsun. bu noktada aracını ıncelemek gerek. montaj nasıl, baglantılar ayarlar vs kontrol etmek lazım...lpg sıstemı ne markaydı????????
sana daha evvelde soylemısım oncelıkle aracın benzınde duzgun calısmalı. yoksa lpg de de sıkıntı yasayabılırsın... Düzenleyen CeCoLi - 08 Mayıs 2011 Saat 22:16 |
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
internette forumlarda araştırırken gördüm.ve denedim stop problemi varken 1 enjektörün çalışmadığını farkettim.buji kablosunu çıkararak tabi.
dostum aracımın benzinde problemi yok .nereden biliyorsun dersen.aracımda stop problemi başlıyınca akünün artı ucunu çıkarıp 5-10 dakika bekliyorum.her ne oluyosa araç düzeliyor.artı uç çıkarılınca beyindeki hata mesajı siliniyor galiba. lpg markasını soracaksan önce şöyle söylim ucuz etin yahnisi yenmez derler ya öle bişey. NLP diye dandik bir marka.dandik bi marka diyorum.inşallah okurlar burdan.çünki fabrikasına dahil mail attım.geri dönüşleri şu oldu.sultangazideki servise gitcekmişim.pendikte oturuyorum.burdan söylenecek çokşey varda burası uygun değil.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu arada aracıma iki haftadır benzinde biniyorum.gaz almıyorum artık.az kaldı söküp atacam lpg tesisatını. |
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tamam o zaman. yıne adına sevındım kı benzınde bır sorun yok. bu durumda problem lpg sıstemıne kalıyor kı karısım duzgun olmadıgı ıcın motor sapıtıyor denılebılır...
belkı sorun kıtte degılde montaj veya ayarda olabılır. cunku kıtı usta montaj ve ayar ettıgı ıcın belkı guzel bır uygulama yapmadılarsa en ıyı sıstem bıle olsa duzgun calısmayabılır yanı...
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lpgyi takan servis 3 kere tesisatı söküp kontrol etti .herşey normal diyolar.kaç defa gittim geldin.ayar yapıldı ama yok.araç ısınıyo.dur kalklarda bi teklemeye başlıyor.taki stop edene kadar.sıcakla ilgili bi sorun var.soğukken yapmaması bi gariplik değilmi.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
regulatorunde bır problem olabılır mı acaba ???
bırde bu teklemeyı yaparkenkı durumda bılg ı baglayıp kontrol ettıler mı ??? oradan parametrelerden belkı cozulebılır
|
|
![]() |
|
knockout ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Kasım 2010 Konum: İST PENDİK Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bunu bende düşündüm.söyledim.fakat aracın kendi beyni hata kaydetdiğinden hiçbir ayar tutmuyor.ya gidip bir tamirciye arıza cihazına bağlatıp hatayı sildirmem gerekiyor yada akü kutupbaşını söküp beklemem gerekiyor.
|
|
PEUGEOT 306 XT 1,8
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bu sıstem hıc duzgun calısmıyor olsa belkı uyumsuzdur dıyecegım ama oyle bır durum olsa ısınana kadar duzgun calısmaz dıye dusunuyorum.
pekı ne bıleyım enjektordur, sensordur, regulatordur vs bır degıstırıp denedılermı ?
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |