|
|
Chıp yaptırmaya karar verdım.Ne dersınız ?? |
Yanıt Yaz
|
Sayfa 123> |
| Yazar | |
axi206
2. Vites
01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Chıp yaptırmaya karar verdım.Ne dersınız ??Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 15:43 |
|
bılındıgı uzre 206 1.6 16v aracım var.stock 110 hp.
chıp yaptırmaya karar verdım sız ne dersınız. 10 hp 20 tork artısı olcak sekılde chıplencek. arabamın motoru su an cok saglılı gram yag eksıltmıyor hafıf egımde 6000 devırde 210 km hız goruyor. ama ınsanoglu yetınmeyı bılmıyor hep fazlasını ıstıyor :D |
|
![]() |
|
tigerland
4. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 16:26 |
|
bence güzel olur, benm araçta var memnunum yani :)) biraz daha hız kazanırsın
|
|
![]() |
|
axi206
2. Vites
01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 16:42 |
|
turbolu araclarda ınanılmaz fark oluyor ama atmosferık araclarda nasıl olur gorcez. :D
arkadas cevremde hep aynı sınıf arabalar var ara sıra denemeler yapıyoruz lpglı 206 gti yı zorluyorum chıpten sonra bakalım ne olcak |
|
![]() |
|
cesva25
2. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Mayıs 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 138 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 16:46 |
|
vallahi kardeşim bırak o işi ne güzel işte ..güzel güzel kullan arabanı yeter o hız bence ...genede sen bilirsin.. hem cebine yazık hemde aarabanın orjinalliğini bozma motor önemli :)
|
|
![]() |
|
tigerland
4. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 17:26 |
|
motor bozulmaz gerçide yarış felan için yapçaksan hiç yapma ama ara hızlanma ve ykıt tasarrufu olur dersen chiple yoksa gti geçmek için yapıyosan gerek yok :)
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 18:02 |
|
ya bende dusundumde atmosferıkte ne bilem kimse olumlu bakmıyor :S
|
|
![]() |
|
axi206
2. Vites
01 - Ocak - 1984 Kayıt Tarihi: 04 Mart 2011 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 172 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 19:23 |
|
ara hızlanmalar epey canlanıyormus. kararsız kaldım. orjınallıgı bozulsun ıstemıyorum bı yandan gti ları ayırmak ıstıyorum :D
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 19:28 |
|
vallaha ben suanda kısa sanzuman uzerıne arastırıyorum 17-64 2 vites 110 3 vites 150 diyorlar :)))
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 20:11 |
ben sana bırsey dıyeyım. 1.6 makıne ıle senın deyımınle 2.0 makıne "ayrılabılecek" olsa gtı ın bır anlamı kalmaz yanı :)) sen ne yaparsan yap. 2.0 ın bır kere stock 190nm torku var yanı :))
senın 147nm torkuna +20nm olsa 167 nm olur kı acaba bunu hangı devırde elde edeceksın.
kı 2.0 XU10J4 un guclenme ımkanı ve oranı senınkınden cok daha fazla... senın yapacagını ona yapmıs olsan daha cok verım alınır
bu noktada sen ne yaparsan yap 2.0 gtı ayırabılecegını pek dusunmuyorum fakat guc artısı belkı senı tatmın edebılır. orasına bırsey dıyemem
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 20:14 |
bu nasıl bır kısa sanzuman ben anlayamadım. kısa sanzuman deyınce vıteslerdekı suratler aracın orjınal sanzumanına gore azalır. bu yuzden daha cabuk hızlanma elde edılır. zaten amacta budur.. benım uzun aralıklı sanzumanımda bıle 2 ıle 6500 anca 100 gıbı goruyor.
senın kısa oranlı 2 ıle 110 yapabılmen ıcın muthıs bır devır cevırmen gerekır dıye dusunuyorum
hemde kısa sanzuman ıle 110 gorebıleceksen orjınal sanzumanınla kac goruyorsun senn?? 2 ıle 120-130 falan mı ??? bu da mumkun degıl zaten...
bence bır yanlıslık var bu ıste Düzenleyen CeCoLi - 05 Mayıs 2011 Saat 20:23 |
|
![]() |
|
mdincer34
2. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Mart 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 425 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mdincer34
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 20:15 |
|
aracın zaten güçlü bir araç neden orj.olanı bozacaksın bence gerekmez
|
|
|
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp
|
|
![]() |
|
göktuğ
2. Vites
Kayıt Tarihi: 21 Eylül 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 661 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 20:23 |
|
|
|
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı
|
|
![]() |
|
mdincer34
2. Vites
Kayıt Tarihi: 22 Mart 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 425 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mdincer34
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 20:26 |
|
biz ne yapalık 304 1.4 hdi ağır abi mübarek :)
|
|
|
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp
|
|
![]() |
|
mimitt
2. Vites
06 - Mart - 1985 Kayıt Tarihi: 17 Mart 2011 Konum: Ankara/Batıkent Durum: Aktif Değil Mesajlar: 461 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 22:10 |
|
Bu işlemle 206 gti ayırmak çok zor,aracında ekstra tam olarak ne var bilmiyorum ama herşeyden önce söylediği gibi 190 tork var onu nasıl yakalayacaksın,hafif rampaya gelsen tork kendi gösterir gti ayırmaya başlar.sen rampa aşağı 210 görüyorsun normal bakımlı bir gti düz yolda bu hız için zorlanmıyor.Herşey HP değil tork ta çok çok önemli.
illaki 206 gti geçicem diyorsan ben sana nos tavsiye ederim,chip e vereceğinden biraz daha fazlasını verirsin ama anlık 40 50 hp(motora göre daha fazla belki) garanti olur,ha karşındaki gti da da ne olduğu önemli tabi ki. Ankaradan bir tork denemesi videosu koyuyorum anlaşılması için. Düzenleyen mimitt - 05 Mayıs 2011 Saat 22:18 |
|
![]() |
|
106_arts
1. Vites
Forumdan Banlandı. Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011 Konum: niğde ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 05 Mayıs 2011 Saat 23:28 |
|
bence chip yaptr bendede aynı aractan var 110hp bende 206 gti ile denedim
aracımda 51lik krom düz boru ve simota air intake kit varken 4 vites 160 170e kadar 1 boy öndeydm
ikincisi 10 hp vd 20 nm tork sana kim dediyse iyi sallama yapmş öyle bişey imkansz ben tum tr yi araştrdm 5hp den fazla alman imkansız ötesi bişey
|
|
![]() |
|
35kz829
1. Vites
Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2011 Saat 00:15 |
|
gel bnm araçta var yazılım 110hp ekstralarda var dragta e36 3.25 ayırıyor civic 1.6 ies ayırıyor
14-61 kısa sanzıman var ayrıca faydası araç 7bin ceviriyor komple hızlanma artıyor 10hp alman için headers 51lık duz boru acık hava filtresi gibi yüklemeler yapman lasım ondan sonra bu sisteme özel yazılım atılması lasım yani en son yazılım yapılır oda custom yazılım olur yoksa hiç bi işi yaramaz aklında olsun ben dereceli eg. takacağım belki pistonlar değişcek ondan sonra tekrar yazılım atılcak bilgi olsun izmirdesin sende önce ne yapmak istediğini düşün ondan sonra yaptır bence |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2011 Saat 01:05 |
|
1.6 110 ıle gtı ayrılıyorsa gtı lar atsınlar kendılerını denıze :))))))) benım aklım ermedı bu ıse yanı :)) her ıkısındede aynı kasa var. 1.6 makıne 2.0 ı gececekse o zaman 2.0 uretmenın ne anlamı kaldı afedersınız???
ayrıca gecmek neye gore gecmek. bazı arac kısa aralıklıdır hızlı kalkabılır ama belırlı suratlerın ustunde bıter.
|
|
![]() |
|
35kz829
1. Vites
Kayıt Tarihi: 20 Nisan 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2011 Saat 01:17 |
|
2.0 gti uzunda alır kısada ben herturlu yerim
|
|
![]() |
|
tigerland
4. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2011 Saat 02:02 |
|
|
![]() |
|
tigerland
4. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 06 Mayıs 2011 Saat 02:06 |
|
senle kalkan şoförde iş yok demkki. 1.6 araçlarla ben otobanda dansöz gibi oynuyorum 125 hp lik araçları oyantıyorm :) ayrıca bende 1.6 araç kullandım arkadaşta 106 ve 206 gti var kaç defa kalktık boy değil otoban boyu fark attı. şu an altımdaki 206 gti da arkadaştan aldığım gti yani 1.6 araca chip atıp gti tokatlaman rüyadır. sadece rüyanda görebilrsin :)
|
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa 123> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||