Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Chıp yaptırmaya karar verdım.Ne dersınız ??

Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT TÜRKİYE MODİFİYE PLATFORMU
Forum Adı: Modifiye ve Tuning Bilgileri
Forum Tanımlaması: performans arttırıcı işlemler ve parcalarla ilgili gerekli bilgiler
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=14610
Tarih: 02 Mayıs 2025 Saat 16:38
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com


Konu: Chıp yaptırmaya karar verdım.Ne dersınız ??
Mesajı Yazan: axi206
Konu: Chıp yaptırmaya karar verdım.Ne dersınız ??
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 15:43
bılındıgı uzre 206 1.6 16v aracım var.stock 110 hp.

chıp yaptırmaya karar verdım sız ne dersınız. 10 hp 20 tork artısı olcak sekılde chıplencek.

arabamın motoru su an cok saglılı gram yag eksıltmıyor hafıf egımde 6000 devırde 210 km hız goruyor. ama ınsanoglu yetınmeyı bılmıyor hep fazlasını ıstıyor :D



Cevaplar:
Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 16:26
bence güzel  olur, benm araçta var memnunum yani :)) biraz daha hız kazanırsın


Mesajı Yazan: axi206
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 16:42
turbolu araclarda ınanılmaz fark oluyor ama atmosferık araclarda nasıl olur gorcez. :D

arkadas cevremde hep aynı sınıf arabalar var ara sıra denemeler yapıyoruz lpglı 206 gti yı zorluyorum chıpten sonra bakalım ne olcak


Mesajı Yazan: cesva25
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 16:46
vallahi kardeşim bırak o işi ne güzel işte ..güzel güzel kullan arabanı yeter o hız bence ...genede sen bilirsin.. hem cebine yazık hemde aarabanın orjinalliğini bozma motor önemli :)


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 17:26
motor bozulmaz gerçide yarış felan için yapçaksan hiç yapma ama ara hızlanma ve ykıt tasarrufu olur dersen chiple yoksa gti geçmek için yapıyosan gerek yok  :)


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 18:02
ya bende dusundumde atmosferıkte ne bilem kimse olumlu bakmıyor :S


Mesajı Yazan: axi206
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 19:23
ara hızlanmalar epey canlanıyormus. kararsız kaldım. orjınallıgı bozulsun ıstemıyorum bı yandan gti ları ayırmak ıstıyorum :D


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 19:28
vallaha ben suanda kısa sanzuman uzerıne arastırıyorum 17-64 2 vites 110 3 vites 150 diyorlar :)))


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 20:11
Orjinalini yazan: axi206 axi206 Yazdı:

ara hızlanmalar epey canlanıyormus. kararsız kaldım. orjınallıgı bozulsun ıstemıyorum bı yandan gti ları ayırmak ıstıyorum :D
 
ben sana bırsey dıyeyım. 1.6 makıne ıle senın deyımınle 2.0 makıne "ayrılabılecek" olsa gtı ın bır anlamı kalmaz yanı :)) sen ne yaparsan yap. 2.0 ın bır kere stock 190nm torku var yanı :))
 
senın 147nm torkuna +20nm olsa 167 nm olur kı acaba bunu hangı devırde elde edeceksın.
 
kı 2.0 XU10J4 un guclenme ımkanı ve oranı senınkınden cok daha fazla... senın yapacagını ona yapmıs olsan daha cok verım alınır
 
bu noktada sen ne yaparsan yap 2.0 gtı ayırabılecegını pek dusunmuyorum fakat guc artısı belkı senı tatmın edebılır. orasına bırsey dıyemem


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 20:14
Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

vallaha ben suanda kısa sanzuman uzerıne arastırıyorum 17-64 2 vites 110 3 vites 150 diyorlar :)))
 
bu nasıl bır kısa sanzuman ben anlayamadım. kısa sanzuman deyınce vıteslerdekı suratler aracın orjınal sanzumanına gore azalır. bu yuzden daha cabuk hızlanma elde edılır. zaten amacta budur.. benım uzun aralıklı sanzumanımda bıle 2 ıle 6500 anca 100 gıbı goruyor.
 
senın kısa oranlı 2 ıle 110 yapabılmen ıcın muthıs bır devır cevırmen gerekır dıye dusunuyorum
 
hemde kısa sanzuman ıle 110 gorebıleceksen orjınal sanzumanınla kac goruyorsun senn?? 2 ıle 120-130 falan mı ??? bu da mumkun degıl zaten...
 
bence bır yanlıslık var bu ıste


Mesajı Yazan: mdincer34
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 20:15
aracın zaten güçlü bir araç neden orj.olanı bozacaksın bence gerekmez

-------------
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp


Mesajı Yazan: göktuğ
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 20:23
Orjinalini yazan: mdincer34 mdincer34 Yazdı:

aracın zaten güçlü bir araç neden orj.olanı bozacaksın bence gerekmez
katılıyorum. 210 hız süper.

-------------
2004 PEUGEOT 307 xr 1.4 hdı


Mesajı Yazan: mdincer34
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 20:26
biz ne yapalık 304 1.4 hdi ağır abi mübarek :)

-------------
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp


Mesajı Yazan: mimitt
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 22:10
Bu işlemle 206 gti ayırmak çok zor,aracında ekstra tam olarak ne var bilmiyorum ama herşeyden önce söylediği gibi 190 tork var onu nasıl yakalayacaksın,hafif rampaya gelsen tork kendi gösterir gti ayırmaya başlar.sen rampa aşağı 210 görüyorsun normal bakımlı bir gti düz yolda bu hız için zorlanmıyor.Herşey HP değil tork ta çok çok önemli.

illaki 206 gti geçicem diyorsan ben sana nos tavsiye ederim,chip e vereceğinden biraz daha fazlasını verirsin ama anlık 40 50 hp(motora göre daha fazla belki) garanti olur,ha karşındaki gti da da ne olduğu önemli tabi ki.

Ankaradan bir tork denemesi videosu koyuyorum anlaşılması için.

http://www.youtube.com/watch?v=0C3hzgI9LlU" rel="nofollow - http://www.youtube.com/watch?v=0C3hzgI9LlU

 


Mesajı Yazan: 106_arts
Mesaj Tarihi: 05 Mayıs 2011 Saat 23:28
bence chip yaptr bendede aynı aractan var 110hp bende 206 gti ile denedim
aracımda 51lik krom düz boru ve simota air intake kit varken 4 vites 160 170e kadar 1 boy öndeydm
ikincisi 10 hp vd 20 nm tork sana kim dediyse iyi sallama yapmş öyle bişey imkansz ben tum tr yi araştrdm 5hp den fazla alman imkansız ötesi bişey


Mesajı Yazan: 35kz829
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 00:15
gel bnm araçta var yazılım 110hp ekstralarda var dragta e36 3.25 ayırıyor civic 1.6 ies ayırıyor

14-61 kısa sanzıman var ayrıca

faydası araç 7bin ceviriyor komple hızlanma artıyor 10hp alman için headers 51lık duz boru acık hava filtresi gibi yüklemeler yapman lasım ondan sonra bu sisteme özel yazılım atılması lasım yani en son yazılım yapılır oda custom yazılım olur yoksa hiç bi işi yaramaz aklında olsun ben dereceli eg. takacağım belki pistonlar değişcek ondan sonra tekrar yazılım atılcak bilgi olsun izmirdesin sende önce ne yapmak istediğini düşün ondan sonra yaptır bence 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 01:05

1.6 110 ıle gtı ayrılıyorsa gtı lar atsınlar kendılerını denıze :))))))) benım aklım ermedı bu ıse yanı :))

her ıkısındede aynı kasa var. 1.6 makıne 2.0 ı gececekse o zaman 2.0 uretmenın ne anlamı kaldı afedersınız???
 
ayrıca gecmek neye gore gecmek. bazı arac kısa aralıklıdır hızlı kalkabılır ama belırlı suratlerın ustunde bıter.


Mesajı Yazan: 35kz829
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 01:17
2.0 gti uzunda alır kısada ben herturlu yerim 


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 02:02
Orjinalini yazan: 106_arts 106_arts Yazdı:

bence chip yaptr bendede aynı aractan var 110hp bende 206 gti ile denedim
aracımda 51lik krom düz boru ve simota air intake kit varken 4 vites 160 170e kadar 1 boy öndeydm
ikincisi 10 hp vd 20 nm tork sana kim dediyse iyi sallama yapmş öyle bişey imkansz ben tum tr yi araştrdm 5hp den fazla alman imkansız ötesi bişey
ortak senn geçtiğin gti turşuymuş gti ile normal 1.6 araca chip atmakla geçemezsin 51 düz borunda fayda etmez.


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 02:06
senle kalkan şoförde iş yok demkki. 1.6 araçlarla ben otobanda dansöz gibi oynuyorum 125 hp lik araçları oyantıyorm :) ayrıca bende 1.6 araç kullandım arkadaşta 106 ve 206 gti var kaç defa kalktık boy değil otoban boyu fark attı. şu an altımdaki 206 gti da arkadaştan aldığım gti yani 1.6 araca chip atıp gti tokatlaman rüyadır. sadece rüyanda görebilrsin :)


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 02:15
Orjinalini yazan: 35kz829 35kz829 Yazdı:

gel bnm araçta var yazılım 110hp ekstralarda var dragta e36 3.25 ayırıyor civic 1.6 ies ayırıyor

14-61 kısa sanzıman var ayrıca

faydası araç 7bin ceviriyor komple hızlanma artıyor 10hp alman için headers 51lık duz boru acık hava filtresi gibi yüklemeler yapman lasım ondan sonra bu sisteme özel yazılım atılması lasım yani en son yazılım yapılır oda custom yazılım olur yoksa hiç bi işi yaramaz aklında olsun ben dereceli eg. takacağım belki pistonlar değişcek ondan sonra tekrar yazılım atılcak bilgi olsun izmirdesin sende önce ne yapmak istediğini düşün ondan sonra yaptır bence 
bu işlemlerden sonra o aracı nasıl durduracaksın merak ediyorum :) fren sistemin motor gücüne göre üretilmiş.
bence cebimde para yüklü gti geççem illa diyosan dereceli egzantirik piston segman 70 lik düz boru ve air cold intake kit kat iptali ve bunlara uygun chip yazlımı ile gti geçmen mümkün olacak ama bu masraflardan sonra RC alacak bir meblağ ortaya çıkar o zaman bunları yapma git bi RC al ama ben RC almak istmiyorum illede GTİ geçeceğim diyosan XS ile bu sayılan işlemleri yaparak geç :)


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 02:22
Orjinalini yazan: 35kz829 35kz829 Yazdı:

2.0 gti uzunda alır kısada ben herturlu yerim 
GTİ 2.0 138HP 0-100 8.4 sn 8 saniyede kalkan bir video çek buraya koy bizde seni alkışlayalım :)


Mesajı Yazan: mimitt
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 02:38
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Orjinalini yazan: 35kz829 35kz829 Yazdı:

2.0 gti uzunda alır kısada ben herturlu yerim 
GTİ 2.0 138HP 0-100 8.4 sn 8 saniyede kalkan bir video çek buraya koy bizde seni alkışlayalım :)

aynı motora sahip 406 aracım baskı balata bitik halde 11 12 saniyede çıkıyordu 0 dan 100 e bakımlı stock bi gti fabrika verisini çok rahat yakalar kullanmasını bilen adamla.406 nın videosu buyur.ayrıca araçta 215/45/17 jant lastik var + LPG ve dediğim gibi baskı balata öncesi ve sonrasını görsel olarak algılaya bilmek için çektiğim bir video.

http://www.youtube.com/watch?v=eydPnJM2jeU" rel="nofollow - http://www.youtube.com/watch?v=eydPnJM2jeU






Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 08:15
zaten olay ortada madem 206 gti chip+egzoz+51 lik düz boru uygulaması ve kısa şanzımanla, 8.4 sn ve chipli stock bir gti 7.5 sn gibi sürede 0-100 bulan bir araç geçebiliyosan bu süreyi yapıştırısın 7 sn 0-100 yaptın mı demekki GTİ geçersin. ama bu süre 180 HP RC yaptığı bir hız demekki RC yerine 1.6 alarak bu performansı yakalayabiliyosun :) RC ve Gti boşuna üretilmiş demekki zaten 206 gti'de 406 Cope motoru var


Mesajı Yazan: axi206
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 08:38
yorumları tek tek okudum herkese tesekkurler.
"xs le gti ları gecıyorum" demeyen xs kullancısı yoktur zaten :D  bende sıze hak verıyorum gti bosa uretılmedı sonucta ama herkes bılıyorkı gti 2.0 motorun gercek gucunu veremıyor.performansı hacmıne gore vasat bır motor.
ben ıddaalı konusmayı sevmem 1 kere denedık 99 model gti la. arac cok bakımlı sahıbı tam hasta. kafa kafaya yuruduk. (gti lpg li)




Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 11:07
xs ile turşu gti ları geçiyorum demen lazımdı modsuz bir şekilde geçiyorum diyosan 8 sn 0-100 videosu alalım sizlerden, laf değil icraat görelim ardındanda tebrik ederiz ;)


Mesajı Yazan: axi206
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 13:44
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

xs ile turşu gti ları geçiyorum demen lazımdı modsuz bir şekilde geçiyorum diyosan 8 sn 0-100 videosu alalım sizlerden, laf değil icraat görelim ardındanda tebrik ederiz ;)


tahrık olmayayım dıyorum ama ısrarla tahrık edıcı kelımeler kullanıyorsun :)
ben kıbarca bır sey ogrenmek ıstedım.sen dahıl tum arkadasların yorumlarını okudum.sonuc: bosa para harcamaya gerek yok kanaatına vardım :D



Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 13:48
Dil Çıkarmatahrik edicem seni :) videoyu alalım :) tamam sen chip yapma sadece videoyu yapıştır Gülme 


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 13:59
Orjinalini yazan: axi206 axi206 Yazdı:

Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

xs ile turşu gti ları geçiyorum demen lazımdı modsuz bir şekilde geçiyorum diyosan 8 sn 0-100 videosu alalım sizlerden, laf değil icraat görelim ardındanda tebrik ederiz ;)


tahrık olmayayım dıyorum ama ısrarla tahrık edıcı kelımeler kullanıyorsun :)
ben kıbarca bır sey ogrenmek ıstedım.sen dahıl tum arkadasların yorumlarını okudum.sonuc: bosa para harcamaya gerek yok kanaatına vardım :D

 
burda tahrık olunacak pek bırsey yok canım. ama bu kıyas o kadar gorecelı kı adamına aracına yerıne gore degısır.
 
adam haklı yanı. 1.6 110 makıne ıle 2.0 140 makıne yı yemek bıraz garıp degıl mı :)) bu 1.6 makıne 160bg vtec olurda anlarım
 
aynı dıslı oranlarıyla boyle bırsey mumkun degıl. sen motorunu 140bg de yapsan yıne 2.0 ın torkunu elde edemezsın. ufak ufakta olsa yıne 2.0 uzamaya baslar.
 
hadı dıyelım kısa oranlı dıferansıyel kullandın aracı bayagı ıyı yukledın vs 0-100 de gtı gectın. boyle olunca arac suratten kesılecek ve arac devamlı cok yakıt tuketecek. bunu yapabılmek ıcın tıgerlandın soyledıgı gıbı 8sn de 100 gormek lazım buda hıc kolay bırsey degıl
 
eger yapacaksan kucuk bır turbo ıle dusuk basınc verde yaptıgın bır ıse yarasın. en azından dusuk devırde tork uretırsın :))


Mesajı Yazan: axi206
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 14:04
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Dil Çıkarmatahrik edicem seni :) videoyu alalım :) tamam sen chip yapma sadece videoyu yapıştır Gülme 


araba benzınlı gaza gelmıyo heheheheDil Çıkarma

@cecoli : o konuda zaten hem fıkırız.bende zaten en basta dedım xs sahıbı olupta gti gecıyorum demeyen adam yoktur. ben elestırye acık bırıyım. benım tahrık edıyorsun dedıgım @tigerlandın kullandıgı kelımelerdı.Alkış


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 14:08

anladım senın neye tahrık oldugunu merak etme :))



Mesajı Yazan: Eyüp Duygun
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 14:09
Peugeot'un iyi motorlarından 106 ile aynı aileden.10hp,20nm biraz zor gücler alınır alınmasınada bizim ülkedeki yakıtla malesef.

5-6hp civarı guc artımı olur.51mm ve cok iyi bir yerden filtre ile desteklenirse gayetde tatmin eder.
206 kasasında toplamda 3 tane uyguladık suan icin Allah a sukur bir sorun memnunıyetsizlik yok tavsiye ederim.İsterseniz İzmir'de dilersenizde ben sizlere yardımcı olabilirim.



-------------
Otomobil elektronigi ve Chip Tuning hakkında hersey ...!

MSN:duyguneyup@gmail.com


http://www.ecutuned.com - ecutuned


Mesajı Yazan: sahin-peugeot
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 14:15

son sözü ben koyayım XU10J4RS  :))

Haksızmıyım cecoli kardeş:)


-------------
Peugeot & Citroen Yedek Parça
Peugeot Yedek Parça Bayii

Şahin Peugeot Oto Yedek Parça Ltd.Şti.
İstanbul/Ümraniye
(533)3018806 - (216)6311080


Mesajı Yazan: axi206
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 15:38
Orjinalini yazan: Eyüp Duygun Eyüp Duygun Yazdı:

Peugeot'un iyi motorlarından 106 ile aynı aileden.10hp,20nm biraz zor gücler alınır alınmasınada bizim ülkedeki yakıtla malesef.

5-6hp civarı guc artımı olur.51mm ve cok iyi bir yerden filtre ile desteklenirse gayetde tatmin eder.
206 kasasında toplamda 3 tane uyguladık suan icin Allah a sukur bir sorun memnunıyetsizlik yok tavsiye ederim.İsterseniz İzmir'de dilersenizde ben sizlere yardımcı olabilirim.


yorum ıcın tesekkur ederım. kararsız kaldım.masraf yapmaya deger mı bılemıyorum. bıraz para toparlasam 207GT ya da RC almak hayalım var. o yuzden masraf yapmaya deger mı ona karar veremıyorum zaten aldıgımdan berı 2000 tl harcadım


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 15:43
Orjinalini yazan: axi206 axi206 Yazdı:

Orjinalini yazan: Eyüp Duygun Eyüp Duygun Yazdı:

Peugeot'un iyi motorlarından 106 ile aynı aileden.10hp,20nm biraz zor gücler alınır alınmasınada bizim ülkedeki yakıtla malesef.

5-6hp civarı guc artımı olur.51mm ve cok iyi bir yerden filtre ile desteklenirse gayetde tatmin eder.
206 kasasında toplamda 3 tane uyguladık suan icin Allah a sukur bir sorun memnunıyetsizlik yok tavsiye ederim.İsterseniz İzmir'de dilersenizde ben sizlere yardımcı olabilirim.


yorum ıcın tesekkur ederım. kararsız kaldım.masraf yapmaya deger mı bılemıyorum. bıraz para toparlasam 207GT ya da RC almak hayalım var. o yuzden masraf yapmaya deger mı ona karar veremıyorum zaten aldıgımdan berı 2000 tl harcadım
 
guzel kardesım sen hıc aracını elleme :)) ben sana soylemıs olayım...
 
amacın performans ıse durumun ıyılesınce gt veya rc ye gecersın. bu aracı bosuna kurcalayıp ne sen yorul ne de aracı yor... guzel guzel bın arabana temız ve ekonomık kullan ıste.


Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 15:53
Orjinalini yazan: sahin-peugeot sahin-peugeot Yazdı:

son sözü ben koyayım XU10J4RS  :))

Haksızmıyım cecoli kardeş:)
 
murat abıcım RS e selam ve saygılarımı ıletırsın yanı :)) abıcım bız senın gıbı benzın kullanmıyoruz. lpg ıle kadranı kapadık ama yıne arkandan gelemedık yanı. zaten gelebılmıs olsaydık XU7 ıle RS kosturmus olurdukk :))  Embarrassed
 
yalnız haın planlarımı ısleme koyabılırsem senın RS ı lpg ıle ısırabılırım yanı :)) planlarım suan tozlu raflarda duruyor. belkı pıyango vurur raftan ındırırım Sırıtma


Mesajı Yazan: Eyüp Duygun
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 16:32
@axi206,

207 RC,GT gercekden güzel araclar hep opsiyon olarak hemde fiyat/performans oranı gayet ıyı.Bu yorumdan sonra benımde fikrim 207 ye gecmek olurdu.Rc yazılım filtre egzost 210hp saglıklı bir sekılde binersiniz..


-------------
Otomobil elektronigi ve Chip Tuning hakkında hersey ...!

MSN:duyguneyup@gmail.com


http://www.ecutuned.com - ecutuned


Mesajı Yazan: 35kz829
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 20:18
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Orjinalini yazan: 35kz829 35kz829 Yazdı:

gel bnm araçta var yazılım 110hp ekstralarda var dragta e36 3.25 ayırıyor civic 1.6 ies ayırıyor

14-61 kısa sanzıman var ayrıca

faydası araç 7bin ceviriyor komple hızlanma artıyor 10hp alman için headers 51lık duz boru acık hava filtresi gibi yüklemeler yapman lasım ondan sonra bu sisteme özel yazılım atılması lasım yani en son yazılım yapılır oda custom yazılım olur yoksa hiç bi işi yaramaz aklında olsun ben dereceli eg. takacağım belki pistonlar değişcek ondan sonra tekrar yazılım atılcak bilgi olsun izmirdesin sende önce ne yapmak istediğini düşün ondan sonra yaptır bence 
bu işlemlerden sonra o aracı nasıl durduracaksın merak ediyorum :) fren sistemin motor gücüne göre üretilmiş.
bence cebimde para yüklü gti geççem illa diyosan dereceli egzantirik piston segman 70 lik düz boru ve air cold intake kit kat iptali ve bunlara uygun chip yazlımı ile gti geçmen mümkün olacak ama bu masraflardan sonra RC alacak bir meblağ ortaya çıkar o zaman bunları yapma git bi RC al ama ben RC almak istmiyorum illede GTİ geçeceğim diyosan XS ile bu sayılan işlemleri yaparak geç :)


sizi bilmem ama ben bu işlemlere çok düşük fiyatlar verdim sebebi işlemleri yapan kişiler çok yakın tanıdıklarımdı ayrıca 2.0 gti dragta denemek isteyen varsa  deneriz izmirden ben boş konuşmam yada olmayan bi şey demem uzundan gti aldım denemedim iyi okuyun lutfen


Mesajı Yazan: 35kz829
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 20:21
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Orjinalini yazan: 35kz829 35kz829 Yazdı:

2.0 gti uzunda alır kısada ben herturlu yerim 
GTİ 2.0 138HP 0-100 8.4 sn 8 saniyede kalkan bir video çek buraya koy bizde seni alkışlayalım :)


video çekimi yapmadık ama bir daha sefere söz yapacağım

bmw 3.25 190hp peki bana anlatın lutfen nasıl ben dragta alıyorum araba turşu değil 260 çeviriyor rahat rahat


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 21:15

dyno testte kaç hp, bu araca mustang motoru mu koydun naptın  :)



Mesajı Yazan: 35kz829
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 22:27
tigerland aracına 13-59 tak ondan sonra vts veya 106 gti kısada nasıl alıyorsun gör derim sana aracında yazılım varmı bilmiyorum ama ?


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 06 Mayıs 2011 Saat 23:37
Motorda herhangi bi oynama yok sadece superchip 51lik duz boru magnum supersprint monza hava filtresi 151 goofy motorsport dyno 151 hp ama hic denemedim kac yapar kimi gecer :) ole kendi capimda takilirim :)


Mesajı Yazan: 35kz829
Mesaj Tarihi: 07 Mayıs 2011 Saat 00:33
vtecle yürürsün belli bi yere kadar :D top speed düşer 20-30km kadar ama kısada saplayamayacağın arac pek kalmaz


Mesajı Yazan: tigerland
Mesaj Tarihi: 07 Mayıs 2011 Saat 02:07

Gti bammbaşka bir araç, arkadaşlar gerçekten stok bir Gti 8.2 sn gibi kısa bir kalkış yapan bi araç, her ne kadar söylentiler lehinde olumsuz olsada kullanınca diyorsunuzki anlatılmaz yaşanır...



Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Mayıs 2011 Saat 09:01
Orjinalini yazan: 35kz829 35kz829 Yazdı:

tigerland aracına 13-59 tak ondan sonra vts veya 106 gti kısada nasıl alıyorsun gör derim sana aracında yazılım varmı bilmiyorum ama ?
 
sen o kadar kısa oran kullanırsan tabı serı kalkarsın. 2 ve 3 le kac goruyorsun???
 
ayrıca e36 3.25 stock 170bg dır 3.28 193 bg dır. onunda m.teknık sanzumanı olsa bıraz zor yaparsın o ısı bana kalırsa...
 
sen sımdı bu kadar kısa oran kullandıgın ıcın cok daha serı olman dogal ama aynı oran gtı a da takınca ne olur????????????
 
ayrıca sen bu sekılde cokta yakıt tuketırsınnn.. arac vıteslerde surat yapmazkıGülme sadece drag makınesı gıbı olmus


Mesajı Yazan: _VTI_LOVER_
Mesaj Tarihi: 09 Mayıs 2011 Saat 13:05
merhabalar arkadaşlar bende 2010 206 plus var 1.4 75 hp benzinli hiç yetmiyo performansı chip ile ne kadar bir artış olur ve fiyatı konusunda bilgilendirirseniz memnun olurum


Mesajı Yazan: koliva
Mesaj Tarihi: 09 Mayıs 2011 Saat 13:47
Orjinalini yazan: _VTI_LOVER_ _VTI_LOVER_ Yazdı:

merhabalar arkadaşlar bende 2010 206 plus var 1.4 75 hp benzinli hiç yetmiyo performansı chip ile ne kadar bir artış olur ve fiyatı konusunda bilgilendirirseniz memnun olurum

http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7516&PID=105511&title=yeni-yelerin-dikkatine-konu-amadan-okuyunuz#105511" rel="nofollow - http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7516&PID=105511&title=yeni-yelerin-dikkatine-konu-amadan-okuyunuz#105511



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2018 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net