Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307 Beyin Arızası
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 Beyin Arızası

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
İsmailAteş Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Kasım - 1987

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2008
Konum: Ankara/İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı İsmailAteş Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 Beyin Arızası
    Gönderim Zamanı: 10 Ağustos 2008 Saat 14:06

3o7 1.4 HDI 70 HP bendeki araç.şu güne kadar çok şükür büyük bir arıza vermedi.ufak tefek her arabanın verdiği arızaları çıkarıodu hallediordum.Ama dün gece 2 gibi aracı üsküdar sahile çektim ve saat 5 te aracı çalıştırdığımda herşey normaldi.işin ilginç yanı gaza ne kadar basarsam basayım gaz işlevini yapmıo.devir yükselmio yani.bi süre sonra aldı gazı bu sefer yolda giderken sırayla ABS,HANDBRAKE,BRAKE,AIRBAG FAULT tarzı hataların hepsini verdi.devir ve hız göstergesi hep sıfırda duruo.hararet artar gibi oluo km sayacı durdu göstergedeki bütün ışıklar yanıo torpidodaki hiç bir ışık yanmıo.bu şekilde yavaş yavaş geldim.Yalnız her ihtimale karşı maltepe civrında kontrol etmek istedim kaputu kaldırdığımda akü patlamıştı.bende mecburen öle bıraktım eve getirdim.bu sabah tekrar çalıştırdım bu seferde hidrolik direksiyon gitmişti.Bu arıza daha önceden başına gelen varmı ya da tamiri hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba?

(Aracın tamponunun sol tarafı ve çamurluk bigün önce garaj girişine sürtülmüş.evdekiler sağolsun.Nazar var desem nesine nazar değcek ama oluo gelio başa bir kere...)
Yukarı Dön
Jonnie Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2008
Konum: Moskova
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Jonnie Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ağustos 2008 Saat 14:24
Atesh kardesim selamlar,
 
Bu konuda pek bilgim yok,burdaki abilerim arasindada bana laf dusmez ama benimde benzer bir sorunum olmustu,paylasmak istedim seninle.
Ben arabayi 2. el aldim,2004 model 35bin km`deydi.Bir ay bindim hicbir sorun cikarmadi,ondan sonra direkdiyonda bir problem yasadim.Bir anda sertlesti.Hidrolik yagini kontrol ettim ancak yag vardi.Ondan sonra pompanin calismadigini anladik.Bir sure oyle idare ederim diye dusunyordum ancak ertesi gun sarj dinamosu bozuldu,yolda kaldim.
Ondan sonra bu problemleri giderdim,ancak bu seferde simdi fren vakumunda bir problem var.Fren bazen cok sertlesiyo.Bi ara cozucem onuda.
Dedigim gibi fazla bir bilgim yok o konuda,ama birseyler bozuldukca acip ogreniyoruz)
Zannimca bu arizalar birbirine baglantili olabilir.
 
Umarim en kisa surede cozersin,kazasiz belasiz kullanman dilegiyle...
 
Yukarı Dön
İsmailAteş Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
13 - Kasım - 1987

Kayıt Tarihi: 23 Mart 2008
Konum: Ankara/İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 346
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı İsmailAteş Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ağustos 2008 Saat 14:43
İnş arkadaşım güzelim arabadan soğudum yaa 2 yıldır sorunsuz bin sonra kalk bunlar olsun koyuyo açıkcası.Dediğin gibi bende de ilk şarj dinamosu arıza vermişti.böle böle dewam etti.
Yukarı Dön
aoc Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008
Konum: 06
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 131
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aoc Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2008 Saat 03:12
İstanbul'a gönderiyoruz biz hatalı beyinleri, hazır bu işin membağındayken ilgilen derim... Serviste aracı bilgisayara bağladın mı? Araç ne hatası veriyor ?
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Eylül 2008 Saat 12:59
benim aracimda da sarj dinamosu bozuldugunda aynen bu sekilde tum arıza lambaları yanmıştı. şarj dinamosunu değiştirmek için 350 ytl istediler. 160 ytl'ye bir ustaya tamir ettirdim. sorun kayboldu.
aradan iki uc hafta gectikten sonra simdi abs arıza lambası yanıyor ve abs devreden çıkıyor. bakalım bugun araştırmaya başlayacağım sorunu.
Yukarı Dön
hasimayaz Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites

P.T. Demirbaş

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2422
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı hasimayaz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Eylül 2008 Saat 13:05
İsmail geçmiş olsun yaw.. Gıcık bir problem..  yapacak bir şey yok bilgisayara sokulup detaylı bir kontrol gerekli
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Kasım 2008 Saat 20:57
aynı arızayı ben de yaşıyorum arkadaşım sorunun tam olarak ne olduğunu anlayabildiniz mi 
Yukarı Dön
sinan-s Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: Bostancı/S VRJ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2643
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sinan-s Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Kasım 2008 Saat 21:22
Geçmiş olsun yaa.307 ler nesende böle..
Yukarı Dön
Gntss Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Eylül 2008
Konum: 01-06
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 167
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Gntss Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Kasım 2008 Saat 21:52

307 Gerçeği

Peugeot 307 Satış Sonrası Araştırması( Alıntıdır )

Yollarca bolca görünen ve güzel tasarımıyla bilinen Peugeot 307'nin kalite problemleri fazla tanınmıyor.

Birkaç ay önce yayınlanan TÜV Raporu'ndaysa durum biraz farklı çıktı. Çünkü Peugeot modelleri, birincilikten oldukça uzaktı. Örneğin 806, 1-3 yaş arası otomobillerin kontrol edildiği raporlarda en fazla arıza çıkaran, başka bir deyişle bu yaş grubunun en kötü modeli olarak kayıtlara geçti.

Henüz çok genç bir otomobil olduğundan 307 için herhangi bir istatistik bulunmuyor. Ancak gelen mektuplar bunun tersini söylüyor ve buradaki şikayetler, devre dışı kalan elektrikli camlar gibi basit birer ayrıntı olmaktan uzak. Gerçekten de mektuplarda çok daha ağır arızalar şikayet ediliyor. Bunların en ağırlarından biriyse, özellikle dizel modellerde rastlanan şanzıman arızaları. Motorun ürettiği 250 Nm'lik tork, kalkışlarda sürücüye büyük keyif verse de, bazı dişliler aktarılan bu yüksek güçlere o kadar sempatik yaklaşmıyor ve şanzımanın tamamen bozulması türünden cevaplar veriyor. Sadece kavrama sistemi değişimiyle "kurtarabilmek", şansızlık içinde bir şans olarak kabul edilmeli. 1.4 litrelik HDI dizel motorun makul torku sayesinde şanzıman fazla zorlanmıyor ve bu sorun yaşanmıyor.


Peugeot 307 Genel İncelemesi

1) Paslanmaya yatkın egzoz sistemi, tipik bir Peugeot zayıflığı.


2) Yedek lastiğin zeminde gizlenmesi, kontrollerde unutulmasını ve paslanmayı kolaylaştırıyor.


3) Kablo bağlantılarındaki problemler nedeniyle nem, sık rastlanan bir arıza kaynağı.


4) Ön aks: Hassas aks eklemleri lastiğin kaldırıma çarpılmasıyla deforme olabiliyor.


5) Yüklü kullanılan Break ve SW'de arka amortisörleri kontrol etmek faydalı olacaktır.


6) Kablo ağlarının korumaları yeterince iyi değil.



Peugeot 307'nin Zayıf Noktaları

1) Egzoz sistemi, ilk yıllarda paslanmaya başlıyor. Ülkemizde satılmayan partikül filtreleriyse pasa karşı egzozun kalanından daha dayanıklı.

2) Fren diskleri ve kaliperleri, çoğunlukla şehir içinde kullanılan modellerde hızlı aşınma eğilimi gösteriyor.

3) Aks yatakları, lastiğin kaldırıma çarpmasına karşı çok hassas.

4) İz çubuğu kafaları, sık şehir içi kullanımda aşınabiliyor.

5) Elektrik/elektronik, özellikle suya çok hassas olması nedeniyle çok arıza çıkarıyor.

6) Kavrama ve şanzıman, sık arıza kaynakları arasında.

7) Turbo arızaları, okurların pek de yabancı olmadığı bir problem türü

Elektrik/elektronik sistemindeki fonksiyon arızaları da seyrek rastlanmayan şikayetler arasında ve bunlar gerçekten geniş bir yelpazeye yayılmış durumda. Örneğin motor kontrol üniteleri, sıçrayan sudan etkilenerek arıza çıkarıp aracı yolda bırakabiliyor. Aslına bakılırsa bu problem, kablo bağl

Mesaj: #1
307 Gerçeği

Peugeot 307 Satış Sonrası Araştırması( Alıntıdır )

Yollarca bolca görünen ve güzel tasarımıyla bilinen Peugeot 307'nin kalite problemleri fazla tanınmıyor.

Birkaç ay önce yayınlanan TÜV Raporu'ndaysa durum biraz farklı çıktı. Çünkü Peugeot modelleri, birincilikten oldukça uzaktı. Örneğin 806, 1-3 yaş arası otomobillerin kontrol edildiği raporlarda en fazla arıza çıkaran, başka bir deyişle bu yaş grubunun en kötü modeli olarak kayıtlara geçti.

Henüz çok genç bir otomobil olduğundan 307 için herhangi bir istatistik bulunmuyor. Ancak gelen mektuplar bunun tersini söylüyor ve buradaki şikayetler, devre dışı kalan elektrikli camlar gibi basit birer ayrıntı olmaktan uzak. Gerçekten de mektuplarda çok daha ağır arızalar şikayet ediliyor. Bunların en ağırlarından biriyse, özellikle dizel modellerde rastlanan şanzıman arızaları. Motorun ürettiği 250 Nm'lik tork, kalkışlarda sürücüye büyük keyif verse de, bazı dişliler aktarılan bu yüksek güçlere o kadar sempatik yaklaşmıyor ve şanzımanın tamamen bozulması türünden cevaplar veriyor. Sadece kavrama sistemi değişimiyle "kurtarabilmek", şansızlık içinde bir şans olarak kabul edilmeli. 1.4 litrelik HDI dizel motorun makul torku sayesinde şanzıman fazla zorlanmıyor ve bu sorun yaşanmıyor.


Peugeot 307 Genel İncelemesi

1) Paslanmaya yatkın egzoz sistemi, tipik bir Peugeot zayıflığı.


2) Yedek lastiğin zeminde gizlenmesi, kontrollerde unutulmasını ve paslanmayı kolaylaştırıyor.


3) Kablo bağlantılarındaki problemler nedeniyle nem, sık rastlanan bir arıza kaynağı.


4) Ön aks: Hassas aks eklemleri lastiğin kaldırıma çarpılmasıyla deforme olabiliyor.


5) Yüklü kullanılan Break ve SW'de arka amortisörleri kontrol etmek faydalı olacaktır.


6) Kablo ağlarının korumaları yeterince iyi değil.



Peugeot 307'nin Zayıf Noktaları

1) Egzoz sistemi, ilk yıllarda paslanmaya başlıyor. Ülkemizde satılmayan partikül filtreleriyse pasa karşı egzozun kalanından daha dayanıklı.

2) Fren diskleri ve kaliperleri, çoğunlukla şehir içinde kullanılan modellerde hızlı aşınma eğilimi gösteriyor.

3) Aks yatakları, lastiğin kaldırıma çarpmasına karşı çok hassas.

4) İz çubuğu kafaları, sık şehir içi kullanımda aşınabiliyor.

5) Elektrik/elektronik, özellikle suya çok hassas olması nedeniyle çok arıza çıkarıyor.

6) Kavrama ve şanzıman, sık arıza kaynakları arasında.

7) Turbo arızaları, okurların pek de yabancı olmadığı bir problem türü

Elektrik/elektronik sistemindeki fonksiyon arızaları da seyrek rastlanmayan şikayetler arasında ve bunlar gerçekten geniş bir yelpazeye yayılmış durumda. Örneğin motor kontrol üniteleri, sıçrayan sudan etkilenerek arıza çıkarıp aracı yolda bırakabiliyor. Aslına bakılırsa bu problem, kablo bağlantılarının iyileştirilmesiyle rahatça ortadan kaldırılabilir.

Hata mesajlarıyla sürücüsünün canını sıkan yol bilgisayarı da arıza kaynaklarından biri olarak gösteriliyor. Yazık, çünkü bu kadar başarılı bir imaja sahip bir model, kesinlikle daha fazlasını hak ediyor.

antılarının iyileştirilmesiyle rahatça ortadan kaldırılabilir.

Hata mesajlarıyla sürücüsünün canını sıkan yol bilgisayarı da arıza kaynaklarından biri olarak gösteriliyor. Yazık, çünkü bu kadar başarılı bir imaja sahip bir model, kesinlikle daha fazlasını hak ediyor.

 
bşka bi siteden alıntıdır..



Düzenleyen Gntss - 03 Kasım 2008 Saat 22:13
I'm the car tuner.. Not cartooner..
Yukarı Dön
ala_21 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ala_21 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2010 Saat 22:04
SeLam Arkadaşlar 206'nın beyni 1.4 dizel 307 '!ye Olurmu Aceba!!
Yukarı Dön
furkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
08 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı furkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2010 Saat 22:26
VALLA KORKTUM BU 307 DEN ACABA SATSAMMI KAÇ PARA KAÇ PARA
Yukarı Dön
selfat8 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 154
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı selfat8 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2010 Saat 22:55
hayret hem 307 kullan hemde bu kadar kötüleyin burda burda yazanları 307 almak isteyen biri okusa adamın gözü korkar be yazık hemde cok sonra da bedevaya satın kim alır
Yukarı Dön
furkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
08 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı furkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2010 Saat 23:02
Orjinalini yazan: selfat8 selfat8 Yazdı:

hayret hem 307 kullan hemde bu kadar kötüleyin burda burda yazanları 307 almak isteyen biri okusa adamın gözü korkar be yazık hemde cok sonra da bedevaya satın kim alır

DOSTUM BURDA YAZDIKLARI ARIZALAR SERVET SAYILIR BENİM İÇİN korktum ya
Yukarı Dön
selfat8 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 154
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı selfat8 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Kasım 2010 Saat 23:15
istediginiz arac sitelerine bakın hepsi aynı bu tur sitelere insanlar aracları arza yapınca
 sorunu olunca girerler iyi yanlar yazılmaz benim arac  2004 model eksozu hala fabrika cıkışı
80000 km de diskler orjinal nerde 307 gerceyi başka alıntı varmı sagda solda yazık coluk cocuk 307 ye biner oldu 
Yukarı Dön
307P Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
09 - Kasım - 1987

Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 452
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı 307P Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2010 Saat 00:57
Harbiden ne kötülemişsiniz yahu.Bende de 307 var gayet memnunum.Geçmiş olsun umarım kısa sürede halledersin.
Yukarı Dön
xMEGANx Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010
Konum: İstanbul AVRUPA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1641
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xMEGANx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2010 Saat 01:27

ulen ben 5 yaşındayken babam peugeot kullanıyodu şimdi babam vefat etti ben peugeot 307 HDI 1.6 Makyajlı 2007 model araç kullanıyorum ve inanın bu sorunların hiç birini biz ailecek ne gördük ne duyduk.. nasıl oluyor acaba bu aracı kötüleyerek ellerinize ne geçiyor yada size ne geçiyor anlamış değilim hala ????? !!!

not: araç beyazdır görenler selektör yapsın. 34 EU 8105


Düzenleyen xMEGANx - 26 Kasım 2010 Saat 01:29
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2010 Saat 05:13
Bu bir sanstir.
Herkesin apandisti patlayacak diye bir kanun yoktur ama patladimi niye bende patladi denilmiyor.
Bence de sizin aracinizda tek bir yerde problem var ve onun yuzunden butun sistemi etkiliyor. Aku patladigina gore acaba akude mi problem vardi?
Yukarı Dön
ondererden Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 09 Ekim 2010
Konum: ANTALYA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ondererden Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2010 Saat 21:28
bende 1.6 xs 5 kapı VAR ATEŞ KIRMIZI, KIM NEDERSE DESIN 307 BIR TUTKUDUR, ASTRACILAR FOCUSCULAR GOLFCULER KIRMIZI ISIKTA YANINIZDA DURDUGUNDA EZIKTIRSırıtma,  VE DIKKAT EDIN BOYLE BI YARISMA ISTEGI,  KENDINI GOSTERME ISTEGIYLE KARSILASIRSINIZ. KISACASI 307 NIN KARIZMASI YETER, AYRICA ARABANIN PARCASI PAHALI FALAN DEGIL, AYRICA 307 C SEGMENTİNİN EN GENIS IC HACMINE SAHIP ARACTIR BU YUZDEN BASKA BIR ARAC ALDIGINIZDA VEYAA BINDIGINIZDE KENDINIZI KOTU HISSEDEBILIRSINIZ:) 307 NIN EN DOMAMIMSIZI BILE ASTRADAN DONANIMLIDIR EN ONEMLI SEY GUVENLIKTIR BENCE VE ARABAMDA KENDIMI COK GUVENDE HISSEDIYORUMSleepy. ARABA ARIZA YAPIYORSA KULLANIM VEYA BAKIM HATASI VARDIR BOSUNA KIMSE 307 YI KOTULEMESIN, GITSIN BASKA BIR ARABA ALSIN...Sleepy
Yukarı Dön
peugeot murat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010
Konum: AYDIN
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 303
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeot murat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2010 Saat 22:27
Orjinalini yazan: İsmailAteş İsmailAteş Yazdı:

3o7 1.4 HDI 70 HP bendeki araç.şu güne kadar çok şükür büyük bir arıza vermedi.ufak tefek her arabanın verdiği arızaları çıkarıodu hallediordum.Ama dün gece 2 gibi aracı üsküdar sahile çektim ve saat 5 te aracı çalıştırdığımda herşey normaldi.işin ilginç yanı gaza ne kadar basarsam basayım gaz işlevini yapmıo.devir yükselmio yani.bi süre sonra aldı gazı bu sefer yolda giderken sırayla ABS,HANDBRAKE,BRAKE,AIRBAG FAULT tarzı hataların hepsini verdi.devir ve hız göstergesi hep sıfırda duruo.hararet artar gibi oluo km sayacı durdu göstergedeki bütün ışıklar yanıo torpidodaki hiç bir ışık yanmıo.bu şekilde yavaş yavaş geldim.Yalnız her ihtimale karşı maltepe civrında kontrol etmek istedim kaputu kaldırdığımda akü patlamıştı.bende mecburen öle bıraktım eve getirdim.bu sabah tekrar çalıştırdım bu seferde hidrolik direksiyon gitmişti.Bu arıza daha önceden başına gelen varmı ya da tamiri hakkında bilgisi olan arkadaşlar varmı acaba?

(Aracın tamponunun sol tarafı ve çamurluk bigün önce garaj girişine sürtülmüş.evdekiler sağolsun.Nazar var desem nesine nazar değcek ama oluo gelio başa bir kere...)
senin bu şikayetin akü zayıflığına benziyor galiba akü zayıf olunca ki sen patlamış diyorsun abs airbag ve diyer bütün lambalar yanar
Yukarı Dön
peugeot murat Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2010
Konum: AYDIN
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 303
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeot murat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2010 Saat 22:31
Orjinalini yazan: ala_21 ala_21 Yazdı:

SeLam Arkadaşlar 206'nın beyni 1.4 dizel 307 '!ye Olurmu Aceba!!
olmazflaşınada program atsan olmuyo ben taktım birtane 206ya 307 yi beyin içi sıcaklık diye arıza verdi çoook uğraşman lazım
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon "Depollution System Faulty" arızası son mesaja git 41 0 Premium307HDI
konu icon Aranıza yeni katıldım son mesaja git 7 0 uguricke
konu icon Bagaj kapağı açık uyarısı son mesaja git 432 0 uguricke
konu icon 308 hdi 2009 için yağ önerisi ve usta önerisi son mesaja git 648 0 peu308peu
konu icon Peugeot 206 aniden 120 olan hararet [ÇÖZÜLDÜ] son mesaja git 1101 1 ardamajesteleri
konu icon Siyah duman son mesaja git 384 0 Gazi gökmen
konu icon 1.4 90BG 207 ve LPG son mesaja git 1535 2 AkinBascil
konu icon Bu hortum nedir arkadaşlar pıslıyor sanki delik ? son mesaja git 692 1 wingboat
konu icon Kullanıcı Adı Değişiklik Talepleri... son mesaja git 54833 508 wingboat
konu icon tercih edilen motor yağı son mesaja git 1284 2 tc.206
konu icon 308 T9 EAT6 Şanzıman arızası son mesaja git 3722 5 zole
konu icon peugeot 206 1,4 rolantide motor titremesi sorunu son mesaja git 3162 6 GEDİZ
konu icon Dizel (HDI) motora nasıl blow off valve takarım ? son mesaja git 581 0 20TorkTornavida
konu icon Dizel (HDI) motora açık hava filtresi son mesaja git 509 0 20TorkTornavida
konu icon Durduk Yere Sinyal Yanıyor. . son mesaja git 1418 6 Tnhnkst
konu icon Titreşim problemi son mesaja git 198 0 Ersoy1981
konu icon Tanışma selam aleyküm son mesaja git 8 0 talha03
konu icon 308 Bakım sayacı sıfırlanmıyor. son mesaja git 1309 0 burakdag
konu icon bakım bilgisi sıfırlanmıyor acil yardım son mesaja git 1170 1 burakdag
konu icon 2011 5008 dizel araçta vites değişiminde öne yığıl son mesaja git 2456 0 veyerd
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
uguricke 2
ardamajesteleri 1
peu308peu 1
Premium307HDI 1
AkinBascil 1
Gazi gökmen 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English