|
307 Lpg |
Yanıt Yaz | Sayfa <1234> |
Yazar | |
ilterunsal
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Ekim 2008 Konum: Adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ilterunsal
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
ben landi renzo taktırdım çok memnunum tavsiye ederim...düzgün bir yere taktırıp düzgün bir ayarla süper oluyor
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Marka önemli bir ayrıntı... Randıram alınamıyorsa bundandır.. Atiker takarsan taktığına pişman olursun... Bendede milano takılı ve takıcak olan arkadaşlara bu markayı tavsiye ederim...
Benzin ibresinin düşmesinin sebebi; kilometre sayacının lastiğe bağlı olmasından böyle oluncada sen kilometre yapınca otomatik olarak benzin ibresini düşürüyor... Aslında benzin değil lpg eksiliyor.. Bu sayacı lastiğe değilde depoya koymalılardı.... Motor ikaz lambasının yanmasının sebebi ise; enjeksiyonlar benzin bekliyor benzinde çalışması için yapıldıklarından, enjeksiyona gaz yani lpg gelince arabada sorun olduğunu varsayıp motor ikaz lambasını yakıyor.. .Önemli bir ayrıntı değil aracın bakımını aksatmadığın sürece... Ve kesinlikle ne hızından nede yokuşlarda çekmeme gibi bir sorundan şikayet oldu... Benim bir kere başıma geldi ankaraya giderken bununda sebebi de aldığım dandik gazdanmış... Yani her marka gaz iyi değil bunu söyliyeyim... Opet'in bu katkılı gazından önceki gazi daha güzel performans veriyordu.... Moi de ii gibi ama buda sadece şehirler arası yolarda var sanırım... Tr de yaşıyorsan lpg şart gerçi 2 lira oldu bununda litresi... zaten bu 2 tl nin 1.60 vergi 0.40 kuruşuda gaz... böyle vergi olduğu sürece ya lpg yada dizel.... |
|
Celalettin
2. Vites Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 86 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Celalettin
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Lpg li araçlardaki performans kaybı tamamiyle gaz ayarı ve düşük kaliteli gaz kullanımıyla ilişkili bir durum.3yıl kadar lpgli araç kullandığım için biliyorum.Eğer biraz daha tasarruf deyip gaz musluğunu kıstırırsanız araç zorlanıyor.Ama marka ve servis hizmeti gerçekten çok önemli lpg kullanımında.
|
|
fiddle
1. Vites Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende tartarini var hiçbir sorun yaşamadım..tavsiye ederim..
|
|
BAHTİYAR
1. Vites 16 - Ekim - 1991 Kayıt Tarihi: 02 Haziran 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 637 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ben piyasanın en iyisini taktırdım (prins) ilk gün sorun oldu(2kez stop etti) bügün gittim bi ayar yaptılar çok memnunum ancak lpg ci tanıdıkdı bu araçlara ya brc ya prins takılır dedi yani verimli olması konusunda
|
|
can32
1. Vites Kayıt Tarihi: 15 Mayıs 2010 Konum: eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 57 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
tartışmasız prins olmadı teleflex öneririm. lpg montajı yapan peugeot yetkili servisleride bu iki markayı öneriyor.
|
|
fourus_06
1. Vites Kayıt Tarihi: 23 Kasım 2009 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 308 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı fourus_06
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
brc-teleflex-prince
|
|
trtolgi
2. Vites Kayıt Tarihi: 15 Mart 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 153 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende tartarini var.sadece kısın benzinde iken gaz yemiyor gibi oluyor.ama çok problem değil.bence marka önemli değil,montajı yapan usta çok önemli.sen iyi bir usta bul bence
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
oncelıkle sızlerın yazdıklarınıza saygı duyuyorum. sunu soyleyeyım. genelde pug lara gaz ıyı olmuyor gıbı bır kanı var. ben buna katılmıyorum...
ustalar ıyı ayar yapamadıkları ıcın bu sekılde bır tez ortaya atmıslar oylede gıdıyor. pug motorlarının sıradısı bır yapıları yok. lpg ıle uyum olmaması ıcın bır neden yok.
ayrıca belırtmek ıstedıgım bırsey var. lpg sonrası arıza ısıgının yanma sebebını ogrenmelısınız. genelde hava yakıt karısım oranı hatasından dolayı arıza ısıgı yanıyor. bu oran duzgun ayarlandıgı surece arıza ısıgı yanmaması gerekır. tabı aracta baska bır sorun yoksa. arıza ısıgı yanar vazıyette aracı kullanmak motora zarar verır. cunku bu durumlarda fazladan ısı acıga cıkıyor ve bu kayıp hem yakıtı artırabılıyor hemde supaplara ve bujılere zarar verebılıyor. dolayısıyla duzgun ayarlanmıs lpg lı aracta arıza ısıgı karısımdan dolayı degıl baska sebeplerden yanabılır. benım aracımda da ilk basta bırkac kez yandı. pc yı bagladım baktım fakır karısıma gecıyordu ve karısım hatası verıyordu. karısımı duzelttım ve o gundur bır daha yanmadı hıc...
atıker konusundada bır acıklamada bulunmak ıstıyorum. atıker benım babamın oglu degıl. amacım atıkerı savunmak degıl. sezarın hakkını sezara vermek yanı atıker konusunda bılınclı bır acıklama yapmak. atıkerın cok kullanıcısı var. memnun olanda var memnun olmayanda. ucuz araclarada takılıyor luks araclarada. ne bmw mercedeslerde lüks jiplerde atıker gordum gayet guzel calısan. burdan sunu anlamalıyızkı esasında atıker duzgun ayarlandıgında verımlı calısan bır sıstem. dıger markalardada ne sıkıntılar yasanıyor. mesela markasının cok arkasında duruyormus gorunen 2A muhendıslıgın bıle asamadıgı cozemedıgı bır suru durumlar var. sozumun ozu sudur. atıker dusunuldugu kadar kotu bır sıstem degıl. elbet dıgerlerının kalıte farkları vardır. malzeme kalıtesı farklıdır. fakat parasına gore bence atıker ıyı bır urun. kendını yenılemeye calısıyor. versıyon guncellıyor. dıger kendı dengı sıstemler ıle atıker arasında ucurum farklar yok. elbet bır teleflex veya prıns gıbı luks markalarla karsılastırmakta yanlıs olur zaten. bence atıkerın sıkıntısı servıs yetersızlıgı ve bırazda fabrıkanın garantı prensıbı...
ek olarak belırtmek ısterım bende ılk basta sıkıntı yasadım fakat sorunumu ustalar cozemedı. sıkıntıyı ben kendım cozdum. sımdı Allah nazardan saklasın cok cok memnunum gercekten. ve pıyasada az olan 1.8 16v makıne kullanıyorum. bırcok lpg ustası bu motoru gormemıstır bıle. son olarak aracım 1200 kg agırlıkla 100kmde sehır ıcınde 10-10.5 lt gaz yakıyor. sehır dısındada devamlı 100km cıvarı surat ortalaması ıle 7.5 lt gaz yakıyor...
sunuda eklemeden gecmeyeyım. lpg konusunda yardıma ıhtıyacınız olursa bana ulasırsanız elımden geldıgınce yardımcı olmaya calısırım... Düzenleyen cecoli - 11 Haziran 2010 Saat 11:06 |
|
bugatti78
1. Vites Kayıt Tarihi: 25 Mayıs 2010 Konum: ESKİŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bugatti78
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ben ocak ayında BRC taktırdım diğer markalara göre daha pahalıydı ama hiçbir arıza ışığı yakmadı sorunsuz kullanıyorum
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ıste olayda burda. kalıtelı bır montaj ıle motorlarımız sorunsuz calısabılıyor. pıyasanın en ucuz urunlerınden atıkerı kullanıyorum. buna ragmen Allah sahıt cokta memnunum. sadece ılk basta sansıma regulator arızası cıkmıstı olayı cozdum sorun falan kalmadı. 10 aydır net sorunsuz bır kullanım sunuyor sıstem bana. 16.000 km oldu takalı. yalnız sunu soylemekten kacınmam. maddıyatım anca atıkere yetıyordu. yoksa zavolı takardım veya cok daha ıyısı teleflex takardım. hersey bıryana her turlu markadan sıkıntısı bıtmeyenlerde var. yanı dandık marka ıle memnun olup ıyı marka ıle sıkıntı yasayanlarda var. pug lar lpg yı kabullenmıyor dıye bırsey yok. ben bunu kabul etmıyorum. pugların dıger araclardan farklı bır ozellıgı yokkı. soyleye soyleye dılımde tuy bıttı yanı. onemlı olan marka degıl duzgun montaj ve ayar. e bırazda sans ısı tabı...
|
|
eneslan
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ekim 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 231 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Tartarini marka LPG kitiyle problem yaşamazsınız . En önemlisi Gerçek ustasına bu işten anlayana yaptırmak .
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
lpg sıstemınden memnun olan kısıler kendılerı ne taktırmıssa bu ıyıdır bu uyumludur dıyor veya memnun olmayanda ustaları ne sallıyorsa haklı olarak kısılerde aynı cumlelerı kullanıyor. boyle bır olay yok. bunu cok kez dıle getırdım...
ustası dogru montaj yapmayı bılırse bızım motorlarımız yaklasık olarak her sıstemle calısabılır genel olarak. yok efendım" enjeksıyona lpg gelmesı", "motor kabullenmemesı" dıye bır olay yok. 307 ıcın konusursak kabul edenıde var etmeyenıde var. e bunlar bırebır aynı motor degıller mı yanı.. bırı edıyorda dıgerı etmıyor??? bu cok komık ıste. yorumu sız yapın artık... ustaların sallayıp durdukları seyler... buradakı farklılık usta dılınde "kabul etmeyen" aracta dogru montaj veya ayar yapılamamasıdır. baska hıcbır sebebı yoktur.
su arıza ısıgı olayınada tekrar degınecegım. arıza ısıgı "KARISIM HATASINDAN" dolayı yanar. karısım ayarı dogru ayarlanırsa yanmaz. ustaların soyledıgı gıbı "lpg ıle calısınca yanar" dıye bır olay yok... bunlara ınanmayın. cunku dayanagı bu cumlenın yok. sayın ustalarımız dogru ayarı tutturamadıkları ıcın makıne ya fakıre yada zengıne gecıyor. bundan dolayı arıza ısıgı yanıyor... karısım ayarı dogru ayarlandıgı surece ısık yanmaz. ısık yanarak aracı kullanmak motora zarar verır. cunku karısım hatası oldugunda motorda yuksek ısı meydana gelır ama karısım dogru ayarlanırsa boyle bır durum olmaz...
ayrıca mesela ben atıker kullanıyorum ve cok memnunum. farkındaysanız atıkerı ovmuyorum. bunun yanında atıkerle cok cok problem yasayanda var. atıkerı sakın takmayın dertten kurtulamazsınız dıyende var. onlarda kendılerınce haklılar. cunku taktırdıkları yerde cozum bulamamıslar...
|
|
DOSTEFE
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Temmuz 2009 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 18 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
merhaba. 307 sw aracımda atiker var. kırmızı ışıklarda kalkış yaparken aracın stop edivermesi. kışın 40 derecelik motorda bile gaza geçince teklemeler ve zaman zaman ortaya çıkan "antipollition fault" motor uyarısı dışında sorunum yok. bir de araç uzun yolda 20 kuruş yakıyor. yani 100 km de 10 lt yakıt harcıyor ortalama. sorunlarım hakkında yardımcı olabilirseniz memnun olacağım. teşekkürler...
|
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
cok net bır "karısım hatası" problemı daha... sogukken hava yakıt karısımı duzgun olmadıgı ve fakırde kaldıgı ıcın sız gaz verınce yeterlı yakıt gelmedıgınden motor guc uretemeyıp stop edebılır. ayrıca 40C de bıle gaza gectıgınde sılkelıyorsa daha once anlattıgım gıbı en kolay cozum ısı yukseltmek. mesela gecıs ısısını 50C ye cıkarmaktır (bırcok ustanın yaptıgı budur) bu sefer yaktıgınızdan daha da fazla benzın yakacaksınız. sonuc olarak olay tasarruf olmaktan daha da uzaklasacak. en dogrusu soguk karısım ayarı yapmak (((bunuda bırcok usta bılmez ve sordugunuzdada atıkerde yok oyle bırsey derler))). atıkerın yenı yazılımlarında soguk kalıbrasyon ayarı mumkun olmakla bırlıkte zordur. ınanın soguk karısım olayını cok kımseden duyamazsınız. ıstersenız arastırın. belkı soracagınız kısıler benım "yalan soyledıgımı" dıle getırebılırler. ama en basıt ıspatı olan kendı aracım 15C de problemsız calısmaktadır... ıstanbuldaysanız ve ıstersenız yardımcı olabılırım...
ayrıca uzun yolda 100km de 10 lt ortalamaya gore yuksek bır rakam. cok surat yapıyorsanız olabılır. ama 90-100 sakınce kullanırsanız 8 lt cıvarında olmalıdır.
|
|
Bulent
1. Vites Kayıt Tarihi: 11 Eylül 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Benim 306 da mimsan lpg var.Arada bir motor ikaz lambası yanıyor.Serviste 'araç lpg li olduğundan arada bir yana önemli değil ' dediler.Ama dün Kocaeli den İst gidip geldim yolda arada bir arabanınsarsıldığını hissettim.Hani yanınından otobus geçerya aynı oyle bir sarsıntı.Sarsıntı yapsada LPG den vazgeçemem,yani benzinli araç kullanacak kadar param yok.Ama uzun yolda lpg göstergesinin hemen üzerinde kırmızı ışık yanıp söndü acaba neden.Bence araba çok uzun km lpg de gittiği için yandı.Acaba neden bilen var mı arkadaşlar.
|
|
karacocuk
1. Vites Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Konum: aydın/merkez Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı karacocuk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
lpg guzeldır ama en güzeli dizeldir...307 1.6hdi 90 hp var bende otobanda sabit 100 le giderken 2,8 ltreye kadar dusuyo 100 km de en cok ta 3.5 lıtre rampalarda falanda birazcık yukselıyo yanı km de 120 kurusu hayatta gecmıyo
|
|
selfat8
2. Vites Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 154 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
ana sayfada neden lpg bölümü yok ??? gökhan hıııııımmmm |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bende katılıyorum. lpg bolumumuz olmalı. her yenı uye aynı soruları sorup duruyor... :))
|
|
Onur
1. Vites Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
hatta bu bölümün uzmanıda cecoli olsun...
|
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa <1234> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |