Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Automotic Gear Fault 307
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Automotic Gear Fault 307

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2010 Saat 15:10
Aynı sorun bendede vardı bende selenoid denilen elektro vanaları değiştirdim.Şimdilik sorun yok . Vites geçişlerim rahatladı.
Yukarı Dön
bodrum7 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 44
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bodrum7 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2010 Saat 12:33
Zeynep hanim araciniz sogukunmi veriyor o hatay benim aracimda boyle genelde selenoidlerden kaynaklaniyor deniliyor bu sorun. Eger sogukken bu hatayi veriyorsa araci ilk kullanimizda d konumunda 2 dk boyunca isitin kalkmadan kalkarken dik bi rampaya cikacaksaniz ilk kullanimizda az gaz vererek cikin. Ayni sorun bendede ve bir cok 307 de var selenoid degisimiyle bu cozuluyor deniliyor.
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2010 Saat 04:32

Arkadaşlar; 206 Tiptronik şanzımanın komple fiyatı için 10-13 bin TL gibi bir rakamdan bahsediliyor bana en yakın yetkili serviste, bilginize (Ayrıca 307'lerde de bu şanzımanın aynısı kullanılıyor)

Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2010 Saat 01:45
merhaba,
yaklaşık 1 saattir ilgili hataya ilişkin forumlarıo okuyorum, bu işi ucuzundan halletmek istiyorum, arabayı 2.el aldım ve aldığımdan beri sürekli para harcıyorum, bir dönemde anti pollution fault veriyordu, neyseki o çözüldü.
şimdi bu vites hatası için aşağıdaki bir çözüm buldum, ve gidip ustaya bunu vericeğim ancak ortalama neye mal olur bilemiyorum, fikri olan var mı? şimdiden teşekkürler..
 
Madde 1 - İlk önce yetkili bir peugeot servisine gidiniz ve (yanlış duymadıysam ismi yakıt kelebeği idi) yakıt kelebeğinizi temizletiniz benim arabam 47000 km de içi bayağı bi kurumlaşmıştı sadece bu cihazı temizlemek için üretilmiş bir spreyle pırıl pırıl oldu. Dolayısıyla hava ve yakıt karışımı birbirini dengeledi.
Madde 2 - Aracınız LPG ile çalışıyorsa benzinden LPG ye geçiş ısısını mutlaka ama mutlaka 45 dereceye getirtin. LPG ustanız bilgisayara bağlayarak bunu maksimum 3 dakikada yapar.
Madde 3 - Şanzıman yağınızın seviyesini yine yetkili bir peugeot servisinde kontrol ettiriniz.
Madde 4 - En önemlisi LPG yakıt enjektörlerinizi 2 numaralı tığ ile delik çapını genişlettirin ondan sonra "Automatic Gear Fault" yazısını bir daha görmezsiniz. Ben kurtuldum çok şükür bu lanet olası arızadan. Bu dediklerimi uygularsanız inşallah sizde kurtulursunuz.
Yukarı Dön
bodrum7 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 44
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bodrum7 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2010 Saat 19:32
Teşekkür ediyorum dediğim gibi bu sorunu çözebilecek güvenilir bu işlerin ehli bir usta Bodrum yada İzmir'de varsa bildiğniz telefonunu verirseniz çok sevinirim.
Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2010 Saat 13:44
selenoidler ztn vites geçişlerini sağlar 2 tane bulunur 1-2.vites 3-4.vites çözülür büyük sorun degil aracın kullanma klavuzunda bile yazar hata verdiginde şanzumandan bi vuruntu gelir bu şanzumana zarar vermez diye izmirdeki bilen arkadaşlar yardımcı olur
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
bodrum7 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 44
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bodrum7 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2010 Saat 09:55
Evet arkadaşlar dediğiniz gibi bilgisayarda bendede basınç hatası diyordu. Selenoid değişimi kesin çözer dediniz beni rahatlattınız. Fatih sende vites geçişlerini algılayan parça demişsin acaba ondanmı kaynaklanıyordur. Hatayı verdiğinde dediğiniz gibi 3 vitese alıyor kendini. Ve manuel olarak kullanamıyorsunuz.
 
Peki bodrum veya izmirde bu işi çözebilecek iyi bir usta bilen varmı arkadaşlar? Telefonunu verirseniz çok sevinirim.


Düzenleyen bodrum7 - 14 Haziran 2010 Saat 09:56
Yukarı Dön
fatih1903 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 04 Mayıs 2009
Konum: kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 301
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı fatih1903 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2010 Saat 09:52
merhaba arkadaşlar ;
benim başımdanda geçti geçen sene bu olayın aynısı automatic gear fault  yazısı çıkıp duruyodu. böyle sorunlar için yetkili servislere gitme hemen parçayı şanzımanı değiştirelim derler uğraşmazlar ben gitmiştim bu sana pahalıya patlar falan dediler yetkili serviste , sonra izmit sanayide bi ustam var özel peugeot servisi hüseyin abi gittim anlattım olayı açtı baktı arıza şanzımanda değil vites geçişlerini algılayan bi parça var (adını hatırlayamadım)dedi onu değiştirmemiz gerekiyo dedi 160 tl ye parçayı aldık değiştirdi saolsun  1 senedir de maaşallah böyle bi sorunum yok inşallah sizde ucuza çözersiniz... 
Yukarı Dön
Onur Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1305
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Onur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Haziran 2010 Saat 00:26
şanzuman güncellemsi hiç bir işe yaramaz arıza düşmüş zaten basınç hatası düşerse selenoid takımı değişmesi lazım bildigim kadarıyla onun dışında blok fln gbi hiç bir sorun yoktur kafanıza takmaya gerek yok bence iyi bir otomtak şanzuman ustası işi çözer şanzuman hata verdiginde acil mod devreye girer araç sadece 3.vites çalışır  çekişden düşer stop edip geri çalıştırdıgınızda düzelir
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
Yukarı Dön
H-a-d-i Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009
Konum: İstanbul-Pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2056
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı H-a-d-i Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2010 Saat 22:30
Orjinalini yazan: yzt06 yzt06 Yazdı:

aynı sorunu arada bir bendede veriyor..gear fault hatasından sonra düz olarak kullanamıyorsunuz.stop edip tekrar çalıştırınca sorun düzeliyor.
bu sıralar yani yaklaşık 1 aydır falan arabanın çekişi çok fazla düştü.5 kişi bindiğimde 90 kilometreyi geçemedim.ayağım gaz pedalının sonundaydı.acaba bununla bi alakası olabilirmi?


öncelikle şanzuman yazılımının güncelleme yolunu dene. 30 -40 TL ye yaparlar. belki bu parayı vererek 500 TL den kurtulursun. denemekte fayda var.
Hadi, 1981, İstanbul
Yukarı Dön
yzt06 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2009
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 206
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı yzt06 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2010 Saat 22:25
aynı sorunu arada bir bendede veriyor..gear fault hatasından sonra düz olarak kullanamıyorsunuz.stop edip tekrar çalıştırınca sorun düzeliyor.
bu sıralar yani yaklaşık 1 aydır falan arabanın çekişi çok fazla düştü.5 kişi bindiğimde 90 kilometreyi geçemedim.ayağım gaz pedalının sonundaydı.acaba bununla bi alakası olabilirmi?
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR...
Yukarı Dön
C!N Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Ekim - 1984

Kayıt Tarihi: 24 Ocak 2009
Konum: ZonguldaK
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı C!N Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2010 Saat 22:00
Orjinalini yazan: ErolSen ErolSen Yazdı:

http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7112&PN=1&title=2005-206-xt-otomat%DDk-anzuman-problem%DD bu konuyu bi incele çözüm burda var.
 
buda benim yorumumdu alıntı yapayım senin için :
mr mutlu onur ve diğer benzer oto şanzuman arızası  olan arkadaşlar;
bu vuruntu olayı bende de oluyodu vuruntu ile beraber spor mod ve kar mod işaretleri ekranda çıkıyor ve dııııt dıııt diye sesli uyarı bundan sonra vay halime araç gaz almamaya devri geç yükselmeye ve dolayısıyla çekiçten düşmeye başlıyordu hele ki dik bi rampaya vurduğunda durduktan sonra aracım hem geri kaçıyor hemde zor kalkıyordu. durumu foruma konu açarak arkadaşlara sordum ve  selenoid adı verilen bir parçanın değişmesi gerektiğini söylediler. neyse bir süre kullandım baktım olacak gibi değil 1 hafta önce kadar sanayiye götürdüm. ustaya durumu anlatır anlatmaz anladı zaten pejo oto viteslerin hastalığı bu dedi bilgisayara bağladı şanzuman basınç ayar arızası diye bir arıza düşmüş. burda arkadaşların selenoid dedikleri parçaya onlar elektrovana diyorlar onların değişmesi gerekiyormuş. açtık baktık sipariş verdi parçaları tanesi 177 liraydı 2 tanesi 350 felan yapıyor. şanzuman yağıydı işçiliğiydi sana 500 epatlar dedi. tamam dedim. parçalar gelsin yarın getireyim arabayı . ertesi gün sabah götürüp bıraktım akşam saatlerinde aldım yani öyle korkulacak  çok abartılı bir durum yok oto şanzumanın içini açmadan değiştirebiliyorlar bu parçaları. neyse arabayı almaya gittim ustayla denemeye çıktık. ilk defa aracıma hayran kaldım. canavar gibi çekmeye başlamış devri daha hızlı yükseliyor.dolayısla daha seri hale gelmişti arabam. usta anlatıyor aynı arıza ile gelen müşterilerden 3 sene böyle arızalı şekilde aracını kullananlar varmış. adamın arabasını yaptık biz boşa bunca sene böyle kullanmışız diyorlarmış. ben bir haftadır kullanıyorum hiçbir problem yok vites geçişleri yumuşamış vuruntu olayı kaybolmuş. benim  en çok canımı sıkan şey rampa da bayılma olayıydı. şimdi sürekli rampaya vuruyorum arabayı ne bayılam ne bişey süper çekiyo. tavsiyem kesinlikle yaptırın bu arızaları aracınıza hayran kalacaksınız. ben eskişehirdeyim ve gittiğim usta işinin ehlidir. yardım isteyen arkadaşlara elimden geldiğince bu konuda yardımcı olmaya çalışırım. yönlediririm,hatta bizzat götürebilirim de.
Arkadaşım katılıyorum sana, peugeot otomatik viterslerin en büyük kroniği selanoid valf adı verilen bu parçalar, onun dışında kolay kolay sıkıntı yaratmıyor diye duymuştum ben de farklı kaynaklardan.
Yukarı Dön
ErolSen Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
21 - Şubat - 1985

Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2009
Konum: ESKİŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 247
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ErolSen Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2010 Saat 20:40
http://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=7112&PN=1&title=2005-206-xt-otomat%DDk-anzuman-problem%DD bu konuyu bi incele çözüm burda var.
 
buda benim yorumumdu alıntı yapayım senin için :
mr mutlu onur ve diğer benzer oto şanzuman arızası  olan arkadaşlar;
bu vuruntu olayı bende de oluyodu vuruntu ile beraber spor mod ve kar mod işaretleri ekranda çıkıyor ve dııııt dıııt diye sesli uyarı bundan sonra vay halime araç gaz almamaya devri geç yükselmeye ve dolayısıyla çekiçten düşmeye başlıyordu hele ki dik bi rampaya vurduğunda durduktan sonra aracım hem geri kaçıyor hemde zor kalkıyordu. durumu foruma konu açarak arkadaşlara sordum ve  selenoid adı verilen bir parçanın değişmesi gerektiğini söylediler. neyse bir süre kullandım baktım olacak gibi değil 1 hafta önce kadar sanayiye götürdüm. ustaya durumu anlatır anlatmaz anladı zaten pejo oto viteslerin hastalığı bu dedi bilgisayara bağladı şanzuman basınç ayar arızası diye bir arıza düşmüş. burda arkadaşların selenoid dedikleri parçaya onlar elektrovana diyorlar onların değişmesi gerekiyormuş. açtık baktık sipariş verdi parçaları tanesi 177 liraydı 2 tanesi 350 felan yapıyor. şanzuman yağıydı işçiliğiydi sana 500 epatlar dedi. tamam dedim. parçalar gelsin yarın getireyim arabayı . ertesi gün sabah götürüp bıraktım akşam saatlerinde aldım yani öyle korkulacak  çok abartılı bir durum yok oto şanzumanın içini açmadan değiştirebiliyorlar bu parçaları. neyse arabayı almaya gittim ustayla denemeye çıktık. ilk defa aracıma hayran kaldım. canavar gibi çekmeye başlamış devri daha hızlı yükseliyor.dolayısla daha seri hale gelmişti arabam. usta anlatıyor aynı arıza ile gelen müşterilerden 3 sene böyle arızalı şekilde aracını kullananlar varmış. adamın arabasını yaptık biz boşa bunca sene böyle kullanmışız diyorlarmış. ben bir haftadır kullanıyorum hiçbir problem yok vites geçişleri yumuşamış vuruntu olayı kaybolmuş. benim  en çok canımı sıkan şey rampa da bayılma olayıydı. şimdi sürekli rampaya vuruyorum arabayı ne bayılam ne bişey süper çekiyo. tavsiyem kesinlikle yaptırın bu arızaları aracınıza hayran kalacaksınız. ben eskişehirdeyim ve gittiğim usta işinin ehlidir. yardım isteyen arkadaşlara elimden geldiğince bu konuda yardımcı olmaya çalışırım. yönlediririm,hatta bizzat götürebilirim de.
Erol ŞEN
ESKİŞEHİR
21.02.1985
B Rh +
2005 206 X Line 1.4 O.V
Yukarı Dön
bodrum7 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 44
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bodrum7 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2010 Saat 20:11
site içinde ve diğer sitelerde çok araştırma yaptım fakat yeterli çözümü bulamadım. Bana tam olarak bu sorun başından geçmiş ve çözebilen bir arkadaş varsa onun fikirlerini almak için açtım bu konuyu.
 Bu arada kendimi tanıtmıştım biraz daha ayrıntılı tanıtayım diğer bölümde.


Düzenleyen bodrum7 - 13 Haziran 2010 Saat 20:11
Yukarı Dön
SahinGün Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Ocak 2010
Konum: balıkesir-konya
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 347
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı SahinGün Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2010 Saat 20:10
Öncelikle merhaba, Umarım en yakın zamanda tecrübeli ve deneyimli arkadaşlar konuyu cevaplayacaktır saygılar...

Düzenleyen H-a-d-i - 13 Haziran 2010 Saat 20:34
Şahin Gündoğan QuiK_
Yukarı Dön
bodrum7 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Haziran 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 44
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bodrum7 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Haziran 2010 Saat 20:06
Arkadaşlar selam benim 2004 model tiptronic 307 xt aracımda genellikle soğukken araç rampa çıkarken Automatic  Gear Fault hatasını veriyor. Bu sorunu internetten çok araştırdım ve kronik bir sorun olduğunu öğrendim. Ama tam olarak şu sebeptendir diyen ve tam olarak çözene rastlayamadım. Genelde şanzımandaki 2 adet selenoid ten kaynaklandığını ve bunları değiştirmek gerektiği yazılıyor peki bu kesin bir çözümmüdür. Bu sorun başından geçen ve kesin bir şekilde çözen arkadaşlar varsa bana yardımcı olursanız çok sevinrim.
 
Ben Bodrum'da ikamet ediyorum, bu sorun için gidebileceğim en yakın şehir İzmir olabilir. Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  <12

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 206 1.4 xr 2000 model arabam var son mesaja git 19 0 Muhammet Safa07
konu icon BENZİN VE ATEŞLEME ROLESİ son mesaja git 381 2 Emirhno6
konu icon 1.4 dizel rolanti de klima devrete girip cikma son mesaja git 219 0 heavyburak26
konu icon Bagaj açılmıyor son mesaja git 1170 0 206cc57
konu icon Rifter Gt 2025 tavan lambası son mesaja git 775 0 Fero13
konu icon 208/207/301 arasinda kaldim son mesaja git 13513 1 aliysnm
konu icon Peugeot 207 Eng Man system Faulty son mesaja git 3467 2 Oğuzhan207
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 22072 17 Oğuzhan207
konu icon 206 GTI ATEŞLEME PROBLEMİ son mesaja git 1674 0 Emirhno6
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 5465 3 Yunus58
konu icon Pegouet 306 1.8 XR 16 v 1998 son mesaja git 1493 0 Yunus58
konu icon 1.8 XR Usta son mesaja git 8193 1 Yunus58
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 17034 2 SerkanPinar
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 12238 5 407aziz
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 3382 2 Ayhan1126
konu icon 306 rolanti problemi son mesaja git 2950 10 yasarseri
konu icon 206 ya kaput amortisörü nasıl yapılır son mesaja git 25195 6 anaykh
konu icon 301 ekranını 2008e takmak son mesaja git 1694 0 tarhansmt
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 2586 1 GökhaN
konu icon peugeot 308 t9 hayalet ekran son mesaja git 2758 1 GökhaN
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
heavyburak26 1
Sarı37 1
Emirhno6 1
Muhammet Safa07 1
Fero13 1
206cc57 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English