![]() |
|
206 GTi ve Koni |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
itouch_GTi ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 28 Mart 2010 Konum: LEVENT Durum: Aktif Değil Mesajlar: 57 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı itouch_GTi
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 20 Mayıs 2010 Saat 23:54 |
Aracımın orjinal amortisörlerinin üzerinde 5 cm Coil-Ex marka yaylar takılı.Araç düşük hızda tümseklerden ve kasislerden geçerken rahatsız edici boyutlara ulaşan gıcırdama sesleri çıkarmaya başladı.Sokak aralarından geçerken yaylanmaya bağlı olarak ön taraftan gelen garç gurç sesleri artık senfonik bi hal alıyor:) Forumlardan ve netten takip ettiğim kadarıyla 4 cm ve üzeri helezon değişikliklerinde amortisörlerinde mutlaka değişmesi gerekiyormuş.Sorum şu ki amortisörlerimi Koni sertlik ayarlı amortisörler (sarı renkli olanlardan) ile değiştirirsem tüm bu rahatsız edici seslerden kurtulabilirmiyim?Ayrıca amortisörleri değiştirirken başka parçalarınde değişmesi gerekirmi ve bu işçilik yani değişim olayı bana kaça patlar?
|
|
Follow me..If you can!?
|
|
![]() |
|
Long Beach ![]() 2. Vites ![]() ![]() Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Selamlar,
Bir örnek ile aciklamak gerekirse ; Kösele bir ayakkabi ile, cim sahada futbol oynamak ne kadar uygun ve rahat ise, sizin seciminizde öyle olacaktir. Eger aracinizi 40mm alcaltmak istiyorsaniz, bunun icin gerek emniyetiniz. gerekse sürüs komforunuz icin yay + amortisör olmalidir. Yok benim canim + malim ve de trafikteki diger yaya ve araclar önemli degil derseniz ( ki bunu demeyeceginizi tahmin ediyorum ) Size önerecegim secenekler asagidakilerdir ; Koni : coil over ile 40 mm alcatma yapabilirsiniz, standart amortisörlerden biraz serttir. ![]() Eibach sport system ![]() K&W ![]() Weitec ![]() K.A.W ![]() Bunlar performans ve emniyet arayanlar icin konfordan biraz feragat ederek tabiiki, en iyileridir. Yay veya amortisör kestirmek - isil islem ile teknik özellikler bozularak, bastanda yazdigim gibi, kösele ayakkabi ile cim sahada futbol oynamak gibidir. Unutmayin, ucuz alan iki kere alir ![]() Ne caniniz ne de araciniz ucuz degil |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |