|
Pug 106 arka fren balatasi +merkezi degisimi |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2010 Saat 23:06 |
çok teşekkürler emeğine sağlık.
|
|
northmoon
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 19 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı northmoon
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
daha yeni merkezleri değiştirttim ayarda dahil 160 lira aldılar :(
aslında bu işlemleri kendimde yapabilirdim ama bu yazıyı geç gördüm yazık oldu. malzemeleri en fazla 80 e alacaktım yarı yarıya karım olurdu hazırlayan arkadaşa teşekkürler iyi çalışma olmuş |
|
Rüzgar nekadar sert eserse essin kayadan alıp götüreceği sadece tozdur.
Ergin Vonal 1979 Kocaeli 2007 1.4 206 fever |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
bana sag arka komple kampana yayları hidrolik merkezi yanı içi dısı komple set lazım acıl nerden bulabilirim
|
|
Carmania
2. Vites 03 - Haziran - 1982 Kayıt Tarihi: 20 Aralık 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 690 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Paylaşım için teşekkürler.. |
|
shamed
1. Vites 31 - Mart - 1988 Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2010 Konum: EastanBuL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1015 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
saolasın ellerine sağlık
|
|
Bakalım Kim Önce Dönücek |
|
FTH
MODERATOR Kayıt Tarihi: 25 Eylül 2009 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1948 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Süper olmuş yaa... Keşke elimden gelse böyle şeyler..
|
|
106 Quiksilver 2000
206 Quiksilver (KUPON) 2005 207 Millesim 2009 207 GT 2009 VW Scirocco white ed. 2017 206 CC SİYAH 2003 206 CC GRİ 2004 |
|
Long Beach
2. Vites Forumdan Banlandı Kayıt Tarihi: 16 Nisan 2010 Konum: Hamburg Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Long Beach
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Arka fren balatalarinin degisimi,
Önemlli hatirlatma : Bu sadece bilgilendirme amacli hazirlanmistir. Meydana gelebilecek hatalardan, yaralanma-sakatlanmalardan sorumluluk kabul etmiyorum. Olabilecek hatalar icin, doktorunuza ve/veya eczaciniza basvurun gerekli arac-gerecler foto 1. 1 takim fren balatasi -tercih Ate marka ( sag+sol ) 2 adet fren merkezi (silindiri), 1 takim fren balatasi yay takimi - tercih Ate marka - 0,5lt hidrolik yag, 10 imbus anahtar, 11 acik anahtar, 8 yildiz anahtar pense, tornavida (düz), 19 lokma+uzatma, 32 lokma, moment anahtari (150-200Nm) 8 yildiz anahtar, cekic, Herzamanki gibi, aracimizi düz bir zeminde iken, bijonlari gevsetiyoruz. ( EL FRENINI KESINLIKLE CEKMIYORUZ), 1.vitese aliyoruz, ön tekerlere takoz koyuyoruz. kirko ile kaldiriyoruz, ve sehpaya aliyoruz. lastigi söküp aliyoruz ve 32 lokma+uzatma ile göbekteki somunu söküyoruz (dikkat etmek lazim, bu somun cok sikisiktir) araci sehpadan düsürmeyin. Kampanayi cekip aliyoruz. ( cogu zaman zordur ve cekic yardimi lazim olabilir) El freni telini söküp, bosa cikariyoruz. eski balatalari söküyoruz. Alttaki foto.'daki gibi ; fren merkezini 10 imbus somunla takiyoruz ve fren borusunu 11 acik anahtar ile fren merkezine bagliyoruz. Balatayi+yaylari ve el frenini takiyoruz. son olarak, kampanayi takiyoruz ( cekic yardimi lazim olabilir, cekici direk kampanaya vurmayin) bir tahta parcanini kampananin üzerine koyup cekici öyle kullanin ) Kampana yarim girdikten sonra ( 32 lokma ile pul+somunu koyduktan sonra sikarakta kampanayi yerine oturtursunuz) Ortadaki "32" pul+somunu KESINLIKLE MOMENT ANAHTARI ILE (140 - 150 Nm ) sikistiriyoruz. Nedeni ; Öncelikle emniyetimiz icin ve fazla sikmadan dolayi somunun dis atlamasini- yalama olmamasi icindir. Arabalarin hemen hemen tüm somun-civatalari icin sikistirma-takma- gücü ayri ayridir. Bilek gücü ile hesap edilmesi de imkansizdir. Bazi civatalar+somunlar 10Nm gerektigi gibi bazilarida 140-150Nm olabilir. Ben kampanayi, pastan korunmasi icin cinko spreyi ile boyadim-(kapladim) Dileyen kampana icin özel isiya karsi dayanikli boya ile boyayabilir. Cinko kaplamanin faydasi, hem pastan korur, hem de lastik degistirme esnasinda, jantin, kampanaya yapismasini önler. Veeee, lastigimizi takiyoruz. Burada da moment anahtari ile 90-100Nm. Bu kesinlikle bizim emniyetimiz icin sarttir. Tüm islemler bittikten sonra, bize bir yardimci lazim, fren havalarini almak icin. 1 kisi aracin icinde olacak ve fren pedalina, 10-15 defa bsip en son basmada ayak pedala basili olarak kalacak, diger kisi, fren mekezinden 8 yildiz ile borulardaki havayi alacak. Fren merkezinin arkasindaki hava alma somunun hafif gevsetip, icerdeki fren pedalina basan kisinin ayagi, aracin zeminine inecek sekilde herzaman basili tutacak. Bu islem fren merkezindeki ve tüm sistemdeki havayi alana kadar devam edecek. Fren hidroliginide , hidrolik kabindan doldurmayi unutmuyoruz. Düzenleyen Long Beach - 01 Haziran 2010 Saat 12:25 |
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |