Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 1.4 HDI 307'm çekişten düstü?
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

1.4 HDI 307'm çekişten düstü?

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
asmoda35 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 20 Ekim 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı asmoda35 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 1.4 HDI 307'm çekişten düstü?
    Gönderim Zamanı: 20 Ekim 2010 Saat 10:40
benimde aracım 307 1.4 hdi aynı sorun bendede vardı sanayiye götürdüm araçta turbo arızalı dedi 1200tl fiyat verdi.hadi dedim servise gideyim iyikide gitmişim aracın katalizörü tıkanmış araç öğle bi çekişten düşmüştüki 2 viteste rampayı çıkmıyordu 60 tl verdim temizlediler şimdi sanki sıfır motor yapmışlar gibi oldu 60tl ye bu kadar performans ve memnuniyet beklemezdim sizde bi baktırın derim ..
Yukarı Dön
alpbeyazı Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2010
Konum: 307 HDİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 128
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alpbeyazı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2010 Saat 16:56
tayfunyeşilyurt arkadaşımızın bahsetmiş olduğu "motora bağlanan parça" tahminimce akış ölçcer..hava filitresinin hemen dibinde ufak bir parça.üzerinde 3-4 kablo bağlı bir parça..
TesadÜfeN GeldİK, mEcbuRen yaŞıyOrUZ...

BEYLERBEYİ/İSTANBUL

0RH+
Yukarı Dön
alpbeyazı Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 20 Mayıs 2010
Konum: 307 HDİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 128
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı alpbeyazı Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2010 Saat 16:52
kısaca; 1- hava filitresi tıkalı tozlu pis ise devir kaybı yasanacaktır.her 8bin-9bin aralığında kontrol edilmeli veya değişim yapılmalıdır..2- baskı balata aralığı debriyaja basılarak ve kavraması kontrol edilerek manuel olarak yapılabilir.bitmek üzer olan baskı balata yukarlarda kavrama yapacak ve aracın çekişi buna bağlı ölçüde düşecektir.rampa yukarı gaz ibresi artarken aracın ivmesi aynı kalıyorsa sorun var.3- enjektörlerin püskürtme oranları, motoru besme işlevi önemlidir.enjöktörlere temizleme yapılarak öekiş gücü arttırılabilir.4- araçların rodaj süreleri yani motor alışma evreleri vardır.ilk sahibi düzensiz gaz yaparak motoru belki sağırlaştırmış olabilir. 5- sübap ayarlarına baktırmakta fayda var.6-motorin secimi dizel araçlarda cok önemlidir.kırsal olarak tabir edilen oktanı düşük katkısı az olan motorinleri aracında kullanma.7-turbo hortumları kontrol edilmelidir.yırtık patka delik turbo hortumları devir kaybına yol açmaktadır.eğer BÜYÜK bir yırtık söz konusu ise turbodan cıkan ses sayesinde bu anlaşılabilir.8-yakıt pompası bozuk yada işlevini tamamlamış durumda olabilir.

ws ws ws

aslında yazılacak cok sey dizel motorlar için..

ama benden sana bir tavsiye; biraz sakin ol.68hp arac var altında..süper bir ivme bekleme araçtan.ama hava filitren, enjektör bakımın, uygun yakıt, baskı baltan, motor yağın  iyi olsun arac tıkır tıkır gider.
TesadÜfeN GeldİK, mEcbuRen yaŞıyOrUZ...

BEYLERBEYİ/İSTANBUL

0RH+
Yukarı Dön
xMEGANx Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010
Konum: İstanbul AVRUPA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1641
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xMEGANx Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2010 Saat 16:11
1- Baskıbalata
2- Aracınız yokuş yukarı zorlayarak kaldırdınızmı hiç ? geri geri yada ileri ?;
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Ağustos 2010 Saat 14:36
ARKADSLAR SORUN  BUYUKIHTIMALLE KATALIZÖRDE CUNKU ORTALAMA 100 BIN DE KATALIZOR TIKANIYOR YAKITIN KALITESINE GÖRE .TIKANAN KATALIZOR TURBOYU ACMIYOR TEMİZLETMENIZ YETER CUZZI BI UCRETE HER TAMIRCI YAPAR TABI ANLAYANSırıtma
Yukarı Dön
msen63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010
Konum: Türkiye/MANİSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı msen63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Haziran 2010 Saat 16:17
Arkadaşım, açıklaman için teşekkür ederim, yeni gördüğüm için şimdi karşılık veriyorum. "Motora bağlanan boru" demişsin. Bu boru hakkında biraz daha açıklama yapabilir misin? Motorun neresindedir, işlevi nedir gibi. Bir de şu yeni takılan parça ile temizlenen parça tam olarak hangisidir? Bunların adını öğrenebilirsen daha makbule geçer çünkü önemli bir konu bu. Bir çok insanın arabasından soğumasına neden oluyor bu tür şeyler. Özellikle uzun yola çıkmak zorunda olanlar için rahatsız edici oluyorlar...


Düzenleyen msen63 - 24 Haziran 2010 Saat 04:44
msen63
Yukarı Dön
tayfunyesilyurt Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Mayıs 2010
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 89
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tayfunyesilyurt Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 31 Mayıs 2010 Saat 21:51
Öncelikle Merhaba,
İlk mesajım umarım faydalı olur.
Benimde 2003  307 1.4 hdi war.
 
Aynı sıkıntıları bende yaşadım.. İlk aldığımda (2.el) çekişte hiç randıman alamazdım arabadan. Gerçi 1.4 68 beygir 1.2 ton aracı anca böyle taşır filan diyordum. Sonrasında Ankara şaşmazdaki ustama götürdüm.
Motora bağlanan boruda kücük bir paça var borunun ucunda,hava ölçüm cihazı imiş. Orda ölçülen havaya göre mazot pompalaması yapıyormuş. Bilgisayarla bu cihazı test ettiğinde değerler çok düşük çıktı. Sonrasında yeni bir parça taktık deneme amaçlı ve aracın çekişi harbiden çok arttı.  Ben parçayı değiştirtmedim, baya bir tozlanmıştı, ben balata temizleyici ile temizlettim, nitekim icinde bir elektronik devre var. Şimdi aracın performansından son derece memnunum. (Zamanında babamın 1.3multijet aracının 60 la cıktığı yokuşu 50 ile çıkamazken, şimdi 80-90 ları görüyorum kendi aracımla). 
Ayrıca enjektör temizleyici katkı maddeside aldım würth marka. Ustam önerdi onuda, onunda katkısının olduğunu düşünüyorum.
Belki sizin sorununuz tamamen farklı bir şeydir , ama o parçayı göstermenizde fayda war diye düşünüyorum.
Selamlar
Yukarı Dön
berko Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
02 - Temmuz - 1988

Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 303
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı berko Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 12:38
1.4 hdiler arada böyle performans düşüklüğü yaşatıyor. En azından benimki öyle. Bakımlarını aksatmadan ve zamanından önce yaptırırım, yakıtı hep aynı yerden alırım ama zaman zaman performansı düşüyor benimkininde. Hava sıcaklığı, turbo  ve enjektörler bunun nedeni diye tahmin ediyorum. fazla takmamak lazım sonuçta 1 depoya 1000 km gidiyorum :) 
Yukarı Dön
msen63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010
Konum: Türkiye/MANİSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı msen63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 11:47
Tamam, teşekkür ederim. Bu konuyla ilgili biraz daha  bilgi verebilirseniz de ayrıca memnun olurum...
Yukarı Dön
peugeotefe Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009
Konum: İKİTELLİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3222
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeotefe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 11:37

üzerine basa basa eksantrik milini kontrol ettirin diyorum turbodan veya elektronik bir arıza yok aracınızda

PEUGEOT YEDEK PARÇA TAMİR BAKIM SERVİSİ
Yukarı Dön
msen63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010
Konum: Türkiye/MANİSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı msen63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 11:32
Merhaba, cevap için teşekkürler. Benim aracım da 1.4 ve diesel. Arabayla ilgilenen ustaya sordum, eksantrik miline dokunmadığını ve ondan olamayacağını söyledi. Ben sorunun turbo devresiyle ilgili olduğunu düşünüyorum. Zaten sorunun ortaya çıkışı da turboyla ilgili bir onarımdan sonra oldu. Hikayesi kızaca şöyle: aracın hava kirliliğini önleme filtresi dolduğundan çok zor çalıştırılabiliyordu. Bu filtrenin fiyatı yüksekmiş, ben de filtreyi söktürdüm. Bu kez aracın ön tarafında rahatsız edici bir ıslık sesi oluştu. Bu sesi kesmesi için aynı ustaya gittim. Sesin turbodan geldiğini söylediler ve sesin düzeyini biraz düşürdüler ancak parçaları söküp takarken motorun yağ hortumlarını zedelemişler, birkaç km gidemeden dönüp aracı geri iade etmek zorunda kaldım.  Yağ hortumlarını yenileyip teslim ettiklerinde de maalesef bu sorun vardı. Araç yarı yarıya çekimden düşmüştü.
Yukarı Dön
peugeotefe Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009
Konum: İKİTELLİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3222
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeotefe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 10:29
aracnın eksantrik milini söktür ve sağlam olduğuna emin olduğun bi eksantri mili ile kam larını karşılaştır
PEUGEOT YEDEK PARÇA TAMİR BAKIM SERVİSİ
Yukarı Dön
msen63 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Mayıs 2010
Konum: Türkiye/MANİSA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı msen63 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Mayıs 2010 Saat 10:24
Merhaba aynı sorun bende de oluştu. Arkadaşın ve abisinin şikayetinin algılamadan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Sanırım ifade edememişler. Bendeki sorun da birden bire oldu ve çok belirgin. Daha önce 4. vites ile çıktığım yokuşları 2. vites ile çıkmak zorunda kalıyorum. Ve bu sorun arabanın servisten çıkışında oluştu. Yani servise başka bir sorun nedeniyle gittim ama bu sorunla döndüm. Tekrar tekrar aynı servise gitmeme rağmen maalesef bir çözüm bulamadılar. En son yapılan işlemlerden sonra şu anda araba 1. ve 2. vites konumunda normal çekişteyken, 3, 4 ve 5. viteste anormal derecede çekişten düşüyor, neredeyse hiçbir yokuşu bu viteslerle çıkamıyorum. Yani yalnızca düz yolda ve inişlerde 3, 4, 5. vites iş görüyor.  Sırf bu sorun nedeniyle forumunuza üye oldum ve bir çözüm aramaktayım. Teşekkürler, iyi günler...
Yukarı Dön
H-a-d-i Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 11 Mart 2009
Konum: İstanbul-Pendik
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2056
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı H-a-d-i Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2010 Saat 17:22
biraz rahat ol. aracın orasında burasında arıza arama. abin de olsa her denilene inanma...enjektör bakım km gelmişmidir bilemiycem.
Hadi, 1981, İstanbul
Yukarı Dön
dieselbastard Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dieselbastard Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2010 Saat 17:16
saolun (: ama arac 99binde 2.el aldığımız icin neredeyse bütün bakımları yapıldı gecen turbo cu ya gittim turbosu iyi durumda dedi ama aklımda enjektörler var temizletmelimiyim ? 99binde zamanı gelmişmidir ?
Peugeot 307 1.4 HDI________
Yukarı Dön
rifatseker Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
02 - Ağustos - 1981

Kayıt Tarihi: 27 Ekim 2009
Konum: ADANA-ÇUKUROVA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1371
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı rifatseker Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2010 Saat 10:44
Orjinalini yazan: kundun kundun Yazdı:

Muhtemelen abin sana bu aracı verdikten sonra başka araç yada araçlar kullanmıştır onlar daha seriyse olur öyle



:) Katılıyorum , 1.4 HDI 307 'den bahsediyoruz sanırım. Yine de çok emin olmak istiyorsan bir bayiye gidip test sürüşü yapmak istiyorum dersin 1.4 hdi 307 var ise :) sanırım bu aklında ki soruları siler. Sonuçta bir başkasının öngörüleri ile hareket etmek ne kadar doğru bilemiyorum.
Çıktığın kapıyı sert çarpma, geri dönüp açman gerekebilir. (Atasözü)

Leon 1.6 DSG / 206 XT 1.4
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2010 Saat 10:35
Muhtemelen abin sana bu aracı verdikten sonra başka araç yada araçlar kullanmıştır onlar daha seriyse olur öyle
Yukarı Dön
peugeotefe Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009
Konum: İKİTELLİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3222
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeotefe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:50
aracı kullanmadan bişey demek yanlış olur
PEUGEOT YEDEK PARÇA TAMİR BAKIM SERVİSİ
Yukarı Dön
dieselbastard Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dieselbastard Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:36
yok işlem yapıldıktan sonra değil birden bire oldu daha doğrusu söyle anlatıyım sana kardesim abim istanbuldan bu aracı aldığında bana daha seri ve kalkıslarda daha atik olduğunu söyledi. Ama ben bu arabayı kullandığımdan beridir aynı hiç değişen bişe olmadı. Ama Abim icin demin dediğim gibi seriliği ve kalkıslardaki atikliği kaybolmus. Onun lafına göre is yapıyorum açıkcası diğer 1.4 HDI ları deneme sansım olmadı diğerleride aynımı bilemiyorum
Peugeot 307 1.4 HDI________
Yukarı Dön
peugeotefe Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009
Konum: İKİTELLİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3222
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı peugeotefe Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Mayıs 2010 Saat 23:32

anlatmak istediğim bu arıza aracınıza herhangi bi işlem yaptıktan sonramı meydana geldi yoksa birden biremi böyle oldu

PEUGEOT YEDEK PARÇA TAMİR BAKIM SERVİSİ
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 13913 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 16955 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 325 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 663 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 4998 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2530 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4763 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 452 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 8000 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 745 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 900 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 575 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5568 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 709 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 501 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 933 0 Xbulut46
konu icon Marş problemi son mesaja git 446 0 Kübra
konu icon pejo 206 1,4 2009 model stop etme sorunu son mesaja git 613 1 Altann
konu icon MANUEL 206 4. VİTESTE ÖTME SORUNU son mesaja git 789 1 Altann
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
Burak307xsi 1
Saido26 1
Ahmet2341 1
Sorgum 1
peugeot301 1
efe24 1
rekasparov 1
muratatalay 1
KerimSahin 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English