![]() |
|
206 xs orjinal amortisör ve yay sertliği? |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 05 Nisan 2010 Saat 21:22 |
lastiklerim 185/60/14 175/65/14 ün eşdeğeri,ben oynanmamış 206xs lere dikkat etdim geneli leylek gibi,ama cidden bu durum çok sinir bir durum hem bu kadar yüksek arabaya bin hemde konfor adına hiç bişey olmasın çok can sıkıcı
4 kapılar ya da 206 vanlar neden daha alçak hala anlamadım gitti,bir arabayı spor yapıp bu kadar yüksek nasıl yaparlar çözemedim |
|
![]() |
|
canberk ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Kasım 2009 Konum: kıbrıs/girne Durum: Aktif Değil Mesajlar: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
benimde fazla bir bilgim yok ama gerçekten seninki aşırı yüksek duruyor normal deil gibi geldi birde sanki lastiklerin küçük gibi diğer 206 dan
|
|
SİYAH 206 GTİ
1985/KARABÜK CAN BERK GÜVEN |
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yahu koskoca forum da kimse yokmu 4 kapı ile 2 kapı arasında yükseklik farkının nedeni bilen,amortisörleri yayları aynıda biri neden daha yüksek ?
|
|
![]() |
|
berko ![]() 2. Vites ![]() ![]() 02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nam amortisörün ana merkezi ostimdedir. öle içini açmıyolar. yayın oturduğu tablayı isteğine göre 3 civarı aşağı kaynatıyolar. Amortisörün içine de yağ pompalıyolardı sanırım yumuşak olsun diye. ben de 4 cm yay var çok sert amortisörler bi ara istanbuldaki şubesine götürüp yumuşatcam.
|
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
berko kardeş ben ankaradayım o dediğin yere gidebilme şansım yok,yanlız amortisör öyle içini açıp tamir edilcek bişey değil üretimi çok hassasmış,kesinlikle asla ve asla tamit etdirmeyiniz diyorlar.
Benim derdim leylek gibi duran aracımı biraz konforlu ve 4 kapı 206 lar gibi normal görünmesini sağlamak. Bu arada dizelin benzinliden hafif olması çok düşük bir ihtimal motor daha ağır oluyor çoğu dizel aracın. Şimdi bir arkadaş açıklıyabilirmi 4 kapı 206lar neden normal Xs ler leylek gibi orjinali bunu bilen kimse yok mu? |
|
![]() |
|
berko ![]() 2. Vites ![]() ![]() 02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bende 990 kg civarı diye biliyorum dizeli. Bu arada 2004 ve sonrası modellerin arkaları biraz daha alçak. Eski modeller çok yüksek... Sana önerim nam amortisör var onlar aracın üzerindeki orjinal amortisörlere gerekli onamaları yaparak hem yumuşatıp hem indirebiliyorlar.
|
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yokmu bilen birileri sitede, hiç cevap yazan yok
|
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dizel benim bildiğim daha ağır olması lazım motordan dolayı 896 çok düşük geldi de...
|
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1030 olması gerekli
|
|
![]() |
|
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
XS in ağırlığı nedir?? 896 dizel 4 kapı..
|
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar şimdi benim aracımı 4 kapı 206 ile karşılaştırdım bir arkadaş
tek kapı olduğu için sana yüksek geliyordur demişdi resimlerden daha
net anlaşılır sanırım.
Birde gti,sw,rc harici bütün 206 amortisör ve yayları aynı denmişdi peki o zaman benim aracım neden daha yüksek üstelikde spor model güya abs koymuşlar çoğu 206 da olmayan dikkat etdiğim çoğu 4 kapı 206 için yükseklik ve çamurluk teker arcı boşluk normal sayılabilcek düzeyde xs de ise bu açıklığa nerdeyse kafam girecek araç jeep gibi yüksek kapı altlarını hiç bi kaldrıma sürtmüyosun. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
shamed ![]() 1. Vites ![]() ![]() 31 - Mart - 1988 Kayıt Tarihi: 06 Ocak 2010 Konum: EastanBuL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1015 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kazandırdıkları nelerdi eksiklerini gördük ßide kazandıklarını alabilirmiyiz?
|
|
Bakalım Kim Önce Dönücek |
|
![]() |
|
Hacı ![]() 2. Vites ![]() ![]() 11 - Ekim - 1981 Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rahat ol kardeşim sıkıntı yapma bu geçici bir durum bir süre sonra geçecek grip gibi nezle gibi baş ağrısı gibi bişey peugeot sahibi olupda o hastalığa yakalanmayan yoktur ama geçecek merak etme
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Peki süspansiyonları daha yumuşak yapamazmıyım yeni amortisör ve yay alsam gene böylemi olur?
Belki benim aracın yay ve amortisötleri eskimişdir çünkü bence bu kadar sert olamaz,sonuçda 4 kapılı olanlarıda var onlardamı bu kadar konforsuz?? Acaba gündüzeler pejoya gittiğimde bunuda anlarlarmı bana söylerler normal ya da bunun şuyu var derlermi? Aracın direksiyonuda sert bana göre nasıl bi hidrolik ise anlamadım neyse onu çok önemsemiyorumda, benim süspansiyonda sorun yoksa cidden satarım ben bu aracı yaza çünkü ankaranın heryeri delik deşik bende içinde deliririm yoksa |
|
![]() |
|
Onur ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben xs ile 4 kapıyı kıyasladıgınız için belki aracın görünümünden dedim normalde yüksektir çukurlara girdiginizde küt küt dediginiz ses tüm 206 larda gelir sizin aracınıza mahsup bişey degil bu sesde süspansiyonların aşırı sert oluşundan kaynaklıdır 206 lar yol sesini fazla alır diger araçlara göre rc gti hariç 206 larda aynı amartisör ve yay vardır
|
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar tek kapı diye yüksek gelmiyor orjinal 14 boheme jant var üstünde çamurluklar teker arası bariz çok açık.
Sınıfında kıyaslama yaptım Arkadaşımda corsa c var 2001 model araçda harika bir süspansiyon var çukurları çok fazla hissetirmiyor,çukura girdiğinde darbeyi çok güzel emiyor ve tok bir ses var bendeki gibi küt küt değil. Bir ikincisi yine corsa c ile 160-170 km/h sürat yaptım konya yolunda ve araç bildiğiniz süratide belli etmiyor çok hoşuma gitti sürüş zevki yani 170 le gidiyormuşşsunuz gibi değil daha yavaş gibi geliyor size.Eğer zaten bu sorunları çözemssen satıp corca c alabilirim :((( Ben 206 ile 130 la giderken bariz çok yüksek bir sürat gibi geliyor yan rüzgar,kaput hava girişinden basınç uğultu tarzı bir his ve ister istemez sürat kesiyorum. Bu hızlarda araç sollmaya korkuyorum bile diyebilirim. Acaba sorun benim araçda mı anlamadım gitti,birde bilen bili varsa lütfen bütün 206 araçlar aynı yay ve amortisöleri mi kullanıyor söyliyebilir mi? |
|
![]() |
|
Onur ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
206 nın süspansiyoları sınıfının en iyisi diyebilriz sert bi süspansiyona sahip arac eger 206 a o süratlarde güvenmiyosanız o sınıfta hiç bi arabaya güvenemezsiniz xs tek kapı oldugu için görünüm farkıyla digerlerinden yüksek görünebilir
|
|
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
|
![]() |
|
hasimayaz ![]() 3. Vites ![]() P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Bence sınıfındaki araçlar arasında kıyaslama yapmak daha doğru olur. küçük sınıf araçlarda esas sorun süspansiyon değil şase uzunluğu. ne kadar uzun şase o kadar iyi moment ve o kadar iyi darbe yutmadır. ne kadar uzun süspansiyon o kadar uzun yaylanma mesafesi ve o kadar konforlu sürüştür. Araç üretilirken hitap edilecek ülkenin arazi şartlarını hesaba katmak gerekir.
|
|
![]() |
|
b55can ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2009 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar yokmu forumda kimse?
|
|
![]() |
|
berko ![]() 2. Vites ![]() ![]() 02 - Temmuz - 1988 Kayıt Tarihi: 27 Mart 2009 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 303 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ben sadece yay ve amrotisör için yorum yapıyım. 206 lar yerden çok yüksek ve hakikaten yüksek süratte güven vermiyor. Ben önleri 4 cm lik yay ve arkaları da torsiyonla çamurlukla teker arasına 1 parmak bile girmiycek şekilde indirttim. İlk zamanlar konfor eskisi gibiydi ama 1.5 sene geçti ve araba tam at arabasına döndü. Şu an orginal jantları taktım ama orjinallerle bile yoldaki en ufak taşı bile hissediyosun. Ama yol tutuşu ve sürüş zevkim müthiş arttı. Şu an maslaktaki nam orjinal yay ve amortisörlerle kesmeden ve ısıtmadan 5 cm e kadar indiriyor (işlemi yayın amortisörde oturduğu tablayı yukarı kaynak yaparak uyguluyorlar.) Karar senin ben yayla konforu kaybettim ama bana kazandırdığı artılarından çok memnunum.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |