Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >407
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Volant arızası-Servise gidildi,kafa karıştı!
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Volant arızası-Servise gidildi,kafa karıştı!

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
emre_akdag Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2013
Konum: BURSA - Y.ŞEHİR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1872
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emre_akdag Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Volant arızası-Servise gidildi,kafa karıştı!
    Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2014 Saat 21:41
Sevgili valenciaendoor dostum,
 
Öncelerde Peugeot servisinde çalıştığım için bir kaç 407 ve 307 müşterisi aynı sıkıntı ile gelmişti. Senin özel servisteki ustanın söylediği şimdi değiştirsen bile 10.000 km sonra yine aynı sesi yapacak lafı çok doğru. Çünkü bizde teknik personellere danıştığımızda aynı şeyi söylemişlerdi ve değiştirilmedi de. Bence boşuna değiştirme, çünkü ileride aynı sesi duymaya başlama ihtimalin yüksek.
ALP OTO YEDEK PARÇA
YENİŞEHİR / BURSA
Yukarı Dön
droprain72 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
30 - Haziran - 1966

Kayıt Tarihi: 28 Ağustos 2011
Konum: ist
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 62
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı droprain72 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2014 Saat 17:29
merhaba arkadaşlar
2005 model 307 1.6 110 hp dizel aracım var.bu cik cik sesi benim aracımda da vardı.stop edince bi cikleme geliyordu.aracı vitese takıp gaza basmadan hafifce kalkarken bile yapıyordu.kartal sanayide ustama götürdüm, ekzos a komple bakıldı , ekzos boğazı kelepçelerine bakıldı temizlendi ama ses kesilmedi.triger devirdaim yeni değimişti.benim aracım da yaylı volant varmış.
sonuç: şanzuman komple indi ve arıza volant tan çıktı.değişmişken debriyaj balatasıda değişti.şimdi cik cik sesinden eser yok.
herkese kazasız sürüşler diliyorum...
2005 307 sw hdi
Yukarı Dön
xmutti Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2014
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 7
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı xmutti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2014 Saat 16:48
bende de cık cık sesi var. sadece stop ederken değil, debriyajı bıraktığımda, gazdan ayağımı çektiğimde de geliyor. ustama telefonla sorduğumda egzosda olabilir dedi o da. araç 75 binde.
 
yalnız araba 20-30 dk çalışıp, ısınınca ses kesiliyor. neyse, geçenlerde gösterdim ustama attı turu. volanı öğrendi yaylımı sabitmi sordu Peugeot parçacıya. sonra dedi ses volandan. ama sen bin bu şekilde, ne zamanki araç ısınınca bile ses kesilmez olur, çok rahatsız edici olur o zaman tekrar bakalım dedi.
 
bu arada 4-5 bin km önce triger seti değiştim. (bir arkadaştada triger değiştikten sonra olmuş tesadüf te olabilir)
Yukarı Dön
sercinho Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
10 - Nisan - 1984

Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010
Konum: ankara/keçiören
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 695
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sercinho Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2011 Saat 11:29
arkadaslar bu cık cık ses bazen egzos kelepcesındende gelıyor ona gore once ona baktırın derım bosuna volant falan gırmeyın derım 20 tl ıle kurtulabılırsınız tabı ordan gelıyorsa bendede vardı kalkıslarda vıyk vıyk edıyordu onu degıstırdım ve sorun kalmadı
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79
Yukarı Dön
mdincer34 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 22 Mart 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 425
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı mdincer34 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Nisan 2011 Saat 11:01
arkadaşlar benim aracım 1.4 hdi 307 2004 model kalkışta inanılmaz titreme vardı baskı balata değişti ve titremeden eser kalmadı volant sabit oluo 1.4 lerde onuda söküp tornada yüzeiy temizliyorlar sorun kalmıyor.ben denedim kalkışlar süper oldu aracın çekişide arttı debriyaj yumuşacık oldu keyif veriyor :)
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp
Yukarı Dön
suat.1989 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı suat.1989 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Nisan 2011 Saat 23:58
BOXER ARACIMDA DA KALKİŞTA SILKELEME VAR  VOLANT Mİ BASKIMI HANGİSİ ARIZALI OLABİLİR? 
Yukarı Dön
emin15 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Temmuz - 1969

Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 97
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emin15 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Aralık 2010 Saat 01:35

zamanla baskı balata ve volant yüzeylerinde özellikle devirli sık dur kalklarda yüksek ısı oluşur bu yüksek ısıdan ötürü salgı oluşur buda kalkışlarda kavrama sırasında debriyajda  titreme yapar.

Yukarı Dön
erk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 11:27
Orjinalini yazan: bahcekapiliyavuz bahcekapiliyavuz Yazdı:

Birşey yazıyorsam muhakkak araştırıp yazıyorumdur. Az buçuk İngilizce biliyorsanız google.da benefits of dual mass flywheel ya da advantages of dual mass flywheel yazıp okuyun.
 
Ben sanayide çalışmıyorum ama bakıyorum bana lafa atanlar sanayide cahil cuhela usta ağzıyla konuşuyor. Devam edin bilmeden atıp tutmaya. Biraz okuyun anlayın neden bu adamlar çift kütleli volant kullanmış. Biraz düşünün niçin Citroen Peugeot 1.6 HDI 180.000 km.de triger değişirken Megane 1.5 dci 60.000 km.de triger değişiyor.
 
İyi günler.
 
DAha fazla bilgi isteyen lütfen internette araştırsın.
Arkadaşlar biriniz teknik diğeriniz pratik olarak konuşuyorsunuz. b.k yavuz Hareketli yaylı çift kütleli oynar amortisörlü gibi bir çok ad verilen bu volantın ne için üretildiği  çalışma prensibi gibi konulara bilimsel olarak yaklaşıyor Guest ise ne işe yaradığını bozulduğunda nerelerden ses getirdiğini olayı yaşayarak anlatmaya çalışıyor Sözün özü aynı şeyi söylüyorsunuz yorum farkı ile Tartışmanıza gerek yok ;)
Yukarı Dön
furkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
08 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı furkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Aralık 2010 Saat 00:06
sarsıntı neden olur kalkışta titreme volantla alakası varmı
Yukarı Dön
emin15 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
10 - Temmuz - 1969

Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 97
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı emin15 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2010 Saat 23:22
407 veya 307 olsun 110 beygirlik 1.6 dizellerin zamanla volanttan gelen gıcırtı sesi normaldir bu volantta dağılma gibi bir tehlike oluşturmaz, yalnız zamanla bu problem volantın balnsında bozulma noktasına kadar gelebilir onuda araç rölantide çalışıken sanki motor tekliyormuş gibi hisse kapılırsın onun sebebi volantın balansının bozulmasıdır bununda tek çözümü volantın set halinde değişimidir
Yukarı Dön
bahcekapiliyavuz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bahcekapiliyavuz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Aralık 2010 Saat 09:16
Birşey yazıyorsam muhakkak araştırıp yazıyorumdur. Az buçuk İngilizce biliyorsanız google.da benefits of dual mass flywheel ya da advantages of dual mass flywheel yazıp okuyun.
 
Ben sanayide çalışmıyorum ama bakıyorum bana lafa atanlar sanayide cahil cuhela usta ağzıyla konuşuyor. Devam edin bilmeden atıp tutmaya. Biraz okuyun anlayın neden bu adamlar çift kütleli volant kullanmış. Biraz düşünün niçin Citroen Peugeot 1.6 HDI 180.000 km.de triger değişirken Megane 1.5 dci 60.000 km.de triger değişiyor.
 
İyi günler.
 
DAha fazla bilgi isteyen lütfen internette araştırsın.
Yukarı Dön
erk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 04 Aralık 2010 Saat 00:01
Orjinalini yazan: Serkan Serkan Yazdı:

Bir arkadasın 308 inde de aynı ses var stop ederken. oda farkına varmış servis baktı bi problem yok dedi diyor. belki kronik bir sorun dur. veya sorun değil de biz sorun ediyoruz.
308 kaç model Yetkili servismi garanti devam ediyormu :)
Yukarı Dön
erk Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 21
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı erk Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Aralık 2010 Saat 23:51
Orjinalini yazan: Yazdı:

Orjinalini yazan: bahcekapiliyavuz bahcekapiliyavuz Yazdı:

Volantı sabit volanta çevirerek bu dertlerden kurtulabilirsiniz ama başınıza bu sefer şunlar gelecektir.
 
1. Vites geçişleri daha problemli olacaktır.
2. Yakıt tüketimi bir miktar artacaktır çünkü volant aynı zamanda bir enerji depolama birimidir. Çift kütleli volantın yakıt tüketimine olumlu katkısı vardır.
3. Triger kayışının ömrü azalacaktır zira motora daha fazla yük binecektir.
4. Gazı bırakıp tekrar hızlanmak istediğinizde araç daha geç tepki verecektir. Zira mantık aynı. Volant bir enerji depolama birimi olarak görev yaptığından tekrar hızlanmak istediğinizde daha fazla enerji depolayabildiğinden düz volanta göre tepkiler daha iyi olacaktır.
 
Bunun yanında kesintisiz hızlanma istediğinizde tek kütleli volant daha iyidir.

dostum hangi sanayide çalışıyosun merak ettim galiba araba dan pek anlamıyorsun ne alakası var kardeşim güç deposuymuş cartmış curtmuş bilmediğin konuda atıp tutma rezil olursun senin oynar volant dediğin sadece artısı motor sarsıntısını en aza indirmektir pamuk gibi olur araç ama yaylar zedelenir se rezalet olur ancak debriyaj bitik araç çok yakar az kaçar çünkü araç kaydırır volant sabit olrsa debriyaj yaylı olur sarsıntı az olur sana tavsiyem gel 6. sanayi kaya özel pejo servise sana öğretiyim atıp tutma vites geçişinin volantla ne alakası var baskımı bu kardeşim bu triger demişsin sen trigerin nerde oldunu biliyonmu biyel kolu neye bağlı kol arkası aktarma nedir gaza basınca az tepki verecekmiş ya sen iyice saçmalamışsın
Arkadaşın söyledikleri doğru. Hareketli volant, 1500 devir seviyelerinde 200Nm civarındaki torkun ani güç etkisinden dolayı meydana gelen sarsıntı ve vuruntuları absorbe etmek için kullanılmakta. Zaten 1700 devir civarındaki kalkışlarda ayağınızı aniden bırak bas yaptığınız durumlarda torkun volant üstündeki etkisini hissedersiniz.
Yukarı Dön
Haksen016 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge
23 - Temmuz - 1973

Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010
Konum: Bursa,Osmangazi
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1952
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Haksen016 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2010 Saat 01:32
foruma üye olsun.
2006 Peugeot 307 XT Triptonik

1973 - Bursa
Yukarı Dön
furkan Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
08 - Mart - 1984

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı furkan Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 30 Kasım 2010 Saat 23:25
bu misafir arkadaş bişeyler biliyo galiba ama neden misafir yoksa doğru söyliyeni dpkuz köyden kovarlar hesabımı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2010 Saat 11:10
katılıyorum +1 :)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Ekim 2010 Saat 00:36
BİLİP BİLMEDEN YORUM YAZMAYIN
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ekim 2010 Saat 20:29
Orjinalini yazan: bahcekapiliyavuz bahcekapiliyavuz Yazdı:

Volantı sabit volanta çevirerek bu dertlerden kurtulabilirsiniz ama başınıza bu sefer şunlar gelecektir.
 
1. Vites geçişleri daha problemli olacaktır.
2. Yakıt tüketimi bir miktar artacaktır çünkü volant aynı zamanda bir enerji depolama birimidir. Çift kütleli volantın yakıt tüketimine olumlu katkısı vardır.
3. Triger kayışının ömrü azalacaktır zira motora daha fazla yük binecektir.
4. Gazı bırakıp tekrar hızlanmak istediğinizde araç daha geç tepki verecektir. Zira mantık aynı. Volant bir enerji depolama birimi olarak görev yaptığından tekrar hızlanmak istediğinizde daha fazla enerji depolayabildiğinden düz volanta göre tepkiler daha iyi olacaktır.
 
Bunun yanında kesintisiz hızlanma istediğinizde tek kütleli volant daha iyidir.

dostum hangi sanayide çalışıyosun merak ettim galiba araba dan pek anlamıyorsun ne alakası var kardeşim güç deposuymuş cartmış curtmuş bilmediğin konuda atıp tutma rezil olursun senin oynar volant dediğin sadece artısı motor sarsıntısını en aza indirmektir pamuk gibi olur araç ama yaylar zedelenir se rezalet olur ancak debriyaj bitik araç çok yakar az kaçar çünkü araç kaydırır volant sabit olrsa debriyaj yaylı olur sarsıntı az olur sana tavsiyem gel 6. sanayi kaya özel pejo servise sana öğretiyim atıp tutma vites geçişinin volantla ne alakası var baskımı bu kardeşim bu triger demişsin sen trigerin nerde oldunu biliyonmu biyel kolu neye bağlı kol arkası aktarma nedir gaza basınca az tepki verecekmiş ya sen iyice saçmalamışsın


Düzenleyen polatkaptan - 07 Ekim 2010 Saat 20:35
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ekim 2010 Saat 16:27
Orjinalini yazan: vbmaster vbmaster Yazdı:

merkez fren kardeşim şu volant sabitleme nedir ne işe yarar bir açsan 206 lara yapılır mı yapılırsa ne işe yarar teeşkkürler hayırlı işler. ..
 
zaten 206 larda yaylı volan olayı yok. dolayısıyla senın volanında sabıt. o acıdan yapman gereken herhangı bırsey yok. sende benım gıbı sabıt sabıt devam et... bunu yaylı olanlar dusunsun... senı benı ılgılendırmez bu konu :))))
Yukarı Dön
bahcekapiliyavuz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites


Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı bahcekapiliyavuz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Ekim 2010 Saat 13:50
Volantı sabit volanta çevirerek bu dertlerden kurtulabilirsiniz ama başınıza bu sefer şunlar gelecektir.
 
1. Vites geçişleri daha problemli olacaktır.
2. Yakıt tüketimi bir miktar artacaktır çünkü volant aynı zamanda bir enerji depolama birimidir. Çift kütleli volantın yakıt tüketimine olumlu katkısı vardır.
3. Triger kayışının ömrü azalacaktır zira motora daha fazla yük binecektir.
4. Gazı bırakıp tekrar hızlanmak istediğinizde araç daha geç tepki verecektir. Zira mantık aynı. Volant bir enerji depolama birimi olarak görev yaptığından tekrar hızlanmak istediğinizde daha fazla enerji depolayabildiğinden düz volanta göre tepkiler daha iyi olacaktır.
 
Bunun yanında kesintisiz hızlanma istediğinizde tek kütleli volant daha iyidir.
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Selonoid ve programlama hk. son mesaja git 1039 10 firatkoc436
konu icon 2008 peugeot 207 1.4 benzinli 90 HP 17 jant lastik son mesaja git 70 0 ishak207
konu icon Yağ seviyesi iyi uyarısı son mesaja git 800 0 Ahmet melih10
konu icon 508 yol bilgisayarı son mesaja git 118 0 Ahmet melih10
konu icon 508 Ekran multimedia radyo sorunu son mesaja git 13144 7 altuners
konu icon 306 Otomatik Vites - Yardımcı olabilirmisiniz. son mesaja git 362 0 muhsintekin
konu icon P15A1,P15A3 VE P0524 ARIZA KODU son mesaja git 357 1 oguz03008
konu icon 2017 partner tepee esp lambası son mesaja git 326 0 ulas55
konu icon Partner Tepee 2016 5.viteste titreme son mesaja git 587 1 ulas55
konu icon 3008 Sunroof su alma sorunu son mesaja git 162 0 shnzgn
konu icon 3008 airbag veya gergili emniyet kemeri arızası.. son mesaja git 61684 32 kaya_suat
konu icon Peugeot 307 Yol Bilgisayarı Km hesaplayıcı son mesaja git 454 0 sanal357
konu icon 306 1.8 Kalorifer Sorunu son mesaja git 13 0 Hyılmaz
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 781 0 mustafa k.
konu icon Araç çalıştırılamıyor son mesaja git 470 0 Aga
konu icon Triger kayışı, zinciri ? son mesaja git 13543 1 MehMetC3
konu icon ESP/ASR ve Hiz limitleyici sorunu son mesaja git 2878 2 ulas55
konu icon Peugeot 308 bilgi ekranı ayarlanmama sorunu son mesaja git 1640 1 emrekocamaz
konu icon Peugeot 307 1.4 Benzinli / Fazla Yakıt Tüketimi??? son mesaja git 719 0 Faruk_S
konu icon RCZ ÇEKİŞTEN DÜŞME son mesaja git 51135 6 barisg
Bizi Takip Edin   

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2024 DECEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
barisg 3
ulas55 3
MehMetC3 3
altuners 2
oguz03008 2
Ahmet melih10 2
ylc78 2
kaya_suat 2
msk_sansal 1
shnzgn 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2024
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English