|
Volant arızası-Servise gidildi,kafa karıştı! |
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Yazar | ||
emre_akdag
3. Vites Kayıt Tarihi: 12 Ocak 2013 Konum: BURSA - Y.ŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1872 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı emre_akdag
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2014 Saat 21:41 |
|
Sevgili valenciaendoor dostum,
Öncelerde Peugeot servisinde çalıştığım için bir kaç 407 ve 307 müşterisi aynı sıkıntı ile gelmişti. Senin özel servisteki ustanın söylediği şimdi değiştirsen bile 10.000 km sonra yine aynı sesi yapacak lafı çok doğru. Çünkü bizde teknik personellere danıştığımızda aynı şeyi söylemişlerdi ve değiştirilmedi de. Bence boşuna değiştirme, çünkü ileride aynı sesi duymaya başlama ihtimalin yüksek.
|
||
ALP OTO YEDEK PARÇA
YENİŞEHİR / BURSA |
||
droprain72
1. Vites 30 - Haziran - 1966 Kayıt Tarihi: 28 Ağustos 2011 Konum: ist Durum: Aktif Değil Mesajlar: 62 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı droprain72
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
merhaba arkadaşlar
2005 model 307 1.6 110 hp dizel aracım var.bu cik cik sesi benim aracımda da vardı.stop edince bi cikleme geliyordu.aracı vitese takıp gaza basmadan hafifce kalkarken bile yapıyordu.kartal sanayide ustama götürdüm, ekzos a komple bakıldı , ekzos boğazı kelepçelerine bakıldı temizlendi ama ses kesilmedi.triger devirdaim yeni değimişti.benim aracım da yaylı volant varmış. sonuç: şanzuman komple indi ve arıza volant tan çıktı.değişmişken debriyaj balatasıda değişti.şimdi cik cik sesinden eser yok. herkese kazasız sürüşler diliyorum... |
||
2005 307 sw hdi
|
||
xmutti
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ocak 2014 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
bende de cık cık sesi var. sadece stop ederken değil, debriyajı bıraktığımda, gazdan ayağımı çektiğimde de geliyor. ustama telefonla sorduğumda egzosda olabilir dedi o da. araç 75 binde.
yalnız araba 20-30 dk çalışıp, ısınınca ses kesiliyor. neyse, geçenlerde gösterdim ustama attı turu. volanı öğrendi yaylımı sabitmi sordu Peugeot parçacıya. sonra dedi ses volandan. ama sen bin bu şekilde, ne zamanki araç ısınınca bile ses kesilmez olur, çok rahatsız edici olur o zaman tekrar bakalım dedi. bu arada 4-5 bin km önce triger seti değiştim. (bir arkadaştada triger değiştikten sonra olmuş tesadüf te olabilir)
|
||
sercinho
2. Vites 10 - Nisan - 1984 Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010 Konum: ankara/keçiören Durum: Aktif Değil Mesajlar: 695 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
arkadaslar bu cık cık ses bazen egzos kelepcesındende gelıyor ona gore once ona baktırın derım bosuna volant falan gırmeyın derım 20 tl ıle kurtulabılırsınız tabı ordan gelıyorsa bendede vardı kalkıslarda vıyk vıyk edıyordu onu degıstırdım ve sorun kalmadı
|
||
peugeot 307 1,6 16v 110 hp technoplus uranüs yeşili brc lpg kıt simota air intake kit otto spec egzos eicbah 3,5 pro kıt yay,17 ınc rc jant marshal 215 45 17 matrac lastik 0505 603 85 79
|
||
mdincer34
2. Vites Kayıt Tarihi: 22 Mart 2011 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 425 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mdincer34
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
arkadaşlar benim aracım 1.4 hdi 307 2004 model kalkışta inanılmaz titreme vardı baskı balata değişti ve titremeden eser kalmadı volant sabit oluo 1.4 lerde onuda söküp tornada yüzeiy temizliyorlar sorun kalmıyor.ben denedim kalkışlar süper oldu aracın çekişide arttı debriyaj yumuşacık oldu keyif veriyor :)
|
||
2005 407 2.0 comfort hdi otomatik / 136 hp
|
||
suat.1989
1. Vites Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı suat.1989
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
BOXER ARACIMDA DA KALKİŞTA SILKELEME VAR VOLANT Mİ BASKIMI HANGİSİ ARIZALI OLABİLİR?
|
||
emin15
1. Vites 10 - Temmuz - 1969 Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 97 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
zamanla baskı balata ve volant yüzeylerinde özellikle devirli sık dur kalklarda yüksek ısı oluşur bu yüksek ısıdan ötürü salgı oluşur buda kalkışlarda kavrama sırasında debriyajda titreme yapar. |
||
erk
1. Vites Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
||
furkan
1. Vites 08 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Konum: izmir buca Durum: Aktif Değil Mesajlar: 396 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
sarsıntı neden olur kalkışta titreme volantla alakası varmı
|
||
emin15
1. Vites 10 - Temmuz - 1969 Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 97 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
407 veya 307 olsun 110 beygirlik 1.6 dizellerin zamanla volanttan gelen gıcırtı sesi normaldir bu volantta dağılma gibi bir tehlike oluşturmaz, yalnız zamanla bu problem volantın balnsında bozulma noktasına kadar gelebilir onuda araç rölantide çalışıken sanki motor tekliyormuş gibi hisse kapılırsın onun sebebi volantın balansının bozulmasıdır bununda tek çözümü volantın set halinde değişimidir
|
||
bahcekapiliyavuz
1. Vites Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bahcekapiliyavuz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Birşey yazıyorsam muhakkak araştırıp yazıyorumdur. Az buçuk İngilizce biliyorsanız google.da benefits of dual mass flywheel ya da advantages of dual mass flywheel yazıp okuyun.
Ben sanayide çalışmıyorum ama bakıyorum bana lafa atanlar sanayide cahil cuhela usta ağzıyla konuşuyor. Devam edin bilmeden atıp tutmaya. Biraz okuyun anlayın neden bu adamlar çift kütleli volant kullanmış. Biraz düşünün niçin Citroen Peugeot 1.6 HDI 180.000 km.de triger değişirken Megane 1.5 dci 60.000 km.de triger değişiyor.
İyi günler.
DAha fazla bilgi isteyen lütfen internette araştırsın.
|
||
erk
1. Vites Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
308 kaç model Yetkili servismi garanti devam ediyormu :)
|
||
erk
1. Vites Kayıt Tarihi: 24 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 21 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
|
||
Haksen016
3. Vites 23 - Temmuz - 1973 Kayıt Tarihi: 12 Eylül 2010 Konum: Bursa,Osmangazi Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1952 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Haksen016
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
foruma üye olsun.
|
||
2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa |
||
furkan
1. Vites 08 - Mart - 1984 Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010 Konum: izmir buca Durum: Aktif Değil Mesajlar: 396 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
bu misafir arkadaş bişeyler biliyo galiba ama neden misafir yoksa doğru söyliyeni dpkuz köyden kovarlar hesabımı
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
katılıyorum +1 :)
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
BİLİP BİLMEDEN YORUM YAZMAYIN
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
dostum hangi sanayide çalışıyosun merak ettim galiba araba dan pek anlamıyorsun ne alakası var kardeşim güç deposuymuş cartmış curtmuş bilmediğin konuda atıp tutma rezil olursun senin oynar volant dediğin sadece artısı motor sarsıntısını en aza indirmektir pamuk gibi olur araç ama yaylar zedelenir se rezalet olur ancak debriyaj bitik araç çok yakar az kaçar çünkü araç kaydırır volant sabit olrsa debriyaj yaylı olur sarsıntı az olur sana tavsiyem gel 6. sanayi kaya özel pejo servise sana öğretiyim atıp tutma vites geçişinin volantla ne alakası var baskımı bu kardeşim bu triger demişsin sen trigerin nerde oldunu biliyonmu biyel kolu neye bağlı kol arkası aktarma nedir gaza basınca az tepki verecekmiş ya sen iyice saçmalamışsın Düzenleyen polatkaptan - 07 Ekim 2010 Saat 20:35 |
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
zaten 206 larda yaylı volan olayı yok. dolayısıyla senın volanında sabıt. o acıdan yapman gereken herhangı bırsey yok. sende benım gıbı sabıt sabıt devam et... bunu yaylı olanlar dusunsun... senı benı ılgılendırmez bu konu :))))
|
||
bahcekapiliyavuz
1. Vites Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 0 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı bahcekapiliyavuz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Volantı sabit volanta çevirerek bu dertlerden kurtulabilirsiniz ama başınıza bu sefer şunlar gelecektir.
1. Vites geçişleri daha problemli olacaktır.
2. Yakıt tüketimi bir miktar artacaktır çünkü volant aynı zamanda bir enerji depolama birimidir. Çift kütleli volantın yakıt tüketimine olumlu katkısı vardır.
3. Triger kayışının ömrü azalacaktır zira motora daha fazla yük binecektir.
4. Gazı bırakıp tekrar hızlanmak istediğinizde araç daha geç tepki verecektir. Zira mantık aynı. Volant bir enerji depolama birimi olarak görev yaptığından tekrar hızlanmak istediğinizde daha fazla enerji depolayabildiğinden düz volanta göre tepkiler daha iyi olacaktır.
Bunun yanında kesintisiz hızlanma istediğinizde tek kütleli volant daha iyidir.
|
||
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |