|
307 HDI Motor Tanımlama, Veriler ve Sıkma Torkları |
Yanıt Yaz |
Yazar | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hasimayaz
3. Vites P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2010 Saat 12:43 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
değerler aynı.. ikisinde de DV4TD motoru var.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Onur
1. Vites Kayıt Tarihi: 31 Ekim 2009 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1305 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
haşim abi emegine sağlık bulunmaz bilgiler valla 1.4 206 nın ki varsa onlarıda paylaşırsan iyi olur abi
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2011 Renault Clio Extreme 1.6 16v BVA
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hasimayaz
3. Vites P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı hasimayaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
B1BB1BK1 - 307 DV4TD MOTORU TANİMLAMA, VERILER, SİKİLAMA TORKLARİ (S) MOTORU 1 - TANİMLAMA (1) Tanımlama işaretlemesinin kapsamı :
2 - VERI Kalıba dökülmüş gömlekler ile basınç altında dökümü yapılmış alüminyum alaşımlı silindir blokları . Yatakların her köşesinden 10 vida ile tesbit edilmiş krank mili yatağı kep karteri . Pimsiz kep karteri ana eksen yatakları ve pimli silindir bloğu ana eksen yatakları . Ana yatakları ve mihverleri ile dövme çelikten krank mili ve dahili karşı ağırlıklar . Vidalar ile sabitlenmiş biyel kepleri ile parçalara ayırma işlemi ile gerçekleştirilmiş dövme çelikten biyeller . Krank mili uçlarının sızdırmazlığı motor volanı tarafındaki silindir bloğu ve dağıtım tarafındaki yağ pompası karteri içindeki sızdırmaz halkalar ile sağlanmıştır .
3 - SİKİLAMA TORKLARİ (SİKMA MOMENTLERI) 3 - 1 - AKTARMA ORGANLARİ SÜSPANSIYONU
3 - 2 - HAREKETLI BAĞLANTİ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |