![]() |
|
Audi tarihi görücüye çıktı! |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
asi_cocuk ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Eylül 2008 Konum: honda kinetic Durum: Aktif Değil Mesajlar: 299 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı asi_cocuk
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 17 Mart 2009 Saat 16:51 |
paylaşım için tşkr
|
|
honda kinetic 34 FD 074
hundaı h 100 34 ZK 8622 |
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Audi Forum Ingolstadt’daki mobil müze, Audi’nin 100. yılı nedeniyle düzenlenen özel bir sergiye ev sahipliği yapıyor. “Horch’tan Audi’ye – Mükemmelliğin tarihinin yeni bir adı var” adlı sergi için tüm Avrupa’dan tarihi otomobiller toplandı. Sergi, 16 Temmuz’e kadar açık olacak. Sergide, Audi adını ilk taşıyan otomobil olan 1911 Audi Type A, İkinci Dünya Savaşı’ndan önce üretilen on üç otomobil ve yakın zamanda yenilenmiş 1935 Audi 225 Front Special Roadster modelinin dünya prömiyeri de yapılıyor. Başta bu iki model olmak üzere, birçok modelin dünyada bir başka eşi bulunmuyor. Horch’tan Audi’ye Dünyanın dört bir yanında hâlâ varlığını sürdüren en eski Audi’lerin sergilendiği Audi mobil müzede, aynı zamanda şirket’in ilk zamanlarına dair çeşitli simülasyonlar da kullanılıyor; şirket adının seçilmesi, August Horch’un işten çıkarılması, sekiz silindirli ilk model, Audi sol el sürüşünün Almanya’da öncü olacak şekilde benimsenmesi, ilk Audi logosu için yarışma, DKW tarafından devralınma ve ardından Auto Union’un yaratılması... Bir dünya prömiyeri; beyazlar içindeki düş Öne çıkan bir başka sıra dışı ürün de 1911 model Audi Type A. İlk defa olarak Audi’nin Ingolstadt’daki genel merkezinde sergilenen bu otomobil, Audi tarafından Zwickau’da üretilen ve günümüze kadar gelen en eski otomobil. “Horch’tan Audi’ye - mükemmelliğin tarihinin yeni bir adı var” sergisi için Prag’daki Ulusal Teknik Müze tarafından ödünç verilen 26 beygir gücündeki bu eşsiz Type A, 75 km/s’e ulaşabiliyordu. Alp Fatihi Type C 22.300 Mark’lık şaheser Audi Type M’i, sekiz silindirli ilk Audi modeli, sembolik yüz beygir güçlük sınırı geçen Audi Type R “Imperator” takip ediyor. Otomobilin sergilenen 1929 modeli, dünya üzerinde kalan tek örneği. Uyuyan güzel Type P Audi’nin yüzüncü yıl dönümüne ait bu ilk önemli sergi, kuruluşunun akabinde başlayarak 1940 yılına kadar geçen zamanda Auto Union tarafından üretilen otomobillerle tamamlanıyor: 1935 yapımı iki farklı Audi Front 225 modeli ve savaş çıkmadan önce ortaya çıkan son Audi, 1939 model Audi 920. Düzenleyen EmRaH - 17 Mart 2009 Saat 14:24 |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |