|
2011 5008 vites kutusu arızası(çözüldü) |
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Yazar | |
Adam01
1. Vites Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2021 Konum: Mersin Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 26 Temmuz 2024 Saat 06:54 |
Bende 2011 model 5008 var, otomatik kullanımda 6.vitese geçince kavrama boşa düşüyor.2 3 yıl önce volant baskı balata değişimi yapmıştım.Titreme sarsıntı yok..
|
|
kaya_suat
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Şubat 2024 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı kaya_suat
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Start Stop Aküsünün voltajı düşük olabilir ölçtürdünüz mü
|
|
gairdneri
1. Vites Kayıt Tarihi: 25 Aralık 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gairdneri
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
selam .benim araçta aynı durumda izmittetim .çözbildinizmi |
|
gairdneri
1. Vites Kayıt Tarihi: 25 Aralık 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 4 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı gairdneri
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
merhaba aynı durum bendede mevcut nasıl çözdünüz acaba
|
|
volkirick
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Kasım 2023 Konum: Aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı volkirick
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhabalar,
Aracım Peugeot 3008, 2011 model otomatik vites. 2023 Nisan'da 2. el olarak aldım. 270.000 km'de. Arabayı çalıştırırken bazen vites N'den otomatiğe geçmiyor. Bazen 2. denemede geçiyor bazen 30 kere deniyorum geçmiyor. Arabayı bırakıp gidiyorum sonra tekrar deniyorum ve vites geçiyor. Bazen sorunu aylarca yaşamıyorum, bazen art arda 3 gün oluyor. Tamirci kodlara bakıp, "gittiği yere kadar kullan" gibi bir yorum yaptı. Ne yapmalıyım? Benzer bir durum yaşayan varsa bilgilendirirse sevinirim.
|
|
Volkan
|
|
inmetwetrust
1. Vites Kayıt Tarihi: 20 Eylül 2023 Konum: Giresun Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı inmetwetrust
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
herkese merhabalar, benim aracım da 2011 citroen C4 THP motor MCP şanzıman. 1 haftadır vites kutusu arızası veriyor. 2 ve 4. viteslere çok zor geçiyor. özellikle 2. vitese çok zor geçiyor hatta geçemeyip 3. vitesi denediği ve devir düşük olduğu için tekrar 1. vitese geçtiği çok oluyor. bu arıza ilk olarak 3 hafta önce otobanda kırmızıdan kalkarken başıma geldi. çok korkarak ne yapacağımı bilmeden tek çare olarak akü kutup başını söküp yerine taktım ve arıza gitti. ve daha da vermedi aynı arızayı. 1 hafta önce de aracı güvendiğim ve tüm tamirlerini yaptırdğım servise bırakıp olanları anlattım. vites ayarı yapalım düzelir dediler. ertesi gün arayıp debriyaj seti ve volantın değişmesi gerek dediler. toplam tüm masraflar dahil 37 bin gibi bir fiyat verdiler. tüm parçaları psa kullanıyorlar. ve artık bu debriyaj kutusu arızası sürekli olarak her kontak çevirdiğimde geliyor ve yolda sürekli olarak sıkıntıya düşüyorum. daha mayıs ayında kurum temizliği vs vs bir sürü masraff yaptım toplam 48 bin liralık. detaylı faturası var ama şuan aklımda bi kurum kalmış. artık 37 bini verebilecek ne maddiyatım kaldı ne de moralim. aldığım günden beri aracın motoruna masraf etmekten kozmetiğine 1 kuruş bile harcayamadım. 2 aydır sileceğim kırık. kafamı yolcu tarafına uzatarak yola bakıyorum. farları bile temizletmedim. 1 aydır da yıkamıyorum. elim varmıyor. bütün keyfimi kaçırdı araba. 2020 temmuzda satın aldım. o günden bugüne araca yaptığım toplam masraf 65 bin lira. ama bi gün de keyifle bi uyarı sesi duymadan gaza bastın mı derseniz, hayır! her kontak çevirdiğimde bi korku, her gaza bastığımda bi korku. işe gidip gelirken kullanıyorum bir de. hersabah işe giderken, iş yerinden eve gelirken bugün kime rezil olacağım korkusu da cabası. hanımla da aramı kötü etmeye başladı araba. çatır çatır keyifle yiyebileceğimiz, çocuğumuza harcayacağımız parayı arabaya harcıyoruz. maalesef giresunda ustası da en ufak arıza için orduya gidiyorum. ordudaki abime de güveniyorum ancak dediğim gibi 37 bin liralık masraf artık bana urada dur diyor. satışa koydum bakan eden de yok maalesef. aracımı çok seviyordum. araçta olan özellik çoğu 2020 model araçta yok. duruşu gidişi harika ama satıp volkswagen grubu bi araca geçersem diye adak adadım yeminle. :( bu sorun başına gelen, daha ucuza çözülmesine yardımcı olabilecek, akıl verebilecek arkadaşlar var ise en azından 1-2 kelam ederse memnun olurum. |
|
Serdar02
1. Vites Kayıt Tarihi: 10 Eylül 2022 Konum: Adıyaman Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Arkadaslar herkese selamlar. Vites kutusu arızası için ilk yapmanız gereken şey fren müşürü değişimi yapın. Fren müşürü kitlenince bu hatayı verir. Benim 2 defa başıma geldi. İlkinde tamircim akıllı diye o değişmişti. İkincide kendiniz bile değişe bilirsiniz.
|
|
Mucahitdmr
1. Vites Kayıt Tarihi: 21 Temmuz 2022 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Mucahitdmr
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhaba herkese ,
Benim araç pejo değil fakat kardeşi citroen c4 vites kutusu arızası mağdurlarından biriyim araç 136 binde elime geçti ve aldığımdan beri araç soğukken ilk çalıştırmada hatayı veriyor , ben almadan önce triger seti devir daim , şanzuman yağı robot yağı ve debriyaj seti değişmiş. Sonradan keşfettim ki araç eğer ilk çalıştırmada ikaz ışıkları sönmeden çalıştırılırsa hatayı veriyor , söndükten sonra çalıştırırsam hiçbir sorun yok. Bugün 146 binde ve yolda giderken pek hata vermedi 1 2 kez dışında ondada 1 kere a dan n pozisyonuna düştü kenara çekip tekrar n ve a yaptım düzeldi devam ettim. Fakat gerçekten aşırı piskoloji bozan bir durum çünkü aracı ne zaman valeye versem araç hiç bana gelemedi hep ben ona gittim. Ama verdirmemeyi de valelerle neyi farklı yapıyoruz konuşmalarımız sırasında anladım. Bugün 146 bin bakımı sırasında orjinal arıza tespit cihazı ile baktık ve şu 3 kod var. P0944 , p1733 , p1755 . Bunları sildirdik ve tekrar vermesi halinde yine gel bakalım diyeb ustama yarın sabah gideceğim bakalım aynı kodlar devam ediyor mu. Bu arada akü den bende şüphelenip mutlu 70amper agm aküyü 70 amper varta agm ile 2 ay önce değiştirdim hiçbir şey düzelmedi. Tek sorunum bu ve ben bu sorunu çözmeden en azında sebebi gerçekten öğrenmeden satmıyacağım.
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Usta hatasından kaynalı bir durum kardeşim soketleri takarken vs. bir şeylere zarar vermiş olabilir. Koyulan yağ bile uygun değilse bu sıkıntılar olabiliyor. yağ seviyesinde bir eksilme varmı. kontrol ettiniz mı.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
Gamaxd
1. Vites Kayıt Tarihi: 01 Mayıs 2022 Konum: Denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Aracıma ağır bakım yaptırdım. (Triger seti vs.) Bu sırada şanzıman robotunun yağ deposu yağ kaçırdığı için yağ deposunu değiştirdik. Depo değişirken bir tane vida için robotda sökülüp takıldı. Ancak sonrasında elektronik olarak defalarca şanzıman alıştırması yapılmasına rağmen şanzımanım otomatik vites kutusu arızası veriyor. Baskı balata bir önceki değişimi 140.000 km iken daha 65.000 km oldu ve aracım bu işleme kadar sorunsuzdu asla kaçırma vs. yapmıyordu. Şuan yaptığı sorun: aracım ve şanzımanım ısınırsa kalkarken silkeleme yapıyor. ( devirli kaldırırsam sorunsuz) ancak asıl büyük problem eğer araba tamamen soğursa asla yerinden kalkmıyor çünkü debriyaji o kadar hızlı bırakıyorki aracım stop ediyor sonrasında ise otomatik vites kutusu arızalı uyarısı vererek olduğu yerde kalıyor. Usta baskı balatayı değiştirirsek düzelir diyor ancak asla ve asla aracımda baskı balata sorunu yoktu. Robotla alakalı arıza yaşayan var mı ? Araç peugeot 3008 1.6 hdi allure 2011
|
|
sonerkyl
MODERATOR Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 17106 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Muhtemelen hocam yağ seviyesi sıkıntısı olabilir. yada uzun süre değişmedi ise ondan kaynaklıda olabilir.
|
|
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000) 308 1.6 vti (2012) 206 1.4 FEVER (2007) Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır. |
|
aliozdemir
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2019 Konum: KAMU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı aliozdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhaba eğer daha baskı balata ve bilyeniz değişmedi ise öncelikle buradan başlayın şayet yakın bir km de değiştirdiyseniz bilye sorunlu olabilir birde robotizenin bilyeye basınç sağlayan yağını değiştirin bazı ustalar bu yağa ömürlük deselerde değiştirmek doğru olanı bendeki sorunlar baskı balata volant bilye ve yağ değişimi sonra çözüldü
|
|
Mmtdrgt
1. Vites Kayıt Tarihi: 09 Ocak 2022 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Merhaba arkadaşlar.2011 179bin km Auto 6r 3008 kullanıcısıyım. Benim aracımdaki soruna benzer bir sorundu sizinki sanırım. Sabahları genelde ilk çalıştırmada yaşıyorum bu sorunu otomatik modda 1 vitesle kalkış yaptıktan sonra ikiye atıyor aracı bir anda 3 vitese geçiş yapıp devir birden yükselip kavrama olmuyor gibi 2 ye atıyor sonra orda da aynı şekilde bir kavrama yapmıyormuş gibi olup normale dönüyor genelde ilk kalkışlarda yasıyorum bu sorunu manuel modda kullandıgımda bu sorun olmuyor gibi bende genelde ilk kalkışlarda manuel kullanıyorum yetkili servis ayrılma sanayi ustası baskı balatadır o dedi ama baskı balata konusunu araştırdıgım şekilde herhangi bir kvrama sorunu yaşamadım ekranda da herhangi bir arıza kodu belirmiyor bu konuda bilgisi olan var mı yada sizin arıza sorunu da bu şekildeniydi herkese teşekkür ederim.
|
|
satas2325
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Eylül 2021 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı satas2325
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ali hocam sağol. Baski balata ile alakalı hic bir islem olmamış sanirim. Bende olmadı onu biliyorum. Km 123 binde. Sende yağ degisiminde bazi kecelerden yada conta ,o ring v.s. bahsetmişsiniz . O konuda biraz daha detay verebilir misiniz. Birde robot yagi ne kadar alıyor.Tşk ederim. Çok sağol.
Düzenleyen satas2325 - 22 Eylül 2021 Saat 15:04 |
|
aliozdemir
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2019 Konum: KAMU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı aliozdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhaba eğer baskı balata bilye ve volant değişimi yapmadı iseniz km nizi bilmiyorum ancak öncelikle bunlara değiştirin tabiki bu değişimde mutlaka robot yağı ve şanzıman yağınızıda değişecek iaksiyoner(robot) yağı zamanla deforme oluyor. Bende sorun yaşadığında bir çok servis beyin arızası, robot arızası gibi teşhisler koydular bizim araçlarda km olarak vakti geldi ise baskı balatanın tam olarak bitmesini beklememek gerek
|
|
satas2325
1. Vites Kayıt Tarihi: 22 Eylül 2021 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı satas2325
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Ali bey selamlar. Bendede 2011 mod. 5008 var. Baskı balata ile sorunlar yaşıyorum. Arabanın vites geçişlerinden sonra çekişi gayet normal olmasına rağmen otomatik modda vites geçişlerinde gaz pedalı basılı pozisyonda devir çok fazla artıyor kavrama daha sonradan geliyor bu sebeple hep manuel modda kullanıyorum. Kocaeli'de yaşıyorum burada özel servise ve yetkili servise gittim. Özel servis Peugeot Citroen servisten ayrılma arkadaşlar baskı balatanın normal ama kavrama robotunun işini tam yapamadığını söylediler. Yetkili servis ise zaten baskı balata ve etrafındaki bütün donanımların değişmesi gerektiğini bayağı da yüksek bir meblağ olarak söylediler. Size sormak istediğim baskı balata robot yağı ve şanzıman yağı, bunları yazmışsınız bu yağları değiştirerek çözüme kavuşma durumun var mı acaba? Tşk ederim.
|
|
aliozdemir
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2019 Konum: KAMU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı aliozdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
Merhaba 1,5 yıl önce yukarıda yazdığım sorun, havaların soğuk olduğu sabah saatlerinde aracı çalıştırmam sırasında yeniden görülmeye başlandı. 1 yıl önce her ihtimale karşı baskı balatayı set halinde almıştım. Aracımın 158.000km de olması ve sıfır olarak alındıktan sonrada hiç baskı balata değişimi yapılmaması nedeniyle sorunun çözümüne yönelik olarak ilk olarak baskı balata, bilye, volant, şanzıman yağı ve robotize(robot) yağı değişimine gittim. Çok şükür sorun çözüldü.
Baştan itibaren robot yağından(yağın özelliğini kaybetmesi) şüpheleniyordum. Gerçekten de yağ hafif köpüklenmiş su gibiydi ve depo kapağında bulunan tahliye deliğinden dışarıya doğru akıntı yapmıştı. Balatada tam olarak bitmemiş 10-15 bin daha gider gibiydi. Aksiyoner pompa ile deposunu söküp depodaki yağı boşaltıp içini de güzelce temizledikten sonra yeni yağı koyduk.Araç çalıştıktan sonra aksiyoner pompası depodaki yağı baya çekiyor çalışırken eksileni tamamladık. Aksiyoner pompası ile depo bağlantı yerindeki plastik contayı ve yatağını iyi temizledik gerçekten aksiyoner pompa yatağında ve conta da ciddi çapaklamalar vardı. Bu da contadan yağ sızmasına neden olabilir. Sağ olsun Hüseyin Usta (Mersin Toroslar UÇAR OTOMOTİV) her şeyi ciddi bir özenle ve itinayla yaptı. Aracın Şanzıman yağı, fabrika olarak 2,2 lt olarak belirmiş olmasına rağmen Hüseyin usta araçın şanzıman haznesinin 5 lt ye yakın olduğunu bu araçlara genelde 3 lt yakın şanzıman yağı koyduklarını ve şu ana kadarda sorun yaşamadıklarını hatta vites geçiş seslerini ciddi derecede azalttığını söyleyip 3 litreye yakın yağ koydu. Şuan itibariyle vites geçişleri gayet sessiz ve stabil inşallah sorun yaşamayız.Gerçi forumlarda daha çok tam otomatik araçiarın şanzıman yağlarının fazla konulmasının sorun yaratacağı belirtiliyor. Auto6R araçlardaki şanzıman aslında manuel ek olarak robot var ve manuel şanzuman yağları kullanılmakta. şanzıman yağı olarak total gear 8 75w80 Robot yağı olarak ELF Speedmatic yağ baskı balata volant bilye(FTE) alarakta Valeo kullanıldı. Aracın Orjinalinde çıkan baskı balata ve volant ta Valeo |
|
Glemurri
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Mayıs 2020 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 9 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Ben forumda yeniyim yeni bir 508 sahibi olarak hepsi basıma geldi .Arabanın alt muhafazasını ve üstten su alıyormu kontrol et benim araçta vites kutusu arızası veriyordu alt muhafaza yokmuş takınca o hata ortadan kalktı . Birde yağ deforme olmuş olabilir şanzıman yağını yenilemekte fayda var katılaşıyor olabilir şanzıman yağı . Akü ve sigortalari yenilemekte abuk subuk arızalar icin iyi bir cozum . Psa nin programı olan bir yerde şanzıman alıştırması güncellemesi yapmakta sorunu çözebilir vites geçişlerini güzelleştirir .
|
|
aliozdemir
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ağustos 2019 Konum: KAMU Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı aliozdemir
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
merhaba havaların ısınmasıyla mersin de oturuyorum haklı olarak Mersin ne kadar soğuk olur diye düşünebilirsiniz yani havaların sabah saatlerinde ısısı 10 derecenin üzerine çıktıktan sonra 15-20 günde tekrar eden sorun gitti bir daha sorun yaşamadım. hatta baskı balata, bilye ve valont set halinde aldım. Hala aracın arkasında duruyor. yaklaşık 1 ay önce de yolda abs esp ve motor ışığı yanıp araç güçten düşünce durdum. önce akü başlığını söküp biraz bekledikten sonra arızalar gitti ve yola devam ettim. Daha sonra servise gittim dört enjektörün arıza olduğunu ve birinin kısa devre yaptığını Enjektör değişimi gerektiğini belirttiler . Ancak araçta klasik enjektör arıza belirtilerinin hiçbiri yok. yetkili simens-bosh servisinde hareket halinde aracı makineye bağladık baya gezdik tepkilere ve çalışma da sorun gözükmüyor sadece bir enjektör çalışma değerlerinin dışında gözüküyor(kötü yakıttan da kaynaklanabilir zaten opetten normal dizel aldıktan sonra sorunu yaşamıştım.) Enjektörcü sadece enjektör bakımı önerdi.
Yabancı forum sitelerinde benzer sorunları yaşayanlardan bazıları bu durumlarda gerek P1755 arızası gerekse enjektör (kısa devre ve tüm enjektörde hata) hatalarında öncelikle akü kontrolü yapılaması gerektiğini öğrenince, Akü aldığım yere gidip aküye baktırdığımda yaklaşık 8 ay önce taktığım mutlu akümün voltaj değerinin 10 civarında olduğu ve akünün şarj olmadığı yani akünün sorunlu olduğunu gördüm. Garantiden akü değişimi yapıldı sonrasında herhangi bir sorun yaşamadım. Ayrıca enjektör arızaları kaydı da ortaya çıkmadı. Yani kısaca şimdilik her iki sorunun akü den kaynaklandığına kanaat getirdim. Sizin araç 208.000 km üzerinde baskı balata orjinalmi yani hiç değişmedi mi , Benim araç 150.000 km de ve üzerindeki baskı balata ,volan ve bilye ilk haliyle orjinali ancak çekişlerde kalkışta her hangi bir sorun yok ben bu aracımı nerdeyle sıfırken almıştım. Bu araçların elektronik donanımları çok en ufak bir elektrik akım bozukluğunda bir çok arıza ışığı yakabilmekte ve özellikle hassas olan motor ve şanzımanı korumaya almakta ve devre dışı bırakmaktadır. ben hep öyle yaptım size tavsiyem her hangi bir sorun yaşamanız durumunda öncelikle akü başlığını sökün 5 dakika bekledikten sonra takın sorun yok ise, arızanız elektroniksel olma ihtimali güçlü dür , şayet akü başlığını söküp takma sonrasında sorun devam ediyorsa o zaman mekanikseldir. Bu durumda işi ciddiye alın Birde benim araç hep akü erken bitiyor. akünün garantisi bitti mi genelde aküm de bitiriyor 2 ayda bir mutlaka akünüzü ölçtürün iyi günler
|
|
Ali gbk
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Mayıs 2020 Konum: Evli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bende suan ayni konu yazacaktim. Ayni sorun benim arabamda var. Ilk kez akü cikardigim gibi geri duzeldi. Ama dün sabah araba calisti ve p1755 hatasi cikti. Ne yaptiysam vites geciremedim. Diagbox ile testler yaptim gene ayni. Sanki baski bilyasindaki sensor hatali gibi arabam 208.000kmde ve öpür hafta balata+volant+baskibilyasini degistirecegim ins sorun gider bu sekilde.
Farkettimki araba kapali iken debriyaj 13.77mm de duruyor araba calisinca 14.13mm cikiyor . Referance position kapalı iken 5.71mm de durmasi lazim yaziyor ama sanki debriyaj takilmis gibi
|
|
Yanıt Yaz | Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |