Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 206 SABAH SİLKELEME TEKLEME ÇÖZÜLMEDİ
    Gönderim Zamanı: 20 Temmuz 2017 Saat 17:16
Deneyip göreceğiz :) inşallah
Yukarı Dön
tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 20 Temmuz 2017 Saat 13:03
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?


Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 


Yok hocam. Gaz kelebeğini hiç temizletmedim. 58 binde aldım aracımı, ondan öncesini bilemiyorum pek. Yani kelebek temizliği ile çözülür diyorsunuz.

Büyük ihtimal çözülür. Bujilerde yeni zaten geriye bir tek kelebek kalıyor. 
Yukarı Dön
OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2017 Saat 10:33
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?


Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 


Yok hocam. Gaz kelebeğini hiç temizletmedim. 58 binde aldım aracımı, ondan öncesini bilemiyorum pek. Yani kelebek temizliği ile çözülür diyorsunuz.
Yukarı Dön
tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2017 Saat 09:22
Orjinalini yazan: OguzhanKucuk61 OguzhanKucuk61 Yazdı:

Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?

Gaz kelebeği bu sorunu yapar ama kolay kolay kirlenmez. 10 bin km falan önce temizletdiyseniz problem olmaz. Tekrar olursa pc bağlatmak lazım buradan bir şey söylemek zor 
Yukarı Dön
OguzhanKucuk61 Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Aralık 2015
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2344
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı OguzhanKucuk61 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 22:15
Dün tam bu saatlerde kontak kapatıp evime girdim. Ve az önce yani son kontak kapamadan 24 saat sonra çalıştırdım ve hırhır etti. Sarsıntılı bi çalışma oldu ve kabine de yansıdı. Yani hafiften sallandım. Bujileri 80 bin bakımında değişmiştim. 92 binde şuan aracım. lpg yok. Herhangi bir bakımsızlık yok. Neden böyle yaptı acaba ?
Hafif bir rölanti dalgalanması mevcuttu zaten. Gaz kelebeği temizliğini ihmal ettim. Acaba ondan mı ?

Düzenleyen OguzhanKucuk61 - 17 Temmuz 2017 Saat 22:17
Yukarı Dön
tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 20:47
Orjinalini yazan: kajmeranist kajmeranist Yazdı:

Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

<span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:</span><br style="margin-top: 0px; color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*boğaz kelebeği temizletilir</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">*sıfırdan kalibrasyon yapılır</span><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><br style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;"><span style="color: rgb20, 20, 20; font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; font-size: 14.6667px; : rgb252, 255, 255;">akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...</span>


Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.


Hangi sehirdensiniz hocam
Yukarı Dön
omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 16:22
Tüm yazılanları denedim ve sonuç alamadım garip bir sıkıntı
Yukarı Dön
kajmeranist Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Temmuz 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 6
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı kajmeranist Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 12:54
Orjinalini yazan: tsufrankwoli tsufrankwoli Yazdı:

Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...

Hocam arabayı bir gün çalıştırmayalım marş çevirince hırhır edip stop ediyor. Bujilerdeki nemi aldık belli bir zaman düzelmişti şimdi tekrar olmaya başladı. Bu yazdıklarınız iyi gözüküyor ama uygulamak için usta lazım işte.
Yukarı Dön
tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (1) Teşekkür(1)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 09:54
Bir deneyin hocam problem bence kesinlikle bundan. 

Arkadaşlar sorun tamamen kalibrasyon ile ilgiliydi sanırım, bi süre tekrarlayıp tekrarlamadığını görüp öyle yorum yazmak için bekledim. en son gittiğim yerde (samsun-erimler oto) sıfırdan kalibrasyon yaptırdım. eskiden benzin haritası ile lpg haritası tam oturmuyormuş, araç fakir karışım algılayıp benzin haritasını zenginleştirdiği için sabahları benzine boğulma durumu yaşanıyormuş. ayar esnasında kalibrasyon bölümünde harita noktalarını usta tam üst üste getirip kaydetti, sonrasında daha en ufak bir sorun yaşamadım. Burada küçük bir püf nokta var, regülatör değişimine karar vermeden önce, dikkat etmeniz gereken sabahları geç marş alma olup olmadığı imiş, bu durum olursa regülatör diyaframında oluşan çatlaklardan manifolda gaz sızdırması olabiliyormuş. bende geç çalışma olmadığı için, bütün oklar kalibrasyonu gösterdi. Benzer bir sorun yaşayan olursa izlemesi gereken yol haritası:

*lpg'nin sigortası sökülüp tamamen devre dışı bırakılır
*boğaz kelebeği temizletilir
*benzin depo ve enjektör temizleyici atılır (wurth tavsiye edilir)
*akü kutup başları sökülüp birkaç dakika beklenerek benzin haritası Ecu değerlerinin fabrikasyon ayarlara dönmesi sağlanır.
*bir hafta hiç tüpe geçmeden benzinle gezilir
*sıfırdan kalibrasyon yapılır

akü kutup başlarını sökmek çok önemli, yoksa aynı tekleme hiç lpg'ye geçmeseniz de devam ediyor, kutuplar sökülüp takıldığı anda düzeliyor zaten bu sorun. amacımız benzin ecu değerlerini fabrikasyon değerlerde tutmak için hatasız lpg kalibrasyonu yapmak...
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:56
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor

peki hocam benzin de yapıyorsa öncelikle gaz kelebeğini ve map sensörünü güzelce temizletin bu arada benzin enjektörlerini nasıl kontrol ettiler. söküp makineye bağlayıpmı yoksa kabaca gözlemi kontrol ettiler.


Düzenleyen sonerkyl - 17 Temmuz 2017 Saat 08:56
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2017 Saat 08:54
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı

hocam kusara bakmayın uzun süredir aktif olmayınca görmemişim sorunuzu. benim araçta aynen sizin gibiydi benzine yanma odasında su karıştığı için tekleme yapıyordu ancak lpg ile çalıştırınca tekleme yapmıyordu. sebebi lpg yandığı zaman belli oranda su buharı çıkar onun için tekleme olayı lpg pek fark ettirmez araç. 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2017 Saat 19:25
Arkadaşlar silindir contası değiştirdim araç hala aynı gittim parayı geri aldım neyden olabilir bu lanet sıkıntı bir türlü geçmiyor
Yukarı Dön
omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 18:09
O dediğin ikisini aynı anda yakma sıkıntısını anlamak için LPG ustası lpgyi komple kesti ve araç yine aynı sıkıntıyı yaptı geriye bir tek üst kapak kalıyor ama LPG basınçlı gaz da olsa sonuçta buji üst kapaktan dolayı ıslak ise onu da yakmakta zorlanmaz mı
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:58
yakıttan dolayı hocam birisi sıvı digeri basınçlı gaz oldugundan kaynaklı peki bujilerde ıslaklık gözlemledimi usta kontrol derken hepsini söktümü. bir ikinci sebep ise iki yakıtında yanma odasında aynı anda yanmasından kaynaklanabiliyor. bu arada benzinde kaç km kullandınız.
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:46
Malesef o kadar bilgim yok bide şey sorucam bu silindir kapak contası ilk çalışmada sıkıntı yapıyor ya peki ben sabah LPG de çalıştırınca neden sıkıntı yapmıyor ben LPG tuşuna basılı tutup aracı çalıştırıyorum tek bir sıkıntı yok
Yukarı Dön
tsufrankwoli Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Ağustos 2015
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 152
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tsufrankwoli Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:16
Radyo şifresini biliyorsanız. Kutup başını 5-6 dk çıkarıp takın. 
Rölantide bi problem var  mı ? 
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 17:01
rica ederim hocam ama dediğim gibi öncelikle siz bir benzinli biraz kullanın 
Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:44
Eyvah eyvah diyelim o zaman sanırım benim sıkıntı da bu sebebden hiç birşey çözmesi sanırım bu çözecek de bakalım teşekkür ederim
Yukarı Dön
sonerkyl Açılır Kutu Gör
MODERATOR
MODERATOR
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Nisan 2015
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 17106
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sonerkyl Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:38
Orjinalini yazan: omrhalici omrhalici Yazdı:

Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının

aslında conta pahalı deil ama yapılan işlemler fiyatı arttırıyor malesef

1- kapak taşlanacak rektefeciye gidiyor (200 tl)
2-conta (90 tl) ekstra bir kaç conta daha çıkıyor (100-120 tl) buluyor.
3-motor yağı ve filtresi (100 tl) ortalama dedim özel servis olunca 20-30 tl artıyor.
4-antifiriz 40 tl
5-soğutma suyu sistemi temizleme (20-30 tl)
6-işçilik 200-250 tl ustasına göre değişiyor.
7-ıvır - zıvır birkaç işlem daha çıkabilir.

Peugeot 106 1.4 (1997)
Renault Scenic 2.0 16v (2000)
308 1.6 vti (2012)
206 1.4 FEVER (2007)
Kötü Araç Yoktur. Bakımsız Araç Vardır.
Yukarı Dön
omrhalici Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2017
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 23
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı omrhalici Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 10 Temmuz 2017 Saat 16:33
Baya tuzlu imiş servis mi değiştirdi conta fiyatına baktım en pahalısi 90 TL görünüyor silindir kapak contasının
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Çözülemeyen gaz kesme arızası son mesaja git 267 0 tunakrf
konu icon Soğutmalı Torpido Gözü son mesaja git 2477 1 burak0701
konu icon ARKADAŞLAR Bİ SORUNUMA ÇÖZÜM BULALIM LÜTFEN. son mesaja git 4564 9 telliogluorhan
konu icon hararet sonrası stop etmesi son mesaja git 248 0 egecaglar
konu icon 207 far ayar vidası yerinden çıktı son mesaja git 227 0 Ayan
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 4406 2 407aziz
konu icon Peugeot 206 1. Vitesten 2.vitesen geçerken vuruntu son mesaja git 4676 9 sedatdizin
konu icon DTC P1351 son mesaja git 40305 12 Ebulfeth
konu icon 208 yağ yakma son mesaja git 595 0 barisF
konu icon Otomobil Neden Hararet Yapar.? son mesaja git 19135 8 brs3393brs
konu icon Serdar Yıldırım Hikayeleri son mesaja git 6104 7 Serdar102
konu icon Atatürk'ün Gölgesi Yeter - Serdar Yıldırım son mesaja git 523 4 Serdar102
konu icon Külbütör yağ sızıntısı ve sesi yardım son mesaja git 848 1 Warcry
konu icon Kapı kilidi son mesaja git 13479 6 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 4 0 brs3393brs
konu icon Merhaba tanışma son mesaja git 1 0 brs3393brs
konu icon Merhabalar son mesaja git 6 0 tunakrf
konu icon Peugeot 1.2 Puretech genel bakım ve değerlendirme son mesaja git 1434 0 Dustero59
konu icon 2024 Model Yeni Peugeot 2008 Type-C Sorunu son mesaja git 1018 0 ergunasaf
konu icon Peugeot 206 kilit unutma sorunu son mesaja git 1736 0 Sabri45
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 SEPTEMBER EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Serdar102 9
brs3393brs 4
tunakrf 2
Warcry 2
barisF 1
Ebulfeth 1
sedatdizin 1
407aziz 1
Ayan 1
egecaglar 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English