| 
  | 
jant ve flanş | 
 
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa 123> | 
| Yazar | |
   
   sinan-s  
   
   1. Vites  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Konu: jant ve flanşGönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 23:33  | 
 
| 
   
    
   Her zaman gerçek şudur..Orj jant lastik gibisi yok..
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 23:29 | 
 
   
   
 Yanlış bilgi flanş 304 veya 316L paslanmaz çeliklten CNC de işelenerek yapılıyor Ama Sanayide yaılanlar Carbon Steel Yani bildiğin çelik Ama yinede orjinal jant tavsiyenize katılıyorum Bir de Üyelerimizi tanıyalım bölümünden kendinize tanışma Topici açarsanız seviniriz ![]()  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   lutfuk  
   
   1. Vites  
   Kayıt Tarihi: 23 Aralık 2008 Konum: sakarya Durum: Aktif Değil Mesajlar: 45  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 23:16 | 
 
| 
   
    
   arkadaşlar size tavsiyem yanlış anlamayın ancak aracın ojinal jantlarını almak daha avantajlı flanş denilen şey neticede sertleştilmiş pvc parçalanmıyacağını kim garanti edebilir? 
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   hasimayaz  
   
   3. Vites  
   P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 23 Nisan 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2422  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    Yanıt Yaz 
     Alıntı hasimayaz 
     Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  
      Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 21:25 | 
 
| 
   
    
   Ofset kesinlikle araca ayrı bir hava katıyor. eğer aracı çok basma delisi değilsen. Spacer yerine ofset düşünmeni tavsiye ederim. Adeta aracı daha büyük bir sınıfa sokuyor. Aracın baskı yüzeyide genişlediği için virajlarda daha iyi bir yol tutuş sergiliyor. + titremede minumumda kalıyor. Kim ne derse desin ofset her zaman tercihimdir.
 
   
  ![]()  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 21:17 | 
 
| 
   
    
   rica ederim abi görevimiz
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 21:12 | 
 
| 
   
    
   eyvallah melih sağolasın  
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 20:58 | 
 
| 
   
    
   konu site için sorularınız ve önerileriniz bölümünden aracınız hakkındaki tüm sorular kısmına taşınmıştır bilginize...
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 11:33 | 
 
   
   
 O.Z RACİNG UNUTMUŞSUN KARDEŞİM 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sinan-s  
   
   1. Vites  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 11:30 | 
 
| 
   
    
   Benimde arkalarda kullandım gayet memnunum..Uzun bijonları ile birlikte..
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 11:27 | 
 
| 
   
    
   Geldimmm.. flanş(spacer) ısadece önlerde kullanırsan olur.. gerçi arka basıklığı da çok önemli bunu bilmeden söylüyorum.. benin arka basıklığım standart.. o yüzden sadece bir çift flanş ile kullanıyorum.. sorun yaratmadı suana kadar yüksek süratlerdeki titreme dışında.. bu illaki olucaktır ama kesin değil.. aldığın malzemenin jant metaliyle uyumu bile etkili.. ET olaylarını çok matematiksel söylemeden anlaşılır dillet söyliyeyim.. 306 gti 206 cc jantlarında önlere mutlaka sart spacer.. nedeni ise tam sağ tam sol olayı.. yinede sürtücektir eğer aracında 4 cm yay varsa ;) et si yüksek olmayan bir jantta ise yani biraz önce söylediğim jantlardan daha düşük bir et değerine sahip jant alırsan sürtme olmıcaktır.. et nedir peki? bildiğimiz ofsetin jant içinde kalan kısmı diyebiliriz ;) 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   kann87  
   
   1. Vites  
   P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2008 Konum: ACIBADEM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 529  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 24 Aralık 2008 Saat 00:21 | 
 
| 
   
    
   deran abı paylasım ıcın tesekkuler
    
   
   | 
 |
| 
   
     
     -küfürbaz gizemli rapci-
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:53 | 
 
| 
   
    
   deran abi çok teşekkürler bilgiler için eyvallah abi  
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:50 | 
 
| 
   
    
   Deran baba döktürüyor.Maşallah maşallah!!! 
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:47 | 
 
| 
   
    O zaman bu tarz bir spacer kullanman gerekecek 106 nın Ofseti ET 15 dir 4*108 jantlar peugeot ve ford gurubunda vardır ekseriyetle eğer alacağın jant 206 içinse Orj ET 25 (4 kapılarda) ET 28 tek kapılarda dır bu durumda 1 cm spacer yeterlidir bence ama alacağın jant ford ofsetli ise ET40 dır o zaman 2cm gerekebilir ![]() ![]() ayrıca yüzük ve uzun bijonda alman gerekecektir ![]() ![]() Eğer Bijon aralıkları olsaydı bundan kullanman gerekirdi  
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:32 | 
 
   
   
 ofset deran abi.bijonlar tamam 4x108 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:17 | 
 
| 
   
    
   Ahmetcim almayı düşündüğün jantlar ofsetten mi dolayı problem cıkarıyor yoksa bijon olculerınden mı ona gore tavsiyede bulunacağım 
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   sinan-s  
   
   1. Vites  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: Bostancı/S VRJ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2643  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:07 | 
 
| 
   
    
   Orjinalleri sattın mı abi..
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:06 | 
 
| 
   
    çeşit bol olunca daha kötü:) ben beğenemem kardeş kolay kolay en iyisi şu kafama yatan jantı hafta sonu taktırayım ben arabayı görünce midem bulanıyor sac jantlarla :)  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   MirakGTI  
   
   1. Vites  
    
   Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008 Konum: TU5J4L Durum: Aktif Değil Mesajlar: 680  | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 22:00 | 
 
| 
   
    
   maslakda wheel tunıng war naımıstaın ın orda abı orada çeşit bol
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   Guests  
   
   MISAFIR  
    | 
  
   
      Mesaj Seçenekleri
    
        Teşekkür(0)
      Alıntı   Cevapla
   
     Gönderim Zamanı: 23 Aralık 2008 Saat 21:59 | 
 
| 
   
    
   iş bitmiş Ahmet abi koy parçayı, parçala!!!
    
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
    Yanıt Yaz  
   | 
  Sayfa 123> | 
| Forum Atla | Forum İzinleri  ![]()  Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma  | 
 
     
  | 
	
	Bizi Takip Edin   
 
  | 
	|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||