Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT TURKEY FAN CLUB GENEL >Haberler
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - Mazda 6 inceleme
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Mazda 6 inceleme

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
sinan-s Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Mart 2008
Konum: Bostancı/S VRJ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2643
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı sinan-s Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Mazda 6 inceleme
    Gönderim Zamanı: 22 Aralık 2008 Saat 13:39
Paylaşım  için teşekkürelr..MAzda alınmaz
Yukarı Dön
Kadir 106 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ağustos 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 214
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kadir 106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Aralık 2008 Saat 13:39
önden honda civici arkadan toyota corollayı andırıyo sanki
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Aralık 2008 Saat 13:39
Orjinalini yazan: VS 3915 VS 3915 Yazdı:

ben mazda 6 yı  gordum arkadaşlar cok guzel arkası falan ama piyasaya cıktığını bilmiyodum
 
bende aracı ilk arkadan gördüm gercekten güzel olmuş arka kısım
Yukarı Dön
Kadir 106 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 31 Ağustos 2008
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 214
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Kadir 106 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Aralık 2008 Saat 13:38
ben mazda 6 yı  gordum arkadaşlar cok guzel arkası falan ama piyasaya cıktığını bilmiyodum
Yukarı Dön
musti Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2008
Konum: İSTANBUL 2TELLİ
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 102
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı musti Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Aralık 2008 Saat 13:37
PAYLAŞIM İÇİN    SAGOL
Yukarı Dön
iLLeGaL Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Kasım 2008
Konum: YenibosnA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 552
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı iLLeGaL Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Aralık 2008 Saat 13:36
paylaşım için teşekkürler araç güzel görünüyor...
Bugünü unut, dün geçti, acaba yarın var mı?
Gençliğine güvenme, ölen hep ihtiyar mı?
Ya İslam'da erirsin, ya inkar'da çürürsün.
Yol Mezar'da bitmiyor,
GİRDİĞİNDE GÖRÜRSÜN
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 22 Aralık 2008 Saat 13:34
Mazda6

Japon otomobil üreticisi Mazda, ürün gamındaki modelleri yenilemeye devam ediyor. Yeni bir tasarım felsefesi ile yola çıkan Mazda, bu kapsamda orta sınıfdaki iddialı sedan modeli Mazda6'yı tepeden tırnağa yeniledi.

Yeni Mazda6, sıradışı tasarım çizgisi, yeni nesil verimli motoru ve konforlu iç mekanı ile sınıfındaki rakiplerine meydan okuyor.

Yeni Mazda6'nın dış tasarımı ilk bakışda dikkatleri üzerine çekiyor. Mazda'nın yeni tasarım anlayışı ile şekillendirilen dış tasarım dinamik, atletik ve akıcı yapıya sahip. Yeni Mazda6'nın ilk dikkat çeken dış tasarım öğesi farları. İç içe geçmiş baklava desenleri şeklinde dizayn edilen ön ve arka farlar, uzakdan bakıldığı zaman yeni Mazda6'nın farklı bir araç olduğunu hemen belli ediyor. Aracın farları bu segment için yeni standartlar belirleyen şık, elips şekilleri ve karmaşık bir yüksek teknoloji içeren iç tasarıma sahip.

Pürüzsüz ve şık yan profili, kıvrımlı tavanı ve ilk bakışda dikkat çeken tampon kavisleri, Mazda'nın göz kamaştıran dış tasrımını oluşturuyor. Arkadaki C kolonu, yanlamasına "V" tasarımı sergileyerek hız duygusunu artırıyor.

Ön bölümde Mazda'nın imzası olan beş noktalı ızgaranın müthiş evrimi göze çarparken, spor otomobil hissini destekleyen geniş hava girişi ile birlikte yanlardaki daha küçük hava aralıkları sağlam, agresif ama zarif görünümü destekliyor.

Mazda6'nın istisnai ölçüde hafif olan sağlam gövdesi daha keyifli ve eğlenceli bir sürüşü desteklerken yakıt ekonomisini de olumlu yönde etkiliyor. Yüksek süratlerde giderken dengeyi sağlamaya yardımcı olan üstün aerodinamik performans da yakıt ekonomisine katkıda bulunuyor.

Yeni Mazda6'da Comfort, Dynamic, Dynamic+ ve Exclusive olmak üzere dört farklı donanım seviyesi bulunuyor.Araç iç mekan konforu olarak önceki nesil modellerden daha fazlasını sunuyor. Konforlu bir yolculuk ön planda tutularak tasarlanan iç mekan, tam bir özgürlük ve rahatlık ile maksimum sürüş keyfi yaşamanıza olanak tanıyor. Aracın iç mekanında ilk göze çarpan detaylar konfor hissi ve sportif yapı.

Kabin içindeki sesler, havalandırmalar ve ışıkların tamamı, sürücü ve yolcuları rahat ettirmek üzere tasarlanmış koltuklar ve döşemeler ile birlikte, dikkatli biçimde gözden geçirilmiş.

Yumuşak görünümlü, kıvrımlı gösterge paneli ve sert, metalik görünümlü kontrol paneli, hafiflik ve kesinlik arasında çekici bir kontrast yaratan unsurlar arasında yer alıyor. Göstergeler, çekici bir görünüm ile işlevselliği birleştiriyor. Kadranlardaki dolaylı mavi aydınlatma, çarpıcı bir etki sağlıyor.

Sınıfında en üst düzey sürüş konumu ayarlanabilirliği sunan ve sürgülü bir kolçak barındıran yeni geliştirilmiş koltuklar, uzun süreli veya yüksek hızda yapılan yolculuklarda konforu garanti ediyor. Ayrıca direksiyon simidi ve vites kolunun konumu ile açısı rahat ve kolay işleyiş için sorunsuz tasarlanmış.

Büyük bir torpido gözü, ön orta konsolda çift tabanlı bir eşya gözü ve ön ve arkadaki dahili bardak tutucuları ile, küçük eşyalar için akıllıca tasarlanmış boş depolama alanı yeni Mazda6'nın iç mekanında esnek bir yapı oluşturuyor.

Yeni Mazda6'da serinlemek ya da ısınmak daha kolay. Isıtma, Havalandırma ve Klima (HVAC) sistemi üstün bir kontrol sunarak sürücü ve ön yolcu koltukları için ayrı sıcaklıklar belirlemenize olanak sağlıyor. Bu sayede ısınmak ya da serinlemek için herkese farklı bir seçenek imkanı sunuluyor.

Yeni Mazda6'nın bagaj kapasitesi eskiye oranla 10 litre artırılarak 519 litreye çıkarılmış. Bu sayede uzun yolculuklarda daha fazla eşyayı yanınızda götürme olanağı sağlanmış.

Yeni Mazda6 ülkemizde şimdilik 2.0 litrelik benzinli motor seçeneği ile satışa sunuluyor. 1999 cc hacmindeki bu motor 6500 d/dk'da 147 HP güç ve 4000 d/dk'da 184 Nm tork üretiyor. Test sürüşümüz esnasında 2.0 litrelik bu benzinli motorun orta sınıfdaki böyle bir sedan için oldukça ideal olduğunu gördük. Sıralı Sübap Zamanlaması (S-VT) sistemi, Değişken İndüksiyon Sistemi (VIS), elektronik gaz kontrolü ve çift susturucusu bulunan bu motor, gaza yüklendiğiniz anda kısa sürede tepki veriyor ve lazım olduğunda her daim istenilen çekiş gücünü üretebiliyor.

Yeni Mazda6 2.0 litrelik benzinli motoru ile son sürat olarak saatte 214 km hıza ulaşabiliyor. 0'dan 100 km hıza 9.9 saniyede ulaşan Mazda6 şehir içinde 9.8 litre, şehir dışında 5.4 litre ve ortalamada 7.0 litre yakıt tüketiyor. Bizim elde ettiğimiz test verilerine göre Mazda6 biraz daha yüksek tüketime sahip olsa da genel olarak bakıldığında agresiflikten uzak sakin kullanımlarda tutumlu bir araç olarak gözleniyor.

Mazda6'da yer verilen yeni süspansiyon sistemi bir yandan daha konforlu bir sürüş sağlarken, diğer yandan yüksek kontrol performansı sunuyor. Hızlı girilen virajlarda dengeli bir karakter ortaya koyan araç, sürücüsüne güven veriyor. Ancak bu yeni süspansiyon sistemi bize göre biraz sert bir yapıya sahip. Yol tutuşu ve viraj performansı olarak başarılı olan süspansiyon sistemi, bozuk yollarda biraz rahatsız edici olabilir.

Yeni Mazda6, Euro NCAP'in düzenlediği çarpışma testlerinden 5 yıldız alan araçlar arasında yer alıyor.Pasif emniyet bakımından takviye edilmiş gövde yapısı ve daha güçlü materyaller önden, arkadan ya da yandan bir darbe alınması durumunda endişeye yer bırakmıyor.

Çift-Xenon farlı Adaptif Ön Far Sistemi (AFS), virajlı yollarda görünürlüğü artırıyor ve kavşaklarda yayaların ve bisiklet sürücülerinin fark edilmesini kolaylaştırıyor. Darbelerin etkisini azaltan enerji emici yapılar ve materyaller, yayalara daha ileri düzeyde koruma sağlıyor.

Dinamik Stabilite Kontrolü (DSC) hem sürüş keyfinizi artırıyor hem de aktif bir emniyet özelliği olarak işlev görüyor. Bu özellik motor gücünü azaltmak ve kaymaları önlemek için tekerlek hızınızı, direksiyon açılarını, fren işlevini ve sapma oranlarını denetleyerek uygun olan bir ya da daha fazla tekerleğe fren basıncı uyguluyor.

Yeni Mazda6'nın standart donanımında Mazda gelişmiş darbe önleme sistemi (MAIDAS), ilave sınırlama sistemi (SRS), kilitlemeyi önleyici fren sistemi (ABS), elektronik fren basıncı dağıtımı (EBD), acil fren desteği (EBA), dinamik stabilite kontrolü (DSC), çekiş kontrol sistemi (TCS), çift ön hava yastığı, ön ve arka perde hava yastıkları gibi güvenlik ekipmanları bulunuyor.

Yeni Mazda6 53 bin 900 YTL ile 67 bin 600 YTL arasında değişen fiyatlarla satışa sunuluyor.





Test%20Sürüşü
Motor Sıralı 4 silindir
Motor hacmi (cc) 1999
Maksimum güç (HP) 147 / 6500 d/dk
Maksimum tork (Nm) 184 / 4000 d/dk
Maksimum hız (km/s) 214
Şanzıman Manuel
Aktarma Önden
Frenler (ön/arka) Disk
Yakıt tipi Benzin
Tüketim (şd/şi/ort) (lt/100 km) 5.4 / 9.8 / 7.0
Depo kapasitesi (lt) -
Boş ağırlık (kg) -
Bagaj hacmi (lt) 519
Boyutlar (u/g/y) -


Düzenleyen MELİH - 22 Aralık 2008 Saat 13:34
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 8129 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 7302 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 148 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 73 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1156 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 54610 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 254 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 354 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 862 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 165 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 1465 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 540 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 652 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15204 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 17762 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 790 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 1158 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 5675 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 3518 1 peugeot301
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Pejocum 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English