![]() |
|
Beygir ve Tork düşüşü |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | |
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 14 Kasım 2013 Saat 08:44 |
tamircim güç kaybının baskı balatadan ve volantdan kaynaklandığını söylüyor bi de sürekli tekrar eden bir depolution system bilmemne arızası var. bilgisayara bağladığımızda anlık turbo basınç yüksekliği çıkıyor.
bu arada 2.viteste esp'yi çalıştırmayı başaramadım ancak 1.viteste hemen devreye giriyor.hız testini de yaptım 5.viteste 3bin devirde 130 civarında idi.
|
|
![]() |
|
qqyyxx ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011 Konum: trabzon Durum: Aktif Değil Mesajlar: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dyno testine güvenmeni pek tavsiye etmem. öncelikle aracının muadilini kullanma imkanın varsa bir karşılaştır. onun dışında baskı balata dan ziyade turbo ve intercooler civarı hortumları kontrol ettir. aracın km sinin düşük olması önemli değil arızalı bir parçadan dolayı çekiş zayıflığı olabilir. turbo değişme durumu olmuşmu daha önce net bir bilgi olması lazım. yada öncelikli olarak aracın çekişi gerçekten düşükmü onu belirlemek lazım. baştada dediğim gibi dyno testi verisine göre hareket etmek eksik olur. volantın performansa bir etkisi yoktur. baskı balatanın etkisi ise devir-hız oranlarında düşüklüğe neden olur.
|
|
206 hdi x-line
307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg |
|
![]() |
|
sezar206 ![]() 3. Vites ![]() ![]() 18 - Haziran - 1984 Kayıt Tarihi: 08 Mart 2011 Konum: adana Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
motor bitik demek aceleci olur. Aracın yürüyenini baskı balatasını da kontrol ettir. motor gücünü lastilere aktaramıyor olabilir.
|
|
2000 model 206 1.6 XT 5 Kapı
Atiker lpg |
|
![]() |
|
hsnsnl ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012 Konum: ögrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hatayı neden verdıgını görmek gerek, pc bağlantısı lazım.. baskı balatayı verdıgım vıtes degerlerınde km hızı yapıyo mu gözlemle bır.. |
|
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
|
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kaça kadar çıktığını bilmiyorum ben aracı yeni aldım dizel kullanmaya da alışık biriyim.
benim derdim şu dyno verileri. baskı balata değişince bunu düzeltir mi bi de şu depollution bilmemne arızası bu düşüklüğü yaratıyor olabilir mi
|
|
![]() |
|
hsnsnl ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012 Konum: ögrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
valla benım dusnceme gore bu kmde bı araç balatası bıtmesı aracı aşırı derecede devırsız kullanmadan kaynaklanır.. 1.vıteste espyı yakıyosa 2.vıtesıde dene hocam bır, gucu burda bellı oluyo, turbo vıtesın durumuna gore 2000devıre doğru acıyo.. testte araç kac km hıza kadar cıktı.. kendı aracımda 5.vıtes 110km hız 2500devir .. 4.vıtes 77km hız 2100 veya 2200 devir olucak
|
|
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
|
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
peki bu baskı balata dandikliği beygir vee torkun düşük çıkmasına sebep olur mu
|
|
![]() |
|
wlkn87 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 20 Haziran 2013 Konum: zeytinburnu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
arkadaşa özelden de yazdım benim 1 ay önce başıma geldi baskı balata kaçırıyordu ama abartı değil ciddi olarak araç performans çok çok kötüydü ben kaçırdığını fark edene kadar direk aklıma felaket şansız biri olduğum için motor geldi aklıma ( bu aralar egzos patlasa motor gitti sanıcak durumdayım) neyse fark ettim son baskı balata olduğunu usta ilede keşife çıktık araç gitmek istemiyor ben zorluyordum resmen volan değişmedi zarar görmediği için baskı balata ile işi kıvırdık araç şuan aldığımdan daha iyi bir durumda bu zamanda kesinlikle motoru ölçme vss olmadı ama öncesi ve sonrası çok fark etti
|
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1.nci viteste hızlı kalkarsam esp yakıyor.2'yi denemedim bilmiyorum
|
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ona yaklaşık bir rakam diye hatırlıyorum ne zamandır öyle bir sürate çıkacak fırsatım olmadı ama
|
|
![]() |
|
hsnsnl ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012 Konum: ögrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hocam 1.viteste bastırıp esp yaktı mı aracın ve devam edip aracı 2.vıtese aldıgında bastın mı, zorladın mı espye gırıyo mu? eger gırmıyosa baygın baygın gıdıp toparlıyosa aracın turbonda sorun var..
|
|
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
|
|
![]() |
|
alp2525 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2012 Konum: kırşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
5.viteste
|
|
407 1.6 HDI CONFORT
|
|
![]() |
|
alp2525 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 27 Ocak 2012 Konum: kırşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3000 devirde hız falan kaç gösteriyor 130-135 göstermesi gerekli |
|
407 1.6 HDI CONFORT
|
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
içinden çıkılamaz bir durum söz konusu hocam. arabayı satmak da dahil herşey düşünüyorum
|
|
![]() |
|
samet206 ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Mart 2013 Konum: Bu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 7085 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En basitinden herkesin bildiği üzere hızın artmasına baskı balata etki eder ancak bu öyle motorun beygir ve tork gücüne yansırmı orasını bilemiyorum...
|
|
Peugeot Mod ''206'' 1.4 XR 2000
Asaleti Renginde Saklı... |
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volant egr ve baskı balata bu kadar fark yapar mı
|
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dyno dediğiniz şey şu ön lastikleri sokarak yaptıkları şey dğeil mi
ondan 89 beygir çıkıyor
|
|
![]() |
|
VLKNYKSLN ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 09 Temmuz 2013 Konum: Kocaeli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 239 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı VLKNYKSLN
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
aracı bence önce yetkili servise gösterin daha sonra emin olmak için dyno'ya sokturt derim.
|
|
NEW CAR - Alfa Romeo GIULIETTA
EX CAR - Peugeot RCZ |
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
üfleme yok,yağ eksiltme yok aşırı yakıt yok
ustalar sür diyor anlamadım
|
|
![]() |
|
capello ![]() 1. Vites ![]() Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2013 Konum: denizli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
yok 110 yazıyor zaten daha ufağı da yok.
|
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |