Yazar |
Konu Arama Konu Seçenekleri
|
Gökhan Çetin
1. Vites
Kayıt Tarihi: 27 Mart 2013
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 309
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 307 titreme Gönderim Zamanı: 27 Mart 2013 Saat 22:27 |
Bendede aynı
|
 |
qqyyxx
2. Vites
Kayıt Tarihi: 02 Mart 2011
Konum: trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 910
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 Saat 18:37 |
Satın kurtulun arkadaşlar!!!
|
206 hdi x-line 307 hdi desingtech 1,6 90bg Focus ghia 2008 1,6 109 bg Astra 2012 1,3 cdti 90 bg 2011 golf tdi 105bg
|
 |
barutcu17
1. Vites
Kayıt Tarihi: 13 Ocak 2013
Konum: bursa
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 48
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 22 Mart 2013 Saat 16:13 |
arkadaslar bu konuyu ben açmıştım buraya sorunumu daha dun halledebıldım baskı balatadan oldugu soylendı bana bende orjinal baskı balata aldım ustama goturdum taktırdım arabanın benden oncekı sahıbı baskı balatayı degıştirmiş ama takılan baskı balata yan sanayı işi çıktı hatta balata sapasağlam duruyo baskı tanınmaz hale gelmiş sonuç olarak orjinal baskı balata takılınca sorun ortadan kalktı şimdi F1 aracı gıbı kalkıyo 307 im
|
PEUGEOT 307 1.4 HDİ XR 16 VL 070
|
 |
NightKiss
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Ocak 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 101
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 02 Mart 2013 Saat 23:42 |
furkan Yazdı:
NightKiss Yazdı:
Bu titreme işi kafama çok takıldığından bayağı yorum okudum ve en sonunda bir yorum üzerine deneme yaptım.Deneme şöyleydi; Aracı 3. vitese attım, el frenini çektim, ve debriyajdan çekip gaza bastım. 3000-3500 devire kadar çıktım.Ve motor kaputünden dumanlar çıkmaya başladı.Ve berbat bir koku yayıldı.Dumanın nereden geldiğini tahmin ettiğim için yeniden denedim. Neden yeniden denedin derseniz.Çünkü baskı balata o kadar kısa sürede duman atmaz. Demek ki baskı balataya yağ bulaşmış.En azından tecrübelerime dayanarak bunu tahmin ettim.
Araba sıcakken site içerisinde park yerine geri girmem imkansızdı.Çünkü motor neredeyse düşecekmiş gibi titriyordu. Hemen geri çevirdim arabayı ve geri geri park yerine çıktım. Sonuç ; Titreme Anarya % 80 azaldı. Öne doğru % 90 azaldı. Tek sorunum kaldı debriyaj bilyasındaki ses. Allah nasip ederse bu hafta şanzımanı indirtecem bilya için.Bu arada baskı balatayı kontrol ettirecem yağ kaçağı varsa onu yaptıracam yada çatal matal artık ses yapan sorun neredeyse onları yaptıracam. Bilgilendireceğim sizleride. |
sevgili dostum yaylı volantın yayları zedelenmiş yani 1500 tl sıkışmış o yüzden titriyo sakın başka şeye masraf etme motoru da değiştirsen sarsıntı ve çivciv sesi gitmez ustaya sor. |
Baskı balata set olarak yine bugün değiştim değiştim. Sabit volant takılıydı volan yamuşmuş, tornada halletiler. Titreme olayı tam olarak geçmedi.Bunada şükür deyip devam dedik.
şuan kafama takılan 2000 devirlerde ki vites değişimlerinde ( 1. 2. 3. viteste özellike )gelen cıyırtı sesi. Tahminimce turbodan geliyor. En kısa zamanda onunda bi hal çaresine bakacaz artık.
|
Bilmeden gelip bastığın Bu toprak,bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak, ver bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
|
 |
NightKiss
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Ocak 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 101
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2013 Saat 23:03 |
cerci07 Yazdı:
NightKiss Yazdı:
cerci07 Yazdı:
laedri Yazdı:
titremeyi şöyle yorumlamak lazım. araç durur haldeyken de titreme yaparsa lpg,ateşleme sistemi,benzin sistemine bakmak lazım. kalkışlarda titreme varsa motor ve şanzumak takozlarına baktırmak lazım. kalkışlardaki titreme genelde debriyaj ile ilgili bir srounun da başlangıcı olabilir.ama baskı-balata bitik demek için tam olarak uygun bir yöntem değildir.baskı-balatanın bittiği daha net olarak başka yöntemlerle anlaşılır.
|
hocam bahsdilen araclar dizel
ayni sorun benim 206 dada var yayli volant debriaj seti komple kendim degistirdim sache orjinal peugeot urunleri sanzuman takozunu yeni degistirdim hala devam ediyor orta ve sag takoz kaldi degistirmedigim birde akslerde supheleniyordum bir yerini yapiyorum oburu bozuluyor dediginiz gibi "BIR DAHA PEUGEOT ALMAM!!!" kolay gelsin sarsintinin nerden geldigini bulursaniz paylasinda bizde bilelim
|
Bende o dertten müzdariptim. Konu içinde ufak bi çözüm önermiştim. İstersen bi dene. Hatta bu % deler daha da arttı. Şuan kalkışlardaki titreme % 97 98 azaldı.
NightKiss Yazdı:
Bu titreme işi kafama çok takıldığından bayağı yorum okudum ve en sonunda bir yorum üzerine deneme yaptım.Deneme şöyleydi; Aracı 3. vitese attım, el frenini çektim, ve debriyajdan çekip gaza bastım. 3000-3500 devire kadar çıktım.Ve motor kaputünden dumanlar çıkmaya başladı.Ve berbat bir koku yayıldı.Dumanın nereden geldiğini tahmin ettiğim için yeniden denedim. Neden yeniden denedin derseniz.Çünkü baskı balata o kadar kısa sürede duman atmaz. Demek ki baskı balataya yağ bulaşmış.En azından tecrübelerime dayanarak bunu tahmin ettim.
Araba sıcakken site içerisinde park yerine geri girmem imkansızdı.Çünkü motor neredeyse düşecekmiş gibi titriyordu. Hemen geri çevirdim arabayı ve geri geri park yerine çıktım. Sonuç ; Titreme Anarya % 80 azaldı. Öne doğru % 90 azaldı. Tek sorunum kaldı debriyaj bilyasındaki ses. Allah nasip ederse bu hafta şanzımanı indirtecem bilya için.Bu arada baskı balatayı kontrol ettirecem yağ kaçağı varsa onu yaptıracam yada çatal matal artık ses yapan sorun neredeyse onları yaptıracam. Bilgilendireceğim sizleride. |
|
onerin icin tesekkurler ama bana biraz daha net oneriler gerekiyor butun debriaj seti volant yeni 1000 km anca yapmisimdir ve uzerinden cikanlarla ayni marka model urunler ben sorunun baska bir yerden oldugu dusunuyorum |
Benim de baskı balata ve volant yeni değişmişti. 1 - Tahminimce debriyaj bilyası oturmadı. 2 - Prizdirek te sorun var, 3 - Baskı balata yağlanmış. Ben sana önerdiğim uygulamayı denedim ve sonuç elde ettim. Sanada nacizane tavsiyem odur.
|
Bilmeden gelip bastığın Bu toprak,bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak, ver bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
|
 |
furkan
1. Vites
08 - Mart - 1984
Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2013 Saat 19:59 |
dostlar benim 1.6 hdı 307 aracım tam 4 kere volant set değişti 1600 tl den hesaplayın turbosu bi bela ıslıkmış cam kumandası 5 kere değişti kilima konturol ünitesi değişti beyin bsı arıza yaptı sinyaller hepsi tesisat yenilendi motor üflemesi başka dert. kalkış titremesi civciv sesi, yolda giderken direksiyon kitlenmesi, arka amortisör küt küt vurması, şose yola girince heryerden ses gelmesi, daha ne sayayım bedavaya sattım kurtuldum aldım honda mutluluk onda
|
 |
cerci07
2. Vites
Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008
Konum: FR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 958
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 01 Şubat 2013 Saat 18:14 |
NightKiss Yazdı:
cerci07 Yazdı:
laedri Yazdı:
titremeyi şöyle yorumlamak lazım. araç durur haldeyken de titreme yaparsa lpg,ateşleme sistemi,benzin sistemine bakmak lazım. kalkışlarda titreme varsa motor ve şanzumak takozlarına baktırmak lazım. kalkışlardaki titreme genelde debriyaj ile ilgili bir srounun da başlangıcı olabilir.ama baskı-balata bitik demek için tam olarak uygun bir yöntem değildir.baskı-balatanın bittiği daha net olarak başka yöntemlerle anlaşılır.
|
hocam bahsdilen araclar dizel
ayni sorun benim 206 dada var yayli volant debriaj seti komple kendim degistirdim sache orjinal peugeot urunleri sanzuman takozunu yeni degistirdim hala devam ediyor orta ve sag takoz kaldi degistirmedigim birde akslerde supheleniyordum bir yerini yapiyorum oburu bozuluyor dediginiz gibi "BIR DAHA PEUGEOT ALMAM!!!" kolay gelsin sarsintinin nerden geldigini bulursaniz paylasinda bizde bilelim
|
Bende o dertten müzdariptim. Konu içinde ufak bi çözüm önermiştim. İstersen bi dene. Hatta bu % deler daha da arttı. Şuan kalkışlardaki titreme % 97 98 azaldı.
NightKiss Yazdı:
Bu titreme işi kafama çok takıldığından bayağı yorum okudum ve en sonunda bir yorum üzerine deneme yaptım.Deneme şöyleydi; Aracı 3. vitese attım, el frenini çektim, ve debriyajdan çekip gaza bastım. 3000-3500 devire kadar çıktım.Ve motor kaputünden dumanlar çıkmaya başladı.Ve berbat bir koku yayıldı.Dumanın nereden geldiğini tahmin ettiğim için yeniden denedim. Neden yeniden denedin derseniz.Çünkü baskı balata o kadar kısa sürede duman atmaz. Demek ki baskı balataya yağ bulaşmış.En azından tecrübelerime dayanarak bunu tahmin ettim.
Araba sıcakken site içerisinde park yerine geri girmem imkansızdı.Çünkü motor neredeyse düşecekmiş gibi titriyordu. Hemen geri çevirdim arabayı ve geri geri park yerine çıktım. Sonuç ; Titreme Anarya % 80 azaldı. Öne doğru % 90 azaldı. Tek sorunum kaldı debriyaj bilyasındaki ses. Allah nasip ederse bu hafta şanzımanı indirtecem bilya için.Bu arada baskı balatayı kontrol ettirecem yağ kaçağı varsa onu yaptıracam yada çatal matal artık ses yapan sorun neredeyse onları yaptıracam. Bilgilendireceğim sizleride. |
|
onerin icin tesekkurler ama bana biraz daha net oneriler gerekiyor butun debriaj seti volant yeni 1000 km anca yapmisimdir ve uzerinden cikanlarla ayni marka model urunler ben sorunun baska bir yerden oldugu dusunuyorum
|
|
 |
NightKiss
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Ocak 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 101
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 23:21 |
Alıntıdır......
http://i50.photobucket.com/albums/f350/ulvi51/baski-balata2.gif
Arkadaslar cok sorulan sorulardan bir tanesi baski, balata ,rulman
- Debriyaja basinca ses geliyor (baski rulmani yagsiz kalmis)
- Vites bostayken debrijaja basinca ses kesiliyor(Prizdirek diye tabir edilen milin bilyasi bozuk)
- Debrijaj kaciriyor ( balata asintidan incelmis veya baskinin yaylari kirilmis)
- Debriyaz kacirdigini nasil anlarim ( elfrenini cekip 3-4 uncu viteste arabayi hareket ettirmeyecek
sekilde biraz gaz verin ayaginizida debriyajdan yavas yavas cekin) stop ederse debriyaj saglam.
- Arabam kalkis yaparken titretiyor ( balatadaki yaylar bozulmus,balata yaglanmis,orjinal balata degil capi kucuk)
- Debriyaj ilk zamanlar pedal assada iken kavriyordu simdi yukarda kavriyor( balata incelmis) veya
debriyajla pedal arasindaki manivalada bir sorun var ( kablo) veya (mil )olabilir,
- Debriyaz balatasini yeni taktilar ama hala araba debriyaj kaciriyor( baskiyi degistirmemisler)
Düzenleyen NightKiss - 31 Ocak 2013 Saat 23:22
|
Bilmeden gelip bastığın Bu toprak,bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak, ver bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
|
 |
NightKiss
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Ocak 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 101
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 22:57 |
cerci07 Yazdı:
laedri Yazdı:
titremeyi şöyle yorumlamak lazım. araç durur haldeyken de titreme yaparsa lpg,ateşleme sistemi,benzin sistemine bakmak lazım. kalkışlarda titreme varsa motor ve şanzumak takozlarına baktırmak lazım. kalkışlardaki titreme genelde debriyaj ile ilgili bir srounun da başlangıcı olabilir.ama baskı-balata bitik demek için tam olarak uygun bir yöntem değildir.baskı-balatanın bittiği daha net olarak başka yöntemlerle anlaşılır.
|
hocam bahsdilen araclar dizel
ayni sorun benim 206 dada var yayli volant debriaj seti komple kendim degistirdim sache orjinal peugeot urunleri sanzuman takozunu yeni degistirdim hala devam ediyor orta ve sag takoz kaldi degistirmedigim birde akslerde supheleniyordum bir yerini yapiyorum oburu bozuluyor dediginiz gibi "BIR DAHA PEUGEOT ALMAM!!!" kolay gelsin sarsintinin nerden geldigini bulursaniz paylasinda bizde bilelim
|
Bende o dertten müzdariptim. Konu içinde ufak bi çözüm önermiştim. İstersen bi dene. Hatta bu % deler daha da arttı. Şuan kalkışlardaki titreme % 97 98 azaldı.
NightKiss Yazdı:
Bu titreme işi kafama çok takıldığından bayağı yorum okudum ve en sonunda bir yorum üzerine deneme yaptım.Deneme şöyleydi; Aracı 3. vitese attım, el frenini çektim, ve debriyajdan çekip gaza bastım. 3000-3500 devire kadar çıktım.Ve motor kaputünden dumanlar çıkmaya başladı.Ve berbat bir koku yayıldı.Dumanın nereden geldiğini tahmin ettiğim için yeniden denedim. Neden yeniden denedin derseniz.Çünkü baskı balata o kadar kısa sürede duman atmaz. Demek ki baskı balataya yağ bulaşmış.En azından tecrübelerime dayanarak bunu tahmin ettim.
Araba sıcakken site içerisinde park yerine geri girmem imkansızdı.Çünkü motor neredeyse düşecekmiş gibi titriyordu. Hemen geri çevirdim arabayı ve geri geri park yerine çıktım. Sonuç ; Titreme Anarya % 80 azaldı. Öne doğru % 90 azaldı. Tek sorunum kaldı debriyaj bilyasındaki ses. Allah nasip ederse bu hafta şanzımanı indirtecem bilya için.Bu arada baskı balatayı kontrol ettirecem yağ kaçağı varsa onu yaptıracam yada çatal matal artık ses yapan sorun neredeyse onları yaptıracam. Bilgilendireceğim sizleride. |
|
Bilmeden gelip bastığın Bu toprak,bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak, ver bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
|
 |
cerci07
2. Vites
Kayıt Tarihi: 28 Eylül 2008
Konum: FR
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 958
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 20:25 |
laedri Yazdı:
titremeyi şöyle yorumlamak lazım. araç durur haldeyken de titreme yaparsa lpg,ateşleme sistemi,benzin sistemine bakmak lazım. kalkışlarda titreme varsa motor ve şanzumak takozlarına baktırmak lazım. kalkışlardaki titreme genelde debriyaj ile ilgili bir srounun da başlangıcı olabilir.ama baskı-balata bitik demek için tam olarak uygun bir yöntem değildir.baskı-balatanın bittiği daha net olarak başka yöntemlerle anlaşılır.
|
hocam bahsdilen araclar dizel
ayni sorun benim 206 dada var yayli volant debriaj seti komple kendim degistirdim sache orjinal peugeot urunleri sanzuman takozunu yeni degistirdim hala devam ediyor orta ve sag takoz kaldi degistirmedigim birde akslerde supheleniyordum bir yerini yapiyorum oburu bozuluyor dediginiz gibi "BIR DAHA PEUGEOT ALMAM!!!" kolay gelsin sarsintinin nerden geldigini bulursaniz paylasinda bizde bilelim
|
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 19:58 |
titremeyi şöyle yorumlamak lazım. araç durur haldeyken de titreme yaparsa lpg,ateşleme sistemi,benzin sistemine bakmak lazım. kalkışlarda titreme varsa motor ve şanzumak takozlarına baktırmak lazım. kalkışlardaki titreme genelde debriyaj ile ilgili bir srounun da başlangıcı olabilir.ama baskı-balata bitik demek için tam olarak uygun bir yöntem değildir.baskı-balatanın bittiği daha net olarak başka yöntemlerle anlaşılır.
|
 |
atlasbm
1. Vites
Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2012
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 77
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 15:48 |
:) diyorum ya artık zevk almaya başladım :) iki tel saç vardı kafamda onlarda gidici
|
2004 307 1.4 HDI XR
|
 |
impact
BÖLGE TEMSİLCİSİ
İZMİR İL TEMSİLCİSİ
Kayıt Tarihi: 26 Temmuz 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1504
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 12:24 |
atlasbm Yazdı:
dizelin mi derdi bitmez peugeot un mu bilemiyorum artık :( dipsiz kuyu gibi attığım gidiyor :( kronikler bitmiyor tamircilerin 307 yi görünce ağzının suyu akmasından bıktım artık usta desen usta yok servis desen kendilerine hayrı yok , yedek parça desen Poffff dünya para. değiştirdiğin parçanın birdaha arıza vermemesinin garantisi yok bindik bi alamete gidiyok kıyamete hakkımızda hayrlısı scotch brite larla tamire , amaaan o göstergeyi kafaya takma diye avunmalara , kalkışlarda titriyormuş titresin rahmetli Azer Bülbül'ü anıyoruz bu şekilde demeye , direksiyon ayarıyla oynayında airbag fault mesajına direksiyon wınnn lamasına , 2 satır 3 satır ekran muhabbetine , benzin aldım ibre oynamadı , tüp taktırdım tüpde giderken ibre düşüyor muhabbetine , korna çalmıyor , airbag sargısı sorunlu muhabbetine , camı indiriyorum geri kaldırmak istediğimde indirmeye devam ediyor muhabbetine devam sanırsam hııı daha yaz gelmedi bakalım yazın klimayla nelere alışacağız o da ayrı konu tabiki :( şizofren miyim neyim artık zevk almaya başladım dıt dıt stop demesse inip arabayı sallıyorum hata versin diye o kadar nankör kü araba dan 5 dk zevk alıyorum desem cııııırt bi tarafından bişeyler olup zevkimi de yaşatmıyor :( neee gele gele derler de yeterrrrr de demek geliyor artık 
|
hocam süpersin çok güldüm 307yi özetledin resmen. seviyorum ama ben.. :)
|
 |
tellotello
3. Vites
Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 11:14 |
atlasbm Yazdı:
dizelin mi derdi bitmez peugeot un mu bilemiyorum artık :( dipsiz kuyu gibi attığım gidiyor :( kronikler bitmiyor tamircilerin 307 yi görünce ağzının suyu akmasından bıktım artık usta desen usta yok servis desen kendilerine hayrı yok , yedek parça desen Poffff dünya para. değiştirdiğin parçanın birdaha arıza vermemesinin garantisi yok bindik bi alamete gidiyok kıyamete hakkımızda hayrlısı scotch brite larla tamire , amaaan o göstergeyi kafaya takma diye avunmalara , kalkışlarda titriyormuş titresin rahmetli Azer Bülbül'ü anıyoruz bu şekilde demeye , direksiyon ayarıyla oynayında airbag fault mesajına direksiyon wınnn lamasına , 2 satır 3 satır ekran muhabbetine , benzin aldım ibre oynamadı , tüp taktırdım tüpde giderken ibre düşüyor muhabbetine , korna çalmıyor , airbag sargısı sorunlu muhabbetine , camı indiriyorum geri kaldırmak istediğimde indirmeye devam ediyor muhabbetine devam sanırsam hııı daha yaz gelmedi bakalım yazın klimayla nelere alışacağız o da ayrı konu tabiki :( şizofren miyim neyim artık zevk almaya başladım dıt dıt stop demesse inip arabayı sallıyorum hata versin diye o kadar nankör kü araba dan 5 dk zevk alıyorum desem cııııırt bi tarafından bişeyler olup zevkimi de yaşatmıyor :( neee gele gele derler de yeterrrrr de demek geliyor artık 
|
Geçmiş olsun valla hemşom bir geldi mi ard arda geliyor 
|
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
|
 |
NightKiss
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Ocak 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 101
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 10:20 |
atlasbm Yazdı:
dizelin mi derdi bitmez peugeot un mu bilemiyorum artık :( dipsiz kuyu gibi attığım gidiyor :( kronikler bitmiyor tamircilerin 307 yi görünce ağzının suyu akmasından bıktım artık usta desen usta yok servis desen kendilerine hayrı yok , yedek parça desen Poffff dünya para. değiştirdiğin parçanın birdaha arıza vermemesinin garantisi yok bindik bi alamete gidiyok kıyamete hakkımızda hayrlısı scotch brite larla tamire , amaaan o göstergeyi kafaya takma diye avunmalara , kalkışlarda titriyormuş titresin rahmetli Azer Bülbül'ü anıyoruz bu şekilde demeye , direksiyon ayarıyla oynayında airbag fault mesajına direksiyon wınnn lamasına , 2 satır 3 satır ekran muhabbetine , benzin aldım ibre oynamadı , tüp taktırdım tüpde giderken ibre düşüyor muhabbetine , korna çalmıyor , airbag sargısı sorunlu muhabbetine , camı indiriyorum geri kaldırmak istediğimde indirmeye devam ediyor muhabbetine devam sanırsam hııı daha yaz gelmedi bakalım yazın klimayla nelere alışacağız o da ayrı konu tabiki :( şizofren miyim neyim artık zevk almaya başladım dıt dıt stop demesse inip arabayı sallıyorum hata versin diye o kadar nankör kü araba dan 5 dk zevk alıyorum desem cııııırt bi tarafından bişeyler olup zevkimi de yaşatmıyor :( neee gele gele derler de yeterrrrr de demek geliyor artık 
|
Doğru söylüyorsun valla :(
|
Bilmeden gelip bastığın Bu toprak,bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak, ver bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
|
 |
atlasbm
1. Vites
Kayıt Tarihi: 20 Kasım 2012
Konum: Adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 77
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 05:21 |
dizelin mi derdi bitmez peugeot un mu bilemiyorum artık :( dipsiz kuyu gibi attığım gidiyor :( kronikler bitmiyor  tamircilerin 307 yi görünce ağzının suyu akmasından bıktım artık  usta desen usta yok servis desen kendilerine hayrı yok , yedek parça desen Poffff dünya para. değiştirdiğin parçanın birdaha arıza vermemesinin garantisi yok  bindik bi alamete gidiyok kıyamete hakkımızda hayrlısı  scotch brite larla tamire , amaaan o göstergeyi kafaya takma diye avunmalara , kalkışlarda titriyormuş titresin rahmetli Azer Bülbül'ü anıyoruz bu şekilde demeye , direksiyon ayarıyla oynayında airbag fault mesajına  direksiyon wınnn lamasına , 2 satır 3 satır ekran muhabbetine , benzin aldım ibre oynamadı , tüp taktırdım tüpde giderken ibre düşüyor muhabbetine , korna çalmıyor , airbag sargısı sorunlu muhabbetine , camı indiriyorum geri kaldırmak istediğimde indirmeye devam ediyor muhabbetine devam sanırsam  hııı daha yaz gelmedi bakalım yazın klimayla nelere alışacağız o da ayrı konu tabiki :( şizofren miyim neyim artık zevk almaya başladım  dıt dıt stop demesse inip arabayı sallıyorum hata versin diye  o kadar nankör kü araba dan 5 dk zevk alıyorum desem cııııırt bi tarafından bişeyler olup zevkimi de yaşatmıyor :( neee gele gele derler de yeterrrrr de demek geliyor artık
|
2004 307 1.4 HDI XR
|
 |
NightKiss
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Ocak 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 101
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 00:07 |
furkan Yazdı:
bu yaylı volant tam bir felakettir tek çare 1.4 hdı lerin sabit volantı ile değiştirmek yada yaylı volantı kaynak yapıp sabite çevirmektirhttp://www.youtube.com/watch?v=DbvP5EvpUbA |
Volantı sabit volant taktırdık
|
Bilmeden gelip bastığın Bu toprak,bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak, ver bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
|
 |
furkan
1. Vites
08 - Mart - 1984
Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 31 Ocak 2013 Saat 00:05 |
bu yaylı volant tam bir felakettir tek çare 1.4 hdı lerin sabit volantı ile değiştirmek yada yaylı volantı kaynak yapıp sabite çevirmektir http://www.youtube.com/watch?v=DbvP5EvpUbA
|
 |
NightKiss
1. Vites
Kayıt Tarihi: 23 Ocak 2013
Konum: Samsun
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 101
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2013 Saat 23:52 |
furkan Yazdı:
NightKiss Yazdı:
Bu titreme işi kafama çok takıldığından bayağı yorum okudum ve en sonunda bir yorum üzerine deneme yaptım.Deneme şöyleydi; Aracı 3. vitese attım, el frenini çektim, ve debriyajdan çekip gaza bastım. 3000-3500 devire kadar çıktım.Ve motor kaputünden dumanlar çıkmaya başladı.Ve berbat bir koku yayıldı.Dumanın nereden geldiğini tahmin ettiğim için yeniden denedim. Neden yeniden denedin derseniz.Çünkü baskı balata o kadar kısa sürede duman atmaz. Demek ki baskı balataya yağ bulaşmış.En azından tecrübelerime dayanarak bunu tahmin ettim.
Araba sıcakken site içerisinde park yerine geri girmem imkansızdı.Çünkü motor neredeyse düşecekmiş gibi titriyordu. Hemen geri çevirdim arabayı ve geri geri park yerine çıktım. Sonuç ; Titreme Anarya % 80 azaldı. Öne doğru % 90 azaldı. Tek sorunum kaldı debriyaj bilyasındaki ses. Allah nasip ederse bu hafta şanzımanı indirtecem bilya için.Bu arada baskı balatayı kontrol ettirecem yağ kaçağı varsa onu yaptıracam yada çatal matal artık ses yapan sorun neredeyse onları yaptıracam. Bilgilendireceğim sizleride. |
sevgili dostum yaylı volantın yayları zedelenmiş yani 1500 tl sıkışmış o yüzden titriyo sakın başka şeye masraf etme motoru da değiştirsen sarsıntı ve çivciv sesi gitmez ustaya sor. |
Volant baskı balata yeni değişti.10000 km oldu.Fakat ilk 1500 km de ısındıktan sonra ki titremeler başladı.Öyleki motor kulaklarını yırtmış.
|
Bilmeden gelip bastığın Bu toprak,bir devrin battığı yerdir. Eğil de kulak, ver bu sessiz yığın Bir vatan kalbinin attığı yerdir.
|
 |
furkan
1. Vites
08 - Mart - 1984
Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Konum: izmir buca
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 396
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2013 Saat 23:40 |
NightKiss Yazdı:
Bu titreme işi kafama çok takıldığından bayağı yorum okudum ve en sonunda bir yorum üzerine deneme yaptım.Deneme şöyleydi; Aracı 3. vitese attım, el frenini çektim, ve debriyajdan çekip gaza bastım. 3000-3500 devire kadar çıktım.Ve motor kaputünden dumanlar çıkmaya başladı.Ve berbat bir koku yayıldı.Dumanın nereden geldiğini tahmin ettiğim için yeniden denedim. Neden yeniden denedin derseniz.Çünkü baskı balata o kadar kısa sürede duman atmaz. Demek ki baskı balataya yağ bulaşmış.En azından tecrübelerime dayanarak bunu tahmin ettim.
Araba sıcakken site içerisinde park yerine geri girmem imkansızdı.Çünkü motor neredeyse düşecekmiş gibi titriyordu. Hemen geri çevirdim arabayı ve geri geri park yerine çıktım. Sonuç ; Titreme Anarya % 80 azaldı. Öne doğru % 90 azaldı. Tek sorunum kaldı debriyaj bilyasındaki ses. Allah nasip ederse bu hafta şanzımanı indirtecem bilya için.Bu arada baskı balatayı kontrol ettirecem yağ kaçağı varsa onu yaptıracam yada çatal matal artık ses yapan sorun neredeyse onları yaptıracam. Bilgilendireceğim sizleride. |
sevgili dostum yaylı volantın yayları zedelenmiş yani 1500 tl sıkışmış o yüzden titriyo sakın başka şeye masraf etme motoru da değiştirsen sarsıntı ve çivciv sesi gitmez ustaya sor.
|
 |