Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - al4 şanzuman hata veriyor
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

al4 şanzuman hata veriyor

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
 Derece: Konu Derecesi: 1 Oylar, Ortalama 5.00  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
ersoy Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ağustos 2012
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersoy Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: al4 şanzuman hata veriyor
    Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2016 Saat 16:28
arkadaşlar  motoru  komple  yaptırdım  ve  şanzımanıda   şanzımancı  kontrol  etti    sadece  bir   teflonda   ufak    bir   hata  vardı  onuda   değiştirdi.   şanzımanın  yağınıda  mobil 71141   koydurttum    önceki  yağı   kırmızı  idi    tavsiyem  mobilden  şaşmayın  bu  araçlarda   ısıya   dayanıklı   bir  yağ  olduğunu  ispatladı . hatalarımın  hepsi  kökünden  halloldu    .
nedenine  gelecek  olursak  motor  bitmiş    20  30   ile çıktığım  uzun  rampaları  arabanın  devri  3500  ü  geçmeyecek  şekilde   90   110   ile   çıkmaya   başladı.bu   araç  bende   6 seneden  beri  bende     ve   gördüğüme  inanamadım   keçi  gibi  tırmanıyor  ve   arabam   yokuşlarda   pısmıyor   bütün  problemlerde   motordan  kaynaklanıyormuş   239  binde   araç  olmasına   rağmen     motor  yapıldı  ve  problemlerin  hepsi  çözüldü.      motora   toplamda   direksiyon  kutusu  tamiri    alt takımler   hepsi  4 binlira   gitti şanzıman  yaıda içinde   tabiki .   motoru   yaptırmadan  önce   okadar   ustaya   gösterdi  hepsi  motorda  problem  yok  dedi  hatta   yaptırdığım  usta  bile   gerek  yok   dedi   ama   ben de   bildiğimi    yaptırdım  ustalara..     mantıklı bir   deyişle      motor   zorlandığında   şanzımana   diyorki   ben  yolurdum   sende   artık   biraz   dinlen  yoksa  ikimizde  bu  adam yakacak   bu  bize   acımıyor   diyor.     benim  anladığım bu   
Yukarı Dön
GANDALF Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 12 Şubat 2011
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 104
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı GANDALF Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ağustos 2012 Saat 01:20
beyler bu sorun bende de oluyordu... fren müşürünü değiştirdim ve düzeldi... fren müşürü ile şanzımanın ne alakası var demeyin ..bunu servise bile ben öğrettim.. fren müşürü arızalıyken aracın beynine arcın fren le ilgili sğrekli arızaya sinyali giderek şanzımanın ve devir göstergesşnşn aptallaşmasına sebebiyet veriyor ancak 3. vitesten 4 e gecerken uzun yolda düzelmiş gibi görünür.. devir saati ve şanzımanın performansı fakat düşük viteslerde aptallaşır.. fren müşürünü değiştir sorun cözülecektir bence çok arkadaş bu forumda bu uygulamayı yapmıştır..düzelirse bana da dua et
2006 sw 1.6 16 valf otomatik
Yukarı Dön
ersoy Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 17 Ağustos 2012
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 2
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ersoy Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Ağustos 2012 Saat 00:52
benimde  başıma   gelen  hata   aracım   2003 ov  pack   sw  oldugu  için   özellikle   rampalar da  aşırı  derecede   ısınıyor   ve   şanzıman  kendisini  korumaya   alıyor   bende     bunun    çözümü   olarak    aracın  kendi    fan  müşürini   iptal  ettirim    dogan    şahin      müşirini  taktırıp     ve   hatta    aracın  içine   bile     fanı  açması   için    bir   anahtar   taktırdım      araç  artık  90 dereceye   bile   gelmiyor     ve   şanzımanda    kendisini    korumaya   almıyor   ( radyatörün  üst   hortumuna   taktım  )  .
 
  sadece    3   vitesde    kendisini   korumaya   alıyor       ister   düz   yolda  ister   rampada   fark  etmiyor      2   vitesde   ve   4     vitesde     5  bin  devirin  üstüne      çıkmama   rağmen    araç kendini   korumaya   almıyor   sanki  canavarlaşıyor     ama   3   e   attıgım  zaman     10  15   dakika   sonra   hemen  korumaya   alıyor    
 
 
bana   yardım  edebilecek  arkadaş    varmı    yoksa   arabayı  satmayı    düşünüyorum     
Yukarı Dön
vedat ömer Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2012
Konum: şöför
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 16
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı vedat ömer Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Ağustos 2012 Saat 10:47
bendede aynı arıza vardı termostat arızası çıktı termostat sıcaklığı sabitliyemediğinden arıza geçiyor.
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 19 Haziran 2012 Saat 23:00
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi

Değerli arkadaşım eski konuları biraz karıştırdıysan benim bununla alakalı bir yazım var. Şöyleki uzun uzun yazamayacağım ama kısadan özetliyeyim.

Peugeot firması basınç selonoidlerini revize eden bir stoklu parça tanımladı sistemine. Bunun sebebi ise senin sıkıntı yaşadığın arıza ile ilgiliydi.Yani eski selonoidlerin çalışma sıcaklık değerleri düşük olduğundan şanzıman kendini arıza konumuna alıyordu.

Yeni stoklu selonoidlerin çalışma sıcaklıkları yükseltildi ve bu sorun ortadan kalktı.Atıyorum senin şuan kullandığın selenoidler 80 derece de korumaya alıyorsa bu selenoidler 110 derecede arızaya geçiyor.Tehlikeli sınırın 120 derece olduğunu varsayarsak (zaten buraya ulaşması imkansız dersek) şanzıman 100 dereceye dahi çıksa selenoidler çalıştığı için arızaya geçmiyor.

Fakat bu yenilenen Borg Warner firmasının ürettiği selenoidler bizim araçlara takıldığı zaman şanzıman beyninde küçük bir güncelleme yapılması gerekiyor ki şanzıman üst ısı sınırını 120 dereceye çıkarmak gerekiyor.(Aksi halde arızaya geçme sınırı yine 80 derecede kalır) Güncellemenin nedeni tamamen budur.

Zaten Planet 2000 programında elektroniksel teste girilip şanzıman parametreleri sekmesinde "Borg Warner uyumlumu" diye bir başlık vardırWink

Not: ısı değerlerini tam olarak hatırlamadığımdan yukarıda örnekte vermiş olduğum ısı değerleri tamamen hayal ürünüdür LOL
 
monur kardeş yazdıkların çok kafama yattı. ama 307 bva kullanan arkadaş yazdı ve özelden e mesaj attı kesinlikle selenoidden değil aynı sorunu yasadım deiştirdim olmadı dedi
ne dersin bu duruma
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 07 Haziran 2012 Saat 11:18
olmadı sanırım
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2012 Saat 10:06
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi

Değerli arkadaşım eski konuları biraz karıştırdıysan benim bununla alakalı bir yazım var. Şöyleki uzun uzun yazamayacağım ama kısadan özetliyeyim.

Peugeot firması basınç selonoidlerini revize eden bir stoklu parça tanımladı sistemine. Bunun sebebi ise senin sıkıntı yaşadığın arıza ile ilgiliydi.Yani eski selonoidlerin çalışma sıcaklık değerleri düşük olduğundan şanzıman kendini arıza konumuna alıyordu.

Yeni stoklu selonoidlerin çalışma sıcaklıkları yükseltildi ve bu sorun ortadan kalktı.Atıyorum senin şuan kullandığın selenoidler 80 derece de korumaya alıyorsa bu selenoidler 110 derecede arızaya geçiyor.Tehlikeli sınırın 120 derece olduğunu varsayarsak (zaten buraya ulaşması imkansız dersek) şanzıman 100 dereceye dahi çıksa selenoidler çalıştığı için arızaya geçmiyor.

Fakat bu yenilenen Borg Warner firmasının ürettiği selenoidler bizim araçlara takıldığı zaman şanzıman beyninde küçük bir güncelleme yapılması gerekiyor ki şanzıman üst ısı sınırını 120 dereceye çıkarmak gerekiyor.(Aksi halde arızaya geçme sınırı yine 80 derecede kalır) Güncellemenin nedeni tamamen budur.

Zaten Planet 2000 programında elektroniksel teste girilip şanzıman parametreleri sekmesinde "Borg Warner uyumlumu" diye bir başlık vardırWink

Not: ısı değerlerini tam olarak hatırlamadığımdan yukarıda örnekte vermiş olduğum ısı değerleri tamamen hayal ürünüdür LOL
 
Azizim daha önce yazdım dediğin yorumunu ve aktarımının linkini koyabilir misin zor olmazsa. keyifle okurum emin ol. kafama yattı anlattıkların zira.
şimdiden teşekkür ederim veya forumda aramak istersem ne yazmam lazım
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2012 Saat 01:48
Orjinalini yazan: toga406 toga406 Yazdı:

ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi

Değerli arkadaşım eski konuları biraz karıştırdıysan benim bununla alakalı bir yazım var. Şöyleki uzun uzun yazamayacağım ama kısadan özetliyeyim.

Peugeot firması basınç selonoidlerini revize eden bir stoklu parça tanımladı sistemine. Bunun sebebi ise senin sıkıntı yaşadığın arıza ile ilgiliydi.Yani eski selonoidlerin çalışma sıcaklık değerleri düşük olduğundan şanzıman kendini arıza konumuna alıyordu.

Yeni stoklu selonoidlerin çalışma sıcaklıkları yükseltildi ve bu sorun ortadan kalktı.Atıyorum senin şuan kullandığın selenoidler 80 derece de korumaya alıyorsa bu selenoidler 110 derecede arızaya geçiyor.Tehlikeli sınırın 120 derece olduğunu varsayarsak (zaten buraya ulaşması imkansız dersek) şanzıman 100 dereceye dahi çıksa selenoidler çalıştığı için arızaya geçmiyor.

Fakat bu yenilenen Borg Warner firmasının ürettiği selenoidler bizim araçlara takıldığı zaman şanzıman beyninde küçük bir güncelleme yapılması gerekiyor ki şanzıman üst ısı sınırını 120 dereceye çıkarmak gerekiyor.(Aksi halde arızaya geçme sınırı yine 80 derecede kalır) Güncellemenin nedeni tamamen budur.

Zaten Planet 2000 programında elektroniksel teste girilip şanzıman parametreleri sekmesinde "Borg Warner uyumlumu" diye bir başlık vardırWink

Not: ısı değerlerini tam olarak hatırlamadığımdan yukarıda örnekte vermiş olduğum ısı değerleri tamamen hayal ürünüdür LOL
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 03 Haziran 2012 Saat 01:33
Orjinalini yazan: nakka nakka Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: nakka nakka Yazdı:

bendede ısınmaya bağlı olarak kendini korumaya alma problemi var. araç çok ısınınca (uzun yolda yada aşırı trafikte) vites geçişleri anormaleşiyor devir saati yükseliyor ama araç hızlanmıyor sonrasında ise küt diye bi ses gelip araç kendinme korumaya alıyor bu arada ise herhangi bi arıza lambası yada bi uyarı ışığı yanmıyor. serviste çıkan arıza "kavrama ve patinaj" şeklinde görünüyor ve servis revizyon dedi acaba farklı bi çözümü olmaz mı. 4000 tl gibi bii rakam sölediler. acaba ne yapmayılım. 

Servis doğru söylemiş.Anlattığınıza göre revizyon zamanı gelmiş ama 4000 TL değil, max 1700 TL bir rakam ile şanzımanınız ilk günkü kondisyonuna kavuşacaktır.

hocam sölenen rakam 4000 5000 gibi çıkar bide iskonto yaparız dediler:) 1700e nerede yaptırabilirm ki ben razıyım 1700 vermeye yoksa aracı satıcam soğuyorum çünkü uzun yoldaykenm ve şehir içinde uzun süre kullandıktan sonra. peki hocam bu araç normal zamanda neden hiç sıkıntısız çalışıyorda ısınınca böle yapıyor bi arakdaşımızda soğutma problemi demiş, bunun için bişey yapılabilir mi?

Ben şanzımanı kople revizyon ettirdim planet dişliler ve tork konvertörü de değiştirdim ilave olarak hepsi 3000 TL tuttu. Sadece geri vites bandı güzel dedi usta oda 4 ay sonra su kuyverdi LOL Senin sıkıntın bambaşka. güzel bir otomatik şanzımancı bul işini halletsin. revizyonu yapılmış ve sıfırlanmış şanzıman 2500 TL iken senin şanzımanın nasıl 5000 TL masraf çıkarabilir?
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2012 Saat 23:40
ama aracımın selenoidler orjinal sanırım çünkü cızırtı yapmıyor denildiği gibi. sayet değiştirsem yenisi ile acaba yağ ısınma sorunum çözülür mü fikri olan var mı
zira vites geçişlerim mümkemmel geri kaçma da yok
ama yag ısınınca sanzıman korumaya geçiyor tabi
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 02 Haziran 2012 Saat 13:19
Question
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 28 Mayıs 2012 Saat 10:14
ya benim aracın al4 şanzıman mükemmel ancak motor yağı sınıyor ve bir türlü çözüm bulamadım.
şanzzımancılar mükemmel diyor
mekanik bakacak diyor.
aracı sıkıstırınca yağ sıcaklığı 140 a yaklaştı mı sanzıman korumaya alıyor
çözemediğim bir sorun
Yukarı Dön
famekontor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
29 - Ocak - 1968

Kayıt Tarihi: 01 Eylül 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 46
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı famekontor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 27 Mayıs 2012 Saat 12:46
sorun selenoid valf ben dün değiştirdim şimdiliksorun gözkmüyor 
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2012 Saat 18:10
genel bir sıkıntı var herhalde bu al4 de . düzenli çalışan bi sistem değil gibi duruyor. benim aracım bazen hiç vites değişikliğini hissettirmiyor bile ama bazende saçmalayabiliyor:)
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2012 Saat 13:42
Orjinalini yazan: ozi033 ozi033 Yazdı:

tek bir sorun var ne yağ.ne başka bişey.selenoidler değişecek bir daha bu hatayı almayacaksın.emin ol..

Selenoidler yeni tip ise değişmesine gerek yoktur. Sorun çıkaranlar eski tiplerdir. 

Anlamak için de, eski tipler sessiz çalışır ama yeni tipler aracı D ya da R ye aldığımızda CIZZZZZ diye bir ses ile çalışır. 

Bu yüzden selenoidlerin eski ya da yeni olduğunu öğrenmeden değişim tavsiye etmeyiniz. 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
ismail özdemir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
26 - Mart - 1983

Kayıt Tarihi: 03 Kasım 2010
Konum: ANKARA/elvanknt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 255
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ismail özdemir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2012 Saat 08:35
bencede bu yağ değişimi işi sadece fantazi
307xt 1.6 16v 110hp trıp (atiker lpg)
Yukarı Dön
ozi033 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2010
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 61
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ozi033 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2012 Saat 20:03
tek bir sorun var ne yağ.ne başka bişey.selenoidler değişecek bir daha bu hatayı almayacaksın.emin ol..
Yukarı Dön
çetin Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
19 - Ocak - 1980

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2011
Konum: Kdz Ereğli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 225
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı çetin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 24 Mayıs 2012 Saat 13:44
Kardeş aslında 206 ve307 gibi modellerin hatta 407 şanzumanlarıda skıntılıymış,dediğin gibi honda arıyorum bakalım bulursam takas yapıp alacağım.dünyada otomatik şanzumanlarda honda en kafada geliyormuş.gerçi benim araç yağ deiştirtikten sonra bir daha o hatayı vermedi ama güvenmiyorum.....nasip bakalım
206 feline (2006)     1.4 otomatik+Atiker Safe Fast
Yukarı Dön
toga406 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012
Konum: ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 656
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı toga406 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 23:37
kronik al4 sorunu al6 larda yokmuş 407 al6 yani tam otomatik altı vites biliyorum
Yukarı Dön
famekontor Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
29 - Ocak - 1968

Kayıt Tarihi: 01 Eylül 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 46
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı famekontor Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 23 Mayıs 2012 Saat 21:02
aynı sorun bende de var bunu arac soğukken yapıyor ve arac parkteyken çalışırz vaziyette bir süre bekledikden sonra kar ve spor mod ışıkları yanmaya başlıyorstop edip çalıştınca düzeliyor ve gn boyu yapmıyor
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107017 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1276 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 2792 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 8748 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 8201 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 582 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 476 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1465 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55045 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 288 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 871 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 1352 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 230 0 İlyas41
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 1968 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 563 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 1259 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 15791 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 18694 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 969 0 KerimSahin
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JULY EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Eren yıldız 2
İlyas41 1
badking530 1
CBerkG 1
kaya52 1
karauurböcei 1
ankaralı_emre 1
Pyrs 1
Barisge 1
Pejocum 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English