![]() |
|
206 monza açık hava filtresi |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Yazar | ||
RP393 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2018 Saat 13:41 |
|
Onu biliyorum evet, ben diğer hortumu merak ediyorum. Alttan emiş borusuna bağlanan.
|
||
![]() |
||
boruc ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2016 Konum: Bursa Durum: Aktif Değil Mesajlar: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ucu sarı renk olan ince hortumdan bahsediyosan, motorda buharlaşan yagı tekrar hava ile motora gondermeye yariyor. Bazi kitlerde bu hortumun yeri oluyo. Yada ucuna küçük krank filtresi takiyorlar acıkta duruyor.
|
||
2002 / 206 Roland Garros 1,6 / 110HP
|
||
![]() |
||
RP393 ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 01 Ağustos 2017 Konum: Gebze Durum: Aktif Değil Mesajlar: 256 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum fakat bilgi lazım. Bu resimde alttan gelen hortum ne hortumu. Motor çalışırken vakum yapıyor. Filtre kiti almayı düşünüyorum fakat 8v motorlara uygunluğu hakkında bir açıklama yok. Bu hortumların olduğu kısmı kesmekte istemiyorum. |
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hocam alınmayın ben biliyorum tavsiyeye ihtiyacım yok gibi şeyler söyledim mi ![]() olurunu yapmaya çalışıyorum sadece. Filtreyi yukarda tutmaya yardımcı bi yol bulmam lazım çünkü resimdede göründüğü gibi bağlantıyı silikonla yaptım tutacak bişey olmassa silikon gevşeyip aşşağı düşebilir bile ![]() kelepçeyle falan tutturabilirmiyimki nereye sabitleyebilirim filtreyi alttaki kutuyu çıkarırsam? |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
KenBlockJR ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Ataşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1013 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı KenBlockJR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
peki siz biliyorsanız tavsiyeye ihtiyacınız yok. bildiğiniz gibi yapın.
orijinal filtrenin hava girişi ufacık bir delik. ayrıca kutu kapalı olduğunda çeker ordan. kutu açıkken ordan hava alma şansı yok. o kutuyu sök, açık filtre orda aynı kalsın yine daha verimli olur.
|
||
206 Roland Garros 1,6 16V
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
yok alttaki kutuyu çıkarmayı biliyorum çıkardım daha önce de dediğim gibi alttan destelkiyor o diye dokunmadım. Ama hava almada ufak sıkıntılar çıkarabileceği ihtimalini ben de düşündüm ancak metin kardeşimin de dediği şekilde yorumladım dedim zaten onun da altı açık orjinal filtrenin aldığı havayı alır zaten alttan, hemde bir boru alana kadar elimden bişey gelmez böyle durması en doğrusu çünkü kutuyu alttan çıkarırsam filtre aşşağı doğru salcak kendini ve motora iyice yaklaşacak bu da aynı probleme sebep olcak yani.
O motordan çıkan kabloya bağlayacağım filtre krank filtresi mi yoksa egzantrik filtre mi ne diyorlar o mu ben o kısımdan hiç anlamıyorum? Hem onu çıkarırsam ayrı bi boru almam gerekir kelebeğe giden, boşta kalır çünkü o borunun girişi hiç olmaz. Bu çarşamba sanayiye gideceğim bi hem kelebeği güzelce temizledip adaptasyon yaptırcam hem de uygun bi filtre borusu bulup onu güzelce monte etmeyi düşünüyorum inşallah hallolur bunlar |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Filtreyi koyduğu yer orjinal kutu içi filtrenin yeri yani alttan oraya hava geliyor.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Alta doğru uzatırsa, lastiklerden gelen tozu çekebilir ve tıkanabilir.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
KenBlockJR ![]() 3. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 15 Kasım 2011 Konum: Ataşehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1013 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı KenBlockJR
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
o şekilde olmaz o filtre. alt tarafı kapalı olmuş. üstüne de kaput kapandı mı hava alacak yeri yok? kaputu altında dolaşan sıcak havayı çeker direk. orijinal filtre kutusunu sök direk. kaykıttırarak çekince gelir kolayca. 15-20TL'ye her şekle girebilen borulardan alıp aşağı uzattın mı tamamdır.
ayrıca da bir tane krank filtresi alırsan o gaz kelebeğine giren borunun ucuna takıp, yağlanmayı engellersin. açık filtreler daha çok yağlandırır çünkü. Düzenleyen KenBlockJR - 27 Mayıs 2012 Saat 12:25 |
||
206 Roland Garros 1,6 16V
|
||
![]() |
||
herry ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kutunun baglantı yeri var cok kolay cıkarabilirsin, sagona soluna bir bak görebilirsin. evet senin kelebege baglı olan parca normalinden biraz büyük gözüktü bana da. ortasında kusutu fln var sende
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
@metin hocam teşekkürler zaten koyabileceğim tek yer orasıydı :))
o kutuya dokunmadım çünkü şu an alttan filtreye destek oluyor tutuyor. Sizin dediğinizi düşünmüştüm zaten başta benim amacım da bir boru alıp aşşağıya sarkıtmak ama kelebekle filtre arasında kutu gibi bişey var hani görüyosunuz o kutuyu aradan nasıl iptal edicem boruyu kesmem gerekir arada eklem noktası yokki, tek eklem benim silikonladığım yer, filtreyle o kutu gibi duran şeyin arasındaki yer. o kutunun arkasından çıkarabilcek biyer var mı ben mi göremedim ![]() |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
herry ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
işte böyle;
http://images.gittigidiyor.com/3155/SIMOTA-FILTRE-KITI-PEUGEOT-206-1-6-16V__31556484_0.jpg |
||
![]() |
||
herry ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
bogaz kelebeginin altından gelen borunun bağlı oldugu akordiyok gibi olan parcayı zaten iptal etmene gerek yok, o yuzden alttan gelen boruya takılma hic. sen hava filtresinin altında duran eski plastik parcayı sök oradan, akordiyonun ucuna boru tak en sonda filtreni tak, filtreyi o kutuyu kaldırdıgın yerde olusan bosluga dogru yani arabanın altına dogru uzat oraya bir plastik kelepce ile sabitlre araba yol alırken alttan gelen soguk hava filtreyi, buz gibi yapar.
|
||
![]() |
||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ufuk filtreyi çok güzel yere yerleştirmişsin. Filtre yeri ayarlarken ne kadar motora yakınsa ve ne kadar soğuk hava geçiyorsa o kadar verimli olur. Bilmeyen arkadaşlar için de bilgi olsun.
Seninki yakınlık ve soğuk hava çekmesi açısından en uygun yerde olmuş. boğaz kelebeğinin altından gelen boruyu bende anlayamadım.
|
||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
resimler neden gözükmüyor :S
sanırım anladım, photobucket'da kullanıcı adım uf**k ve site f**k kelimesini engelliyor, resim adres yolunda da o kelime geçtiği için resimler gösterilmiyor galiba ![]() edit3: dediğim sebeptenmiş farklı bi hesap açıp ordan hallettim ![]() Düzenleyen ufuk91 - 26 Mayıs 2012 Saat 18:58 |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
resimler geldi sıcak sıcak :)) şimdi dediğim olayı anlayabilirsiniz, filtreye bağladığım kısımda kelepçe + silikon var ama diğer taraf kutunun içine giriyor kelepçe takılamıyor. Şimdi bi soru daha, filtre hortumu kelebeğe girmeden önce 2 tane kablo bağlanıyor biri motordan geliyor diğeri aşşağılardan biyerden, işte o aşşağıdan gelen kablo ne onu bilmiyorum ![]() ![]() ![]() ![]() Şimdi o alttan gelen kabloyu da şu resimde görebilirsiniz lpg ile ilgili diye düşünüyorum ama bi bilgim olmadığı için soruyorum mecbur napalım ![]() ![]() bu üsstteki resimde, ucunda sarı bant olan motordan geliyor tamam da şu alttan gelen nerden geliyor ne ooo :D şimdi düz boru takmak istiyorum ben filtre hortumu olarak, sonra bunu napcam o zaman ![]() Düzenleyen ufuk91 - 26 Mayıs 2012 Saat 21:14 |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
herry ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
şimdi şöyle, kitin nasıl olduğunu bilmiyorum, bendeki filtre de seninki gibi mantar şeklinde ama bu mantarın üzerinde kaplaması var carbon hatta sana aşağıda link vereceğim. motordan bogazdan çıkan orjinal pejonun akordiyon seklindeki borusuna, başla bir boruyu yani filtre borusu diye satılan 5 liralık boruyu kelepçeledim onun ucucanada aşağı dogru sarkıtarak filtreyi bağladım ama filtre ile borunun birlesim yerinde de kelepçe var. en son olarak da aaşagı dogru sarkıttıgım filtreyi plastik kelepçe ile o bolgedeki saglam bir yere oynamasın diye sabitledim
işte böyle resim örnektir; http://www.oto-aksesuar.com/Resim/Urun/Buyuk/vw-golf-v-16-fsi-hava-filtre-kiti.jpg |
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kit kullanıyosan ben de şunu sorayım hocam bu kitte hangi parçalar var? yani kiti takarken orjinalinde olan kısımları direk boğaz kelebeğinden söküp yerine kiti mi bağlıyosun? şundan dolayı soruyorum benim boğaz kelebeğine takılan plastik kısım da sıcaktan biraz büzüşmüş canımı sıkan ufak bi ayrıntı ama kit direk o kısmı da içeriyorsa orjinal hava filtre borusu falan alacağıma direk kit alırım diye düşündüm |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
||
herry ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010 Konum: istanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
foto gelsin daha net konusalım dostum, açıkçası bende simota karbon var fakat alt devirlerde cok agır kalıyor, karbonun kazanı oldugundan cıkan ses bir de yankı oluyor o yuzden bayaaa bi bagırıyor fakat kalkıslarda fln performansım dustu 6 aydır kullanıyorum ses iyi ama alt devirler cok vasat kalıyor, hem ses hem performans acısından kaliteli filtre tavsiyeniz var mı? (max 100TL)
|
||
![]() |
||
ufuk91 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 30 - Ocak - 1991 Kayıt Tarihi: 09 Kasım 2011 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Metin hocam biraz daha iyisini almak ben de isterdim, hatta en iyisini almak isterdim tabikide ama maddi durumum ancak şu an o kadarına el veriyordu napayım
![]() çok ses gelmesin zaten bağırsın istemiyorum araç, dedim ya düşük devirleri cidden hissedilir derecede rahatlattı o bana yeter ![]() en yakın zamanda foto çekmeye çalışcam buraya ekliycem, bugün biraz sakata geldi alelacele taktım hemen yola çıktım falan sonra hava karardı vs, yarın çekerim heralde foto ![]() |
||
Roland Garros 2000 1.6 8v 90bg
|
||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |