|
LPG GEÇMEME |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
pug61
1. Vites Kayıt Tarihi: 24 Mayıs 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 32 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 25 Mayıs 2012 Saat 18:34 |
egr valfi şase almıyor olabilir bendede vardı lpg ye geçememe sıkıntısı gaza geçince stop ediyordu valfe akünün - kutbundan kablo çekildi sorun yok şimdi ..
|
|
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Bence siz birdaha o ustaya gitmeyin çünkü ustalıkla alakası yok. Bende de 307 XT vardı ve en soğuk zamanlarda bile en fazla 500 metre bile olmadan geçiyordu. Lpg geçiş ısısı 35 derecedir. Hararet ibresi oynadığında araç yaklaşık 65-70 derecelere gelmiş oluyor zaten. Yani bu sıcaklığıa geldiğinde aracı sağa çekip stop etmek nedir anlamış değilim. Lpg li araçlarda regulatör vardır. Bu parça motor sıcaklık suyuna bağlanır. Motor su sıcaklığı belli bir dereceye ulaştığında (genelde 35 derece) depodan gelen sıvı haldeki gazı sıcaklık ile gaz haline çevirerek motora gönderir. Bazı kişiler aracı lpg ye çabuk geçsin diye geçiş sıcaklığını 20 dereceye düşürüyorlar ve bu yüzden depodan gelen gaz sıvı halden gaz haline geçemeden motora gidiyor, daha yoğun giden gaz motorda teklemelere sebep olabiliyor. Aracın lpg' ye geç geçmesi genelde "termostattan" kaynaklanıyor. Termostatın görevi motor ısınana kadar radyatördeki soğuk suyu yollamamak, motor istenilen sıcaklığa geldiğinde de radyatördeki soğuk suyun önünü açıp motora yollayarak motoru belli bir sıcaklıkta tutmaktır. Termostat sağlam olan araçlarda ilk çalıştırmada termostat suyun önünü keser ve motor kendi içindeki su ile ısınır lpg ye sağlıklı bir şekilde geçer. termostatı bozuk olan bir araçta da suyun önü kapanmadığı için motora sürekli soğuk su gider ve bir türlü motor ısınamaz, lpg ye geç geçer.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
Hocam o ne demek yani peugeotlarda lpg geç geçiyor,benim aracımda 307 xt,lpgeye cok rahat geciyor, hic sıkıntısıda yok. Bence siz henüz kaliteli bir usta bulamamissiniz
|
|
gggezer
1. Vites Kayıt Tarihi: 17 Mayıs 2012 Konum: BURSA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
aynı problemi bende yaşıyorum 307 xt premium var... lpg geçişleri çok zor oluyor... çözümü yok bu problemin hangi ustaya gitsem peugeot ların geçişlerinde bu tarz prblemler olduğu iletti.. tek tavsiyesi hararet ibresi yerinden oynadığında yani motor ısındığında arabayı kenara çekin.. stop edin... lpg anahtarına basılı tutup diğer yandan marşa basın... kısaca manuel lpg ye alma :)
|
|
metin
4. Vites 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
elin ile tuttuğunda elini yakmıyorsa baya sıcak değildir. İlk fırsatta termostat taktır sorun düzelir.
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
YUNNES37
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2012 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 119 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
radyatör hortumlar falan baya sıcak ama bilmiyorum artık |
|
hsnsnl
3. Vites Kayıt Tarihi: 02 Ocak 2012 Konum: ögrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1254 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
termostat yoksa aracında hep aracında ılık su dolasıyodur oda regulatorun ıstedıgı sıcaklıga gelemedıgınden tupe gecmesı zor.. sadece aracın durdugu yerde rolantıde calısarak baya bır ısınır ozaman tupe gecer dıye dusunuyorum |
|
307 XT Premium, 307 XS Coupe, 407 Premium Edition, Seat Leon 1.6 Stylance
|
|
YUNNES37
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2012 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 119 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
birde araçta termostat yok bozuldu söktük bi alakası olurmu
|
|
YUNNES37
1. Vites Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2012 Konum: İSTANBUL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 119 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
arkadaşlar aracım 2000 model 306
arac bu aralar lpgye geçmiyo lpg regülatörü ısınmıyor ve doğal olarak gaza geçmiyo
radyatörün tamamı sıcak radyatör hortumlarıda sıcak fakat regületöre giden hortum soğuk
siznebu nedenolabilir daha önce yoktu bu sıkıntı sistem de hava falanda yok ama anlamadım.
|
|
Yanıt Yaz | |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |