Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >206
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - kaç devirden sonra vites değiştirmeliyiz.
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

kaç devirden sonra vites değiştirmeliyiz.

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: kaç devirden sonra vites değiştirmeliyiz.
    Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 18:50
Orjinalini yazan: koliva koliva Yazdı:

Orjinalini yazan: EmSul EmSul Yazdı:

Ben performans olarakta öyle diye biliyorum bu opel astra 1.3cdti n sahibi olan arkadaş volkan ışık ın okulundan pilotluk eğitimi almış biriydi ve öyle öğretildi demişti..Ama tabi kendi denemelerimize baktığımda bana da pek uymuyor performans konusunda hep kesiciye yakın noktalarda değiştirmede daha iyi oluyor..


Pilotluk egitimi veren yer Opel Astra motorunu mu ogretiyormus Smile

1.3 CDTI'in motor performans grafigi asagidadir.
Buna gore bu arac eger yakit tasarrufu amaciyla kullanilmak isteniyorsa, vites gecisleri 1750-2500 rpm araliginda yapilmalidir. Diger taraftan maximum guc icin 4000 rpm en uygun noktadir.




Hayır tabiki arkadaşın o zaman sıfır aldığı yeni aracıydı 2006 astra 1.3cdti 90hp ve max. torku 1750-3750arasında verdiği kitapçığında yazıyordu aklıma o geldi onu söyledim ..Eğitimde öğretilen astra için değil genel olarak max. tork verdiği devir aralıklarını kullanmaktı araçların..Eğitim ya palio sportingle yada palionun o zamanki süper 1600 araçlarıyla veriliyordu tam emin değilim uzun zaman geçti arkadaş kartinglerdeydi o zamanlar
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
FeverDog Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 30 Mayıs 2012
Konum: Trabzon
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 81
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı FeverDog Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 16:24
Dizel araçlarda 2500-3000 hem motor sağlığı hem de ekonomi açısından ideal (araçlarla ilgili bişey biliyormuş gibi konuşmanın heyecanı içersindeyimSmile). Ancak tecrübeyle sabittir ki, ekonomik olsun diye düşük devirli araç kullanmak aracı yoruyor ve motorun boğulduğunu hissediyorsunuz. aracımı ilk aldığımda ben de devir 2000in üstüne çıkmadan vitesi yükseltiyordum -gerçekten inanılmaz ekonomik- ancak bir süre sonra, seyir halindeyken motorun boğulduğunu hissetmeye başladım. Bilirkişiler aracımı test ederek, bunun sebebinin düşük devirli kullanmam olduğunu söylediler. Düşük devirli kullanmak dizel araçlarda motor sağlığı açısından pek iyi değil (miş). ancak aracı yüksek devirli kullanmaya başladıktan sonra yakıt tüketimindeki bariz artış pek hoşuma gitmese de, motor mazottan daha pahalı olduğu için şuanda 2500-3000 arasında kullanıyorum.
Peugeot 206 Fever HDİ, 2006
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 16:18
Orjinalini yazan: EmSul EmSul Yazdı:

Ben performans olarakta öyle diye biliyorum bu opel astra 1.3cdti n sahibi olan arkadaş volkan ışık ın okulundan pilotluk eğitimi almış biriydi ve öyle öğretildi demişti..Ama tabi kendi denemelerimize baktığımda bana da pek uymuyor performans konusunda hep kesiciye yakın noktalarda değiştirmede daha iyi oluyor..


Pilotluk egitimi veren yer Opel Astra motorunu mu ogretiyormus Smile

1.3 CDTI'in motor performans grafigi asagidadir.
Buna gore bu arac eger yakit tasarrufu amaciyla kullanilmak isteniyorsa, vites gecisleri 1750-2500 rpm araliginda yapilmalidir. Diger taraftan maximum guc icin 4000 rpm en uygun noktadir.





Düzenleyen koliva - 21 Haziran 2012 Saat 16:19
Yukarı Dön
EErgul Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 16 Haziran 2012
Konum: Kıbrıs/Kocaeli
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 345
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EErgul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 15:56
rampa çıkarken biraz daha yüksek devirde vites büyütmek bence daha mantıklı.  çünkü bir üst vitese geçene kadar daha fazla devir kaybedeceğiz illa ki düz yoldaki kayıba göre. bu da motoru kısa bir süreliğine boğar. motor çok düşük devirde de daha fazla yakıt yakar. torkun maksimum olduğu devir o vitesde en az yakıt yaktığı devirdir. "+" ya da "-" yönde bu düz yolda vites değiştirmeniz gereken devirden ne kadar uzaklaşırsanız aracınız o kadar fazla yakar. "-" yöndeki uzaklaşma belki çok düşük devirlere inene kadar fazla bir fark yaratmaz yakıt açısından zaten öyle olsaydı aracı sürekli 3000 devirde kullanmaya çalışırdık :)
bisiklet gibi düşünün çocukken 18. vitesde duran bisikleti kaldırmaya çalışırdık. ne kadar fazla enerji harcardık. tıpkı bunun gibi 
206 CC 1.6 16V 110 HP Roland Garros
2004 Model
Yukarı Dön
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 15:27
Ben performans olarakta öyle diye biliyorum bu opel astra 1.3cdti n sahibi olan arkadaş volkan ışık ın okulundan pilotluk eğitimi almış biriydi ve öyle öğretildi demişti..Ama tabi kendi denemelerimize baktığımda bana da pek uymuyor performans konusunda hep kesiciye yakın noktalarda değiştirmede daha iyi oluyor..
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 15:19
Orjinalini yazan: EmSul EmSul Yazdı:

En uygun vites değiştirme aralığı aracının max. torku ürettiği aralıktır ..Aracınızın fabrika verilerine bakın misal max. torku 1750-3750 devir aralığında üretiyorsa bu devirler arasında aracı kullanmak en uygunudur..3750 devirde vites atarak en iyi dengeyi kurabilirsiniz y/p olarak..
(Not: Bu değer 2006 Opel astra 1.3cdti 90gb 6ilerinin değerleridir :) )


En uygun derken neyi kastettiginize bagli. Eger yakit ekonomisi bakimindan en uygun diyorsaniz evet dogru ama performans icin diyorsaniz yanlis.
Yukarı Dön
EmSul Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 06 Mart 2012
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 874
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı EmSul Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 15:13
En uygun vites değiştirme aralığı aracının max. torku ürettiği aralıktır ..Aracınızın fabrika verilerine bakın misal max. torku 1750-3750 devir aralığında üretiyorsa bu devirler arasında aracı kullanmak en uygunudur..3750 devirde vites atarak en iyi dengeyi kurabilirsiniz y/p olarak..
(Not: Bu değer 2006 Opel astra 1.3cdti 90gb 6ilerinin değerleridir :) )
"2001 Peugeot 206 GTI"
"2002 Peugeot 206 Roland Garros 1.6 16v"
"1998 Ford Mondeo 2.0 glx"
"2005 Peugeot Partner 2.0hdi"
"2004 Peugeot 307 1.6 bva"
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 14:26
Bu süreç yolun eğimine göre ve gitmek istediğimi hıza göre değişir. Bir üst vitese geçildiğinde toparlanması zor olmaması için uygun devirde geçilir. 

Misal hatırı sayılır bir yokuş çıkarken bir üst vitese geçildiğinde motorun bayılmaması için 4000 devire kadar çıkılıyorken, düz bir yolda sakin kullanımda 2000 devir vites değişimi için yeterli oluyor. 

Otomatik aracım varken sürekli kontrol ederim. sakin ve düz yolda 1750 devirde vites değiştirdiği, yokuşlarda vites değişimi için 3500-4000 devire kadar çıktığı oluyordu. 

Araç 1.6 110 hp otomatik 307 idi.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
okan0665 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 08 Temmuz 2011
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 57
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı okan0665 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 21 Haziran 2012 Saat 10:31
1.4 dizel araç kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla dizellerin biraz devirli kullanılması gerekiyor, hem turbo sağlığı hem de yakıt ekonomisi sağlanması açısından. Dolayısıyla ben devir 2800'deyken vites büyütüyorum. Tabi trafiğin ve yolun durumuna göre değişir bu durum. Yokuş çıkarken vites büyütmek istediğinizde, aracın bu arada kesilmemesi ve büyük vitesin rahat toparlaması için, devri 3000-3200 aralığına çıkarmanız gerekebilir. Düz ya da hafif eğimli bir yolda giderken araç hızlanmakta zorlanmayacağı için 2400-2500 civarında vites büyütebilirsiniz. Bu şekilde kullandığımda (Ankara Eskişehir yolu civarında) ortalama hız 48, ortalama yakıt tüketimi 5,2 l/km oluyor. Ortalama hızın düşük gözüktüğüne bakmayın, zaten hız sınırı var (70 km) ve işe giderken ve dönüşte oluşan yoğunluk nedeniyle isteseniz de çok hızlanmanız mümkün değil.
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2012 Saat 12:15
Ben devire hiç bakmam motor sesine göre atarım vitesi ama motor sesini dinlediğimde devir ibresi 2500 üzerinde oluyor 3000 Dd nadir geçerim. 3000 Dd geçmem için yolun dik meğilli olması gerekir
Yukarı Dön
ahmets Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Haziran 2012
Konum: ıstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 13
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ahmets Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2012 Saat 11:15
araç 1.4 benzinli olduğu için 3000 ile 3500 arası uygun duruyor.

dizel araçlarda 2000 ile 2500 arası uygun gibi

Benzinl araçlarda motor 1.8 litre ve üstüne çıktığında 2500 de vites değiştirmeniz yeterlidir:)
Yukarı Dön
tellotello Açılır Kutu Gör
3. Vites
3. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 01 Haziran 2012
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 1121
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tellotello Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2012 Saat 10:58
Bu kadar mesajdan sonra hala soruyor diyeceksiniz biliyorum fakat bir türlü oturtamadım şu vites atma olayını kafamda. 1.4 HDI XR için, dizel kullanan arkadaşlar nasıl bir vites geçişi yaptıklarını anlatabilirlerse sevinirim. Özellikle şu ses olayına hastayım, geçen babam bindi arabaya benim araba yanacak yaww dediğim 2500 -2600 civarı için bırak bağırsın araba dedi, kaldım öylece :( Ben biraz titizimdir kıyamıyorum galiba arabanın çok bağırmasına ama özetle dediğim gibi bana araba bağırıyor gibi gelirken başkasına normal bir ses gibi geliyor galiba. Napmak lazım anlyamadım.
2005 307 1.4 HDI XR 70bg
Yukarı Dön
savior07 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 4
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı savior07 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2012 Saat 10:39
araban km de ne kadar yakıo

Yukarı Dön
savior07 Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2012
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 4
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı savior07 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 18 Haziran 2012 Saat 10:38
araban benzin ve lpg varsa 2500 3000 arası vites at bende 508 var ben genelde basstığım için 4500-5000 arası atıyorum
Yukarı Dön
gngburak Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Şubat 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 636
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı gngburak Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Nisan 2012 Saat 20:50
çok....çok tesekkurler verdiğiniz bilgiler için sizlerden aldığım bilgilerle aracı taha iyi tanıyorum artık.
www.gngtasarim.com
Yukarı Dön
aspirinxlarge Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
23 - Ocak - 1983

Kayıt Tarihi: 01 Ekim 2011
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 325
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı aspirinxlarge Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Nisan 2012 Saat 20:31
Kırmızıya gelince : =)
Sevene Can Feda Sevmeyene Elveda ! 206 XS 110hp Full Tesco
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Nisan 2012 Saat 20:14
Orjinalini yazan: gngburak gngburak Yazdı:

yani benim anladığım  kadarıyla her 3000 devire geldiğinde vitesi değiştirmeliyim değilmi........


Asagidaki grafik sizin aracinizin motorunun grafigidir. 3000-3500 araliginda degistirmeniz en uygunu olacaktir.



Yukarı Dön
gngburak Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Şubat 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 636
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı gngburak Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Nisan 2012 Saat 19:36
yani benim anladığım  kadarıyla her 3000 devire geldiğinde vitesi değiştirmeliyim değilmi........
www.gngtasarim.com
Yukarı Dön
herry Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 26 Kasım 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3168
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı herry Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Nisan 2012 Saat 19:32
vitesi geçirdiğiniz devir kadar öenemli olan bir şey daha vardır ki o da; bir sonraki vitese takarken arabanın devrini kaybetmemesidir. 
Yukarı Dön
gngburak Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 05 Şubat 2012
Konum: izmir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 636
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı gngburak Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Nisan 2012 Saat 19:19
verdiğiniz bilgiler için çok tesekkurderım .
 
www.gngtasarim.com
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Hızlanma Problemi son mesaja git 5405 1 Evo301
konu icon Peugeot 206 1.4 xr 2000 model arabam var son mesaja git 610 0 Muhammet Safa07
konu icon BENZİN VE ATEŞLEME ROLESİ son mesaja git 814 2 Emirhno6
konu icon 1.4 dizel rolanti de klima devrete girip cikma son mesaja git 243 0 heavyburak26
konu icon Bagaj açılmıyor son mesaja git 1547 0 206cc57
konu icon Rifter Gt 2025 tavan lambası son mesaja git 1154 0 Fero13
konu icon 208/207/301 arasinda kaldim son mesaja git 13531 1 aliysnm
konu icon Peugeot 207 Eng Man system Faulty son mesaja git 3476 2 Oğuzhan207
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 22082 17 Oğuzhan207
konu icon 206 GTI ATEŞLEME PROBLEMİ son mesaja git 2054 0 Emirhno6
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 5473 3 Yunus58
konu icon Pegouet 306 1.8 XR 16 v 1998 son mesaja git 1911 0 Yunus58
konu icon 1.8 XR Usta son mesaja git 8596 1 Yunus58
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 17451 2 SerkanPinar
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 12635 5 407aziz
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 3790 2 Ayhan1126
konu icon 306 rolanti problemi son mesaja git 2955 10 yasarseri
konu icon 206 ya kaput amortisörü nasıl yapılır son mesaja git 25223 6 anaykh
konu icon 301 ekranını 2008e takmak son mesaja git 2087 0 tarhansmt
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 2593 1 GökhaN
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
heavyburak26 1
Sarı37 1
Emirhno6 1
Muhammet Safa07 1
Evo301 1
Fero13 1
206cc57 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English