|
306 gtı...coopers s...!!! |
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Yazar | |||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Gönderim Zamanı: 13 Ekim 2008 Saat 13:57 |
||
çok alakasız bir kıyaslama arada cok fark var...en basit yaş+hp+tork =mini ama gonüllerde olanı 306gti
|
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Arkadaşlar Eski Cooper S John Works Kullanıcısı Olarak Çoğu Arabaya Kafa Tutabilecek Bir Araç Yol tutuşu ve performans olarak 306 gti'la Kıyaslamayınız bile...
|
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
arkadaslarım bende 2.0 a6 yı yedım a6 da kasa agır aynı klasman deıl turboyuda atmosferık olmayan ne varsa anlamında yazdım (aynı klasmanda) atmosferık arac beslemelı aractan usdun olamaz söz konusu o deıl bnm demek ısdedım mantıklı aracları kıyaslayalım mcs ile 306 yı nasıl aynı kefeye koyarsınız drag roll top speed mcs yanı bukadar duygusal olmayalım yaa
|
|||
aoc
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008 Konum: 06 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
206 RC ile 207 RC yürüten görmedim, yürütseler ve 206 RC kazansa halef kısmına 207 RC de yazabilirdim ;)
|
|||
UmutGTi
1. Vites İHRAÇ EDİLMİŞ ÜYE Kayıt Tarihi: 09 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
bence de kıyaslanır katılıyorum ,, bu arada 207 GT 206 RC nin değil 206 GTi ın rakibi ,, 206 RC için 207 RC var biliyosn ki xDDD |
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
cooper alabilir
|
|||
tolgasena
1. Vites Kayıt Tarihi: 15 Ağustos 2008 Konum: Öğrenci Durum: Aktif Değil Mesajlar: 105 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tolgasena
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
tmm pug cuyuz ama gerçekler var =) S...
|
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
VALLAH ATMOSFERİK OLSUN TURBO OLSUN BEN HER ARAÇ KIYASLANIR YOLA CIKTIN MI TURBO ATMOSFERİK YOKTU GAZZZZZ VARDIR AMA BU KARSILASTIRMADA ALICI TARAF COOPERS GİBİ DURUYOR ODA HAFİFLİGİN DEZ AVANTAJI |
|||
aoc
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008 Konum: 06 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Eğer senin dediğin gibi bir mantık olsaydı, benim 106 ile AUDI 1.8T ile yürüyemem lazımdı... Hem 1800cc hemde Turboşarj beslemeli ama ben geçiyorum, nasıl olcak ? 206 RC halefi 207 GT'i geçiyor, peki bu nasıl olacak ? Turbo araba ile Atmosferik araba kıyaslanır kardeşim, bal gibide kıyaslanır. Atmosferik araç devir çevirir, devir... Turbo araba şişer ve bahsı geçen MCS'de turboşarj yok, süperşarj(kompressor)var... Bir önemli bilgi daha Demir Abi birşey demiş ise, mutlaka bi bildiği vardır. |
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
s yani gti yanına gelemezzz
|
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
lütfen mantıklı olalım arkadaslar yaa cooper s gider gelır gelırkende 306 nın ıcınden gecer atmosferık araçlarla turbo aracları bıdaha kıyaslamayalım ...
|
|||
aoc
1. Vites Kayıt Tarihi: 16 Eylül 2008 Konum: 06 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 131 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Ben beygire bakarım, beygir mi diye...
Ben torka bakarım, tork mu diye...
160 hp bi VTI sırf torksuzluğu yüzünden bence yeterli değil, ve kaçını yola aktarıyor...? Şimdi karşılaştırmamıza gelelim, Mini S aşırı beslemesi sayesinde kral bi tork diyagramı var ama buzdağının görünmeyen kısmı var, nedir bu ? -DEVİR BANDI... Şimdi bu portföyde ikiside karşılaştırılırsa 7200 kusursuz devir ve 3.vitesten sonra kusursuz hızlanan bi 306 var. Denemelerimizde cooper S'in 1.vitesi cidden bizi hayretler içinde bıraktı (106 vs Cooper S) ama cooper'ın motorunun 3.vitese kadar önde götürdüğü yolu 3.viteste 106 ya teslim etmesi ve bu bilgi ışığında daha güçlü bi 3.vitesi olan 306 GTI'ın 3.vites sonunda Cooper S'i ayıklayacağından şüphem yok... Aynı devir bandı 3.vites ve üstü Rollin' lerde GTI'a daha fazla şans veriyor... |
|||
UmutGTi
1. Vites İHRAÇ EDİLMİŞ ÜYE Kayıt Tarihi: 09 Eylül 2008 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 39 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
s in 163 lüğüyle kafa kafaya gider ,, 175 liği alır ,,,
bu arada o bahsettiğiniz 193 beygirlik arabanın ben asla seri üretime geçeceğini zannetmiyorum.Yalnızca bir firmanın tanıtım amaçlı modifiyesi.Aynı mercedes brabus lar gibi... |
|||
esrefyilmaz
1. Vites Kayıt Tarihi: 06 Eylül 2008 Konum: İSTANBULL Durum: Aktif Değil Mesajlar: 89 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı esrefyilmaz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
||
COOPER S 175 HP BİLE 306'NIN İÇİNDEN GEÇER HERKESS MANTILI Bİ ŞEKİLDE KAFASINDA TASARLASSIN |
|||
EŞREF YILMAZ 34 YJ 0425 İSTANBUL/KÜÇÜKÇEKMECE
|
|||
kann87
1. Vites P.T. Demirbaş Kayıt Tarihi: 18 Haziran 2008 Konum: ACIBADEM Durum: Aktif Değil Mesajlar: 529 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
S
|
|||
-küfürbaz gizemli rapci-
|
|||
ac8088
2. Vites Kayıt Tarihi: 08 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
cooper s in 175 liği bile ayırır bence
|
|||
Demir
2. Vites Kayıt Tarihi: 02 Nisan 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 546 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
Cooper'dan Suparşarj sök bakalım..Kaç beygir oluyor...?
Klass motor dediğinde kendi havasını kendi çekmesi gerekir.. Bundan spor tarz araca yakışır güç tork üretebilmelidir....
Tabi atmosferik kullanmak ayrı Super şarj veya turbo şarj ayrı bir zevktir...
Cooper-306 GTİ karşılaştırmasında gerek Rolling olsun gerek drag benim için ölçü bazı değildir...
Her zaman beğenimi kazanmış 306 GTİ seçerim...Benim benim düşüncemdir....
|
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
ZATEN ARKADASLAR MOTORU TURBO DESTEKLİ ARAÇLARI ATMOSFERİK ARACLARLA KARSILASTIRDIGIMIZDA ÇOGU ZAMAN YANILIYORUZ
|
|||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
|
|||
savi_206
1. Vites Kayıt Tarihi: 27 Ağustos 2008 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 75 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
||
tabi ki cooper S
|
|||
Yanıt Yaz | Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |