![]() |
|
2000 devir hız |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Yazar | ||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 09 Eylül 2011 Saat 13:56 |
|||
cem abi ergin abinin lastik ölçüleri 225/40/18 yani benimki ile 195/65/15bir farkı yok (:
anladım ki 307 1.6 16v araçlardaki manul ve otomatik viteslerin son viteslerindeki hız aynıymış sanırım. yani manuelin 5. vitesi 2500 devirde 90 km iken benimde 4. vites 2500 devide 90 km
bilmeyenler için söyliyeyim, otomatik 307 ler 4 vites.
|
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
ergin abiye katılıyorum cem abi. sürekli dikkat ediyorum benim otomatik 4 vites biliyorsunuz
benim 4. vites 2500 devirde tam 90 km/h 4. vites 3000 devirde ise 110 km/h oluyor düz yolda. 110 u geçmediğim için daha sonraki devir ve hızlara bakmadım ama en az 50 kere 90 ve 110 hızlarında devirin 2500 ve 3000 olduğuna eminim. hatta otomatiklerde farklı olur dediğin için her defasında kontrol ediyorum hep aynı değişmiyor. 3000 devir 110 km/h fix (: Düzenleyen metin - 09 Eylül 2011 Saat 13:53 |
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
||||
SZKR ![]() 1. Vites ![]() ![]() 27 - Mayıs - 1984 Kayıt Tarihi: 05 Ocak 2011 Konum: İZMİT Durum: Aktif Değil Mesajlar: 250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Konuyu okuyunca aklıma geldi, bu sabah ise gelirken denedim;
307xs, 1.6 16v, 225-55-16"arien, 3000d/d = 100km/h. Net... |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Anlaştık cem abi
![]() |
||||
![]() |
||||
metin ![]() 4. Vites ![]() ![]() 24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
eminmisin?
|
||||
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
peki. teşekkürler :)
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
165 65 14 e gore 185 55 14 %2 daha kucuk... onemsenecek bır fark degıl
![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Orjinali 165/65 R14 kapıda yazan. Bnmkinde GTI jantı var. Lastikler de kalın o yüzden.
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Senın lastıklerın orjınal olcusu bu degıl mı zaten ??? Orjınal 106 olcusu ne demek ??? 106 ların hepsının lastıklerı aynı degıl kı !!!
![]() Sen kendı aracının orjınalıne bak dıgerlerı senı ılgılendırmez...
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Sen kafanda benımle aynı seyı dusunmedıgın asıkar. Cunku jant buyudukce suratın artacagını yazmıssın yukarıda. Bu durumda lastık secımıne gore sonuc degısır.
Lastık capını degıstırmedıkten sonra jantı ıster buyut ıster kucult surat farketmez.
Ama lastık capını degıstırırsen surat azalabılırde artabılırde...
Benım orjınal lastıgım 185 65 14. Ben sımdı 195 55 15 e gectım. Senın soyledıgıne gore aracın hızı artması gerekır. Hızı artmadı azalmadıda... Cunku bu 2 olcununda capları denk...
Anlastık mı ??? ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Cem abi bende onu kastettim ama turkcem ve kelime haznem zayif oldugu icin cap sozcugu yerine inc kullandim dedigim dogru degilmi cem abi aslinda ayni seyi soyluyoruz ama ben cap sozcugunu kullanamadim :)))
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Benim lastiklerim de 185/55 r14 mesela orjinal 106 lastiğini göz önünde bulundurursak benim aracım göstergedekinden daha mı hızlı gidiyor acaba? merak ettim şimdi?
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Dıkkat et karsındakı dogru soyluyor
![]() Bız burada devır sayısı ve gostergedekı hızdan bahsedıyoruz...
Ayrıca bır araca 16 17 jant takınca suratı artmaz. Lastık capı buyurse artar. Lastık capınında jant ıle alakası yoktur...
Senın aracında orjınalden 195 65 15 takılı. Bazı modellerde yıne orjınalden 205 55 16 veya bazılarında da 205 50 17 takılı... Mısal olarak bu 3 lastıgınde capları aynı oldugundan hangısını takarsan tak surat degısmez... Mısal 225 40 18 ın bıle capı bunlarla aynıdır. Anlastık guzel kardesım ???
Amaaaa mısal 205 55 16 yerıne 205 60 16 takarsan veya 205 50 17 yerıne 225 50 17 takarsan caplar buyur ve gercek suratler fark bazında artar...
Bırde bunun tersınden bakarsak 205 55 16 yerıne 205 50 16 takarsanda lastık capı kuculur. Bu sefer gercek surat azalır..
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
dostum bi mantikli düşün.aracin lastigi buyudukce aldığı yolda artar mesela benim jantlar 15 inc ama ergin abininki 16 veya üstüyse ergin abi bana plakasını okutur.bu işler böyledir ![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Yanlış hatırlamıyorsam benim değerler de aynı. 2000'de 70 km/h 2500'de 90km/h.
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Sen kolıva nın ne yazdıgını oku sonra bana bır daha yorum yap bakalım. Onu benım oyle soylememde bır bıldıgım varda neyse
![]() |
||||
![]() |
||||
OkaN ![]() 1. Vites ![]() ![]() 14 - Nisan - 1988 Kayıt Tarihi: 11 Ağustos 2011 Konum: İST, Sancaktepe Durum: Aktif Değil Mesajlar: 587 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
cem abi sen yapma bari
![]() ![]() |
||||
Şakağımdaki kansa, o benim gülüşümdür,
Namert sürünmektense, erkekçe ölüşümdür… EGİL KULAK VER CEDDİNE TÜRKE KEFEN BİÇMEK KİMİN HADDİNE AVRUPADAN ÇİN SEDDİNE REHBER KUR’AN HEDEF TURAN |
||||
![]() |
||||
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Cem lastikle kadranda gorulen degerlerin bir alakasi yok. Bunu onceki yazilarindan senin de gayet iyi bildigini biliyorum. Ancak bu yazinda tersi anlasiliyor. Belkide ben yanlis anliyorum
![]() |
||||
![]() |
||||
individual ![]() 2. Vites ![]() ![]() 23 - Ocak - 1982 Kayıt Tarihi: 01 Aralık 2008 Konum: kartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 996 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı individual
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
valla 3000 de 105 yaptığını hiç görmedim cem. zaten araba devir kesiciye girecek kadar kısa şanzımana sahip. bir ara bakarım tekrar ama %99 eminim istersen youtube videolarını inceleyebilirsin. (307 1.6 benzinli ve manuel motorlar) |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ergın senın lastık olcunde bır farklılık mı var ??? Bılırsınkı lastık capı bu olayı degıstırır...
Cunku 3000 devırde 105 ve oranlarsak 6000 devırde 210 a ulasması lazım... Bır yanlıslık olmasın ???
Cunku TU5JP4 makıne ve uzerındekı sanzumanın degerlerı budur... 1.6 16V 307 ve 206 larda da aynı... Düzenleyen CeCoLi - 08 Eylül 2011 Saat 19:11 |
||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 12> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |