| Yazar |
Konu Arama Konu Seçenekleri
|
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986
Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
|
Konu: Satıştan vazgeçildi Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 22:29 |
demek satmakdan vaz geçtin,
cumartesi diyordun bekleyemedin demek hayırlısı olsun güle güle modifiyeler (:
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
 |
|
Sponsor Bağlantı
|
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:36 |
CeCoLi Yazdı:
Spacer kullanmadan o jantı takamazsın. Cunku ofsetı 31. Ben denedım dırekt olarak camurluk ıcıne bastı  Donmesı mumkun degıl. Hal boyle olunca spacer ıle beraber uzun bıjon kullanmak gerek. O jantın havsasına uygun uzun bıjon bulunur mu onuda arastırmadım. Her bıjonun havsasıda aynı degıl.
Ben spacer kullanmayıda uygun bulmuyorum. Yoksa o Ariane ısımlı orjınal 16" 307 5 kol jantlardan cok cazıp bır fıyata cızıksız bır takım bulmustum ama bızım araca olmuyor ıste. |
üstad bir takım göbeği işlem görmemiş eski fren diski bulup spacer yaptırabilirsin, sorun olacağını sanmıyorum, ne de olsa araçta zaten mevcut bir parça o fren diski. Uzun bijon da bulunur hatta renklisinden satan vardı bir aralar sahibinden ya da başka bir platformda.
|
|
206 Quik
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:18 |
d3n1s Yazdı:
by_ersin Yazdı:
CeCoLi Yazdı:
d3n1s Yazdı:
humm jantın genişliğini düşünmemiştim ben, ince jantın ET değeri yüksek olabilir, içe sürtme yapmaz, kalın jantta ET değerinin nispeten düşük olması gerekir, haklısın bu konuda :)
Du bakalım araç satılmazsa kafamda nice nice fikirler var, yavaş yavaş uygulayacağım hepsini
|
Bu jant ısı bızım araclarda bıraz sıkıntılı. Eskı modellerde camurluk hacımlerımız cok genıs degıl. Her jantı takamıyorsun. Ama 307 308 207 ler vs daha genıs ımkanlara sahıp.
Bende jant alırken cok baktım 20 ofsetlı aldım kı ıcerı gocmus sekılde durmasın dıye. Zaten orjınal 306 GTI cyclone jantlar 18 ofsetlıdır ama 6" genıslıktedır.
Dıger 306 sahıbı 2 arkadas 6.5" genıslıkte 25 ofsetlı aldılar ama ben 6.5" Jant 20 ofsetlı aldım. Suanda lastık ız genıslıgım onlarınkınden 1cm daha genıs... | o iki arkadaştan birisi benim denizim... 20 ofset yok gibi.. var olanda ben beğenmedim.. jant sıkıntımız çok seçenek az biz 306 lar için konuşuyorum...
|
benim bir tanıdıkta vardı 306, 307 jantı takmıştı şu 5 kollu 16 inç olandan, muhteşem duruyordu araç
|
Spacer kullanmadan o jantı takamazsın. Cunku ofsetı 31. Ben denedım dırekt olarak camurluk ıcıne bastı  Donmesı mumkun degıl. Hal boyle olunca spacer ıle beraber uzun bıjon kullanmak gerek. O jantın havsasına uygun uzun bıjon bulunur mu onuda arastırmadım. Her bıjonun havsasıda aynı degıl.
Ben spacer kullanmayıda uygun bulmuyorum. Yoksa o Ariane ısımlı orjınal 16" 307 5 kol jantlardan cok cazıp bır fıyata cızıksız bır takım bulmustum ama bızım araca olmuyor ıste.
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 16:11 |
by_ersin Yazdı:
CeCoLi Yazdı:
d3n1s Yazdı:
humm jantın genişliğini düşünmemiştim ben, ince jantın ET değeri yüksek olabilir, içe sürtme yapmaz, kalın jantta ET değerinin nispeten düşük olması gerekir, haklısın bu konuda :)
Du bakalım araç satılmazsa kafamda nice nice fikirler var, yavaş yavaş uygulayacağım hepsini
|
Bu jant ısı bızım araclarda bıraz sıkıntılı. Eskı modellerde camurluk hacımlerımız cok genıs degıl. Her jantı takamıyorsun. Ama 307 308 207 ler vs daha genıs ımkanlara sahıp.
Bende jant alırken cok baktım 20 ofsetlı aldım kı ıcerı gocmus sekılde durmasın dıye. Zaten orjınal 306 GTI cyclone jantlar 18 ofsetlıdır ama 6" genıslıktedır.
Dıger 306 sahıbı 2 arkadas 6.5" genıslıkte 25 ofsetlı aldılar ama ben 6.5" Jant 20 ofsetlı aldım. Suanda lastık ız genıslıgım onlarınkınden 1cm daha genıs... | o iki arkadaştan birisi benim denizim... 20 ofset yok gibi.. var olanda ben beğenmedim.. jant sıkıntımız çok seçenek az biz 306 lar için konuşuyorum...
|
benim bir tanıdıkta vardı 306, 307 jantı takmıştı şu 5 kollu 16 inç olandan, muhteşem duruyordu araç
|
|
206 Quik
|
 |
106_arts
1. Vites
Forumdan Banlandı.
Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011
Konum: niğde ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 15:34 |
ben senın için demedım zaten:)
millet habire gezdırıyor ustaları sonrada almaktan vazgecıyor fiyat düşmeyince sen gezdıgınle kalıyosun
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 14:32 |
106_arts Yazdı:
n
d3n1s Yazdı:
106_arts Yazdı:
2 farklı mekanik ustası, 2 farklı boya ustası, 2 farklı kaporta ustası, 1 tane 40 yıllık şase ustası inceledi
7 tane ustayı gezdirince satan adam bişey demedimi göster göster nereye kadar diye:) |
yoo, ne diyecek ki? bişey deseydi almazdım zaten ;) ayrıca boyacılar ve kaportacılar şasecimin yanına geldi, şasecimin yanında bir de mekanik ustası çalışıyo, sözün özü araç 2 dükkana gitti ama bu kadar usta baktı
|
ben hiç sevmem usta usta gezmeyi millet kusur bulmak için sanayide gezdirip duruyor
neyse hayırlı satışlar |
benimki kusur bulmak amacıyla değildi, iki dükkanın sahibi de benim için çok hatırlı insanlar, ikisinden birine gitmeseydim benim içim rahat etmezdi. Beni kendi çocukları gibi sevdikleri için alacağım arabayı da iyice inceleyip inceletirler, durum bu üstad
|
|
206 Quik
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 12:46 |
CeCoLi Yazdı:
d3n1s Yazdı:
humm jantın genişliğini düşünmemiştim ben, ince jantın ET değeri yüksek olabilir, içe sürtme yapmaz, kalın jantta ET değerinin nispeten düşük olması gerekir, haklısın bu konuda :)
Du bakalım araç satılmazsa kafamda nice nice fikirler var, yavaş yavaş uygulayacağım hepsini
|
Bu jant ısı bızım araclarda bıraz sıkıntılı. Eskı modellerde camurluk hacımlerımız cok genıs degıl. Her jantı takamıyorsun. Ama 307 308 207 ler vs daha genıs ımkanlara sahıp.
Bende jant alırken cok baktım 20 ofsetlı aldım kı ıcerı gocmus sekılde durmasın dıye. Zaten orjınal 306 GTI cyclone jantlar 18 ofsetlıdır ama 6" genıslıktedır.
Dıger 306 sahıbı 2 arkadas 6.5" genıslıkte 25 ofsetlı aldılar ama ben 6.5" Jant 20 ofsetlı aldım. Suanda lastık ız genıslıgım onlarınkınden 1cm daha genıs... | o iki arkadaştan birisi benim  denizim... 20 ofset yok gibi.. var olanda ben beğenmedim.. jant sıkıntımız çok  seçenek az  biz 306 lar için konuşuyorum...
|
 |
106_arts
1. Vites
Forumdan Banlandı.
Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011
Konum: niğde ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 12:35 |
n
d3n1s Yazdı:
106_arts Yazdı:
2 farklı mekanik ustası, 2 farklı boya ustası, 2 farklı kaporta ustası, 1 tane 40 yıllık şase ustası inceledi
7 tane ustayı gezdirince satan adam bişey demedimi göster göster nereye kadar diye:) |
yoo, ne diyecek ki? bişey deseydi almazdım zaten ;) ayrıca boyacılar ve kaportacılar şasecimin yanına geldi, şasecimin yanında bir de mekanik ustası çalışıyo, sözün özü araç 2 dükkana gitti ama bu kadar usta baktı
|
ben hiç sevmem usta usta gezmeyi millet kusur bulmak için sanayide gezdirip duruyor
neyse hayırlı satışlar
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 28 Haziran 2011 Saat 10:02 |
|
cumartesiye kadar satılmazsa vaz geçilecek günceli...
|
|
206 Quik
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 27 Haziran 2011 Saat 08:51 |
106_arts Yazdı:
2 farklı mekanik ustası, 2 farklı boya ustası, 2 farklı kaporta ustası, 1 tane 40 yıllık şase ustası inceledi
7 tane ustayı gezdirince satan adam bişey demedimi göster göster nereye kadar diye:) |
yoo, ne diyecek ki? bişey deseydi almazdım zaten ;) ayrıca boyacılar ve kaportacılar şasecimin yanına geldi, şasecimin yanında bir de mekanik ustası çalışıyo, sözün özü araç 2 dükkana gitti ama bu kadar usta baktı
|
|
206 Quik
|
 |
106_arts
1. Vites
Forumdan Banlandı.
Kayıt Tarihi: 23 Mart 2011
Konum: niğde ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 0
|
Gönderim Zamanı: 26 Haziran 2011 Saat 21:20 |
2 farklı mekanik ustası, 2 farklı boya ustası, 2 farklı kaporta ustası, 1 tane 40 yıllık şase ustası inceledi
7 tane ustayı gezdirince satan adam bişey demedimi göster göster nereye kadar diye:)
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 24 Haziran 2011 Saat 09:26 |
ahmetsemiz Yazdı:
hayırlı satıslar umarım ıstedın fıyata verırsın aracın derlı toplu duruyo masallah |
teşekkürler :) inşallah veririz, bakalım... satıştan vaz geçmek üzereyim zaten
Düzenleyen d3n1s - 24 Haziran 2011 Saat 09:27
|
|
206 Quik
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 24 Haziran 2011 Saat 02:45 |
|
hayırlı satıslar umarım ıstedın fıyata verırsın aracın derlı toplu duruyo masallah
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2011 Saat 11:08 |
d3n1s Yazdı:
humm jantın genişliğini düşünmemiştim ben, ince jantın ET değeri yüksek olabilir, içe sürtme yapmaz, kalın jantta ET değerinin nispeten düşük olması gerekir, haklısın bu konuda :)
Du bakalım araç satılmazsa kafamda nice nice fikirler var, yavaş yavaş uygulayacağım hepsini
|
Bu jant ısı bızım araclarda bıraz sıkıntılı. Eskı modellerde camurluk hacımlerımız cok genıs degıl. Her jantı takamıyorsun. Ama 307 308 207 ler vs daha genıs ımkanlara sahıp.
Bende jant alırken cok baktım 20 ofsetlı aldım kı ıcerı gocmus sekılde durmasın dıye. Zaten orjınal 306 GTI cyclone jantlar 18 ofsetlıdır ama 6" genıslıktedır.
Dıger 306 sahıbı 2 arkadas 6.5" genıslıkte 25 ofsetlı aldılar ama ben 6.5" Jant 20 ofsetlı aldım. Suanda lastık ız genıslıgım onlarınkınden 1cm daha genıs...
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2011 Saat 10:43 |
|
humm jantın genişliğini düşünmemiştim ben, ince jantın ET değeri yüksek olabilir, içe sürtme yapmaz, kalın jantta ET değerinin nispeten düşük olması gerekir, haklısın bu konuda :)
Du bakalım araç satılmazsa kafamda nice nice fikirler var, yavaş yavaş uygulayacağım hepsini
|
|
206 Quik
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2011 Saat 09:14 |
Bak denız kardesım incele :)) Her jantın ofsetı degısken. Ayrıca jantların genıslıklerıde degısken. 14 jantlar 5.5" genıslıkteyken 17" RC Atlantıs 7" genıslıgınde... Bu noktada genıslıgınde onemı cok buyuk...
Bak senın Izalco jantlara 32 ofset demıstım dogruymus :))
Ayrıca 206 larda 2 tıp on camurluk oldugunu unutma. Zayıf modellere buyuk jant taktınmı traktor gıbı dısarıda duruyor ama gtı camurlugunda oyle bır durum olmuyor cunku daha genıs oldugundan lastıgın ustunu ortuyor :))
Düzenleyen CeCoLi - 23 Haziran 2011 Saat 09:18
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2011 Saat 09:04 |
CeCoLi Yazdı:
Denız kardesım her jantın kendıne gore ofsetı degısıktır. mısal 206 ların ustunde cıkan orjınal jantların ofsetlerı aynı degıldır. bazısı 28 dır. bazısı 25 tır bazısı 31 dır vs farklı farklı.
sanıyorumkı aracına takmıs oldugun 308 jantları 32 ofsetlı olması lazım...ofset degerı buyurse jant ıcerı gırer. kuculurse dısa cıkar... |
Aynı araçta farklı ofset değerine sahip jant nasıl kullanılabilir? jantın dışarı çıkması göze batan bir detay olur ama jant içeri girdikçe özellikle arka tarafta sıkıntı yaratıyor, lastik bu sefer torsiyon kapağına sürtmeye başlıyor, benim yaşadığım gibi. Mesela facemelowe isimli kullanıcının aracında tahminimle ET25 jant var, aracın ön tekerleri feci dışarıda duruyor. Benim mantığıma göre 206'nın orjinal jant opsiyonları arasında ET25 bir jantın olmaması gerekir.
|
|
206 Quik
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2011 Saat 08:50 |
Denız kardesım her jantın kendıne gore ofsetı degısıktır. mısal 206 ların ustunde cıkan orjınal jantların ofsetlerı aynı degıldır. bazısı 28 dır. bazısı 25 tır bazısı 31 dır vs farklı farklı.
sanıyorumkı aracına takmıs oldugun 308 jantları 32 ofsetlı olması lazım...ofset degerı buyurse jant ıcerı gırer. kuculurse dısa cıkar...
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2011 Saat 08:48 |
Canımız Sağ Olsun... Napalım Artık Air İntak İçin Bir Destek Günceli Çekelim
|
 |
d3n1s
1. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
|
Gönderim Zamanı: 23 Haziran 2011 Saat 08:45 |
|
güncel
|
|
206 Quik
|
 |