![]() |
|
8 Valf ile 16 Valf Arasındaki Farklar. Resimli |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Yazar | ||||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 10:37 |
|||
Son sürat olayında kuvvetle muhtemel senin yanına yaklaşamaz benim araç.Düz yolda max 190 bilemedin çok sıkıştırırsan 200 km/h üzerine çıkamıyor.Ancak eğim olması şartı ile 210 ları görüyor.Senin aracın bir videosunu görmüştüm düz yolda 210 la gidiyordun. Benim aracın ara hızlanması bu şekilde.Video Gelibolu-Keşan arasındaki eğimsiz tamamen düz yolda çekildi.Belki senin makine ile benimki arasında yada otomatik ve düz arasındaki farkı daha iyi anlatır. Unutmadan araç LPG de çalışıyordu.
Düzenleyen monur - 09 Haziran 2011 Saat 10:41 |
||||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Onur abıcım soyle dıyeyım. Bu 1.6 110bg 206nın yaklasık olarak benım makıne ıle denk kuvvetı var. Ara hızlanmalar olsun son surat olsun vs
Düzenleyen CeCoLi - 09 Haziran 2011 Saat 09:40 |
||||
![]() |
||||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Malesef aracın otomatik oluşu performansı çok dizginliyor. Gerçe ara hızlanmaları tatminkar ama dediğim gibi alt devirlerde resmen yığılıyor.
|
||||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ben ses farkı olayına pek katılmıyorum. 8V olupta saat gıbı sessız calısan motorlarda var yanı...
Bu durum bıraz motorun yapısıylada alakalı
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Var abıcım var :)) Ama senın arac otomatık ya tam cekısını hıssedemıyorsun
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
8 valf şehiriçinde daha az yakar çünkü daha kolay toparlar araç kendini 16 valf ise uzun yolda daha az yakar.8 valf gideceğim diye yırtınırken 16 valf uzar gider. |
||||
![]() |
||||
murat deniz ![]() 1. Vites ![]() ![]() 24 - Temmuz - 1981 Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011 Konum: Eskişehir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 311 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı murat deniz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
kaç zamandır merak ettiğim konuydu. paylaşım ve faydalı bilgiler için teşekkürler.
|
||||
2004 PEUGEOT 206 x-linE 1.4 75 bg benzin / Ariane 15" jant + 185 55 15 goodyear efficientgrip 0 RH +
kara böcükk :) |
||||
![]() |
||||
tigerland ![]() 4. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010 Konum: Tekirdağ/Çorlu Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3440 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı tigerland
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
durum ortada sadece güç değil motor aynı zamanda daha sessiz çalışır yapılan ölçümlerde Db olarak 16V daha az gürültülü çalışır az yakar çok kaçar :))
artık kimse 8V almaz heralde :D
|
||||
206 RG 2000
206 GTI 2001 206 XS 2004 206 RC 2004 206+ 2012 206 GTI 2002 206 RED RC 207 GT 206 RC Black |
||||
![]() |
||||
monur ![]() 2. Vites ![]() ![]() 09 - Nisan - 1974 Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011 Konum: Balıkesir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Arada okadar fark varmıdır?
|
||||
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Kotu degılde o yapının gucu o kadar. 16V olunca daha fazla guc elde edılebılıyor. 1.6 110bg 206 kullanırsan aradakı farkı anlarsın
![]() |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
simdi 8v kotu mu oluyor yanı :(((
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ben Teşekkür Ederim Usta Yardımcı Olabiliyorsak Birbirimize Ne Mutlu Bana |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Albayım ve Bahadır32, bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Siz Sağolun Arkadaşlar. |
||||
![]() |
||||
okan77 ![]() 2. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008 Konum: KasımpaşaKartal Durum: Aktif Değil Mesajlar: 840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Paylaşım için çok teşekkürler
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Arkadasın soyledıgı cok dogru. Bunun soyle bır farkı var. cıft eksantrık olunca cıft emme egzoz supapları olunca motorun gırıs cıkıs portları genıslemıs oluyor. Buda alt devırlerı zayıflatıp uste devırlerde daha fazla guc ve tork elde edılmesını saglıyor. Bırde mantıken 16v motorlar daha az yakıt tuketıp daha verımlı olurlar. Ama bu bazen ıslemeyebılıyor...
|
||||
![]() |
||||
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Evet katılıyorum. Degısken supap zamanlamasının adının onemı yok. Soyledıgın uzere mantık aynı. Ama toyotanın son yapmıs oldugu bayagı bır gelıskın. Dual vvtı olayı cıft ezsantrıktede degısken supap zamanı var...
|
||||
![]() |
||||
d3n1s ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
koyu ile işaretlediğim motor OHV sanırım, açılımını unuttum ama OHV motorda eksantrik altta olur. VTEC OHC veya DOHC motorda kullanılabiliyor, hem OHC hem de DOHC VTEC motor mevcut Honda'nın ürün gamında, VTEC değişken sübap zamanlamasının Honda'daki adıdır, BMW'nin VANOS'u da benzer mantıkla çalışır, Mitsubishi de benzer teknoloji kullanır, değişken sübap zamanlamasının motorun yapı elemanlarının yeriyle pek alakası yok, ancak OHV VTEC bildiğim kadarıyla yok, VTEC zaten OHC motorun üzerine geliştirilmiş bir teknoloji ;) |
||||
206 Quik
|
||||
![]() |
||||
dukenukem82 ![]() 2. Vites ![]() ![]() 04 - Aralık - 1982 Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 887 |
![]() Yanıt Yaz
Alıntı dukenukem82
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
pug 206 1.4 75 hp 8v 1999
zavoli sıralı lpg |
||||
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Sayfa 123> |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |
|
Bizi Takip Edin
![]() ![]()
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır. |