Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >Aracınız Hakkındaki Tüm Sorular
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 8 Valf ile 16 Valf Arasındaki Farklar. Resimli
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

8 Valf ile 16 Valf Arasındaki Farklar. Resimli

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 8 Valf ile 16 Valf Arasındaki Farklar. Resimli
    Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 10:37
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Onur abıcım soyle dıyeyım. Bu 1.6 110bg 206nın yaklasık olarak benım makıne ıle denk kuvvetı var. Ara hızlanmalar olsun son surat olsun vs

Son sürat olayında kuvvetle muhtemel senin yanına yaklaşamaz benim araç.Düz yolda max 190 bilemedin çok sıkıştırırsan 200 km/h üzerine çıkamıyor.Ancak eğim olması şartı ile 210 ları görüyor.Senin aracın bir videosunu görmüştüm düz yolda 210 la gidiyordun.


Benim aracın ara hızlanması bu şekilde.Video Gelibolu-Keşan arasındaki eğimsiz tamamen düz yolda çekildi.Belki senin makine ile benimki arasında yada otomatik ve düz arasındaki farkı daha iyi anlatır.

Unutmadan araç LPG de çalışıyordu.


Düzenleyen monur - 09 Haziran 2011 Saat 10:41
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:40
Onur abıcım soyle dıyeyım. Bu 1.6 110bg 206nın yaklasık olarak benım makıne ıle denk kuvvetı var. Ara hızlanmalar olsun son surat olsun vs

Düzenleyen CeCoLi - 09 Haziran 2011 Saat 09:40
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:35
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

simdi 8v kotu mu oluyor yanı :((( 
 
Kotu degılde o yapının gucu o kadar. 16V olunca daha fazla guc elde edılebılıyor. 1.6 110bg 206 kullanırsan aradakı farkı anlarsın Göz Kırpma

Arada okadar fark varmıdır?
 
Var abıcım var :)) Ama senın arac otomatık ya tam cekısını hıssedemıyorsun

Malesef aracın otomatik oluşu performansı çok dizginliyor. Gerçe ara hızlanmaları tatminkar ama dediğim gibi alt devirlerde resmen yığılıyor.
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:16
Orjinalini yazan: Erbin Erbin Yazdı:

durum ortada sadece güç değil motor aynı zamanda daha sessiz çalışır yapılan ölçümlerde Db olarak 16V daha az gürültülü çalışır az yakar çok kaçar :))
 
artık kimse 8V almaz heralde :D
 
Ben ses farkı olayına pek katılmıyorum. 8V olupta saat gıbı sessız calısan motorlarda var yanı...
 
Bu durum bıraz motorun yapısıylada alakalı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:14
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

simdi 8v kotu mu oluyor yanı :((( 
 
Kotu degılde o yapının gucu o kadar. 16V olunca daha fazla guc elde edılebılıyor. 1.6 110bg 206 kullanırsan aradakı farkı anlarsın Göz Kırpma

Arada okadar fark varmıdır?
 
Var abıcım var :)) Ama senın arac otomatık ya tam cekısını hıssedemıyorsun
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 09 Haziran 2011 Saat 09:06

8 valf şehiriçinde daha az yakar çünkü daha kolay toparlar araç kendini 16 valf ise uzun yolda daha az yakar.8 valf gideceğim diye yırtınırken 16 valf uzar gider. Gülme

Yukarı Dön
murat deniz Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
24 - Temmuz - 1981

Kayıt Tarihi: 26 Nisan 2011
Konum: Eskişehir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 311
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı murat deniz Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 20:26
kaç zamandır merak ettiğim konuydu. paylaşım ve faydalı bilgiler için teşekkürler.
2004 PEUGEOT 206 x-linE 1.4 75 bg benzin / Ariane 15" jant + 185 55 15 goodyear efficientgrip   0 RH +
kara böcükk :)
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 17:58
durum ortada sadece güç değil motor aynı zamanda daha sessiz çalışır yapılan ölçümlerde Db olarak 16V daha az gürültülü çalışır az yakar çok kaçar :))
 
artık kimse 8V almaz heralde :D
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black
Yukarı Dön
monur Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Nisan - 1974

Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2011
Konum: Balıkesir
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 498
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı monur Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 17:44
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

simdi 8v kotu mu oluyor yanı :((( 
 
Kotu degılde o yapının gucu o kadar. 16V olunca daha fazla guc elde edılebılıyor. 1.6 110bg 206 kullanırsan aradakı farkı anlarsın Göz Kırpma

Arada okadar fark varmıdır?
2003 Peugeot 206 1,6 16v BVA 5P Şeytan kırmızı
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 16:01
Orjinalini yazan: AlbayDemircan AlbayDemircan Yazdı:

Orjinalini yazan: badires badires Yazdı:

Albayım ve Bahadır32, bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.

Ben Teşekkür Ederim Usta Yardımcı Olabiliyorsak Birbirimize Ne Mutlu Bana
Amacımız zaten bildiklerimizi paylaşıp bilmediklerimizi öğrenmek bende diğer arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 15:31
Orjinalini yazan: 60de106 60de106 Yazdı:

simdi 8v kotu mu oluyor yanı :((( 
 
Kotu degılde o yapının gucu o kadar. 16V olunca daha fazla guc elde edılebılıyor. 1.6 110bg 206 kullanırsan aradakı farkı anlarsın Göz Kırpma
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 15:28
simdi 8v kotu mu oluyor yanı :((( 
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 15:24
Orjinalini yazan: badires badires Yazdı:

Albayım ve Bahadır32, bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.

Ben Teşekkür Ederim Usta Yardımcı Olabiliyorsak Birbirimize Ne Mutlu Bana
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 13:30
Albayım ve Bahadır32, bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler.
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 12:48
Orjinalini yazan: ose307 ose307 Yazdı:

teşekkürler albayımThumbs Up
Orjinalini yazan: trtolgi trtolgi Yazdı:

paylasım için tesekkürler

Orjinalini yazan: dukenukem82 dukenukem82 Yazdı:

Thumbs Upiyi anlatım olmuş
Orjinalini yazan: okan77 okan77 Yazdı:

Paylaşım için çok teşekkürler


Siz Sağolun Arkadaşlar.
Yukarı Dön
okan77 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 19 Mayıs 2008
Konum: KasımpaşaKartal
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 840
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı okan77 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 12:42
Paylaşım için çok teşekkürler
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 11:41
Orjinalini yazan: monur monur Yazdı:

Orjinalini yazan: Bahadır32 Bahadır32 Yazdı:

8 valf araçlar kalkışta seridir birden tork üretir şehiriçi kullanımda daha az yakar,şehiriçi kullanımda 8 valf araçlar tavsiye edilir.
16 valf araçlar torku daha yavaş üretir bu yüzden 8valfe göre daha az seridir motorun gücünü 2800 devirden sonra gösterir ve uzun yol yapanlar için tavsiye edilir çünkü 16valf motorlar randıman araçlarıdır ve motor devirini aldıktan sonra kolay kolay bayılmaz 2800 devirden sonra tork üretimi 8 valf araçlara göre daha fazladır.

İşte tam da benim soracağım soruydu aslında.16v motorlar neden düşük devirlerde hantal üst devirlerde daha ataktır diyecektim ki güzel bir açıklama olmuş.
 
Arkadasın soyledıgı cok dogru. Bunun soyle bır farkı var. cıft eksantrık olunca cıft emme egzoz supapları olunca motorun gırıs cıkıs portları genıslemıs oluyor. Buda alt devırlerı zayıflatıp uste devırlerde daha fazla guc ve tork elde edılmesını saglıyor. Bırde mantıken 16v motorlar daha az yakıt tuketıp daha verımlı olurlar. Ama bu bazen ıslemeyebılıyor...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 11:37
Orjinalini yazan: d3n1s d3n1s Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: d3n1s d3n1s Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Albayım burada hoca duruyor sorsana bana :)) Aynı seylerı ogrencılere anlatıp duruyoruzz...
Bırde OHC motorlar var. Ustten Eksantrıklı Motor anlamında...
Bunun yanında Sılındır Basına 5 supaplı motorlarda var. Mesela Passat 1.8 Turbo makıneler 4 sılındır 20V tır. 3 emıs 2 egzoz... 
 
Yalnız vıdeolar guzel... Gülme


üstad OHC ile SOHC arasında bir fark olmaması lazım, OHV demek istemiş olabilir misin?
 
Evet soyledıgın uzere OHC ve SOHC aynı. Basında sadece "Sıngle" kelımesı var. Sıngle yazmayan OHCta da tek zaten :))
 
Ama OHC yazan motor bılıyorum. Mesela Ford Taunus :))
 
Bazı motorlar ustten eksantrıklı olmaz. Mesela eskı tofas motorlar alttan eksantrıklı olup yukarı kadar uzanan pıyonlar ıle supapları calıstırırdı. Bu durum daha eskı teknolojıdır. Daha sonra OHC veya SOHC motorlar cıktı arkasından DOHC vs devamında Vtec vs Göz Kırpma


koyu ile işaretlediğim motor OHV sanırım, açılımını unuttum ama OHV motorda eksantrik altta olur. VTEC OHC veya DOHC motorda kullanılabiliyor, hem OHC hem de DOHC VTEC motor mevcut Honda'nın ürün gamında, VTEC değişken sübap zamanlamasının Honda'daki adıdır, BMW'nin VANOS'u da benzer mantıkla çalışır, Mitsubishi de benzer teknoloji kullanır, değişken sübap zamanlamasının motorun yapı elemanlarının yeriyle pek alakası yok, ancak OHV VTEC bildiğim kadarıyla yok, VTEC zaten OHC motorun üzerine geliştirilmiş bir teknoloji ;)
 
Evet katılıyorum. Degısken supap zamanlamasının adının onemı yok. Soyledıgın uzere mantık aynı. Ama toyotanın son yapmıs oldugu bayagı bır gelıskın. Dual vvtı olayı cıft ezsantrıktede degısken supap zamanı var...
Yukarı Dön
d3n1s Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 07 Kasım 2010
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 359
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı d3n1s Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 11:18
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: d3n1s d3n1s Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Albayım burada hoca duruyor sorsana bana :)) Aynı seylerı ogrencılere anlatıp duruyoruzz...
Bırde OHC motorlar var. Ustten Eksantrıklı Motor anlamında...
Bunun yanında Sılındır Basına 5 supaplı motorlarda var. Mesela Passat 1.8 Turbo makıneler 4 sılındır 20V tır. 3 emıs 2 egzoz... 
 
Yalnız vıdeolar guzel... Gülme


üstad OHC ile SOHC arasında bir fark olmaması lazım, OHV demek istemiş olabilir misin?
 
Evet soyledıgın uzere OHC ve SOHC aynı. Basında sadece "Sıngle" kelımesı var. Sıngle yazmayan OHCta da tek zaten :))
 
Ama OHC yazan motor bılıyorum. Mesela Ford Taunus :))
 
Bazı motorlar ustten eksantrıklı olmaz. Mesela eskı tofas motorlar alttan eksantrıklı olup yukarı kadar uzanan pıyonlar ıle supapları calıstırırdı. Bu durum daha eskı teknolojıdır. Daha sonra OHC veya SOHC motorlar cıktı arkasından DOHC vs devamında Vtec vs Göz Kırpma


koyu ile işaretlediğim motor OHV sanırım, açılımını unuttum ama OHV motorda eksantrik altta olur. VTEC OHC veya DOHC motorda kullanılabiliyor, hem OHC hem de DOHC VTEC motor mevcut Honda'nın ürün gamında, VTEC değişken sübap zamanlamasının Honda'daki adıdır, BMW'nin VANOS'u da benzer mantıkla çalışır, Mitsubishi de benzer teknoloji kullanır, değişken sübap zamanlamasının motorun yapı elemanlarının yeriyle pek alakası yok, ancak OHV VTEC bildiğim kadarıyla yok, VTEC zaten OHC motorun üzerine geliştirilmiş bir teknoloji ;)
206 Quik
Yukarı Dön
dukenukem82 Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
04 - Aralık - 1982

Kayıt Tarihi: 14 Ekim 2010
Konum: ANKARA
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 887
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı dukenukem82 Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 08 Haziran 2011 Saat 10:38
Thumbs Upiyi anlatım olmuş
pug 206 1.4 75 hp 8v 1999
zavoli sıralı lpg
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon [decsec.net] Inbox Smtp - Unlimited Inbox Smtp son mesaja git 123 0 ottokhan
konu icon 208/207/301 arasinda kaldim son mesaja git 12613 1 aliysnm
konu icon Peugeot 207 Eng Man system Faulty son mesaja git 3377 2 Oğuzhan207
konu icon ENG man system faulty - Hatası (Resimli) son mesaja git 21976 17 Oğuzhan207
konu icon 206 GTI ATEŞLEME PROBLEMİ son mesaja git 744 0 Emirhno6
konu icon Marş bastığım anda fan açıyor son mesaja git 5378 3 Yunus58
konu icon Pegouet 306 1.8 XR 16 v 1998 son mesaja git 591 0 Yunus58
konu icon 1.8 XR Usta son mesaja git 7226 1 Yunus58
konu icon 106 gti vites çubukları son mesaja git 16078 2 SerkanPinar
konu icon Mazotta su var uyarisi son mesaja git 11293 5 407aziz
konu icon Klima yönlendirme son mesaja git 2517 2 Ayhan1126
konu icon 306 rolanti problemi son mesaja git 2923 10 yasarseri
konu icon 206 ya kaput amortisörü nasıl yapılır son mesaja git 25114 6 anaykh
konu icon 301 ekranını 2008e takmak son mesaja git 789 0 tarhansmt
konu icon 2008 motor arıza ışığı uyarısı son mesaja git 2561 1 GökhaN
konu icon peugeot 308 t9 hayalet ekran son mesaja git 1881 1 GökhaN
konu icon Parkları yakınca hararet yükseliyor son mesaja git 915 1 GökhaN
konu icon 307 sinyal kolu arızası son mesaja git 259 1 GökhaN
konu icon 206 cc tavan piston sorunu son mesaja git 2686 13 bariscam
konu icon Hararet gostergesinin aniden dusmesi ve dalgalanma son mesaja git 8906 59 Onlinewolf
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 KASıM EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kayıt bulunamadı.
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English