Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >306
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 306 yay değişimi + torsiyon düşürme + balata boya
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

306 yay değişimi + torsiyon düşürme + balata boya

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Platinium Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ekim - 1986

Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011
Konum: İST. / Bağcılar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 487
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Platinium Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 306 yay değişimi + torsiyon düşürme + balata boya
    Gönderim Zamanı: 17 Haziran 2011 Saat 00:23
Eywll sağolasın Gülme
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 17 Haziran 2011 Saat 00:07
Orjinalini yazan: Platinium Platinium Yazdı:

Tüm yorumları okumuştum aslında dalgınlık diyelim :)

 
olsun dostum sorun  değil.. işin görülsün yeter ..Sırıtma
Yukarı Dön
Platinium Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ekim - 1986

Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011
Konum: İST. / Bağcılar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 487
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Platinium Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 23:56
Tüm yorumları okumuştum aslında dalgınlık diyelim :)
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 09:19
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: Platinium Platinium Yazdı:

Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
 
Anlasılan hıc okumadan soru yazıyorsunGöz Kırpma
 
Ersın en son bır ust mesajda belırtmıs dıkkat edersen...
 
 
evet biraz önce geldim testten Sırıtma girdiğim virajlarda aracın giriş şekli adeta değişmiş... banamısın demiyor...resmen asfaltı yalıyor... fren olayına gelince değişen bişe yok... ama bir şey farkettim... aracın kalkışı değişmiş ağır kalkıyor gibi geliyor bana...  lastiklerden olabilir belkide yumuşak ve 195*55*15  yaptık... .....birde araç sanki ağırlaşmış gibi... arka torsiyonları düşürmeden önce araç bana hafif geliyordu.. şu an oturaklı ağır birşey olmuş sanki... setlere girdim çukurlara girdim tekrar bu sefer arkaya 2 kişi oturttum sürtme vurma gibi bişi yok... sonuç olarak çokta memnun kaldım... sadece araçta böle bi ağırlık oluşmuş gibi sadece ...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 08:36
Orjinalini yazan: Platinium Platinium Yazdı:

Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
 
Anlasılan hıc okumadan soru yazıyorsunGöz Kırpma
 
Ersın en son bır ust mesajda belırtmıs dıkkat edersen...


Düzenleyen CeCoLi - 16 Haziran 2011 Saat 08:36
Yukarı Dön
Platinium Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
20 - Ekim - 1986

Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011
Konum: İST. / Bağcılar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 487
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Platinium Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 00:17
Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 23:26
evet biraz önce geldim testten Sırıtma girdiğim virajlarda aracın giriş şekli adeta değişmiş... banamısın demiyor...resmen asfaltı yalıyor... fren olayına gelince değişen bişe yok... ama bir şey farkettim... aracın kalkışı değişmiş ağır kalkıyor gibi geliyor bana...  lastiklerden olabilir belkide yumuşak ve 195*55*15 yaptık... .....birde araç sanki ağırlaşmış gibi... arka torsiyonları düşürmeden önce araç bana hafif geliyordu.. şu an oturaklı ağır birşey olmuş sanki... setlere girdim çukurlara girdim tekrar bu sefer arkaya 2 kişi oturttum sürtme vurma gibi bişi yok... sonuç olarak çokta memnun kaldım... sadece araçta böle bi ağırlık oluşmuş gibi sadece ...
Yukarı Dön
g-demir Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
09 - Şubat - 1985

Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2010
Konum: İST/Esenyurt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 546
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı g-demir Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 22:50
Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz.  
 
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım. 
 
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum

powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,

kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir. 
Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"

Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.

Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir. 

Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum. 


+1Thumbs Up
2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 19:26
Orjinalini yazan: by_ersin by_ersin Yazdı:

Orjinalini yazan: by_ersin by_ersin Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: by_ersin by_ersin Yazdı:

abi tam her şey bitti derken..Sırıtma ama şuda var..ben arkayı düşürmeden edirne ve izmite gittim geldim yaydan sonra bir sıkıntı yoktu...  ama ben öle aman aman bi alçatma yapmadımki... akşam otobana çıkıcam allah ne verdiyse basıcam viraja giricem bakalım savurma olcakmı... sonra arkada kimse yokken ani fren yapıcam..denicem işte Kahkaha çukurları felan dün denedim zaten bir sıkıntı yoktuOuch
 
Aman Ersınım cukurları deneyeyım derken on takımı kucaklamayasın Sırıtma
 
 
yok yok  abi... dün çukurları setleri denedim bir sorun yok.Kahkaha.. hatta makası denedim izmite gittiğimden daha rahat çekme felan yok.... ama  denemem gereken fren mesafesi ve viraj.. iyi hatırlattınız... akşam denerim...  dediğim gibi 5 mm düşürme olsa idi  kule gergisinden tut takozlara kadar  değişilmesi kaçınılmaz olurdu.. şu anda gerek yok gibi  benim araca ...
 
 
bole ıyı abı bence daha alcatma olayına gırme Dil Çıkarma
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 14:16
Orjinalini yazan: by_ersin by_ersin Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: by_ersin by_ersin Yazdı:

abi tam her şey bitti derken..Sırıtma ama şuda var..ben arkayı düşürmeden edirne ve izmite gittim geldim yaydan sonra bir sıkıntı yoktu...  ama ben öle aman aman bi alçatma yapmadımki... akşam otobana çıkıcam allah ne verdiyse basıcam viraja giricem bakalım savurma olcakmı... sonra arkada kimse yokken ani fren yapıcam..denicem işte Kahkaha çukurları felan dün denedim zaten bir sıkıntı yoktuOuch
 
Aman Ersınım cukurları deneyeyım derken on takımı kucaklamayasın Sırıtma
 
 
yok yok  abi... dün çukurları setleri denedim bir sorun yok.Kahkaha.. hatta makası denedim izmite gittiğimden daha rahat çekme felan yok.... ama  denemem gereken fren mesafesi ve viraj.. iyi hatırlattınız... akşam denerim...  dediğim gibi 5 mm düşürme olsa idi  kule gergisinden tut takozlara kadar  değişilmesi kaçınılmaz olurdu.. şu anda gerek yok gibi  benim araca ...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 14:11
Orjinalini yazan: by_ersin by_ersin Yazdı:

abi tam her şey bitti derken..Sırıtma ama şuda var..ben arkayı düşürmeden edirne ve izmite gittim geldim yaydan sonra bir sıkıntı yoktu...  ama ben öle aman aman bi alçatma yapmadımki... akşam otobana çıkıcam allah ne verdiyse basıcam viraja giricem bakalım savurma olcakmı... sonra arkada kimse yokken ani fren yapıcam..denicem işte Kahkaha çukurları felan dün denedim zaten bir sıkıntı yoktuOuch
 
Aman Ersınım cukurları deneyeyım derken on takımı kucaklamayasın Sırıtma
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 13:31
abi tam her şey bitti derken..Sırıtma ama şuda var..ben arkayı düşürmeden edirne ve izmite gittim geldim yaydan sonra bir sıkıntı yoktu...  ama ben öle aman aman bi alçatma yapmadımki... akşam otobana çıkıcam allah ne verdiyse basıcam viraja giricem bakalım savurma olcakmı... sonra arkada kimse yokken ani fren yapıcam..denicem işte Kahkaha çukurları felan dün denedim zaten bir sıkıntı yoktuOuch
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 12:19
Ben İngiltere den almıştım fakat sonradan öğrendimki İstanbul da varmış,vereyim numarasını, muhtemelen bende tekrar alacağım.

SPEED TURCARS

4 LEVENT SANAYI SITESI, CELIK SOKAK NO 61/1 4.LEVENT, ISTANBUL, 34418,

Telephone: 90 2122808070

Email: info@stracing.org

Website: www.stracing.org


fiyatlar saçma sapan olursa haber verir misin Cem üretici ile konuşup başka bir yol bulalım.

İngiltere fiyatları budur.

Bush descriptionQuantity
Per Car
Diagram
Reference
Part
Number
Retail Price
Each
Front Wishbone Front Bush21PFF50-301
Ex. VAT:  £14.25
Inc. VAT:  £17.10
Front Arm Rear Bush
Fitting instructions Click for fitting instructions
22PFF50-302
Ex. VAT:  £32.95
Inc. VAT:  £39.54
Front Lower Engine Mount13PFF50-306
Ex. VAT:  £26.35
Inc. VAT:  £31.62
Rear Beam Mount Tensioning Kit14PFR50-300
Ex. VAT:  £12.05
Inc. VAT:  £14.46
Rear Bump Stop25BS007
Ex. VAT:  £11.50
Inc. VAT:  £13.80
Exhaust Mounts4EXH001
Ex. VAT:  £5.45
Inc. VAT:  £6.54



Düzenleyen undertaker - 15 Haziran 2011 Saat 12:20
ph2 stock 306 gti
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 12:08
Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz.  
 
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım. 
 
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum

powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,

kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir. 
Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"

Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.

Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir. 

Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum. 
 
Aynen dusundugum gıbı. Arkada torsıyonun ustundekı takozlar degısecek. Ondede salıncak burcları aynı sekılde powerflex ıle degıstırılebılır.
 
Pekı bu powerflex arka takozlar ve on salıncak burclarının fıyatları ne kadar nerede bulunur???


Düzenleyen CeCoLi - 15 Haziran 2011 Saat 12:09
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 12:02
Orjinalini yazan: CeCoLi CeCoLi Yazdı:

Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz.  
 
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım. 
 
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum

powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,

kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir. 
Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"

Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.

Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir. 

Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum. 


Düzenleyen undertaker - 15 Haziran 2011 Saat 12:04
ph2 stock 306 gti
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:51
Orjinalini yazan: by_ersin by_ersin Yazdı:

Orjinalini yazan: ahmetsemiz ahmetsemiz Yazdı:

Embarrassedabı hos guzel olmus yalnız bısey dıkkatmı cektı kampana ve kalıperlerı sen mı boyadı n abım dısklere en azından bı gaste serseydın boya sıcramıs alkol yada tınerle cıkar ama sen acemı degılsın arkadasım lutfen bole kucuk seylerı atlama saka bıyane ıstedın gıbı olmus abı elıne saglık gülü gülü kullan lastıkler fena yalnız kumhooooo
 
 
sağol ahmetim.. disklerde boya moya kalmadı :)) bi izmit bir edirne ne tinere ne alkole gerek kaldı :))) lastikleride yeni aldım... ama ıslak havada test edemedim hala .. merakla yağmur yağmasını bekliyorumm.... Shocked
 
 
mantıklı abı otomatık asınmadan dogal yollarla cıkmıs abı kumho lastıklerın 215 ınce yanak olarak dacıa da kullandım yagmur magmur kuruyo ama duruyo abı sen gene testlerını yap abı saygılar
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:46
Orjinalini yazan: ahmetsemiz ahmetsemiz Yazdı:

Embarrassedabı hos guzel olmus yalnız bısey dıkkatmı cektı kampana ve kalıperlerı sen mı boyadı n abım dısklere en azından bı gaste serseydın boya sıcramıs alkol yada tınerle cıkar ama sen acemı degılsın arkadasım lutfen bole kucuk seylerı atlama saka bıyane ıstedın gıbı olmus abı elıne saglık gülü gülü kullan lastıkler fena yalnız kumhooooo
 
 
sağol ahmetim.. disklerde boya moya kalmadı :)) bi izmit bir edirne ne tinere ne alkole gerek kaldı :))) lastikleride yeni aldım... ama ıslak havada test edemedim hala .. merakla yağmur yağmasını bekliyorumm.... Shocked
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:41
Embarrassedabı hos guzel olmus yalnız bısey dıkkatmı cektı kampana ve kalıperlerı sen mı boyadı n abım dısklere en azından bı gaste serseydın boya sıcramıs alkol yada tınerle cıkar ama sen acemı degılsın arkadasım lutfen bole kucuk seylerı atlama saka bıyane ıstedın gıbı olmus abı elıne saglık gülü gülü kullan lastıkler fena yalnız kumhooooo
Yukarı Dön
muurrat Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 27 Nisan 2011
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 378
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı muurrat Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:02
yakışmış vala gülü gülü kullan 
2010 hyundai era team 1,4.
murat karagöz
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 09:57
Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz.  
 
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım. 
 
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum


Düzenleyen CeCoLi - 15 Haziran 2011 Saat 09:58
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  123 4>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Peugeot 208 2021 Model 1.2 PT - Klima Fan Sorunu son mesaja git 204 0 berkancelik
konu icon Peugeout 208 Otomatik Şanzıman Sorunu son mesaja git 400 0 Ozgur30
konu icon Urea Egzoz Emisyon Arızası son mesaja git 243 0 Şmşk
konu icon Presence of water in diesel fuel filter son mesaja git 14565 23 M.Emin
konu icon 508-Fren Sistemi Arızası son mesaja git 17182 16 tga508
konu icon 307 klima yönlendirme sorunu son mesaja git 465 0 KerimSahin
konu icon 206 Akü ŞArj Problemi son mesaja git 810 0 rekasparov
konu icon 5008 ELEKTRİKLİ BAGAJ son mesaja git 5226 1 efe24
konu icon VİTES GEÇİŞİ son mesaja git 2983 1 peugeot301
konu icon İZMİR - SİNYAL KOLU TAMİRİ YARDIM son mesaja git 4869 7 Sorgum
konu icon Peugeot 206 Garip Sorun Lütfen Yardım son mesaja git 560 0 muratatalay
konu icon 2011 Peugeot 308 - Elektrik Devre Arızası son mesaja git 8304 10 Alphanet
konu icon P tuşu son mesaja git 1093 0 Ahmet2341
konu icon Üyelerimizin Meslek Bilgileri son mesaja git 12639 527 Saido26
konu icon 106 gti almak istiyorum yardımcı olursanız çok svi son mesaja git 1281 0 Burak307xsi
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 730 0 Sezgindogan
konu icon 3008 1.2 puretech motor arızası son mesaja git 5940 1 Saido26
konu icon Yol bilgisayarı ayar son mesaja git 756 0 Adil.g
konu icon 206 1.4 felline benzinli son mesaja git 531 0 ercanqnc
konu icon 407 emniyet kemeri ön gergi ve airbag hatası son mesaja git 1221 0 Xbulut46
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 JUNE EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Alphanet 2
rekasparov 1
muratatalay 1
KerimSahin 1
tga508 1
M.Emin 1
Şmşk 1
Ozgur30 1
berkancelik 1
Burak307xsi 1
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English