Yazar |
Konu Arama Konu Seçenekleri
|
Platinium
1. Vites
20 - Ekim - 1986
Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011
Konum: İST. / Bağcılar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 487
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: 306 yay değişimi + torsiyon düşürme + balata boya Gönderim Zamanı: 17 Haziran 2011 Saat 00:23 |
Eywll sağolasın
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 17 Haziran 2011 Saat 00:07 |
Platinium Yazdı:
Tüm yorumları okumuştum aslında dalgınlık diyelim :)
| olsun dostum sorun değil.. işin görülsün yeter ..
|
 |
Platinium
1. Vites
20 - Ekim - 1986
Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011
Konum: İST. / Bağcılar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 487
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 23:56 |
Tüm yorumları okumuştum aslında dalgınlık diyelim :)
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 09:19 |
CeCoLi Yazdı:
Platinium Yazdı:
Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
|
Anlasılan hıc okumadan soru yazıyorsun 
Ersın en son bır ust mesajda belırtmıs dıkkat edersen... |
evet biraz önce geldim testten  girdiğim virajlarda aracın giriş şekli adeta değişmiş... banamısın demiyor...resmen asfaltı yalıyor... fren olayına gelince değişen bişe yok... ama bir şey farkettim... aracın kalkışı değişmiş ağır kalkıyor gibi geliyor bana... lastiklerden olabilir belkide yumuşak ve 195*55*15 yaptık... .....birde araç sanki ağırlaşmış gibi... arka torsiyonları düşürmeden önce araç bana hafif geliyordu.. şu an oturaklı ağır birşey olmuş sanki... setlere girdim çukurlara girdim tekrar bu sefer arkaya 2 kişi oturttum sürtme vurma gibi bişi yok... sonuç olarak çokta memnun kaldım... sadece araçta böle bi ağırlık oluşmuş gibi sadece ...
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 08:36 |
Platinium Yazdı:
Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
|
Anlasılan hıc okumadan soru yazıyorsun 
Ersın en son bır ust mesajda belırtmıs dıkkat edersen...
Düzenleyen CeCoLi - 16 Haziran 2011 Saat 08:36
|
 |
Platinium
1. Vites
20 - Ekim - 1986
Kayıt Tarihi: 06 Mayıs 2011
Konum: İST. / Bağcılar
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 487
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 16 Haziran 2011 Saat 00:17 |
Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 23:26 |
evet biraz önce geldim testten  girdiğim virajlarda aracın giriş şekli adeta değişmiş... banamısın demiyor...resmen asfaltı yalıyor... fren olayına gelince değişen bişe yok... ama bir şey farkettim... aracın kalkışı değişmiş ağır kalkıyor gibi geliyor bana... lastiklerden olabilir belkide yumuşak ve 195*55*15 yaptık... .....birde araç sanki ağırlaşmış gibi... arka torsiyonları düşürmeden önce araç bana hafif geliyordu.. şu an oturaklı ağır birşey olmuş sanki... setlere girdim çukurlara girdim tekrar bu sefer arkaya 2 kişi oturttum sürtme vurma gibi bişi yok... sonuç olarak çokta memnun kaldım... sadece araçta böle bi ağırlık oluşmuş gibi sadece ...
|
 |
g-demir
2. Vites
09 - Şubat - 1985
Kayıt Tarihi: 18 Mayıs 2010
Konum: İST/Esenyurt
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 546
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 22:50 |
undertaker Yazdı:
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum |
powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,
kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir. Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"
Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.
Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir.
Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum.
|
+1 
|
2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 19:26 |
by_ersin Yazdı:
by_ersin Yazdı:
yok yok abi... dün çukurları setleri denedim bir sorun yok.  .. hatta makası denedim izmite gittiğimden daha rahat çekme felan yok.... ama denemem gereken fren mesafesi ve viraj.. iyi hatırlattınız... akşam denerim... dediğim gibi 5 mm düşürme olsa idi kule gergisinden tut takozlara kadar değişilmesi kaçınılmaz olurdu.. şu anda gerek yok gibi benim araca ... |
|
bole ıyı abı bence daha alcatma olayına gırme 
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 14:16 |
by_ersin Yazdı:
yok yok abi... dün çukurları setleri denedim bir sorun yok.  .. hatta makası denedim izmite gittiğimden daha rahat çekme felan yok.... ama denemem gereken fren mesafesi ve viraj.. iyi hatırlattınız... akşam denerim... dediğim gibi 5 mm düşürme olsa idi kule gergisinden tut takozlara kadar değişilmesi kaçınılmaz olurdu.. şu anda gerek yok gibi benim araca ... |
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 14:11 |
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 13:31 |
abi tam her şey bitti derken..  ama şuda var..ben arkayı düşürmeden edirne ve izmite gittim geldim yaydan sonra bir sıkıntı yoktu... ama ben öle aman aman bi alçatma yapmadımki... akşam otobana çıkıcam allah ne verdiyse basıcam viraja giricem bakalım savurma olcakmı... sonra arkada kimse yokken ani fren yapıcam..denicem işte  çukurları felan dün denedim zaten bir sıkıntı yoktu
|
 |
Emre Ekrem
1. Vites
17 - Eylül - 1980
Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 12:19 |
Ben İngiltere den almıştım fakat sonradan öğrendimki İstanbul da varmış,vereyim numarasını, muhtemelen bende tekrar alacağım.
SPEED TURCARS
4 LEVENT SANAYI SITESI, CELIK SOKAK NO 61/1 4.LEVENT,
ISTANBUL, 34418,
Telephone: 90 2122808070
Email: info@stracing.org
Website: www.stracing.org
fiyatlar saçma sapan olursa haber verir misin Cem üretici ile konuşup başka bir yol bulalım. İngiltere fiyatları budur.
Düzenleyen undertaker - 15 Haziran 2011 Saat 12:20
|
ph2 stock 306 gti
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 12:08 |
undertaker Yazdı:
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum |
powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,
kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir.
Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"
Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.
Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir.
Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum. |
Aynen dusundugum gıbı. Arkada torsıyonun ustundekı takozlar degısecek. Ondede salıncak burcları aynı sekılde powerflex ıle degıstırılebılır.
Pekı bu powerflex arka takozlar ve on salıncak burclarının fıyatları ne kadar nerede bulunur???
Düzenleyen CeCoLi - 15 Haziran 2011 Saat 12:09
|
 |
Emre Ekrem
1. Vites
17 - Eylül - 1980
Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 12:02 |
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum |
powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,
kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir. Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"
Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.
Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir.
Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum.
Düzenleyen undertaker - 15 Haziran 2011 Saat 12:04
|
ph2 stock 306 gti
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:51 |
mantıklı abı otomatık asınmadan dogal yollarla cıkmıs abı kumho lastıklerın 215 ınce yanak olarak dacıa da kullandım yagmur magmur kuruyo ama duruyo abı sen gene testlerını yap abı saygılar
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:46 |
ahmetsemiz Yazdı:
abı hos guzel olmus yalnız bısey dıkkatmı cektı kampana ve kalıperlerı sen mı boyadı n abım dısklere en azından bı gaste serseydın boya sıcramıs alkol yada tınerle cıkar ama sen acemı degılsın arkadasım lutfen bole kucuk seylerı atlama saka bıyane ıstedın gıbı olmus abı elıne saglık gülü gülü kullan lastıkler fena yalnız kumhooooo |
sağol ahmetim.. disklerde boya moya kalmadı :)) bi izmit bir edirne ne tinere ne alkole gerek kaldı :))) lastikleride yeni aldım... ama ıslak havada test edemedim hala .. merakla yağmur yağmasını bekliyorumm.... 
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:41 |
 abı hos guzel olmus yalnız bısey dıkkatmı cektı kampana ve kalıperlerı sen mı boyadı n abım dısklere en azından bı gaste serseydın boya sıcramıs alkol yada tınerle cıkar ama sen acemı degılsın arkadasım lutfen bole kucuk seylerı atlama saka bıyane ıstedın gıbı olmus abı elıne saglık gülü gülü kullan lastıkler fena yalnız kumhooooo
|
 |
muurrat
2. Vites
Kayıt Tarihi: 27 Nisan 2011
Konum: adana
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 378
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 10:02 |
yakışmış vala gülü gülü kullan
|
2010 hyundai era team 1,4. murat karagöz
|
 |
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 15 Haziran 2011 Saat 09:57 |
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum
Düzenleyen CeCoLi - 15 Haziran 2011 Saat 09:58
|
 |