306 yay değişimi + torsiyon düşürme + balata boya
Nereden Yazdırıldığı: Peugeot Turkey Fan Club
Kategori: PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ)
Forum Adı: 306
Forum Tanımlaması: 306, 1993'ten 2002'ye 309'u değiştiren küçük bir aile otomobilidir, ancak 2001'de 307 ile değiştirilmiştir.
URL: https://forum.peugeotturkey.com/forum_posts.asp?TID=15372
Tarih: 03 Ağustos 2025 Saat 19:54 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 12.07 - http://www.webwizforums.com
Konu: 306 yay değişimi + torsiyon düşürme + balata boya
Mesajı Yazan: Guests
Konu: 306 yay değişimi + torsiyon düşürme + balata boya
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 22:08
arkadaşlar merhaba.... aracımın ön tarafının yüksekliği çok canımı sıkıyordu ..lastikle çamurluk arasında resmen 6-7 parmak boşluk vardı...3,5 mm ? 5 mm ? derken 3,5 mm kararkıldım.. bu seferde hangi marka daha iyidir diye araştırmalara girdim.. ve sonuç olarak eibach ta karar kıldım... yay inanın çok önemli ucuza kaçıp sürekli ön takıma para vermek yerine kaliteli yay alıp keyfini konforunu performansını ve dış görüşünüşteki güzelliği yaşayın..bunları sizinle paylaşmak istedim umarım işinize yarar..
önce aracın eski ön yayları sökülmeye başlandı... http://imageshack.us/photo/my-images/822/20171644.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/694/89813556.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/14/13401613.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/402/95962242.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/14/58447438.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
ve çıkan orjinal eski yay.......
http://imageshack.us/photo/my-images/593/33503612.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
çok araştırdığım mükemmell ötesi yeni yayalar....konfor yumuşaklık adına süper..
http://imageshack.us/photo/my-images/204/79988334.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/24/71335946.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
bunları yapmışken ısıya dayanıklı fıstık yeşili sprey boya aldım ve kampana ve balataları boyattım...
http://imageshack.us/photo/my-images/714/78793696.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/716/55127043.jpg/" rel="nofollow"> yay takılmış hali ön taraf http://imageshack.us/photo/my-images/593/fotoraf0317s.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/9/fotoraf0311.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us torsiyon düşürülmüş hali... http://imageshack.us/photo/my-images/846/fotoraf0310u.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us http://imageshack.us/photo/my-images/220/fotoraf0313q.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us http://imageshack.us/photo/my-images/861/fotoraf0320.jpg/" rel="nofollow">
Uploaded with http://imageshack.us" rel="nofollow - ImageShack.us
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 22:17
ersin abi hayırlı olsun güle güle kullan, dün arka baya havadaydı senin. maliyeti ne oldu?
ayrıca senmi boyadın boyarken diski gazate ile kapatsaydın keşke diskede sıçramış
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 22:21
metin Yazdı:
ersin abi hayırlı olsun güle güle kullan, dün arka baya havadaydı senin. maliyeti ne oldu?
ayrıca senmi boyadın boyarken diski gazate ile kapatsaydın keşke diskede sıçramış | evet abi dün herkes arka çok havada deyince hemen yarın düşürcem kısmetse.. yay değişimi 300tl yaylar 100 tl işçilik ... boyamalara para almadılar...disklerde boya felan kalmadı abi izmite gidip gelirken 
|
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 22:58
güle güle kullan.
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:01
metin Yazdı:
güle güle kullan. | sağolasın metin abim benim allah razı olsun.. yalnız sabah sabah o lip varya soktun kafamaya du bakalım :)))
|
Mesajı Yazan: ErcaNKarşI
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:03
lip yakışır ;) güle güle kullan
------------- 06 BK 6032 1999 Model 306XS 1.6- Manuel - Gri Tel : 05334194902 Msn : techno_erc@hotmail.com Desibel Çılgınlığı
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:07
ErcaNKarşI Yazdı:
lip yakışır ;) güle güle kullan
|
eyvallah dostum ... mahfettin beni o arka tamponun açıklamasını bekliyorum
|
Mesajı Yazan: ErcaNKarşI
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:16
açıklama geldi tamponda yakışır sana ;) bu 306 aşkı binmeyen bilemez ;)
------------- 06 BK 6032 1999 Model 306XS 1.6- Manuel - Gri Tel : 05334194902 Msn : techno_erc@hotmail.com Desibel Çılgınlığı
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:34
hadi hayırlı ugurlu olsunnnnnnnnn valla kafan baya bi karılıktı sonunda halletmissin abicim. güle güle kullan inşallah :)
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:35
ErcaNKarşI Yazdı:
açıklama geldi tamponda yakışır sana ;) bu 306 aşkı binmeyen bilemez ;)
|
abi sorma onca arabaya bindim bu başka yahu..
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:36
facemelowe Yazdı:
hadi hayırlı ugurlu olsunnnnnnnnnvalla kafan baya bi karılıktı sonunda halletmissin abicim. güle güle kullan inşallah :) | sağlasın sayende oldu ..fikirlerine güvenip giridm bu işe yaktım gemileri yani ama sonuç kötü olmadı süper yani .. gerçekten çok sağol..
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:54
rica ederim abi bizde yanlış olmaz biz kullandık gördük (halende kullanıyorum) o yüzden tavsiye ettim. burda önemli olan birbirimize yararımızın bilgilerimizin dokunması :) eger memnunsan ne mutlu valla :)
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 06 Haziran 2011 Saat 23:58
Kardeşim Ellerine Sağlık Şekil Olmuş Özendim Valla Benimde Acilen Düşürmem Lazım
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 00:26
düşür albayım ben çok memnunum ...yarında arkaları düşürtüyorum...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 00:47
eıbach alıpta memnun olmayan ben görmedim valla :) eıbach tercih edin bence..
|
Mesajı Yazan: ose
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 03:51
hayırlı olsun son halini göremedik ama olsun. YA ben de tekrar kaldırmayı düşünüyorum burdaki tümsekler fena çukurlara girdimi içim cız ediyor.
|
Mesajı Yazan: Haksen016
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 07:57
hayırlı olsun çok güzel olmuş.
------------- 2006 Peugeot 307 XT Triptonik
1973 - Bursa
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 08:47
Bız yakınen gormus olsakta buradan da bır gule gule kullan dıyelım :)) yalnız uygun bır zamanda surus yapıp konforunu gormek ısterım :))
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 09:20
CeCoLi Yazdı:
Bız yakınen gormus olsakta buradan da bır gule gule kullan dıyelım :)) yalnız uygun bır zamanda surus yapıp konforunu gormek ısterım :)) |
abi arkalar bu gün düşşün ..istediğin zaman test et.. ciddi anlamda araba kendine geldi..zaten yüksek ve o sert lastikler varken kullanmıştın.. şimdi farkı göreceksin..mükemmel oldu..
|
Mesajı Yazan: forewer_fb
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 10:50
güle güle kullan torsiyonlarıda düşürnce son bir resim eklede görelim aslanı
------------- İETT, metrobüs, dolmuş, vapur :)hala peugeot sevdalısı B Rh(+) 0533 484 26 08
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 10:54
forewer_fb Yazdı:
güle güle kullan torsiyonlarıda düşürnce son bir resim eklede görelim aslanı |
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:03
Bir foto olsa iyi olacak, bende 5 leri çıkartıp 3 lük prokit taktım ve arkayı bir parça yükselttim, kafa basık arka leylek oldu bu seferde.
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:05
bukadar fiyat olur mu hiç?
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:21
undertaker Yazdı:
Bir foto olsa iyi olacak, bende 5 leri çıkartıp 3 lük prokit taktım ve arkayı bir parça yükselttim, kafa basık arka leylek oldu bu seferde. |
şu arkaları bir düşürsem hemen koyacam resim..
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:22
metin Yazdı:
bukadar fiyat olur mu hiç? |
ne bilim abi ya..ustanın bi taneside bunları renoyla kıyaslamayın kardşeim demiş .. daha zor bunlar demiş ne alaka çözemedim..
du bakalım babamdan telefon bekliyorum..
|
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:38
by_ersin Yazdı:
metin Yazdı:
bukadar fiyat olur mu hiç? |
ne bilim abi ya..ustanın bi taneside bunları renoyla kıyaslamayın kardşeim demiş .. daha zor bunlar demiş ne alaka çözemedim..
du bakalım babamdan telefon bekliyorum.. |
ozaman sen 100 tl işçiliği sade ön yaylar için mi ödedin. hepsini bir neden yaptırmadın.
ben bir ara yaptırcaktım şahin peugeot murat abi ile görüşmüştüm 4 tane yay 80 tl ye değişecekti sonra kaldı.
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:51
metin Yazdı:
by_ersin Yazdı:
metin Yazdı:
bukadar fiyat olur mu hiç? |
ne bilim abi ya..ustanın bi taneside bunları renoyla kıyaslamayın kardşeim demiş .. daha zor bunlar demiş ne alaka çözemedim..
du bakalım babamdan telefon bekliyorum.. |
ozaman sen 100 tl işçiliği sade ön yaylar için mi ödedin. hepsini bir neden yaptırmadın.
ben bir ara yaptırcaktım şahin peugeot murat abi ile görüşmüştüm 4 tane yay 80 tl ye değişecekti sonra kaldı. |
yok abi benim biraz karışık oldu ben o gün aynı yerden yay+lastik+ felan aldım ki o gün aslında torksiyonlarda düşecekti ama ..adam inatla düşürmeyelim dedi..arkaka 3 kişi oturttu o an benimde çok hoşuma gitti fena olmuştu... ama ni tekimki buluşmada arbanın arkasında kimse olmayınca herkes çok yüksek kaldığını farketmiş ki resim ve videolarda bende farkettim 1-2 dişte olsa düşmesi gerekiyor... o yüzden bu durumlardayım şimdi.. adam belkide müşterisi çok diye salladı bizi ...hayırlısı bakalım ... yalnı o lip çok fenaydı yahu :)) 
|
Mesajı Yazan: anil307
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:51
kısa yaylarla fotolarını gorsek birde
------------- 307 XSİ 2.0 hatchback 3 (coupe) kapı BEYAZ 2002 lpg/benzin (SATILDI)
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 11:53
anil307 Yazdı:
kısa yaylarla fotolarını gorsek birde |
ya aslında var arkadaşın telefonunda ..rahatsız herife 30 kez söledim yolla bana diye oralı olmadı bende bu akşam eğer arka torsiyonları yaptıramazsam kesinlikle ön tarafı çekip paylaşıcam sizlerel..
|
Mesajı Yazan: anil307
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 12:10
bekliyoruzz
------------- 307 XSİ 2.0 hatchback 3 (coupe) kapı BEYAZ 2002 lpg/benzin (SATILDI)
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 12:26
Mesajı Yazan: furkanbaki
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 13:42
bende geçen aldım coil-ex ön spor yay çok bilgim yoktu ama 45mm düşer yazıyordu aldık taktık malesef baya düştü çok güzel oldu ama manevralarda ses geliyordu önden canım sıkıldı life kaldırcaz lifin ayaklarını sokamadık arabanın altına 6 cm düştü dün eski helezonları taktırdım direksiyon rahatladı durduk yere masrafamı acırsın sinirlerimin bozuldugunamı sanayilerde sıcakta gezdigimemi en güzeli orj ön biraz cinz duruyor ama korka korka araba sürmekten daa iyi bence
------------- 206xr 2000 model
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 13:47
furkanbaki Yazdı:
bende geçen aldım coil-ex ön spor yay çok bilgim yoktu ama 45mm düşer yazıyordu aldık taktık malesef baya düştü çok güzel oldu ama manevralarda ses geliyordu önden canım sıkıldı life kaldırcaz lifin ayaklarını sokamadık arabanın altına 6 cm düştü dün eski helezonları taktırdım direksiyon rahatladı durduk yere masrafamı acırsın sinirlerimin bozuldugunamı sanayilerde sıcakta gezdigimemi en güzeli orj ön biraz cinz duruyor ama korka korka araba sürmekten daa iyi bence |
geçmiş olsun..işte acele etmeseydin keşke..ben okadar çok düşündümki araştırmalarmı dersin gece uykusuz kalmalarmı dersin.. ve inanırmısın araştırma sonuçlarıma göre karar verdiğim günün gecesi sabah kalkıp yay değiştircem ya inan uyuyamadım sitresten olcakmı olmıcakmı diye.. ama gerçekten değdi emeklerime..bence 3,5 mm en ideali abi..geçenki buluşmada albayımın arabasınada baktım ben ondada 206 var oda düşünüyor halen  3,5 mm ? 5 mm diye .. ama ben ona 3.5 mm taktırcam pişman olmıcak 
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 13:51
coilex ve benzer markalar sadece boşa para&zaman artı moral bozukluğudur. Modacar adı altında antin kuntin işler yapan firma dan bir şey a lın maz.
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 14:04
undertaker Yazdı:
coilex ve benzer markalar sadece boşa para&zaman artı moral bozukluğudur. Modacar adı altında antin kuntin işler yapan firma dan bir şey a lın maz. |
Sana katılıyorum bu yay ısı bıraz muamma. Ucuzuna kacmamak gerek dıye dusunuyorum. Ama yerıne gore memnun olanda var. Bıraz beklentıylede baglantılı bır durum olsa gerek.
Bu arada bende gaza gelecegım dıye korkuyorum. Acaba bır -3.5cm lık taksam mı dıye arasıra aklımda gecırıyorum 
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 14:08
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
coilex ve benzer markalar sadece boşa para&zaman artı moral bozukluğudur. Modacar adı altında antin kuntin işler yapan firma dan bir şey a lın maz. |
Sana katılıyorum bu yay ısı bıraz muamma. Ucuzuna kacmamak gerek dıye dusunuyorum. Ama yerıne gore memnun olanda var. Bıraz beklentıylede baglantılı bır durum olsa gerek.
Bu arada bende gaza gelecegım dıye korkuyorum. Acaba bır -3.5cm lık taksam mı dıye arasıra aklımda gecırıyorum  |
yok yok abi senin araç mükemmel...hatırlıyorsan benim aracı şaha kalkmıştı hemde orjinal hali..sende o zaman demiştin ersin nasıl oluyor bak benimkide orjinal diye... benim hiç aklıma gelmedi aslında lastikle çamurluk arasında kaç parmak var acaba sende önde ? ama görünüş süper ...
|
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 15:14
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
coilex ve benzer markalar sadece boşa para&zaman artı moral bozukluğudur. Modacar adı altında antin kuntin işler yapan firma dan bir şey a lın maz. |
Sana katılıyorum bu yay ısı bıraz muamma. Ucuzuna kacmamak gerek dıye dusunuyorum. Ama yerıne gore memnun olanda var. Bıraz beklentıylede baglantılı bır durum olsa gerek.
Bu arada bende gaza gelecegım dıye korkuyorum. Acaba bır -3.5cm lık taksam mı dıye arasıra aklımda gecırıyorum  |
abi seni 5 cm den altı kurtarmaz ona göre (:
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 07 Haziran 2011 Saat 22:50
anil307 Yazdı:
kısa yaylarla fotolarını gorsek birde |
tek bi resim yükledim ilk sayfada .. ön tarafın düşmüş şekli akşam çekebildim..kusura bakmayın....1,5 parmak mesafe kaldı çamurlukla lastik arasında :)
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 15:41
e hani arka ?
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 15:47
undertaker Yazdı:
e hani arka ? |
abi arka yalan oldu dün.. anlaşamadık çok para istediler.. 100 tl den aşşağı yok..sinir olduk... tamam ben önlere 100 tl işçilik verdim ama önler gerçekten zor emeği odur.. ama arkalar torksiyon be abi 10-15 dakkalık iş.. etse etse 50 tl işçilik olur millet kafayı yemiş ya.....en kısa zamanda yaptırcam ... zaten yakında güncel aracımın resimleride koycam sırf bu yüzden koyamıyorum...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 15:52
Ersın abı arkayı ne kadar dusureceksın? 1 dıs mı 2 dıs mı??
1 dıs ın 3cm dusme sagladıgını soyluyorlar.
Gecen Izmıtte bızım tanıdık ustamın yanında calısan kardesımız tesadufen Ahmet kardesımın akrabası cıktı. Onada sordum aynı sekılde 1 dıs 3cm duser dedı kendısı...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 15:58
CeCoLi Yazdı:
Ersın abı arkayı ne kadar dusureceksın? 1 dıs mı 2 dıs mı??
1 dıs ın 3cm dusme sagladıgını soyluyorlar.
Gecen Izmıtte bızım tanıdık ustamın yanında calısan kardesımız tesadufen Ahmet kardesımın akrabası cıktı. Onada sordum aynı sekılde 1 dıs 3cm duser dedı kendısı... |
normalde 2 diş düşürmeyi planlıyorum..neden dersen ön tarafın düşmemiş halini biliyorsun zaten ...6-7 parmaktı boşluk şimdi 1,5 yada 2 parmağa indi.. dolayısı ile buolayı torksiyonları önce 1 diş düşürüp bakıcam sonra 2 diş düş bakıcam... yani aracın dengede durması açısından hangisi uygunsa o olacak..... ha şuda var 1 diş düşürüp 3 cm elde ettiğimde azcık kalkık olacaktır arkası bu durumda arkaya 2-3 kişi oturursa araç tam dengede olur... ama 2 diş düşürpte denge yakalamayı sağlarsam buda sakat gibi neden dersen 3 kişi oturduğunda bu seferde arka çok oturcak belkide sürtme yapacak... sanırım mantıken 1 diş 3 cm gibi geliyor bana...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 16:05
Bana kalırsa 1 dıs alcaltman yeterlı olacaktır dıye dusunuyorum...
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 16:13
İlk etapta 1 kademe ki ortalama 3 cm eder, aracı indirip biraz bekleyin. Kafa basık arka yüksek kalacaktır ve malesef ortası olmadığından 2 kademe düşerseniz arkada yük varmış izlenimi olur ki arkaya birileri bindiğinde torsiyon ve amotisorlere çok yük biner buda sizi mecburen 1 takım ayarlı koni almaya sevk edecektir.
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 16:18
CeCoLi Yazdı:
Bana kalırsa 1 dıs alcaltman yeterlı olacaktır dıye dusunuyorum... |
bende o kanıdayım... ama dediğim gibi önce 1 diş görücem sonra 2 diş görücem ... sonra 3 kişi oturtup görücem 1 ve 2 dişte ... kararı vericem... tabi 100 tl altı işçilik isteyen usta bulursak 
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 16:19
undertaker Yazdı:
İlk etapta 1 kademe ki ortalama 3 cm eder, aracı indirip biraz bekleyin. Kafa basık arka yüksek kalacaktır ve malesef ortası olmadığından 2 kademe düşerseniz arkada yük varmış izlenimi olur ki arkaya birileri bindiğinde torsiyon ve amotisorlere çok yük biner buda sizi mecburen 1 takım ayarlı koni almaya sevk edecektir. |
ayarlı koni dediğin ön amortisörmü ?
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 16:35
öne çok ihtiyacın olmayacak ama arkayı 2 veya 3 kademe düşürürsen birde üstüne yük binerse ayarlı bir spor amortisör almaz isen eğer ilk önce amotisörlere dip oturacağından dolayı patlatırsın 2. ci ve daha kötüsü de torsiyon tamir setin zarar görürki maliyetini duymak bile istemezsin. Tecrübe ile sabit
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 16:44
undertaker Yazdı:
öne çok ihtiyacın olmayacak ama arkayı 2 veya 3 kademe düşürürsen birde üstüne yük binerse ayarlı bir spor amortisör almaz isen eğer ilk önce amotisörlere dip oturacağından dolayı patlatırsın 2. ci ve daha kötüsü de torsiyon tamir setin zarar görürki maliyetini duymak bile istemezsin. Tecrübe ile sabit |
Abıcım bu bahsettıgın tamır takımının ıcınde neler oluyor?
Sağ sol 2 takım rulman
2 adet lastık kece
2 adet adet yuvarlak metal bır parca adını bılemeyecegım.
Bunların harıcınde bırsey varmı ???
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 16:49
undertaker Yazdı:
öne çok ihtiyacın olmayacak ama arkayı 2 veya 3 kademe düşürürsen birde üstüne yük binerse ayarlı bir spor amortisör almaz isen eğer ilk önce amotisörlere dip oturacağından dolayı patlatırsın 2. ci ve daha kötüsü de torsiyon tamir setin zarar görürki maliyetini duymak bile istemezsin. Tecrübe ile sabit |
o zaman en mantıklısı 1 diş düşürcen o da 3 cm yapar en mantıklısı bu... ne torksiyonlarımdan olayım nede torsiyon tamir setiyle uğraşayım... çünki önlerde 5 cm lik yay olsa idi kafa çok basık olurdu aşşağı...3,5 cm taktığım için öyle bir şey söz konusu olmadığından kesin kararım 1 diş düşürmek... undertaker ve cecoli teşekkür ederim...
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 17:00
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz.
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 08 Haziran 2011 Saat 17:05
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım. |
anladım.. 1 diş düşünce zaten farkedilir derecede düşecek... aman amanda bir kalkıklık yok zaten..uyarman iyi oldu..yoksa ben kafayı çizerdim torksiyonlar zarar görseydi :)))
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Haziran 2011 Saat 21:43
Mesajı Yazan: metin
Mesaj Tarihi: 14 Haziran 2011 Saat 21:50
abi güle güle kullan.
------------- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Haziran 2011 Saat 22:31
metin Yazdı:
abi güle güle kullan. | sağol metinim... buluşmada teste hazır ol :)
|
Mesajı Yazan: Baybars
Mesaj Tarihi: 14 Haziran 2011 Saat 23:00
Kanka çok güzel olmuş eline sağlık şimdi sıra bende dimi benim arabayı d üşürcez Allah kaza bela vermesin
------------- PEUGEOT Partner 1.6 HDI Tepee Comfort Origin 0532 430 79 22
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 14 Haziran 2011 Saat 23:04
Baybars Yazdı:
Kanka çok güzel olmuş eline sağlık şimdi sıra bende dimi benim arabayı düşürcez Allah kaza bela vermesin |
aynen kardeşim.. sıra senin arabada..en kısa zamanda halledcez..
|
Mesajı Yazan: g-demir
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 01:31
çok güzel olmuş güle güle kullan. aslında beni jeep'e de lazım da bu iş, bizim yollara gelmiyor. her baktığımda "ah ulan yaylar" diyorum...
------------- 2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 08:58
g-demir Yazdı:
çok güzel olmuş güle güle kullan. aslında beni jeep'e de lazım da bu iş, bizim yollara gelmiyor. her baktığımda "ah ulan yaylar" diyorum... |
 yok be abi ... abartılmıcak derecede yaparsan sıkıntı olmaz... ama genede tümseklerde çukurlarda dikkat etmek lazım... 
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 09:03
Hayırlısı olsun, çok yakışmış. Benim arka biraz daha yüksek, ya servis ayarlayamadı ya da arka daha hafif olduğu için. Bulamadım sebebini bir türlü.
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 09:07
undertaker Yazdı:
Hayırlısı olsun, çok yakışmış. Benim arka biraz daha yüksek, ya servis ayarlayamadı ya da arka daha hafif olduğu için. Bulamadım sebebini bir türlü. |
sebebi bellidir abi... torna işi çıkar diye millet yapmak istemio.. hatta bazılaır yaparım diyor .. ama torna masrafı çıkar diyor.. bence servis girmemiştir o işe lifte kaldır arabayı bak bence... bu işlemlerden önce benim ön teker camurluk aralığı 6-7 parmak civarı boşluk vardı arkada ise 4-5 parmaktı şimdi önlerde ve arkalarda 1,5-2 parmak aralığı var çok güzel oldu.... buluşmada görüşürüz inşallah..
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 09:57
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum
|
Mesajı Yazan: muurrat
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 10:02
yakışmış vala gülü gülü kullan
------------- 2010 hyundai era team 1,4. murat karagöz
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 10:41
abı hos guzel olmus yalnız bısey dıkkatmı cektı kampana ve kalıperlerı sen mı boyadı n abım dısklere en azından bı gaste serseydın boya sıcramıs alkol yada tınerle cıkar ama sen acemı degılsın arkadasım lutfen bole kucuk seylerı atlama saka bıyane ıstedın gıbı olmus abı elıne saglık gülü gülü kullan lastıkler fena yalnız kumhooooo
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 10:46
ahmetsemiz Yazdı:
abı hos guzel olmus yalnız bısey dıkkatmı cektı kampana ve kalıperlerı sen mı boyadı n abım dısklere en azından bı gaste serseydın boya sıcramıs alkol yada tınerle cıkar ama sen acemı degılsın arkadasım lutfen bole kucuk seylerı atlama saka bıyane ıstedın gıbı olmus abı elıne saglık gülü gülü kullan lastıkler fena yalnız kumhooooo |
sağol ahmetim.. disklerde boya moya kalmadı :)) bi izmit bir edirne ne tinere ne alkole gerek kaldı :))) lastikleride yeni aldım... ama ıslak havada test edemedim hala .. merakla yağmur yağmasını bekliyorumm.... 
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 10:51
mantıklı abı otomatık asınmadan dogal yollarla cıkmıs abı kumho lastıklerın 215 ınce yanak olarak dacıa da kullandım yagmur magmur kuruyo ama duruyo abı sen gene testlerını yap abı saygılar
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 12:02
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum |
powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,
kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir. Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"
Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.
Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir.
Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum.
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 12:08
undertaker Yazdı:
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum |
powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,
kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir.
Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"
Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.
Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir.
Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum. |
Aynen dusundugum gıbı. Arkada torsıyonun ustundekı takozlar degısecek. Ondede salıncak burcları aynı sekılde powerflex ıle degıstırılebılır.
Pekı bu powerflex arka takozlar ve on salıncak burclarının fıyatları ne kadar nerede bulunur???
|
Mesajı Yazan: Emre Ekrem
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 12:19
Ben İngiltere den almıştım fakat sonradan öğrendimki İstanbul da varmış,vereyim numarasını, muhtemelen bende tekrar alacağım.
SPEED TURCARS
4 LEVENT SANAYI SITESI, CELIK SOKAK NO 61/1 4.LEVENT,
ISTANBUL, 34418,
Telephone: 90 2122808070
Email: mailto:info@stracing.org" rel="nofollow - info@stracing.org
Website: http://www.stracing.org" rel="nofollow - www.stracing.org
fiyatlar saçma sapan olursa haber verir misin Cem üretici ile konuşup başka bir yol bulalım. İngiltere fiyatları budur. Bush description | Quantity Per Car | Diagram Reference | Part Number | Retail Price Each |
---|
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Wishbone+Front+Bush/246.html" rel="nofollow - 2 | 1 | PFF50-301 | Ex. VAT: | £14.25 | Inc. VAT: | £17.10 |
| http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Arm+Rear+Bush/1871.html" rel="nofollow - Click for fitting instructions | 2 | 2 | PFF50-302 | Ex. VAT: | £32.95 | Inc. VAT: | £39.54 |
| http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Lower+Engine+Mount/247.html" rel="nofollow - 1 | 3 | PFF50-306 | Ex. VAT: | £26.35 | Inc. VAT: | £31.62 |
| http://www.powerflex.co.uk/product-details/Rear+Beam+Mount+Tensioning+Kit/681.html" rel="nofollow - 1 | 4 | PFR50-300 | Ex. VAT: | £12.05 | Inc. VAT: | £14.46 |
| http://www.powerflex.co.uk/product-details/Rear+Bump+Stop/1515.html" rel="nofollow - 2 | 5 | BS007 | Ex. VAT: | £11.50 | Inc. VAT: | £13.80 |
| http://www.powerflex.co.uk/product-details/Exhaust+Mounts/869.html" rel="nofollow - 4 | | EXH001 | Ex. VAT: | £5.45 | Inc. VAT: | £6.54 |
|
------------- ph2 stock 306 gti
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 13:31
abi tam her şey bitti derken.. ama şuda var..ben arkayı düşürmeden edirne ve izmite gittim geldim yaydan sonra bir sıkıntı yoktu... ama ben öle aman aman bi alçatma yapmadımki... akşam otobana çıkıcam allah ne verdiyse basıcam viraja giricem bakalım savurma olcakmı... sonra arkada kimse yokken ani fren yapıcam..denicem işte çukurları felan dün denedim zaten bir sıkıntı yoktu
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 14:11
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 14:16
by_ersin Yazdı:
yok yok abi... dün çukurları setleri denedim bir sorun yok.  .. hatta makası denedim izmite gittiğimden daha rahat çekme felan yok.... ama denemem gereken fren mesafesi ve viraj.. iyi hatırlattınız... akşam denerim... dediğim gibi 5 mm düşürme olsa idi kule gergisinden tut takozlara kadar değişilmesi kaçınılmaz olurdu.. şu anda gerek yok gibi benim araca ... |
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 19:26
by_ersin Yazdı:
by_ersin Yazdı:
yok yok abi... dün çukurları setleri denedim bir sorun yok.  .. hatta makası denedim izmite gittiğimden daha rahat çekme felan yok.... ama denemem gereken fren mesafesi ve viraj.. iyi hatırlattınız... akşam denerim... dediğim gibi 5 mm düşürme olsa idi kule gergisinden tut takozlara kadar değişilmesi kaçınılmaz olurdu.. şu anda gerek yok gibi benim araca ... |
|
bole ıyı abı bence daha alcatma olayına gırme 
|
Mesajı Yazan: g-demir
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 22:50
undertaker Yazdı:
CeCoLi Yazdı:
undertaker Yazdı:
Rica ederim, sonuçta aynı arabayı kullanıyoruz ve ben yaşamış olduklarımı aktarıyorum, 2 veya 3 kademe olacaksa pro amortisor ekipmanı şart. Örneğin bende çift ayarlı sarı koniler var ve çok rahatım eğer maddi sıkıntı yok ise birde PowerFlex Arka Torksiyon Takozu alırsanız çok rahat edersiniz. |
BU torsıyonun ust taraflarındakı saseye baglanan takozlardan mı bahsedıyorsun??? Faydası nedır senden duyalım.
Baska bır yerde de "Powerflex Bushes" dıye okumustum |
powerflex markanın kendisi, bush ve bump ta ürün,
kısacası ön ve arka takoz, araca yay uygulaması söz konusu olduğunda üzerine bulunan 2 ekipmana ekstra yük biner, amortisör ve takozlar. Amortisör değiştirme söz konusu olduğunda ise sert zeminlerde "çukur, bozuk yol, kasis gibi" sok abzorbu amortisöden "amortisörü korumak için" takoza doğru ilerler fakat fabrika standardı olan takozlar şoku abzorb etmez ve gene yumuşatarak amortisöre verir. Tavsiye etmiş olduğum ürün yapı olarak daha yumuşak olmasından dolayı amotisörün ememediği şoku yapısından dolayı geri vermez ve emer. Hem amortisör hem de araç korunur"
Yay uygulaması yapan arkadaşlar sadece yay takıldığı zaman işin bittiğini düşünüyor, oysaki asıl iş uygulamadan sonra başlar, aracın gerçekten iyi yol tutması, fren mesafesi ve bozuk yollarda iyi tepki vermesi için, yay amortisör, kule gergisi ve takoz şarttır.
Bir kasisten geçerken zaman zaman arabanın tam oturduğu ve bir baskı olduğunu hisseden olmuştur ve bu baskı son noktaya geldiğinde araç tekrar yükselir, o nokta aracın takozlara oturduğu ve tüm şoku geri verdiği noktadır. Yüksek hızlarda aracı yoldan çıkartma veya fren mesafesinin uzamasına sebep olan bu durum ağır sonuçlar doğurabilir.
Araçlarına bu tür işlemler yapan arkadaşlar görselliği pekiştirirken, güvenliği ya bilgi eksikliği ya da bana bir şey olmaz mantığı ile yok saymaktalar. Bende bu durumu bile bile razı olamıyor elimden geldiği kadar bilgilendirmeye çalışıyorum.
|
+1 
------------- 2004 307 XR 1,4 16V Gümüş Gri + Ön Dahil Cam Filmleri + OMVL LPG + Ztec 6000k Xenon + Simota Açık Hava Filtresi + Ztec Cold Air İntake + ZCW 17" Enigma Krom + Kumho Solus KH25 205/50/17 + Sparco topuz
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 15 Haziran 2011 Saat 23:26
evet biraz önce geldim testten girdiğim virajlarda aracın giriş şekli adeta değişmiş... banamısın demiyor...resmen asfaltı yalıyor... fren olayına gelince değişen bişe yok... ama bir şey farkettim... aracın kalkışı değişmiş ağır kalkıyor gibi geliyor bana... lastiklerden olabilir belkide yumuşak ve 195*55*15 yaptık... .....birde araç sanki ağırlaşmış gibi... arka torsiyonları düşürmeden önce araç bana hafif geliyordu.. şu an oturaklı ağır birşey olmuş sanki... setlere girdim çukurlara girdim tekrar bu sefer arkaya 2 kişi oturttum sürtme vurma gibi bişi yok... sonuç olarak çokta memnun kaldım... sadece araçta böle bi ağırlık oluşmuş gibi sadece ...
|
Mesajı Yazan: Platinium
Mesaj Tarihi: 16 Haziran 2011 Saat 00:17
Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
------------- 306 platinium 1.6 2000 Benzin
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 16 Haziran 2011 Saat 08:36
Platinium Yazdı:
Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
|
Anlasılan hıc okumadan soru yazıyorsun 
Ersın en son bır ust mesajda belırtmıs dıkkat edersen...
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 16 Haziran 2011 Saat 09:19
CeCoLi Yazdı:
Platinium Yazdı:
Çok güzel olmuş güle güle kullan bende bu işlemi yapmayı düşünüyorum kısmetse, senin jant ölçülern nedir acaba?
|
Anlasılan hıc okumadan soru yazıyorsun 
Ersın en son bır ust mesajda belırtmıs dıkkat edersen... |
evet biraz önce geldim testten  girdiğim virajlarda aracın giriş şekli adeta değişmiş... banamısın demiyor...resmen asfaltı yalıyor... fren olayına gelince değişen bişe yok... ama bir şey farkettim... aracın kalkışı değişmiş ağır kalkıyor gibi geliyor bana... lastiklerden olabilir belkide yumuşak ve 195*55*15 yaptık... .....birde araç sanki ağırlaşmış gibi... arka torsiyonları düşürmeden önce araç bana hafif geliyordu.. şu an oturaklı ağır birşey olmuş sanki... setlere girdim çukurlara girdim tekrar bu sefer arkaya 2 kişi oturttum sürtme vurma gibi bişi yok... sonuç olarak çokta memnun kaldım... sadece araçta böle bi ağırlık oluşmuş gibi sadece ...
|
Mesajı Yazan: Platinium
Mesaj Tarihi: 16 Haziran 2011 Saat 23:56
Tüm yorumları okumuştum aslında dalgınlık diyelim :)
------------- 306 platinium 1.6 2000 Benzin
|
Mesajı Yazan: Guests
Mesaj Tarihi: 17 Haziran 2011 Saat 00:07
Platinium Yazdı:
Tüm yorumları okumuştum aslında dalgınlık diyelim :)
| olsun dostum sorun değil.. işin görülsün yeter ..
|
Mesajı Yazan: Platinium
Mesaj Tarihi: 17 Haziran 2011 Saat 00:23
Eywll sağolasın 
------------- 306 platinium 1.6 2000 Benzin
|
|