|
307 SW otomatik vites sorunu |
Yanıt Yaz | Sayfa 123 17> |
Yazar | ||
emir.bulut
1. Vites Kayıt Tarihi: 29 Ekim 2019 Konum: ESKİŞEHİR Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı emir.bulut
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 29 Ekim 2019 Saat 22:27 |
|
arkadaşlar sorunun ana kaynağı ısı, termostat ve fan sorunu birde şanzıman içindeki yağ soğutucu ,,bunları çözün sorun kalmaz.bunları çözün ve beyini resetleyin.Hepsi denendi ve sorunlar çözüldü .....termostatı sökün radyatör alt tıpasını açın ,termostatı sökdüğünüz borudan tazzikli hortumla çeşme suyu basın şanzıman yag sogutucu ve radyatör temizlensin termostatsız bir şekilde hortumları takın suyunuzu tamamlayın, beyini resetlemek için şöför camını acın kapıları kapatın ,akü kutup başını sökün ve 10 dk bekleyin sonra camdan uzanarak kapıları açmadan aracı çalıştırın işlem tatmam aracınızı kullanabilirsiniz...
|
||
aunal2811
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Eylül 2019 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 20 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı aunal2811
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
2003 model 307 sw aracımda şöyle bir problem mevcut : araç yaklaşık 30-40 km yol gidene kadar herhangi bir problem yok yaz kış farketmiyor 30-40 km gittikten sonra durduğumda baya yavaşladığımda araç yürümüyor devir 5000 ni falan görüyor anca vitesi manüel konuma alıyorum 1,2,3,4 yazması gereken ekranda sadece D yazıyor ve araç anca bağırıyor buna bağlı selonid valfler değişti yağ değişti sorun yine çözülmedi sonrasında arka kapak açıldı burç teflon ve bir bant değişti ve çıltım otobana 100-150 bastım yol ayrımında yavaşladım tekrar gaza bastım ve maalesef arıza devam ediyor hiçbir değişiklik olmadı sadece vuruntu ortadan kalktı giren müşürü acaba bu sorunu da çözer mi
|
||
palet
1. Vites Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2014 Konum: İzmir Durum: Aktif Değil Mesajlar: 292 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Aynen katılıyorum. Benzer probleme sahip ya da yoğun Trafikte kalan arkadaşların en kısa zamanda Klima yı çalıştırmalarını öneriyorum. Radyatör Fanı motor hararetine göre devreye girer veya devreden çıkar. Ancak Siz Klimayı açarsanız Radyatör önünde bulunan klima FAN'ı sürekli olarak çalışmaya başlar ve bu şeklide motor hararetinin yükselmesinin önüne geçilir. Hararet yükselmiyeceği için de Şanzıman beyninin şanzımanı korumaya alarak vites yükseltmemesi problemi giderilmiş olur. Bu arıza nın giderilebilmesi için otomatik Şanzıman yağ soğutucusu ve radyatörün de kontrol edilerek herhangi bir tıkanıklığın olmadığından emin olunmalıdır.
|
||
2013 - 508 Allure 1.6 e-HDİ
|
||
qw12
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Türkiye'de böyle AL4 ustası var mı?
http://www.youtube.com/watch?v=zEDQ-7mpAuE |
||
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
gecmıs olsun
|
||
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
||
tolgaacikgozz
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ekim 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tolgaacikgozz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Teşekkürler... bugün Peugeot berke de bağladık makineye basınç arızası verdi elektrovanalar yarın değişecek..
|
||
Tamircizade Bilgisayar & Elektronik Teknik Servis
|
||
berk2309
3. Vites 23 - Eylül - 1989 Kayıt Tarihi: 02 Ağustos 2010 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1509 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
anlatıldıgı gıbı yolu takıp edın hocam yag degısımı sonra eletro vanalardakı basınc degerlerını olcturun dusukse degıstırın
|
||
"307 XT PREMİUM 1.6 16v 2005" Aslanın duruşu yeter!!!
|
||
tolgaacikgozz
1. Vites Kayıt Tarihi: 30 Ekim 2013 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı tolgaacikgozz
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Arkadaşlar benzer bir problem bende de var aracım 2004 98000 de 1.6xr bva yola çıktıktan sonra 1-2. vites geçişinde araba resmen ara gazı veriyor bunu bir kaç kez yaptıktan sonra ANOMALİA CAMBİO AUTOMATİCO hatası çıkıyor ekranda ve vites konumunu gösteren yerde sadece - işareti çıkıyor bu hatayı verdikten sonra da istediğin kadar gaza yüklen araba resmen gitmiyor 50 yi geçmiyor. Stop edip yeniden çalıştırdığımda normale dönüyor. Benzer hataları nette hep okudum ama böyle hata hiç okumadım. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...
|
||
Tamircizade Bilgisayar & Elektronik Teknik Servis
|
||
emrebasok
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2013 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı emrebasok
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
fren musuru cozum oldu mu saygılar.
Düzenleyen emrebasok - 14 Temmuz 2013 Saat 13:52 |
||
emrebasok
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2013 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı emrebasok
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
merhabalar.forumdakı tum yazılarınızı okudum ve sızle aynı sorunları yasıyorum selenoıdler yag falan degıstım hepsını sorun aynı automatıc gear fault deyıp duruyor.fren musuru cozdumu sorununuz tesekkurler
|
||
emrebasok
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Temmuz 2013 Konum: ANKARA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı emrebasok
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
arkadaşlar aracım 2003 model 307 xt otomatk. arcımı alalı cok olmadı bi 5 ay kadar falan ..1 ay oncesınde seyir halindeyken arac vites yukseltmedi ve saga cekıp stop ettım düzeldı dewam etti.her ihtimale karsı bi sıkıntı yasamayım dıye ustaya gosterdım hocam bu onemlı bı sey hemen baktıralım sanzımanı ındırebilir falan dedi . ilk arabam oldugu ıcın sanayı jargonlarına da pek hakim olmadıgım ıcın ve sorunsuz bi kac yıl bınmek ıstedıgım ıcın aracı ustaya bıraktım.selenoıdlerden oldugunu degısmesı gerektıgını vitesle ılgılı arızaların bundan kaynaklandıgını soyledı hatta hidrolık beyınını de degıstırdık sorun yasatmasın ılerde dıye dedı 1500 lira masraf oldu.gecenlerde arıza tekrar etti bu ve automatıc gear fault yazısını sık sık vermeye basladı.ankara da goral a gıttıgımde 3.500-5.000 lira arası masraf cıkar dedı aracı dırek gozden cıkardım. ama forumdakı ilgili arkadasların yorumlarında fren musurunun sorunu cozebıldıgını ogrendım p de vıtes kılıtlıyor bende de .acaba aynı sorunu yasayan arkadaslar servıse o kadar para bayılmak mı satmak mı fren musuru kesın cozer mı hos cok cüzi bi fıyatı war ama inanın sanayiye girmekten usandım..yardımlarınızı beklıyorum..tesekkurler sımdıden
|
||
jackal67
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Ağustos 2012 Konum: ereğli Durum: Aktif Değil Mesajlar: 50 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Arkadaşlar aracım 2005 model 307 xt otomatik son 2 haftadan beri araç videş düşürürken 2 den 1 e sanki zor düşürüyor bazende devirde dalgalanma bazende stop olayı oluyor ama sadece 2 den 1 gecerken oluyor diğer viteslerde sıkıntı yok yükseltirkende hissettirmiyor lütfen yardımcı olun kastamonuda oturuyorum düzgün şanzımancı bulamadım ne yapmam gerekiyor NEDEN YAPABİLİR
|
||
2014 partner tepee
|
||
Guests
MISAFIR |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
Uzun yolda ve şehir icindeyken asırı trafikte gaza bastigmda devir saatinde birden yükselme oluyor ama hizlanmada ayni oranda artis olmuyor. Ben bu arızayı yag sogutucusunun islevini yerine getirememesine bagliyorum servisse cikan arizalara bakarak revizyon dedi. Cikan arizalar patinaj ve kavrama hatasi seklindeydi. Ama ekranda herhangi bir ariza belirtisi yoktu, sanziman kendini korumaya aldi, stop edip biraz bekledikten sonra yada bi kere yavas yavas arabayi hizlandirip 100 km gibi bi hıza ulasabilirsen normale donuyor.ilk yaptiginda nurdagi ni cikarkendi, tepede durup stop ettim calistirdim,arıza devam etti,ama yavas yavas hizlaninca arac duzeldi. Bu sekilde bi tepki verince araç sogutmayla ilgiyle bi problem oldugunu dusunuyorum. Bu problemi kesin olarak nasil çözebilir acaba?
|
||
toga406
2. Vites Kayıt Tarihi: 21 Şubat 2012 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 656 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
aynı sorun bende de oluyor aracım 2003 406 bva dizel. bulamadılar. yağ sıcaklığı kırmızı bölgenin hemen altında. suana kada ustaların ve servisin dediğini yapsam lüzumsuz yere yağmüşürü değişmişti. 200 tl olacaktı yetmedi şanzıman yağ sogutucu değişsin dediler 390 tl olmadı diğer motor yağı soğutucu değşsin dediler 390 tl daha önce selenoid olabilir dediler. 500 tl varın siz düşünün kalsın kesin teşhisi koyalım dedim sadece yapılan şanzıman yağı değişimi ve sonrasında radyatör soğutma sistemi elden geçmesi sorunum çözülmedi. motor hararet ısısı 90 da sabit soğutma sistemi çalışıyor. ancak ne hikmetse yağ sıcaklığı kırmızı yerin hemen altında ve yokuşta veya sıkıştırınca aracı kırmızıya gelip sanzıman korumaya geçiyor sorunumu çözebilen anlayan yok yardım lütfen
|
||
ozgur.uzman
1. Vites Kayıt Tarihi: 12 Nisan 2012 Konum: genel Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı ozgur.uzman
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
arkadaşlar 2 hafta önce 307 XT otomatik aracım OTOMATİC GEAR FAULT arızası verdi, aslında bu arızayı 1,5 yıldır arada sırada araç sıkıştığında veriyordu ama son iki haftadır fazlaca vermeye başladı en son 5 metrelik ufacık yokuşu dahi çıkamadım ve aracım yolda kaldı ankaradan ustam ile görüştüm aracı çekiciyle en yakın bildik bir tamirciye götürmemi tavsiye etti neyse dediğini yaptım aracım şuan tamirhanede 2 haftadır yapılıyor, arıza tamamen şanzımandan kaynaklanıyormuş bütün şanzımanı yaptırdım en son hidrolik beyni bugün değiştirdiler ve araca şimdiye kadar bu tamirden dolayı 3.400 Tl para harcadım inşallah dahada harcamam diyorum kısa bir not ben aracı almadan önce araç sahibi 2 ay öncesinden şanzımanı tamamen yaptırdığını ve 4 ay daha garantisinin olduğunu beyan etmişte ve ben aracı alalı daha 1,5 yıl olmadı
|
||
özgür
|
||
Aranel Tiwele
1. Vites Kayıt Tarihi: 18 Şubat 2012 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 14 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı Aranel Tiwele
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
Selamlar..
automatic gear fault hatası bende de çıkıyor. Ekranda yazı çıkıyor ama şanzıman arıza lambası yanmıyor. Araç ısındıktan sonra bir problem yok, stop edip tekrar çalıştırdıktan sonra bir daha çıkmıyor. 206 XT 1.6 OV 135 bin'de araç. Daha önce Fransız Clio 2000 1.6 OV kullanıyordum. Onda da aynı sorun vardı ancak o arabada şanzıman arıza lambası da yanıyordu. Durdurup çalıştırdığımda 10 km sonra filan yine yapıyordu arızayı. Yağ basınç kaptörü değişmişti ancak sorun tam çözülmemişti. 700 liraya yakın masraf çıkmıştı. Acaba yine yağ basınç kaptöründe mi sorun?
|
||
narkotik71
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Mart 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 52 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı narkotik71
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
gw12 hangi serviste kaça hallettin.? akü amp ne bakmak senin mi ,yoksa servisin mi fikriydi. akü ye gelene kadar 10bn km önce selonıd ve yağ değiştirdim.boğaz kelebeği temizlendi ,fren müşürü sağlamken değiştirdim ama özellikle sabahları motor soğukken 1_2km sonra auto gear fault hatasını görmeden yolda gitmediğim olmuyor.kontak aç kapa istediğin kadar git. hata veya vuruntu asla olmuyor.akü ye baktırdım elektrikçi arkadaş iyi dedi.ama ne kadar iyi.bilmiyorum.akü değişimi bana mantıklı geliyor.denemediğim son çare gibi.
|
||
2003 model 307 sw ov pac
|
||
qw12
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
arabamda cruise control mevcut.
akünün amperi düşük çıktı. yetkili serviste akü değişti.yazılım yüklendi. tekrarlarsa elektrovalfleri değiştireceğiz dediler.
şimdilik sorun yok. umarım düzelmiştir.
|
||
qw12
1. Vites Kayıt Tarihi: 13 Kasım 2010 Konum: Ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 29 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
|
|
bende de aynı problem var. motor soğukken geçen hafta bende de automatic gear fault arızası verdi. dün P den d ye geçerken sarsıntı yapmıştı. bir de bugün -5 derecede motor soğukken ilk çalıştırmada aynı hatayı verdi. 1den 2 ye gecerken de sanki arabaya biri arkadan çarpmış gibi sarsıntı oldu. sorun selenoid mi fren müşürü mü bilmiyorum. korkarım servis yolu göründü bana. oysa ki 40000 bakımı 1 ay önce yapılmıştı :( arabam 2006 sw 39binde.
Düzenleyen qw12 - 16 Ocak 2012 Saat 20:48 |
||
narkotik71
1. Vites Kayıt Tarihi: 14 Mart 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 52 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı narkotik71
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
|
|
fren müşürü değişti , boğaz kelebeği temizlendi. fakat sabah yıne vuruntuyu yaptı.selonoidler ve yağ 15000 km önce değişti sanırım sorun yağ bloğunda .iş büyüyor.
|
||
2003 model 307 sw ov pac
|
||
Yanıt Yaz | Sayfa 123 17> |
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |