Peugeot Türkiye Forumları
Pejo.Com.TR Peugeot Yedek Parça
www.pejo.com.tr
Anasayfa Anasayfa >PEUGEOT MODELLERİ (ARIZALAR VE ÇÖZÜMLERİ) >307
  Yeni Mesajlar Yeni Mesajlar RSS - 307  hararet
  SSS SSS  Forumu Ara   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

307 hararet

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>
Yazar
  Konu Arama Konu Arama  Konu Seçenekleri Konu Seçenekleri
Sönmez Açılır Kutu Gör
2. Vites
2. Vites
Simge
10 - Haziran - 1989

Kayıt Tarihi: 22 Ocak 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 220
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Sönmez Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: 307 hararet
    Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 17:23
Dur kalkta 90 derece normal
'2o6 Xs 1.6 2oo3
Seytan ^ Kirmizisi

Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 17:22

peki madem öyle diyorsun usta dediyse öyledir (:

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 17:15
ustaya sordum düşer dedi soğuk havada peugeot yetkili servis motor ustası :D
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 17:06
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

hem 80 in altına düşüyor diyorsun hemde bozuk değil diyorsun (: termostat çalışıyor olsa 90 a çakılı kalması lazım. soğuk motor çok yakıt harcar, termostat da sıcaklığını sabit tutar.
 
cem abi = 100-105i tam bilmediğim için misalen söyledim (: öğrendim teşekkürler (:
ben sna ibrede gördüğümü ve pc den bağlı değerleri söyledim dostum senin kadar bilgim yok sadece bildiklerimi paylaşıyorum, 80e düştüğünü uzun yolda gördüm. havalarda soğuktu bu arada :)
 
yav zaten amacımız bilgi paylaşmak. ben sana hararet düşmez demiyorum ki illaki düşer ama termostat eğer arızalı olmasa 90 dan aşağı inmez diyorum.
 
şimdi şöyle iza edeyim umarım kafamdakileri cümleye dökebilirim (:
 
motoru ilk çalıştırdığımızda motor ısınmaya başlar. bu esnada motorun hızlı bir şekilde ısınması için termostat radyatörden gelen soğuk suyun önünü kapatır. motorda kendi içinde daha çabuk ısınır. motor  90 derece ısıya ulaşıncaya kadar radyatördeki soğuk suyu termostat vermez motora.
 
daha sonra motorun ısısı 90 dereceyide aştığında radyatördeki soğuk suyun önünü yavaş yavaş açarak ısıyı yeniden 90 dereceye indirir, ve suyun önünü yeniden kapatır.
 
böyle aç kapa yaparak sıcaklığı hep 90 da tutar. hava eksi 10 derece bile olsa radyatörden gelen soğuk su motora giremediği için motorun harareti 90 derecenin altına inmez.
 
senin 70 derece dediğin olay termostatın radyatörden gelen soğuk suyun önünü kesmemesi (açık kalması) yüzünden motorun soğumasındandır. tani termostatın erken açıyor, arızalı.
 
 
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 16:41
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

hem 80 in altına düşüyor diyorsun hemde bozuk değil diyorsun (: termostat çalışıyor olsa 90 a çakılı kalması lazım. soğuk motor çok yakıt harcar, termostat da sıcaklığını sabit tutar.
 
cem abi = 100-105i tam bilmediğim için misalen söyledim (: öğrendim teşekkürler (:
ben sna ibrede gördüğümü ve pc den bağlı değerleri söyledim dostum senin kadar bilgim yok sadece bildiklerimi paylaşıyorum, 80e düştüğünü uzun yolda gördüm. havalarda soğuktu bu arada :)
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 15:13
Orjinalini yazan: undertaker undertaker Yazdı:

normal 
 
senın aracın ıcın normal ama 307 ıcın degıl abı :) her aracın aynı degıl. bırbırlerınden farklılıkları oluyor. o acıdan arac farklılıklarını gozeterek cevap yazalım.
 
306 ıle akalalı termostat konusunda yenı bır bılgı paylastım. benımde harahetım dusuyordu. degısık bır termostat kullanıp hararetı yukselttım. sımdı cok daha ıyı...
Yukarı Dön
Emre Ekrem Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
17 - Eylül - 1980

Kayıt Tarihi: 07 Şubat 2011
Konum: Ankara
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 358
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Emre Ekrem Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 14:50
normal 
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 14:43
bu noktada metıne katılıyorum. 80 ın altınada dusmemesı lazım. termostat bıraz arızalanmaya baslamıs olabılır. zamanında kapatmayıp acık kalıyordur...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 14:35
hem 80 in altına düşüyor diyorsun hemde bozuk değil diyorsun (: termostat çalışıyor olsa 90 a çakılı kalması lazım. soğuk motor çok yakıt harcar, termostat da sıcaklığını sabit tutar.
 
cem abi = 100-105i tam bilmediğim için misalen söyledim (: öğrendim teşekkürler (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 13:21
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

selam arkadaşlar benim 307 pug otamatik benzinli 2005 aracım var.bugün dış ortam sıcaklığı istanbulda 14 dereceydi ve ben hafif durkalklı 10 km yol gittim.hararet hep 90 100 arası gitti geldi hiç  90 altına inmedi.normalmi
 
hava eksi 10 bile olsa 90 derecenin altına inmez, zaten inerse termostat arızalı demekdir, ayrıca 90 altında olduğu zaman yakıtı artar.
ben indiriyom serin havalarda 170-180 km otobanda 70-80 iniyo :))
 
mümkün değil. termostat araç 90 dereceye gelene kadar radyatörden gelen suyun önünü keser. yani motor 90 a gelinceye kadar devirdaim kapalıdır. 100-105 gibi olduğu zaman devirdaimi açar yeinden 90 a düşürür bidaha keser.
 
170-180 le giderken 80-85 belki ama 70 dereceyi hiç sanmıyorum. önden nekadar rüzgar gelirse gelsin termostat suyun yolunu açmadığı sürece sıcaklık düşmez.
 
senin de termostatın arızalı ozaman (:
önceki gün 1.4 arkadaşın araç bilgisayarda bağladık 86 derecede çalışıyodu nasıl düşmezmiş 80 altına bal gibi düşer bilgisayarda motor sıcaklığını kontrol ettik dakikalarca baktık 86 da çalıştı sabit hızda giderken soğuktan 6 dereceden fazla düşüş yapar bilgisayar verisini baz alarak söylüyorum tabi bunu. termostatta bozukluk yok allah korusun :)


Düzenleyen tigerland - 13 Nisan 2011 Saat 13:22
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 13:17

2 ay önce hava buz gibiydi o süratte şehir dışı bastım yolda 80 dereceyi gördüm yalan yok:)

206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 13:04
metınım soyledıklerının genelı dogru ama bır yanlısın var. termostat senın soyledıgın gıbı 100-105 derecelerı beklemez. termostatların derecelerı vardır.
 
mısal 83 85 89 C gıbı... bu derecelerde acılırlar ve suyun radyatorden donmesını saglarlar. radyatore gıden su soguyarak gerı doner. termostat bu ısı aralıgında motoru tutar. yanı genelde 85-90C cıvarında...
 
ama dur kalk vs gıbı sebeplerden motor dahada ısınırsa fanlar calısır ıste...
 
termostatında erken acması ıyı degıldır. genel olarak motorun 80-85C den asagı dusmemesı gerekır. daha asagı duserse bu sefer kalorıferın ısıtma verımıde dusmeye baslar...
Yukarı Dön
koliva Açılır Kutu Gör
YÖNETİCİ
YÖNETİCİ
Simge
P.T. Yönetici

Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009
Konum: Belcika
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 8115
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı koliva Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 12:38
Aracinizin harareti dusuk diye bu iyi biseydir zannetmeyin. Soguk motor daha cok yakit yakmaya neden olur ve ayrica motorun sagligi icin de iyi degildir.Herseyin bir karari var Göz Kırpma


Düzenleyen koliva - 13 Nisan 2011 Saat 12:39
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 12:30
Orjinalini yazan: tigerland tigerland Yazdı:

Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

selam arkadaşlar benim 307 pug otamatik benzinli 2005 aracım var.bugün dış ortam sıcaklığı istanbulda 14 dereceydi ve ben hafif durkalklı 10 km yol gittim.hararet hep 90 100 arası gitti geldi hiç  90 altına inmedi.normalmi
 
hava eksi 10 bile olsa 90 derecenin altına inmez, zaten inerse termostat arızalı demekdir, ayrıca 90 altında olduğu zaman yakıtı artar.
ben indiriyom serin havalarda 170-180 km otobanda 70-80 iniyo :))
 
mümkün değil. termostat araç 90 dereceye gelene kadar radyatörden gelen suyun önünü keser. yani motor 90 a gelinceye kadar devirdaim kapalıdır. 100-105 gibi olduğu zaman devirdaimi açar yeinden 90 a düşürür bidaha keser.
 
170-180 le giderken 80-85 belki ama 70 dereceyi hiç sanmıyorum. önden nekadar rüzgar gelirse gelsin termostat suyun yolunu açmadığı sürece sıcaklık düşmez.
 
senin de termostatın arızalı ozaman (:
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
Guests Açılır Kutu Gör
MISAFIR
MISAFIR
Simge
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı Guests Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 11:22
Orjinalini yazan: pugti pugti Yazdı:

fan açmazsa termostatta arıza olabilir. açık kalırsa motor ısınmaz kaloriferiniz devamlı soğuk verir. tam tersi olsa araç aşırı ısınır hararet yapar. bana kalırsa sizin aracınız temiz ;)
 
soyledıgın ılk cumle yanlıs kardesım. ama gerısı dogru...
 
cunku termostat ıle fanın alakası yok. termostat acsada acmasada fan calısır. cunku fan musuru ısıyı sılındır kapagından olcer. daha dogrusu termostatın hemen onunden olcer. fan sıstemın de herhangı bır sorun yoksa sıcaklık arttıgında fanlar calısır ama termostat acmadıgı ıcın suyu radyatore bırakmaz ve motor sogumaz hararet yapar.
 
fanın calısmamasının nedenı fan sıstemındekı arızalardır. mesela;
 
fan musuru arızası
fan motoru bozulması
fan beynının bozulması
fan rolesının bozulması
tesısatta veya soketlerde arıza vs vs
Yukarı Dön
tigerland Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge

Kayıt Tarihi: 13 Temmuz 2010
Konum: Tekirdağ/Çorlu
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 3440
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı tigerland Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 11:15
Orjinalini yazan: metin metin Yazdı:

Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

selam arkadaşlar benim 307 pug otamatik benzinli 2005 aracım var.bugün dış ortam sıcaklığı istanbulda 14 dereceydi ve ben hafif durkalklı 10 km yol gittim.hararet hep 90 100 arası gitti geldi hiç  90 altına inmedi.normalmi
 
hava eksi 10 bile olsa 90 derecenin altına inmez, zaten inerse termostat arızalı demekdir, ayrıca 90 altında olduğu zaman yakıtı artar.
ben indiriyom serin havalarda 170-180 km otobanda 70-80 iniyo :))
206 RG 2000
206 GTI 2001
206 XS 2004
206 RC 2004
206+ 2012
206 GTI 2002
206 RED RC
207 GT
206 RC Black
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 11:01
Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

maslakta özel servis ama adını boşver

 
benimde hararet yüksek iken ara sıra kalkışlarda 1. vitesten 2. vitese sarsıntılı geçmeye başladı da. o yüzden sordum o adama gitmiyim diye (:
 
selenoidleri değiştirecem ama merak ediyorum ya sorun oradan değilse boşuna 450 tl vermeyelim.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
ramtas Açılır Kutu Gör
1. Vites
1. Vites
Simge
21 - Ocak - 1982

Kayıt Tarihi: 27 Haziran 2010
Konum: istanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 157
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı ramtas Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 13 Nisan 2011 Saat 08:11

maslakta özel servis ama adını boşver

1.6 xt 307 2005 benzinli otomatik istanbul
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 22:44
Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

ben selenoidleri deiştirdim ama memnun deilim deişmeden önce vitesler daha ii geçiyordu araç ı aldım ağır bakım yaptırdım şanzıman yağını deiştirdiler sonra selenoid arızası verdi.önce hiçbişey yoktu.şimdi ise vites geçişleri ii değil
 
nerde yaptırdın?
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
metin Açılır Kutu Gör
4. Vites
4. Vites
Simge
24 - Ağustos - 1986

Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010
Konum: İstanbul
Durum: Aktif Değil
Mesajlar: 5805
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkür (0) Teşekkür(0)   Alıntı metin Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Gönderim Zamanı: 12 Nisan 2011 Saat 22:42
Orjinalini yazan: ramtas ramtas Yazdı:

selam arkadaşlar benim 307 pug otamatik benzinli 2005 aracım var.bugün dış ortam sıcaklığı istanbulda 14 dereceydi ve ben hafif durkalklı 10 km yol gittim.hararet hep 90 100 arası gitti geldi hiç  90 altına inmedi.normalmi
 
hava eksi 10 bile olsa 90 derecenin altına inmez, zaten inerse termostat arızalı demekdir, ayrıca 90 altında olduğu zaman yakıtı artar.
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar.
Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar...
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz Sayfa  12>

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu Gör

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.
Peugeot Türkiye Forumları PEUGEOT TÜRKİYE FORUMLARINDA SON 20 KONU
Peugeot Türkiye Fan Club Gündem      
konu icon Peugeot Yedek Parça
konu icon Araç içi ekran android auto sorunu hk. son mesaja git 444 0 Ozzy1903
konu icon 306 1.6 8V silindir kapak son mesaja git 770 0 freestyle53
konu icon 307 çözümsüz hararet problemi son mesaja git 6574 16 a.selim
konu icon PEVGEOT 206 TEKLEM SORUNU son mesaja git 264 0 kartal5200
konu icon ECO MOD DEVREDEYKEN İSTOP ETTİ son mesaja git 509 0 alibozoglu1
konu icon İlk araç 206 gti son mesaja git 396 0 leow
konu icon Üçgen içinde Ünlem işareti son mesaja git 107750 14 Salihsencan
konu icon PEJO 206 isaco far ayarı son mesaja git 1638 0 kralex18
konu icon Peugeut / TEKLEME SORUNU - Kronik son mesaja git 3379 4 Rock
konu icon 407 bagaj sorunu (çözüldü) son mesaja git 10326 9 Pejocum
konu icon Rcz Arıza Işığı Gaz Yememe Titreme son mesaja git 9174 1 Barisge
konu icon Peugeot 2002 suv son mesaja git 1152 0 Pyrs
konu icon 3008 2025 RODAJ VE DİĞER KONULAR son mesaja git 1385 0 ankaralı_emre
konu icon peugeot 107 3D son mesaja git 23 0 karauurböcei
konu icon 206 2001 model 1.6 motor otomatik şanzıman son mesaja git 1755 1 Eren yıldız
konu icon Otomatik şanzıman da vuruntu son mesaja git 55758 87 Eren yıldız
konu icon Isı Kalkanı son mesaja git 331 0 kaya52
konu icon E-3008 Otomatik D Vitese Alma Sorunu son mesaja git 1517 0 CBerkG
konu icon pejo 106 son mesaja git 3087 0 badking530
konu icon Start stop son mesaja git 300 0 İlyas41
Bizi Takip Edin    Facebook Instagram

Bu ayki En Aktif 10 Üye 2025 AUGUST EN AKTİF 10 ÜYE
Üye Mesaj
Kayıt bulunamadı.
Bu ayki En Aktif 10 Üye FORUM YETKİLİLERİ
Üye Adı Yetki
GökhaN YÖNETİCİ
sonerkyl MODERATÖR
İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden birisi olan PeugeotTurkey.Com Peugeot Turkey Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. PeugeotTurkey.Com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler buradan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde PeugeotTurkey.Com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacaktır.
Peugeot Turkey Fan Club © 2008 - 2025
“İnsanların en hayırlısı, insanlara faydalı olandır.“ H.Ş.

Peugeot Forum English