![]() |
|
bilen var mı? |
Yanıt Yaz ![]() |
Yazar | |
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 03 Mayıs 2011 Saat 00:39 |
O da guzel ![]() |
|
![]() |
|
bestfear ![]() 2. Vites ![]() 01 - Nisan - 1977 Kayıt Tarihi: 27 Eylül 2010 Konum: Aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorun çözüldü muhtemelen bilgisayara nasıl bağlandığını tam olarak bilemediler... sanırsam bir yerlerden anlayan eleman gedirdiler ...
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her usta (!)nın beyin hatası demesine inanıp beyni değiştirmeye kalkışmak hata olur. Benim arabada da sürekli frene basılıyor diye algılıyordu BSI. Değişmesi gerek dediler. Sonra elektrikçiye gösterdim hatırlamıyorum tam olarak ne yaptığını ama çok basit bir meseleden ötürü hata veriyormuş. Düzeldi. Öyle her hatada direkt değişim ya da kodlama yapılacak olması gerekmeyebilir. Bilen birilerine danışmak en doğru yol olacaktır.
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sizinkinde ECU degisimi oldu mu bilmiyorum ama genellikle bu soylediginiz ECU'nun degistirilmesi esnasinda olusur. ECU ve BSI fabrikada birbirlerine eslestirilirler. Her ECU'da 4 haneli bir kod vardir. Bu kod yeni alinan ECU'ya bir defaya mahsus olmak uzere yazilir. Daha sonrasinda silinemez, degistirilemez. Bu yuzdendir ki ikinci el alinan ECU'nun aracta calismasi mumkun degildir. Bu 4 haneli kod ayni zamanda immobiliser ve uzaktan kumandanin cipine yazilan kodun aynisidir. Bu kodun sonradan bu cihazlarin herhangi birinden okunmasi da imkansizdir. Düzenleyen koliva - 30 Nisan 2011 Saat 22:47 |
|
![]() |
|
bestfear ![]() 2. Vites ![]() 01 - Nisan - 1977 Kayıt Tarihi: 27 Eylül 2010 Konum: Aydın Durum: Aktif Değil Mesajlar: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Arkadaşlar motor beyin kodlaması yapılması nedir zor bir iş midir...... Bilgisayara bağlanyınca bağlantı kurulamıyormuşta...
|
|
![]() |
|
komando ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
peki çok masraf varmıdır sizce
|
|
![]() |
|
hhuzun ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 03 Nisan 2010 Konum: FRANSA /AKSARAY Durum: Aktif Değil Mesajlar: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
araba vites dusururken 3000 gecmesi normal; cunku motor rahatliyo cekisden duserken ibre bayagi bir cikar; motor freni var bunlarda buyuk ariza acmasin diye kendini kapatiyo olabilir
|
|
306 2.0 HDI 2000 MODEL BREAK PETROL MAVISI FRANSIZ
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hayir. Hata "Permanent fault" ile basliyor olsa gerek. Biraz arastirmistim ilk mesaj gonderdiginizde ancak bulamamistim. Bazilarina buradan bakabilirsiniz: http://www.estpresto.ee/files/PEUGEOT.pdf Düzenleyen koliva - 14 Mart 2011 Saat 16:10 |
|
![]() |
|
komando ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bunun ingilizcesi söyle işe yararmı acaba fault code audit and oversight
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Su hata kodunu bilsem daha isabetli seyler soyleyebilirdim. Anti Pollution fault hatalarin genel adidir. Yani en ufak bir hata da olsa en buyuk hata da olsa o mesaj ekranda cikar. Dolayisiyla bilgisayara baglayip hata kodunu gormekten baska care yoktur. Sahsen bana mekanik bir ariza gibi geliyor. Dedigim gibi yine de bilgisayara baglandigindaki kod(lari) bilmemiz gerek.
Düzenleyen koliva - 13 Mart 2011 Saat 19:59 |
|
![]() |
|
komando ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ama viteste inerken yapıyor o arızayı onu demek istedim ama usta biliyordur inşallah sizce beyinden olabilirmi
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorabiliyorsan ustana hata kodunu sorabilirsin. Dedigim gibi P ile baslayan bi kod olmasi gerek. Aracin bariz sekilde koruma modunda. Motor belirli bir devri gecmene izin vermiyor. Bostayken motor ile tekerlekler arasinda bag olmadigindan tabiki aracin hizlanir. Bunu motor kontrol edemezki. Gayet normal. |
|
![]() |
|
komando ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
evet yol bilgisayarında antipollotion fould yazısı veriyor stop edip bekliyorum çalıştırdığım zaman olmuyor ama seyir halinde oluyor (sürekli arıza. denetim ve gözetim arızası) bu bilgisayarda yazıyordu ne olduğunu bilmiyorum ustaya da sormadım usta beyin tamircisi ama yapmamasını çözdüm sadece boşta giderken yapmıyor rampa aşağı vitesle inersem yapıyor
bu dediğin şeyin ingilizcesini nasıl öğrenebilirim
|
|
![]() |
|
Guests ![]() MISAFIR ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3000 deviri geçmemesinin nedeni aracın arıza durumunda kendini korumaya alarak motora zarar gelmesini önlemek. Yani arıza aracın 3000 deviri geçmemesi değil. Problem çözüldüğünde 3000 devir koruması kalkar zaten. Arızanın ingilizcesini öğrenmemiz gerekiyor. Bir de yol bilgisayarında Antipollition Fault tarzı bir uyarı veriyor mu?
|
|
![]() |
|
koliva ![]() YÖNETİCİ ![]() ![]() P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hatanin(sürekli arıza. denetim ve gözetim arızası) orjinal ingilizcesini biliyorsaniz yazabilir misiniz?Ya da P ile baslayan hata kodunu da soyleseniz olur. Ornegin P1234 gibi.
Düzenleyen koliva - 13 Mart 2011 Saat 16:37 |
|
![]() |
|
komando ![]() 1. Vites ![]() ![]() Kayıt Tarihi: 19 Ocak 2011 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
merhaba benim 307 xt 2.0 hdi 2002 model aracım araba 3000 deviri geçmiyor ama genelde viteste iken ayağını gazdan çektiğim an yapıyor mesala vitesle ineceğim bir yeri boşta indiğim zaman yapmıyor ben herşeyi denedim olmadı. Katalizör dediler ama yok zaten bende depoyu temizlettim mazot pompasını değiştirdim yine olmadı en son beyin tamircisine götürdüm adam baktı baktı hiçbir sorun yok diyor siliyorlar ama yine aynısını yapıyor en son olarak beyin değişecek dedi ve hata kodu olarak (bilgisayara bağlandığında (sürekli arıza. denetim ve gözetim arızası diyor ) ben beyni değiştirmeyi düşünüyorum başka bilgisi olan varsa paylaşsın ama tamamen beyinden kaynaklanıyor |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |