|
|
Kasislerde gelen ses |
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Yazar | |
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Konu: Kasislerde gelen sesGönderim Zamanı: 25 Ocak 2011 Saat 15:20 |
|
işte benim anlamadığım sadece büyük setlerden geçerken önü kalkıp inerken yapıyor unun dışında ne çukur ne bişet hiç bir yerde yapmıyor. sırf yağ keçelerini değiştireyim diye para kazanmak için yağ tapasını gevşeten şerefsiz önlere bişey yapmasın?çünkü triger değişmeden önce hiç ses yokdu ondan sonra oldu.
ses sanki araç esnerken davlumbaz yada ona benzer biyere sürtme sesi. saygılar.
|
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
| Sponsor Bağlantı | |
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2011 Saat 10:29 |
|
Aracini kaldirma imkanin var mi bilmiyorum ama sorunun rotlardan gelip gelmedigini anlamak cok basit bisey. Araci kaldirdiktan sonra her kolu birer birer elinle tut ve kuvvetlice salla. Ayni ses geliyorsa sorun ordandir. Triggeri takarken herhangi bir rot ya da bi kol sokuluyor mu bilmiyorum ama eger sokuluyorsa belki de tam takamamistir ya da takarken bi sekil bozulmustur. Aracin altina girebiliyorsan bi gir bak derim. Bir baska sey de su. Bu rotlarin uclarinda yuvarlak kucuk plastikler var. Belki de onlardadir sorun.
|
|
![]() |
|
metin
4. Vites
24 - Ağustos - 1986 Kayıt Tarihi: 09 Aralık 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 5805 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2011 Saat 10:00 |
|
arkadaşlar benim de triger seti değişti. usta ama usta demek için şahit lazım şerefsize triger değiştikden sonra kasislerden geçerken önler garç gurç etmeye başladı (bu arada trigeri sağ tekeri söküp oradan değiştirdi.)
bişey sürtüyor anlamadım. aynı usta şerefsizi benden para kazanmak için yağ tahliye tapasını da gevşetmiş baktım yağ kaçırıyor bida gittim adama keçeler değişecek diyip 400 tl çıkartmıştı.
acaba diyorum bu garç gurç sesleride onun eserimidir nasıl çözeriz.
sadece büyük setlerde ön çok esnediğinde yapıyor.
|
|
|
Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar.
Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar... |
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2011 Saat 08:54 |
|
Onceki mesajimda dedigim gibi sorunum Z rot degistirmekle cozuldu. Su an icin sesten eser kalmadi. Tesekkurler Z Rot
|
|
![]() |
|
mamuli
1. Vites
Kayıt Tarihi: 12 Nisan 2010 Durum: Aktif Değil Mesajlar: 2 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2011 Saat 03:03 |
|
tak tuk sesleri rotlardan gelir.lakur lukur gibi tok sesler tablalardandır buyuk ihtimal
|
|
![]() |
|
STALLONE
1. Vites
Kayıt Tarihi: 24 Aralık 2010 Konum: ÖĞRENCİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 35 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 19 Ocak 2011 Saat 18:43 |
|
USTA GİT Bİ ROT BLANSÇIYA ÇEKTİR KANALA KALDIRSINLAR BAKSINLAR HİÇ KAFANIDA YORMA BU İŞLER BÖYLE ÇÖZÜLMEZ
|
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2011 Saat 19:32 |
|
Bu aksam Z rot degistirildi. Yaklasik 30 euro orjinal peugeot parcatakildi. Toplamda 60 euro verildi. Herhalde Turkiye'de olsa 30 tl ye hallolurdu
![]() |
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2011 Saat 19:31 |
Denemesi aslinda cok basit. Aracin altina yatabildigin kadar yat ve o parcayi elinle tut hafif siddetlice salla. Eger ayni ses geliyorsa ondandir. |
|
![]() |
|
only_younus
2. Vites
13 - Haziran - 1983 Kayıt Tarihi: 20 Ağustos 2010 Konum: Kahramanmaraş Durum: Aktif Değil Mesajlar: 191 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı only_younus
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2011 Saat 18:50 |
|
benimde ön tekerden parke veya toprak yolda lakır lakır ses geliyor.yine z rotilinden olabilir mi? |
|
![]() |
|
sercinho
2. Vites
10 - Nisan - 1984 Kayıt Tarihi: 07 Ekim 2010 Konum: ankara/keçiören Durum: Aktif Değil Mesajlar: 695 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2011 Saat 11:38 |
|
degıstırdıkten sonrakı yorumları yazarsan sevıınırım basımıza boyle bırsey gelırse cozumu ugrasmadan cozmus oluruz
|
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 18 Ocak 2011 Saat 11:20 |
|
Ileriki zamanlarda faydali olmasi acisindan sorunun cozumunu yazmak istedim. Sorun tahmin edildigi gibi Z rot'tan geliyordu. Kaldirdik arabayi baktik ayni sesi elle tutup ileri geri sallayinca da cikariyor. Bugun degistirecegiz nasipse. |
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2011 Saat 17:19 |
Peki nasil degistirdi usta onu biliyor musunuz? Sadece tekeri sokmek yeterli oluyor mu? Ya da yukardan mi giriyor nedir? Aslinda bana detayli bi anlatmak gerek Z rot nerde ne is yapar rotil nedir gibi. Biraz arastirayim. |
|
![]() |
|
ali öncü
1. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Şubat 2010 Konum: ankara Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1155 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2011 Saat 16:24 |
|
ben geçen z rot değiştirdim 10 dk sürdü. 206ım için parça 15 işcilik 10 lira tutdu şimdi mis :))
|
|
![]() |
|
koliva
YÖNETİCİ
P.T. Yönetici Kayıt Tarihi: 28 Ekim 2009 Konum: Belcika Durum: Aktif Değil Mesajlar: 8115 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2011 Saat 08:53 |
|
Tum bu cevaplardan anladigim kadariyla: Sen elleme bi tarafina. Git tamirciye goster yapsin
Sadece ogrenmek icin soruyorum bisey yapacagimdan degil. Ustaya gittigimde, aski rotlarini nasil kontrol ediyor? Ya da rotilleri ya da direksiyon kutusunu veya takozlari? Düzenleyen koliva - 09 Ocak 2011 Saat 08:59 |
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2011 Saat 00:34 |
|
LASTIGI INDIRMEK COK BUYUK BIR TEKNIK HATADIR... LASTIK HAVALARI HAFTADA BIR SOGUKKEN KONTROL EDILMELIDIR.
lastık havasını hıc kımseye sormaya gerek yok. tahmınımce aracın sofor kapısının ıcınde bır stıcker olması lazım. orada kac sısırmen gerektıgı yazıyor. orada da yoksa aracın kılavuzunda yazar...
lastık hava basıncı bar olarak yazıyorsa 14.5 ıle carpılırsa psi degerıne ulasılır...
psı dedıgımız bırım hava saatınde 30, 32 gıbı gordugumuz rakamın bırımıdır...
|
|
![]() |
|
307P
1. Vites
09 - Kasım - 1987 Kayıt Tarihi: 08 Ekim 2010 Konum: İstanbul Durum: Aktif Değil Mesajlar: 452 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2011 Saat 00:28 |
Efe hocam, yolladığım özel mesajımla da ilgilenirseniz sevinirim |
|
![]() |
|
xMEGANx
3. Vites
Kayıt Tarihi: 07 Ağustos 2010 Konum: İstanbul AVRUPA Durum: Aktif Değil Mesajlar: 1641 |
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 09 Ocak 2011 Saat 00:02 |
|
bilmem benim hoşuma gitmişti :) tmm yarın düzeltirim kaç yapim 32 kafimi ? Bu arada Teşekkürler ;)
|
|
![]() |
|
peugeotefe
4. Vites
Kayıt Tarihi: 08 Nisan 2009 Konum: İKİTELLİ Durum: Aktif Değil Mesajlar: 3222 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı peugeotefe
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2011 Saat 23:56 |
|
İlk önce askı rotlarına baktırmalısınız dha sonra rotiller daha sonra direksiyon kutusu ve hala problem çözülmez ise amortisör takozlarına ve traversin bağlandığı civataları kontrol ettirmelisiniz
|
|
|
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2011 Saat 23:49 |
|
kolıva kardesım acaba senın salıncak burcların bosalmıs olmasın. sonuc olarak bu dedıgın ses onden gelıyorsa on takımı bır kontrol ettır ıstersen...
benımde daha cok sagdan olmakla beraber her ıkı salıncagımında arka burcu yıpranmıs. bundan dolayı hafıf bır lık lık yapıyor. ama cok asırı olmadıgı ıcın onumuzdekı zamanda degıstırmeyı dusunuyorum...
tabı kı bu bahsettıgın ses farklı yerlerdende olabılır...
|
|
![]() |
|
Guests
MISAFIR
|
Mesaj Seçenekleri
Teşekkür(0)
Alıntı Cevapla
Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2011 Saat 23:40 |
|
LASTIK HAVALARINI DUSURMEK COK HATALI BIR UYGULAMADIR. ASLA BOYLE BIRSEY YAPMAYINNNNNNNN. KAZAYA DAVETIYE CIKARIRSINIZ. UNUTMAMALIYIZ KI HAYATIMIZ LASTIGE BAGLIDIR. BUNDAN DOLAYI LASTIK HAVALARI COK BUYUK ONEM ARZEDER
megane kardesım yaptıgın cok yanlıs bır uygulama. sakın bır daha kımseye tavsıye etmeee lutfen...
arkadaslar lastık havası az olursa arac ne vırajda tutunur ne frende durur ne de anı dıreksıyon hareketlerıne tepkı verır. hemde arac cok yakıt tuketır veee lastıkler duzensız asınırrr...
fabrıka aracın agırlıgına uygun sekılde sıze ne kadar hava basmanız gerektıgını soyluyor zatennn...
amac konforsa o zaman yumusak suspansıyonlu arac alacaksınız. 307 sert suspansıyonlu ve dogal olarak konforu az olan bır aractır. suspansıyonun sert olması guvenlı yol tutus ıcındır... Düzenleyen cecoli - 08 Ocak 2011 Saat 23:45 |
|
![]() |
|
Yanıt Yaz
|
Sayfa 12> |
| Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |